Кафедра интегрированных технологий управления

Образовательные направления кафедры

Сучасні інформаційні технології та їх застосування для управління маркетинговою діяльністю на підприємстві, розробки маркетингової моделі та побудови корпоративних інформаційних систем.

Використання апаратно-програмних засобів та економіко-математичних методів.

Інструменти цифрового маркетингу : контекстна реклама; масиви даних великих обсягів (Big Data); перенацілювання (retargeting); мобільний маркетинг; email-маркетинг; вірусний маркетинг; торги в реальному часі (RTB); соціальний медіа маркетинг (SMM); оптимізація для  соціальних мереж (SMO); оптимізація сайту у пошукових системах (SEO); пошуковий маркетинг (SEM).

Економічні основи розвитку систем господарювання.

Сучасні інформаційні технології організації бізнесу.

Научные направления кафедры

Становлення та розвиток суміжних областей прикладної науки, які в сучасних умовах природньо вписуються в цифровий простір.

Розроблення інноваційних підходів для визначення пріоритетності проєктів відновлення та побудови відповідних моделей та методів процесів відновлення інфраструктури регіонів України, в т.ч. з урахуванням цифрових технологій в системі управління.

Сучасні засоби комунікації підприємства з ринком за допомогою цифрових каналів просування товару та іміджу підприємства з метою ефективної взаємодії з потенційними або реальними споживачами у віртуальному  та реальному середовищах. 

Дослідження інструментів цифрового маркетингу та ефективності їх застосування. 

Наукове обґрунтування та практичні засади імплементації цифрових технологій управління та моделювання процесів відновлення інфраструктури територій України.