Журналістика

Область знаний: 
06 Журналистика
Специальность: 
061 Журналистика
ID: 50625
Наличие аккредитации: 
Да.
Ступінь та кваліфікація, що здобуває випускник програми
Ступінь вищої освіти, що присуджується випускнику:
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр журналістики.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр журналістики.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр журналістики.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр журналістики.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр журналістики.
Документи про вищу освіту, що видаються випускнику програми
Диплом бакалавра;
Приложение к диплому бакалавра европейского образца.
Квалификация в дипломе:

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 061 Журналістика.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 061 Журналістика.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 061 Журналістика.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 061 Журналістика.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 061 Журналістика.

Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Кафедра (специальная), обеспечивающая выполнение программы 
Гарант освітньої програми 
Опис предметної області програми
Об'єкти вивчення та діяльності:

соціальні комунікації в різних виявах і видах; продукти соціального комунікування; аудиторія та інші споживачі (користувачі) цих продуктів. 

Цілі навчання:

сформувати здатність випускника розв’язувати складні спеціалізовані завдання в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування теоретичних положень і методів, поєднання традиційних та інноваційних підходів до об’єкта вивчення, академічних і позаакадемічних активностей, українського та світового досвіду. 

Теоретичний зміст предметної області:

поняття про журналістику, рекламу та зв’язки з громадськістю, видавничу діяльність та редагування й інші види інституційної комунікаційної діяльності.

Методи, методики та технології:

прикладні соціально-комунікаційні технології; методи й методики збору, обробки та поширення інформації, медіапланування, професійні норми та стандарти й інші спеціальні методики, що використовують у сфері соціальних комунікацій і вузькопрофесійних галузях соціального комунікування. 

Інструменти та обладнання:

комп’ютерна техніка, телевізійне та радіообладнання, програмне забезпечення для обробки зображень, відео, звуку та верстки.

Фокус освітньої програми

Загальна вища освіта зі спеціальності 061 Журналістика, що ґрунтується на теоретичних знаннях і практичних навичках, необхідних для професійної діяльності в засобах масової комунікації, на мультимедійних платформах із використанням новітніх інформаційних технологій.

Ключові слова: журналістика, соціальні комунікації, масмедіа.

Особливості та відмінності програми

Підготовка журналіста, здатного працювати в умовах конвергентності на різних медіаплатформах.

Сприяння індивідуалізації освітньої траєкторії, участі у тренінгах і майстер-класах, гуманізації відносин між здобувачем освіти і надавачем освітніх послуг.

Отримання через вибіркові компоненти неспеціалізованих надпрофесійних компетенцій і навичок, соціально-політичних, психолого-етичних, правових, економічних, екологічних тощо.

Додаткові можливості програми

Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.

Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.

Опис предметної області програми
Об'єкти вивчення та діяльності:

соціальні комунікації в різних виявах і видах; продукти соціального комунікування; аудиторія та інші споживачі (користувачі) цих продуктів. 

Цілі навчання:

сформувати здатність випускника розв’язувати складні спеціалізовані завдання в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування теоретичних положень і методів, поєднання традиційних та інноваційних підходів до об’єкта вивчення, академічних і позаакадемічних активностей, українського та світового досвіду. 

Теоретичний зміст предметної області:

поняття про журналістику, рекламу та зв’язки з громадськістю, видавничу діяльність та редагування й інші види інституційної комунікаційної діяльності.

Методи, методики та технології:

прикладні соціально-комунікаційні технології; методи й методики збору, обробки та поширення інформації, медіапланування, професійні норми та стандарти й інші спеціальні методики, що використовують у сфері соціальних комунікацій і вузькопрофесійних галузях соціального комунікування. 

Інструменти та обладнання:

комп’ютерна техніка, телевізійне та радіообладнання, програмне забезпечення для обробки зображень, відео, звуку та верстки.

Фокус освітньої програми

Загальна вища освіта зі спеціальності 061 Журналістика, що ґрунтується на теоретичних знаннях і практичних навичках, необхідних для професійної діяльності в засобах масової комунікації, на мультимедійних платформах із використанням новітніх інформаційних технологій.

Ключові слова: журналістика, соціальні комунікації, масмедіа.

Особливості та відмінності програми

Підготовка журналіста, здатного працювати в умовах конвергентності на різних медіаплатформах.

Сприяння індивідуалізації освітньої траєкторії, участі у тренінгах і майстер-класах, гуманізації відносин між здобувачем освіти і надавачем освітніх послуг.

Отримання через вибіркові компоненти неспеціалізованих надпрофесійних компетенцій і навичок, соціально-політичних, психолого-етичних, правових, економічних, екологічних тощо.

Додаткові можливості програми

Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.

Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.

Опис предметної області програми
Об'єкти вивчення та діяльності:

соціальні комунікації в різних виявах і видах; продукти соціального комунікування; аудиторія та інші споживачі (користувачі) цих продуктів. 

Цілі навчання:

сформувати здатність випускника розв’язувати складні спеціалізовані завдання в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування теоретичних положень і методів, поєднання традиційних та інноваційних підходів до об’єкта вивчення, академічних і позаакадемічних активностей, українського та світового досвіду. 

Теоретичний зміст предметної області:

поняття про журналістику, рекламу та зв’язки з громадськістю, видавничу діяльність та редагування й інші види інституційної комунікаційної діяльності.

Методи, методики та технології:

прикладні соціально-комунікаційні технології; методи й методики збору, обробки та поширення інформації, медіапланування, професійні норми та стандарти й інші спеціальні методики, що використовують у сфері соціальних комунікацій і вузькопрофесійних галузях соціального комунікування. 

Інструменти та обладнання:

комп’ютерна техніка, телевізійне та радіообладнання, програмне забезпечення для обробки зображень, відео, звуку та верстки.

Фокус освітньої програми

Загальна вища освіта зі спеціальності 061 Журналістика, що ґрунтується на теоретичних знаннях і практичних навичках, необхідних для професійної діяльності в засобах масової комунікації, на мультимедійних платформах із використанням новітніх інформаційних технологій.

Ключові слова: журналістика, соціальні комунікації, масмедіа.

Особливості та відмінності програми

Підготовка журналіста, здатного працювати в умовах конвергентності на різних медіаплатформах.

Сприяння індивідуалізації освітньої траєкторії, участі у тренінгах і майстер-класах, гуманізації відносин між здобувачем освіти і надавачем освітніх послуг.

Отримання через вибіркові компоненти неспеціалізованих надпрофесійних компетенцій і навичок, соціально-політичних, психолого-етичних, правових, економічних, екологічних тощо.

Додаткові можливості програми

Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.

Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.

Опис предметної області програми
Об'єкти вивчення та діяльності:

соціальні комунікації в різних виявах і видах; продукти соціального комунікування; аудиторія та інші споживачі (користувачі) цих продуктів. 

Цілі навчання:

сформувати здатність випускника розв’язувати складні спеціалізовані завдання в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування теоретичних положень і методів, поєднання традиційних та інноваційних підходів до об’єкта вивчення, академічних і позаакадемічних активностей, українського та світового досвіду. 

Теоретичний зміст предметної області:

поняття про журналістику, рекламу та зв’язки з громадськістю, видавничу діяльність та редагування й інші види інституційної комунікаційної діяльності.

Методи, методики та технології:

прикладні соціально-комунікаційні технології; методи й методики збору, обробки та поширення інформації, медіапланування, професійні норми та стандарти й інші спеціальні методики, що використовують у сфері соціальних комунікацій і вузькопрофесійних галузях соціального комунікування. 

Інструменти та обладнання:

комп’ютерна техніка, телевізійне та радіообладнання, програмне забезпечення для обробки зображень, відео, звуку та верстки.

Фокус освітньої програми

Загальна вища освіта зі спеціальності 061 Журналістика, що ґрунтується на теоретичних знаннях і практичних навичках, необхідних для професійної діяльності в засобах масової комунікації, на мультимедійних платформах із використанням новітніх інформаційних технологій.

Ключові слова: журналістика, соціальні комунікації, масмедіа.

Особливості та відмінності програми

Підготовка журналіста, здатного працювати в умовах конвергентності на різних медіаплатформах.

Сприяння індивідуалізації освітньої траєкторії, участі у тренінгах і майстер-класах, гуманізації відносин між здобувачем освіти і надавачем освітніх послуг.

Отримання через вибіркові компоненти неспеціалізованих надпрофесійних компетенцій і навичок, соціально-політичних, психолого-етичних, правових, економічних, екологічних тощо.

Додаткові можливості програми

Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.

Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.

Опис предметної області програми
Об'єкти вивчення та діяльності:

соціальні комунікації в різних виявах і видах; продукти соціального комунікування; аудиторія та інші споживачі (користувачі) цих продуктів. 

Цілі навчання:

сформувати здатність випускника розв’язувати складні спеціалізовані завдання в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування теоретичних положень і методів, поєднання традиційних та інноваційних підходів до об’єкта вивчення, академічних і позаакадемічних активностей, українського та світового досвіду. 

Теоретичний зміст предметної області:

поняття про журналістику, рекламу та зв’язки з громадськістю, видавничу діяльність та редагування й інші види інституційної комунікаційної діяльності.

Методи, методики та технології:

прикладні соціально-комунікаційні технології; методи й методики збору, обробки та поширення інформації, медіапланування, професійні норми та стандарти й інші спеціальні методики, що використовують у сфері соціальних комунікацій і вузькопрофесійних галузях соціального комунікування. 

Інструменти та обладнання:

комп’ютерна техніка, телевізійне та радіообладнання, програмне забезпечення для обробки зображень, відео, звуку та верстки.

Фокус освітньої програми

Загальна вища освіта зі спеціальності 061 Журналістика, що ґрунтується на теоретичних знаннях і практичних навичках, необхідних для професійної діяльності в засобах масової комунікації, на мультимедійних платформах із використанням новітніх інформаційних технологій.

Ключові слова: журналістика, соціальні комунікації, масмедіа.

Особливості та відмінності програми

Підготовка журналіста, здатного працювати в умовах конвергентності на різних медіаплатформах.

Сприяння індивідуалізації освітньої траєкторії, участі у тренінгах і майстер-класах, гуманізації відносин між здобувачем освіти і надавачем освітніх послуг.

Отримання через вибіркові компоненти неспеціалізованих надпрофесійних компетенцій і навичок, соціально-політичних, психолого-етичних, правових, економічних, екологічних тощо.

Додаткові можливості програми

Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.

Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.

Опис предметної області програми
Об'єкти вивчення та діяльності:

соціальні комунікації в різних виявах і видах; продукти соціального комунікування; аудиторія та інші споживачі (користувачі) цих продуктів. 

Цілі навчання:

сформувати здатність випускника розв’язувати складні спеціалізовані завдання в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування теоретичних положень і методів, поєднання традиційних та інноваційних підходів до об’єкта вивчення, академічних і позаакадемічних активностей, українського та світового досвіду. 

Теоретичний зміст предметної області:

поняття про журналістику, рекламу та зв’язки з громадськістю, видавничу діяльність та редагування й інші види інституційної комунікаційної діяльності.

Методи, методики та технології:

прикладні соціально-комунікаційні технології; методи й методики збору, обробки та поширення інформації, медіапланування, професійні норми та стандарти й інші спеціальні методики, що використовують у сфері соціальних комунікацій і вузькопрофесійних галузях соціального комунікування. 

Інструменти та обладнання:

комп’ютерна техніка, телевізійне та радіообладнання, програмне забезпечення для обробки зображень, відео, звуку та верстки.

Фокус освітньої програми

Загальна вища освіта зі спеціальності 061 Журналістика, що ґрунтується на теоретичних знаннях і практичних навичках, необхідних для професійної діяльності в засобах масової комунікації, на мультимедійних платформах із використанням новітніх інформаційних технологій.

Ключові слова: журналістика, соціальні комунікації, масмедіа.

Особливості та відмінності програми

Підготовка журналіста, здатного працювати в умовах конвергентності на різних медіаплатформах.

Сприяння індивідуалізації освітньої траєкторії, участі у тренінгах і майстер-класах, гуманізації відносин між здобувачем освіти і надавачем освітніх послуг.

Отримання через вибіркові компоненти неспеціалізованих надпрофесійних компетенцій і навичок, соціально-політичних, психолого-етичних, правових, економічних, екологічних тощо.

Додаткові можливості програми

Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.

Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.

Особливості реалізації програми
Підходи до викладання та навчання

Основними підходами до викладання є студентоцентрованість, індивідуально-особистісне і проблемно-орієнтоване навчання у формі лекцій, практичних занять, лабораторних робіт; самонавчання, індивідуальних консультацій; навчання під час проходження практик; передбачається участь у творчих проєктах, науково-практичних конференціях, семінарах, а також у тренінгах, майстер-класах фахівців з медіакомунікацій.

Система оцінювання

Система оцінювання ґрунтується на принципах ЄКТС та здійснюється за 100-бальною шкалою.

Оцінка за шкалою університету Оцінка за шкалою ЄКТС Оцінка за національною шкалою
Екзамени та диференційовані заліки Заліки
90–100 A Відмінно Зараховано
82–89 B Добре
75–81 C
67–74 D Задовільно
60–66 E
35–59 FX Незадовільно Не зараховано
0–34 F

 

Кожний навчальний семестр містить два модульних контролі. Кожний модульний контроль оцінюється у максимально можливі 50 балів. 

Якщо підсумковою формою контролю є залік, то підсумкова оцінка формується як накопичувальна за результатами оцінювання всіх навчальних елементів, які заплановані на семестр для виконання здобувачами вищої освіти. Оцінку «зараховано» отримують здобувачі вищої освіти, які виконали всі навчальні елементи не менш, ніж на 60 %. 

До екзамену допускаються здобувачі, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж 60 %.

Критерії оцінювання кожного навчального елемента визначені в робочій програмі навчальної дисципліни і доводяться до відома здобувачів на першому в семестрі занятті відповідно до положення про робочу програму навчальної дисципліни.

Оприлюднення змісту навчальної дисципліни та критеріїв оцінювання здійснюється через силабуси дисциплін, які розміщені на офіційному вебсайті університету.

Здобувачі зобов’язані дотримуватись принципів академічної доброчесності при виконанні модульних контрольних робіт, поточних контрольних завдань, індивідуальних завдань з дисципліни.

Ресурсне забезпечення реалізації програми
Специфічні характеристики кадрового забезпечення

Викладацький склад відповідає Ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти. 80 % професорсько-викладацького складу мають наукові ступені.

Специфічні характеристики матеріально-технічного забезпечення

У процесі реалізації програми використовуються навчальні приміщення, устаткування, мультимедійне обладнання; наявна необхідна соціально-побутова інфраструктура: https://op.edu.ua/about/reports#11

Специфічні характеристики інформаційно- методичного забезпечення

У процесі реалізації програми використовуються::

  • електронні матеріали, зокрема навчально-методичні комплекси дисциплін, авторські розробки (https://op.edu.ua/library,  https://el.opu.ua/course/index.php?categoryid=68), та віртуальне навчальне середовище Google Class з відповідним навчально-методичним забезпеченням;
  • офіційний сайт ОП  − https://op.edu.ua − містить інформацію про освітні програми, інформаційні картки навчальних дисциплін, навчальну, наукову і виховну діяльність, структурні підрозділи, правила прийому, контакти.
Академічна мобільність
Нормативно-правові акти

Академічна мобільність регламентується Постановою КМУ № 579 «Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність» від 12 серпня 2015 року та Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність (нова редакція). (Введено в дію наказом ректора від 3 жовтня 2019 № 37). https://op.edu.ua/document/2501

Національна кредитна мобільність

На основі двосторонніх договорів між ОП та ЗВО України.

Міжнародна кредитна мобільність

У рамках програм ЄС Еразмус + на основі спільних договорів між Державним університетом «Одеська політехніка» та університетами партнерами.

Академічні та професійні права випускників
Доступ до подальшого навчання 

Можливість продовжити навчання за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.

Працевлаштування випускників 

Випускники зможуть працювати на посадах журналіста, адміністратора телевізійних передач, фахівеця з інтерв’ювання, фотокореспондента, асистента режисера телебачення, адміністратора програм радіо та телебачення тощо.

Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.

Загальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
  • Здатність бути критичним і самокритичним.
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 
  • Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
  • Здатність працювати в команді.
  • Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями. 
  • Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.
  • Здатність спілкуватися державною мовою.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Спеціальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
  • Здатність формувати інформаційний контент.
  • Здатність створювати  медіапродукт.
  • Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
  • Здатність ефективно просувати створений  медійний  продукт.
  • Здатність до провадження безпечної  медіадіяльності.
  • Здатність установлювати комунікацію з представниками різних інституцій та організацій на правових засадах із дотриманням професійної етики і доброчесності.
  • Здатність до творчості, креативного вирішення проблемних ситуацій, продукування інноваційних ідей та їх впровадження у професійну діяльність.
  • Здатність аналізувати, критично оцінювати, редагувати авторські матеріали та просувати їх на різних медіаплатформах.
  • Здатність виявляти особливості  медіавиробництва, медіатворчості та медіаспоживання, оцінювати їх ефективність та за потреби корегувати.
  • Здатність аналізувати тенденції сучасного інформаційного ринку для провадження бізнес-діяльності в медіасфері.
Програмні результати навчання
  • Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
  • Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
  • Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або  з колегами.
  • Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
  • Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
  • Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.
  • Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
  • Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
  • Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків  членів суспільства, представників громадянського суспільства.
  • Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.
  • Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою.
  • Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію іноземною мовою.
  • Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук. 
  • Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.
  • Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
  • Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення  медіапродукту, а також його промоцію.
  • Розміщувати оперативно інформацію про свій  медіапродукт на доступних інтернет-платформах.
  • Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
  • Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.
  • Критично оцінювати, редагувати авторські матеріали з метою ефективного впливу на масову аудиторію.
  • Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.
  • Забезпечувати громадськість якісною щодо змісту,  форми та впливу масмедійною продукцією.
  • Прогнозувати тенденції розвитку медіаринку, попереджати негативні наслідки, корегувати професійну діяльність.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.

Загальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
  • Здатність бути критичним і самокритичним.
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 
  • Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
  • Здатність працювати в команді.
  • Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями. 
  • Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.
  • Здатність спілкуватися державною мовою.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Спеціальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
  • Здатність формувати інформаційний контент.
  • Здатність створювати  медіапродукт.
  • Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
  • Здатність ефективно просувати створений  медійний  продукт.
  • Здатність до провадження безпечної  медіадіяльності.
  • Здатність установлювати комунікацію з представниками різних інституцій та організацій на правових засадах із дотриманням професійної етики і доброчесності.
  • Здатність до творчості, креативного вирішення проблемних ситуацій, продукування інноваційних ідей та їх впровадження у професійну діяльність.
  • Здатність аналізувати, критично оцінювати, редагувати авторські матеріали та просувати їх на різних медіаплатформах.
  • Здатність виявляти особливості  медіавиробництва, медіатворчості та медіаспоживання, оцінювати їх ефективність та за потреби корегувати.
  • Здатність аналізувати тенденції сучасного інформаційного ринку для провадження бізнес-діяльності в медіасфері.
Програмні результати навчання
  • Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
  • Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
  • Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або  з колегами.
  • Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
  • Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
  • Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.
  • Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
  • Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
  • Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків  членів суспільства, представників громадянського суспільства.
  • Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.
  • Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою.
  • Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію іноземною мовою.
  • Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук. 
  • Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.
  • Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
  • Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення  медіапродукту, а також його промоцію.
  • Розміщувати оперативно інформацію про свій  медіапродукт на доступних інтернет-платформах.
  • Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
  • Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.
  • Критично оцінювати, редагувати авторські матеріали з метою ефективного впливу на масову аудиторію.
  • Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.
  • Забезпечувати громадськість якісною щодо змісту,  форми та впливу масмедійною продукцією.
  • Прогнозувати тенденції розвитку медіаринку, попереджати негативні наслідки, корегувати професійну діяльність.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.

Загальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
  • Здатність бути критичним і самокритичним.
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 
  • Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
  • Здатність працювати в команді.
  • Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями. 
  • Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.
  • Здатність спілкуватися державною мовою.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Спеціальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
  • Здатність формувати інформаційний контент.
  • Здатність створювати  медіапродукт.
  • Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
  • Здатність ефективно просувати створений  медійний  продукт.
  • Здатність до провадження безпечної  медіадіяльності.
  • Здатність установлювати комунікацію з представниками різних інституцій та організацій на правових засадах із дотриманням професійної етики і доброчесності.
  • Здатність до творчості, креативного вирішення проблемних ситуацій, продукування інноваційних ідей та їх впровадження у професійну діяльність.
  • Здатність аналізувати, критично оцінювати, редагувати авторські матеріали та просувати їх на різних медіаплатформах.
  • Здатність виявляти особливості  медіавиробництва, медіатворчості та медіаспоживання, оцінювати їх ефективність та за потреби корегувати.
  • Здатність аналізувати тенденції сучасного інформаційного ринку для провадження бізнес-діяльності в медіасфері.
Програмні результати навчання
  • Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
  • Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
  • Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або  з колегами.
  • Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
  • Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
  • Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.
  • Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
  • Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
  • Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків  членів суспільства, представників громадянського суспільства.
  • Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.
  • Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою.
  • Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію іноземною мовою.
  • Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук. 
  • Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.
  • Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
  • Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення  медіапродукту, а також його промоцію.
  • Розміщувати оперативно інформацію про свій  медіапродукт на доступних інтернет-платформах.
  • Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
  • Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.
  • Критично оцінювати, редагувати авторські матеріали з метою ефективного впливу на масову аудиторію.
  • Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.
  • Забезпечувати громадськість якісною щодо змісту,  форми та впливу масмедійною продукцією.
  • Прогнозувати тенденції розвитку медіаринку, попереджати негативні наслідки, корегувати професійну діяльність.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.

Загальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
  • Здатність бути критичним і самокритичним.
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 
  • Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
  • Здатність працювати в команді.
  • Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями. 
  • Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.
  • Здатність спілкуватися державною мовою.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Спеціальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
  • Здатність формувати інформаційний контент.
  • Здатність створювати  медіапродукт.
  • Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
  • Здатність ефективно просувати створений  медійний  продукт.
  • Здатність до провадження безпечної  медіадіяльності.
  • Здатність установлювати комунікацію з представниками різних інституцій та організацій на правових засадах із дотриманням професійної етики і доброчесності.
  • Здатність до творчості, креативного вирішення проблемних ситуацій, продукування інноваційних ідей та їх впровадження у професійну діяльність.
  • Здатність аналізувати, критично оцінювати, редагувати авторські матеріали та просувати їх на різних медіаплатформах.
  • Здатність виявляти особливості  медіавиробництва, медіатворчості та медіаспоживання, оцінювати їх ефективність та за потреби корегувати.
  • Здатність аналізувати тенденції сучасного інформаційного ринку для провадження бізнес-діяльності в медіасфері.
Програмні результати навчання
  • Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
  • Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
  • Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або  з колегами.
  • Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
  • Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
  • Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.
  • Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
  • Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
  • Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків  членів суспільства, представників громадянського суспільства.
  • Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.
  • Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою.
  • Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію іноземною мовою.
  • Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук. 
  • Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.
  • Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
  • Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення  медіапродукту, а також його промоцію.
  • Розміщувати оперативно інформацію про свій  медіапродукт на доступних інтернет-платформах.
  • Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
  • Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.
  • Критично оцінювати, редагувати авторські матеріали з метою ефективного впливу на масову аудиторію.
  • Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.
  • Забезпечувати громадськість якісною щодо змісту,  форми та впливу масмедійною продукцією.
  • Прогнозувати тенденції розвитку медіаринку, попереджати негативні наслідки, корегувати професійну діяльність.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.

Загальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
  • Здатність бути критичним і самокритичним.
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 
  • Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
  • Здатність працювати в команді.
  • Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями. 
  • Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.
  • Здатність спілкуватися державною мовою.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Спеціальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
  • Здатність формувати інформаційний контент.
  • Здатність створювати  медіапродукт.
  • Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
  • Здатність ефективно просувати створений  медійний  продукт.
  • Здатність до провадження безпечної  медіадіяльності.
  • Здатність установлювати комунікацію з представниками різних інституцій та організацій на правових засадах із дотриманням професійної етики і доброчесності.
  • Здатність до творчості, креативного вирішення проблемних ситуацій, продукування інноваційних ідей та їх впровадження у професійну діяльність.
  • Здатність аналізувати, критично оцінювати, редагувати авторські матеріали та просувати їх на різних медіаплатформах.
  • Здатність виявляти особливості  медіавиробництва, медіатворчості та медіаспоживання, оцінювати їх ефективність та за потреби корегувати.
  • Здатність аналізувати тенденції сучасного інформаційного ринку для провадження бізнес-діяльності в медіасфері.
Програмні результати навчання
  • Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
  • Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
  • Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або  з колегами.
  • Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
  • Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
  • Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.
  • Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
  • Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
  • Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків  членів суспільства, представників громадянського суспільства.
  • Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.
  • Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою.
  • Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію іноземною мовою.
  • Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук. 
  • Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.
  • Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
  • Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення  медіапродукту, а також його промоцію.
  • Розміщувати оперативно інформацію про свій  медіапродукт на доступних інтернет-платформах.
  • Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
  • Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.
  • Критично оцінювати, редагувати авторські матеріали з метою ефективного впливу на масову аудиторію.
  • Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.
  • Забезпечувати громадськість якісною щодо змісту,  форми та впливу масмедійною продукцією.
  • Прогнозувати тенденції розвитку медіаринку, попереджати негативні наслідки, корегувати професійну діяльність.