Електронно-обчислювальна техніка

Ступінь та кваліфікація, що здобуває випускник програми
Ступінь вищої освіти, що присуджується випускнику:
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з електроніки.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з електроніки.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з електроніки.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з електроніки.
Документи про вищу освіту, що видаються випускнику програми
Диплом бакалавра;
Приложение к диплому бакалавра европейского образца.
Квалификация в дипломе:

Ступінь вищої освіти – Бакалавр.

Спеціальність – 171 Електроніка.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр.

Спеціальність – 171 Електроніка.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр.

Спеціальність – 171 Електроніка.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр.

Спеціальність – 171 Електроніка.

Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати кредити ЄКТС, отримані в межах попередньої освітньої програми підготовки молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста):

  • за спеціальностями галузі «17 Електроніка та телекомунікації» – не більше, ніж 120 кредитів ЄКТС;
  • за іншими спеціальностями – не більше, ніж 60 кредитів ЄКТС.
Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання:
    • за спеціальностями галузі «17 Електроніка та телекомунікації» – 1 рік 10 місяців;
    • за іншими спеціальностями –  2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна).
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати кредити ЄКТС, отримані в межах попередньої освітньої програми підготовки молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста):

  • за спеціальностями галузі «17 Електроніка та телекомунікації» – не більше, ніж 120 кредитів ЄКТС;
  • за іншими спеціальностями – не більше, ніж 60 кредитів ЄКТС.
Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання:
    • за спеціальностями галузі «17 Електроніка та телекомунікації» – 1 рік 10 місяців;
    • за іншими спеціальностями –  2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна).
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати кредити ЄКТС, отримані в межах попередньої освітньої програми підготовки молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста):

  • за спеціальностями галузі «17 Електроніка та телекомунікації» – не більше, ніж 120 кредитів ЄКТС;
  • за іншими спеціальностями – не більше, ніж 60 кредитів ЄКТС.
Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання:
    • за спеціальностями галузі «17 Електроніка та телекомунікації» – 1 рік 10 місяців;
    • за іншими спеціальностями –  2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна).
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати кредити ЄКТС, отримані в межах попередньої освітньої програми підготовки молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста):

  • за спеціальностями галузі «17 Електроніка та телекомунікації» – не більше, ніж 120 кредитів ЄКТС;
  • за іншими спеціальностями – не більше, ніж 60 кредитів ЄКТС.
Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання:
    • за спеціальностями галузі «17 Електроніка та телекомунікації» – 1 рік 10 місяців;
    • за іншими спеціальностями –  2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна).
Мова викладання
Українська.
Кафедра (специальная), обеспечивающая выполнение программы 
Гарант освітньої програми 
Опис предметної області програми
Об’єктами вивчення та діяльності є:

апаратні та програмні засоби електроніки, мікропроцесорні та мікроконтролерні пристрої, пристрої та системи силової електроніки та перетворювальної техніки, первинні та вторинні системні перетворення інформації, аналогові та цифрові компоненти, процеси та системи збору, зберігання, захисту, обробки, передавання інформації та інтегрування цих систем для автоматизації   інженерних завдань на основі сучасної комп’ютерної техніки і програмних засобів. 

Метою навчання є:

набуття теоретичних та практичних знань та вмінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей та інших особистих якостей, достатніх для розв’язання складних спеціалізованих теоретичних та практичних задач розробки, проектування, виробництва, монтажу, експлуатації, технічного обслуговування, ремонту та модернізації електронних пристроїв та систем.  

Теоретичний зміст предметної області:

поняття та принципи електротехніки, фізичні основи електроніки, теорія інформації, обробка сигналів, комп’ютерно-інтегрованих технологій.

Фокус освітньої програми

Програма спрямована на поєднання функціонального, конструкторського та технологічного мислення й практики в рамках культури інновацій. Широке, інтегроване поєднання курсів навчання дисциплін з інженерної підготовки з сучасними інформаційними технологіями.

Ключові слова: електроніка, мікроелектроніка, аналогова та цифрова схемотехніка, енергетична електроніка, реєстрація аудіовізуальної інформації, відтворення аудіовізуальної інформації, елементна база, матеріали електронних засобів, механічні пристрої електронних засобів, мікросистемна техніка, вбудовані системи, метрологія, стандартизація та вимірювання, обчислювальні та мікропроцесорні засоби, оброблення та передача інформації, телекомунікаційні і комп’ютерні мережі, конструювання електронних засобів, технологія електронних засобів, програмування та алгоритмічні мови, комп’ютерна графіка, системи автоматизованого проектування.

Особливості та відмінності програми

Для студентів даної програми є можливість участі в програмах міжнародної мобільності (тривалістю 1–2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами відповідно та вимагає необхідного рівня мовної компетентності; можливість  опанування за вибором групи дисциплін, що визначають напрямок електронних і інформаційних технологій мас-медіа.

Додаткові можливості програми

Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.

Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.

Опис предметної області програми
Об’єктами вивчення та діяльності є:

апаратні та програмні засоби електроніки, мікропроцесорні та мікроконтролерні пристрої, пристрої та системи силової електроніки та перетворювальної техніки, первинні та вторинні системні перетворення інформації, аналогові та цифрові компоненти, процеси та системи збору, зберігання, захисту, обробки, передавання інформації та інтегрування цих систем для автоматизації   інженерних завдань на основі сучасної комп’ютерної техніки і програмних засобів. 

Метою навчання є:

набуття теоретичних та практичних знань та вмінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей та інших особистих якостей, достатніх для розв’язання складних спеціалізованих теоретичних та практичних задач розробки, проектування, виробництва, монтажу, експлуатації, технічного обслуговування, ремонту та модернізації електронних пристроїв та систем.  

Теоретичний зміст предметної області:

поняття та принципи електротехніки, фізичні основи електроніки, теорія інформації, обробка сигналів, комп’ютерно-інтегрованих технологій.

Фокус освітньої програми

Програма спрямована на поєднання функціонального, конструкторського та технологічного мислення й практики в рамках культури інновацій. Широке, інтегроване поєднання курсів навчання дисциплін з інженерної підготовки з сучасними інформаційними технологіями.

Ключові слова: електроніка, мікроелектроніка, аналогова та цифрова схемотехніка, енергетична електроніка, реєстрація аудіовізуальної інформації, відтворення аудіовізуальної інформації, елементна база, матеріали електронних засобів, механічні пристрої електронних засобів, мікросистемна техніка, вбудовані системи, метрологія, стандартизація та вимірювання, обчислювальні та мікропроцесорні засоби, оброблення та передача інформації, телекомунікаційні і комп’ютерні мережі, конструювання електронних засобів, технологія електронних засобів, програмування та алгоритмічні мови, комп’ютерна графіка, системи автоматизованого проектування.

Особливості та відмінності програми

Для студентів даної програми є можливість участі в програмах міжнародної мобільності (тривалістю 1–2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами відповідно та вимагає необхідного рівня мовної компетентності; можливість  опанування за вибором групи дисциплін, що визначають напрямок електронних і інформаційних технологій мас-медіа.

Додаткові можливості програми

Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.

Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.

Опис предметної області програми
Об’єктами вивчення та діяльності є:

апаратні та програмні засоби електроніки, мікропроцесорні та мікроконтролерні пристрої, пристрої та системи силової електроніки та перетворювальної техніки, первинні та вторинні системні перетворення інформації, аналогові та цифрові компоненти, процеси та системи збору, зберігання, захисту, обробки, передавання інформації та інтегрування цих систем для автоматизації   інженерних завдань на основі сучасної комп’ютерної техніки і програмних засобів. 

Метою навчання є:

набуття теоретичних та практичних знань та вмінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей та інших особистих якостей, достатніх для розв’язання складних спеціалізованих теоретичних та практичних задач розробки, проектування, виробництва, монтажу, експлуатації, технічного обслуговування, ремонту та модернізації електронних пристроїв та систем.  

Теоретичний зміст предметної області:

поняття та принципи електротехніки, фізичні основи електроніки, теорія інформації, обробка сигналів, комп’ютерно-інтегрованих технологій.

Фокус освітньої програми

Програма спрямована на поєднання функціонального, конструкторського та технологічного мислення й практики в рамках культури інновацій. Широке, інтегроване поєднання курсів навчання дисциплін з інженерної підготовки з сучасними інформаційними технологіями.

Ключові слова: електроніка, мікроелектроніка, аналогова та цифрова схемотехніка, енергетична електроніка, реєстрація аудіовізуальної інформації, відтворення аудіовізуальної інформації, елементна база, матеріали електронних засобів, механічні пристрої електронних засобів, мікросистемна техніка, вбудовані системи, метрологія, стандартизація та вимірювання, обчислювальні та мікропроцесорні засоби, оброблення та передача інформації, телекомунікаційні і комп’ютерні мережі, конструювання електронних засобів, технологія електронних засобів, програмування та алгоритмічні мови, комп’ютерна графіка, системи автоматизованого проектування.

Особливості та відмінності програми

Для студентів даної програми є можливість участі в програмах міжнародної мобільності (тривалістю 1–2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами відповідно та вимагає необхідного рівня мовної компетентності; можливість  опанування за вибором групи дисциплін, що визначають напрямок електронних і інформаційних технологій мас-медіа.

Додаткові можливості програми

Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.

Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.

Опис предметної області програми
Об’єктами вивчення та діяльності є:

апаратні та програмні засоби електроніки, мікропроцесорні та мікроконтролерні пристрої, пристрої та системи силової електроніки та перетворювальної техніки, первинні та вторинні системні перетворення інформації, аналогові та цифрові компоненти, процеси та системи збору, зберігання, захисту, обробки, передавання інформації та інтегрування цих систем для автоматизації   інженерних завдань на основі сучасної комп’ютерної техніки і програмних засобів. 

Метою навчання є:

набуття теоретичних та практичних знань та вмінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей та інших особистих якостей, достатніх для розв’язання складних спеціалізованих теоретичних та практичних задач розробки, проектування, виробництва, монтажу, експлуатації, технічного обслуговування, ремонту та модернізації електронних пристроїв та систем.  

Теоретичний зміст предметної області:

поняття та принципи електротехніки, фізичні основи електроніки, теорія інформації, обробка сигналів, комп’ютерно-інтегрованих технологій.

Фокус освітньої програми

Програма спрямована на поєднання функціонального, конструкторського та технологічного мислення й практики в рамках культури інновацій. Широке, інтегроване поєднання курсів навчання дисциплін з інженерної підготовки з сучасними інформаційними технологіями.

Ключові слова: електроніка, мікроелектроніка, аналогова та цифрова схемотехніка, енергетична електроніка, реєстрація аудіовізуальної інформації, відтворення аудіовізуальної інформації, елементна база, матеріали електронних засобів, механічні пристрої електронних засобів, мікросистемна техніка, вбудовані системи, метрологія, стандартизація та вимірювання, обчислювальні та мікропроцесорні засоби, оброблення та передача інформації, телекомунікаційні і комп’ютерні мережі, конструювання електронних засобів, технологія електронних засобів, програмування та алгоритмічні мови, комп’ютерна графіка, системи автоматизованого проектування.

Особливості та відмінності програми

Для студентів даної програми є можливість участі в програмах міжнародної мобільності (тривалістю 1–2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами відповідно та вимагає необхідного рівня мовної компетентності; можливість  опанування за вибором групи дисциплін, що визначають напрямок електронних і інформаційних технологій мас-медіа.

Додаткові можливості програми

Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.

Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.

Опис предметної області програми
Об’єктами вивчення та діяльності є:

апаратні та програмні засоби електроніки, мікропроцесорні та мікроконтролерні пристрої, пристрої та системи силової електроніки та перетворювальної техніки, первинні та вторинні системні перетворення інформації, аналогові та цифрові компоненти, процеси та системи збору, зберігання, захисту, обробки, передавання інформації та інтегрування цих систем для автоматизації   інженерних завдань на основі сучасної комп’ютерної техніки і програмних засобів. 

Метою навчання є:

набуття теоретичних та практичних знань та вмінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей та інших особистих якостей, достатніх для розв’язання складних спеціалізованих теоретичних та практичних задач розробки, проектування, виробництва, монтажу, експлуатації, технічного обслуговування, ремонту та модернізації електронних пристроїв та систем.  

Теоретичний зміст предметної області:

поняття та принципи електротехніки, фізичні основи електроніки, теорія інформації, обробка сигналів, комп’ютерно-інтегрованих технологій.

Фокус освітньої програми

Програма спрямована на поєднання функціонального, конструкторського та технологічного мислення й практики в рамках культури інновацій. Широке, інтегроване поєднання курсів навчання дисциплін з інженерної підготовки з сучасними інформаційними технологіями.

Ключові слова: електроніка, мікроелектроніка, аналогова та цифрова схемотехніка, енергетична електроніка, реєстрація аудіовізуальної інформації, відтворення аудіовізуальної інформації, елементна база, матеріали електронних засобів, механічні пристрої електронних засобів, мікросистемна техніка, вбудовані системи, метрологія, стандартизація та вимірювання, обчислювальні та мікропроцесорні засоби, оброблення та передача інформації, телекомунікаційні і комп’ютерні мережі, конструювання електронних засобів, технологія електронних засобів, програмування та алгоритмічні мови, комп’ютерна графіка, системи автоматизованого проектування.

Особливості та відмінності програми

Для студентів даної програми є можливість участі в програмах міжнародної мобільності (тривалістю 1–2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами відповідно та вимагає необхідного рівня мовної компетентності; можливість  опанування за вибором групи дисциплін, що визначають напрямок електронних і інформаційних технологій мас-медіа.

Додаткові можливості програми

Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.

Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.

Особливості реалізації програми
Підходи до викладання та навчання

Лекції, мультимедійні лекції, інтерактивні лекції, лабораторні роботи, практичні заняття, участь у міждисциплінарних проектах та тренінгах, самостійна робота з використанням підручників, навчальних посібників, конспектів та шляхом участі у групах з розробки проектів, консультацій із викладачами, підготовки кваліфікаційної роботи бакалавра.

 

Система оцінювання

Екзамени, лабораторні звіти, ессе, презентації, поточний контроль, реферативні, розрахункові, розрахунково-графічні, курсові роботи і проекти.

Ресурсне забезпечення реалізації програми
Специфічні характеристики кадрового забезпечення

Понад 90%  професорсько-викладацького складу, задіяного до викладання циклу дисциплін професійної підготовки, мають відповідні наукові ступені до дисциплін, які викладають.

Специфічні характеристики матеріально-технічного забезпечення

Використання сучасного обладнання, зокрема https://op.edu.ua/about/reports#11

Специфічні характеристики інформаційно-методичного забезпечення

Використання віртуального навчального середовища ОНПУ та авторських розробок професорсько-викладацького складу.
https://library.opu.ua
https://el.opu.ua

Академічна мобільність
Нормативно-правові акти

Академічна мобільність регламентується Постановою КМУ № 579 “Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність” від 12 серпня 2015 року та Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність (нова редакція). (Введено в дію наказом ректора від 3 жовтня 2019 № 37). https://op.edu.ua/document/2501

Національна кредитна мобільність

На основі двосторонніх договорів між ОНПУ та технічними університетами України.

Міжнародна кредитна мобільність

У рамках програм ЄС Еразмус на основі спільних договорів між ОНПУ та університетами-партнерами.

Академічні та професійні права випускників
Доступ до подальшого навчання 

Можливість продовжити навчання за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.

Працевлаштування випускників 

Робочі місця в компаніях,  підприємствах і інститутах промислового та інформаційного сектору всіх форм власності (технік-конструктор (електроніка), технік-технолог (електроніка), технік обчислювального (інформаційно-обчислювального) центру, технік з сигналізації, фахівець інфокомунікацій).
Самостійне працевлаштування.

Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, під час професійної діяльності у галузі електроніки або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів електроніки.

Загальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Знання та розуміння предметної області та  розуміння професійної діяльності.
  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
  • Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. 
  • Здатність до пошуку, оброблення  та аналізу інформації з різних джерел.
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Здатність працювати в команді.
  • Навички здійснення безпечної діяльності.
  • Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
  • Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
  • Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності  громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Спеціальні компетентності
  • Здатність використовувати знання і розуміння наукових фактів, концепцій, теорій, принципів і методів для проектування та застосування приладів, пристроїв та систем електроніки.
  • Здатність виконувати аналіз предметної області та нормативної документації, необхідної для проектування та застосування приладів, пристроїв та систем електроніки.
  • Здатність інтегрувати знання фундаментальних розділів фізики та хімії для розуміння процесів твердотільної, функціональної та енергетичної електроніки, електротехніки.
  • Здатність враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні та комерційні міркування, що впливають на ефективність та результати інженерної діяльності в галузі електроніки. 
  • Здатність застосовувати відповідні математичні, наукові й технічні методи, сучасні інформаційні технології і комп'ютерне програмне забезпечення, навички роботи з комп'ютерними мережами, базами даних та Інтернет - ресурсами для вирішення інженерних задач в галузі електроніки.
  • Здатність ідентифікувати, класифікувати, оцінювати і описувати процеси у приладах, пристроях та системах електроніки за допомогою аналітичних методів, засобів моделювання,  дослідних зразків та результатів експериментальних досліджень.
  • Здатність застосовувати творчий та інноваційний потенціал в синтезі інженерних рішень і в розробці конструкцій пристроїв та систем електроніки.
  • Здатність вирішувати інженерні задачі в галузі електроніки з урахуванням всіх аспектів розробки, проектування, виробництва, експлуатації та модернізації електронних приладів, пристроїв та систем. 
  • Здатність визначати та оцінювати  характеристики та параметри матеріалів електронної техніки, аналогових та цифрових електронних пристроїв для проектування мікропроцесорних та електронних систем.
  • Здатність застосовувати на практиці галузеві стандарти та стандарти якості функціонування пристроїв та систем електроніки.
  • Здатність контролювати і діагностувати стан обладнання, застосовувати сучасні електронні компоненти та технічні засоби, виконувати профілактику, ремонт та технічне обслуговування  електронних пристроїв та систем, монтувати, налагоджувати та ремонтувати аналогові, цифрові та оптичні модулі, розробляти та виготовляти друковані плати, розробляти програмне забезпечення для мікроконтролерів.    
  • Здатність застосовувати вміння та навички із використання програмних засобів комп'ютерної графіки щодо візуалізації результатів проектної діяльності та оформляти науково-технічну документацію за допомогою сучасних інформаційних технологій, текстових і графічних редакторів, засобів друку. 
  • Здатність вирішувати науково-технічні завдання в галузі прикладної механіки електронних пристроїв та систем на основі класичних і технічних теорій і методів теоретичної механіки.
  • Здатність до оцінювання, інтерпретації вихідних даних, застосовування основних положень метрології,  стандартизації та технічних вимірювань.
  • Здатність використовувати  базові характеристики аналогових електронних пристроїв; фізичні принципи побудови цифрових пристроїв та логічні основи їх функціонування.
Програмні результати навчання
  • Описувати принцип дії за допомогою наукових концепцій, теорій і методів та перевіряти результати при проектуванні та застосуванні приладів, пристроїв і систем електроніки.
  • Застосовувати знання і розуміння диференційного та інтегрального числення, алгебри, функціонального аналізу дійсних і комплексних змінних, векторів та матриць, векторного числення, диференційних рівнянь в звичайних та часткових похідних, ряду Фур’є, статистичного аналізу, теорії інформації, чисельних методів для вирішення теоретичних і прикладних задач електроніки. 
  • Знаходити рішення практичних задач електроніки шляхом застосування відповідних моделей та теорій електродинаміки, аналітичної механіки, електромагнетизму, статистичної фізики, фізики твердого тіла.
  • Оцінювати характеристики та параметри матеріалів електронної техніки, розуміти основи твердотільної електроніки, електротехніки, аналогової та цифрової схемотехніки, перетворювальної та мікропроцесорної техніки.
  • Використовувати інформаційні та комунікаційні технології, прикладні та спеціалізовані програмні продукти для вирішення задач проектування та налагодження електронних систем, демонструвати навички програмування, аналізу та відображення результатів вимірювання та контролю.
  • Застосовувати експериментальні навички (знання експериментальних методів та порядку проведення експериментів) для перевірки гіпотез та дослідження явищ електроніки, вміти використовувати стандартне обладнання, планувати, складати схеми; аналізувати, моделювати та критично оцінювати отримані результати.
  • Аналізувати складні цифрові та аналогові інформаційно-вимірювальні системи з розширеною архітектурою комп'ютерних та телекомунікаційних мереж з урахуванням специфікації вибраних технічних засобів електроніки та відповідної технічної документації.
  • Визначати та ідентифікувати математичні моделі технологічних об'єктів при розробці у комп'ютерному середовищі нових складних електронних систем та виборі оптимального рішення.
  • Проектувати складні системи реального часу та засоби збору та обробки інформації, узгоджені з заданими інформаційними та програмними засобами шляхом застосування програмного забезпечення для вбудованих систем на основі мікроконтролерів.
  • Розробляти технічні засоби для побудови та діагностування технічного стану електронних пристроїв та систем, організовувати та проводити плановий та позаплановий ремонт, налагодження та переналагодження електронного устаткування у відповідності до поточних вимог виробництва.
  • Аргументувати нормативно-правові засади при впровадженні електронних пристроїв та систем; оцінювати переваги інженерних розробок, їх екологічність та безпечність; захищати власні світоглядні позиції та переконання у виробничій або соціальній діяльності.
  • Використовувати документацію, пов'язану з професійною діяльністю, із застосуванням сучасних технологій та засобів офісного устаткування; використовувати англійську мову, включаючи спеціальну термінологію, для спілкування з фахівцями, проведення літературного пошуку та читання текстів з технічної та фахової тематики.
  • Вміти засвоювати нові знання, прогресивні технології та інновації, знаходити нові нешаблонні рішення і засоби їх здійснення; відповідати вимогам гнучкості в подоланні перешкод та досягненні мети, раціонального використання та нормування часу, дисциплінованості, відповідальності за свої рішення та діяльність.
  • Дотримуватися норм сучасної української ділової та професійної мови.
  • Виявляти навички самостійної та колективної роботи, лідерські якості, організовувати роботу за умов обмеженого часу з наголосом на професійну сумлінність.
  • Застосовувати розуміння теорії стохастичних процесів, методи статистичної обробки та аналізу даних при розв'язанні професійних завдань.
  • Демонструвати навички проведення експериментальних досліджень, пов'язаних з професійною діяльністю; вдосконалювати методики вимірювання; контролювати достовірність отриманих результатів; систематизувати та аналізувати дані, отримані експериментальним шляхом.
  • Застосовувати методи математичного моделювання і оптимізації електронних систем для розробки автоматизованих та роботизованих виробничих комплексів.
  • Уміти розробляти та використовувати елементи і вузли квантової електроніки для обробки, генерування сигналів та використання в процесі виробництва. 
  • Застосовувати програмні засоби комп'ютерної графіки для випуску конструкторської та іншої науково-технічної документації за допомогою сучасних САПР, текстових і графічних редакторів, засобів друку.
  • Використовувати знання прикладної механіки при вирішенні інженерних завдань з розрахунку та конструювання електронних пристроїв та систем. 
  • Уміти застосувати основні положення стандартизації, засоби вимірювальної й обчислювальної техніки; технічно та метрологічно правильно вибрати метод виміру й вимірювальну апаратуру; пояснити фізичні процеси, що протікають у вимірювальних приладах; проводити аналіз результатів вимірів і їхню статистичну обробку.
  • Уміти проводити проектування сучасних  аналогових електронних пристроїв; вибирати систему цифрових інтегральних елементів для проектування цифрових пристроїв; розбиратися в принципових, функціональних та структурних схемах цифрових пристроїв
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, під час професійної діяльності у галузі електроніки або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів електроніки.

Загальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Знання та розуміння предметної області та  розуміння професійної діяльності.
  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
  • Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. 
  • Здатність до пошуку, оброблення  та аналізу інформації з різних джерел.
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Здатність працювати в команді.
  • Навички здійснення безпечної діяльності.
  • Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
  • Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
  • Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності  громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Спеціальні компетентності
  • Здатність використовувати знання і розуміння наукових фактів, концепцій, теорій, принципів і методів для проектування та застосування приладів, пристроїв та систем електроніки.
  • Здатність виконувати аналіз предметної області та нормативної документації, необхідної для проектування та застосування приладів, пристроїв та систем електроніки.
  • Здатність інтегрувати знання фундаментальних розділів фізики та хімії для розуміння процесів твердотільної, функціональної та енергетичної електроніки, електротехніки.
  • Здатність враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні та комерційні міркування, що впливають на ефективність та результати інженерної діяльності в галузі електроніки. 
  • Здатність застосовувати відповідні математичні, наукові й технічні методи, сучасні інформаційні технології і комп'ютерне програмне забезпечення, навички роботи з комп'ютерними мережами, базами даних та Інтернет - ресурсами для вирішення інженерних задач в галузі електроніки.
  • Здатність ідентифікувати, класифікувати, оцінювати і описувати процеси у приладах, пристроях та системах електроніки за допомогою аналітичних методів, засобів моделювання,  дослідних зразків та результатів експериментальних досліджень.
  • Здатність застосовувати творчий та інноваційний потенціал в синтезі інженерних рішень і в розробці конструкцій пристроїв та систем електроніки.
  • Здатність вирішувати інженерні задачі в галузі електроніки з урахуванням всіх аспектів розробки, проектування, виробництва, експлуатації та модернізації електронних приладів, пристроїв та систем. 
  • Здатність визначати та оцінювати  характеристики та параметри матеріалів електронної техніки, аналогових та цифрових електронних пристроїв для проектування мікропроцесорних та електронних систем.
  • Здатність застосовувати на практиці галузеві стандарти та стандарти якості функціонування пристроїв та систем електроніки.
  • Здатність контролювати і діагностувати стан обладнання, застосовувати сучасні електронні компоненти та технічні засоби, виконувати профілактику, ремонт та технічне обслуговування  електронних пристроїв та систем, монтувати, налагоджувати та ремонтувати аналогові, цифрові та оптичні модулі, розробляти та виготовляти друковані плати, розробляти програмне забезпечення для мікроконтролерів.    
  • Здатність застосовувати вміння та навички із використання програмних засобів комп'ютерної графіки щодо візуалізації результатів проектної діяльності та оформляти науково-технічну документацію за допомогою сучасних інформаційних технологій, текстових і графічних редакторів, засобів друку. 
  • Здатність вирішувати науково-технічні завдання в галузі прикладної механіки електронних пристроїв та систем на основі класичних і технічних теорій і методів теоретичної механіки.
  • Здатність до оцінювання, інтерпретації вихідних даних, застосовування основних положень метрології,  стандартизації та технічних вимірювань.
  • Здатність використовувати  базові характеристики аналогових електронних пристроїв; фізичні принципи побудови цифрових пристроїв та логічні основи їх функціонування.
Програмні результати навчання
  • Описувати принцип дії за допомогою наукових концепцій, теорій і методів та перевіряти результати при проектуванні та застосуванні приладів, пристроїв і систем електроніки.
  • Застосовувати знання і розуміння диференційного та інтегрального числення, алгебри, функціонального аналізу дійсних і комплексних змінних, векторів та матриць, векторного числення, диференційних рівнянь в звичайних та часткових похідних, ряду Фур’є, статистичного аналізу, теорії інформації, чисельних методів для вирішення теоретичних і прикладних задач електроніки. 
  • Знаходити рішення практичних задач електроніки шляхом застосування відповідних моделей та теорій електродинаміки, аналітичної механіки, електромагнетизму, статистичної фізики, фізики твердого тіла.
  • Оцінювати характеристики та параметри матеріалів електронної техніки, розуміти основи твердотільної електроніки, електротехніки, аналогової та цифрової схемотехніки, перетворювальної та мікропроцесорної техніки.
  • Використовувати інформаційні та комунікаційні технології, прикладні та спеціалізовані програмні продукти для вирішення задач проектування та налагодження електронних систем, демонструвати навички програмування, аналізу та відображення результатів вимірювання та контролю.
  • Застосовувати експериментальні навички (знання експериментальних методів та порядку проведення експериментів) для перевірки гіпотез та дослідження явищ електроніки, вміти використовувати стандартне обладнання, планувати, складати схеми; аналізувати, моделювати та критично оцінювати отримані результати.
  • Аналізувати складні цифрові та аналогові інформаційно-вимірювальні системи з розширеною архітектурою комп'ютерних та телекомунікаційних мереж з урахуванням специфікації вибраних технічних засобів електроніки та відповідної технічної документації.
  • Визначати та ідентифікувати математичні моделі технологічних об'єктів при розробці у комп'ютерному середовищі нових складних електронних систем та виборі оптимального рішення.
  • Проектувати складні системи реального часу та засоби збору та обробки інформації, узгоджені з заданими інформаційними та програмними засобами шляхом застосування програмного забезпечення для вбудованих систем на основі мікроконтролерів.
  • Розробляти технічні засоби для побудови та діагностування технічного стану електронних пристроїв та систем, організовувати та проводити плановий та позаплановий ремонт, налагодження та переналагодження електронного устаткування у відповідності до поточних вимог виробництва.
  • Аргументувати нормативно-правові засади при впровадженні електронних пристроїв та систем; оцінювати переваги інженерних розробок, їх екологічність та безпечність; захищати власні світоглядні позиції та переконання у виробничій або соціальній діяльності.
  • Використовувати документацію, пов'язану з професійною діяльністю, із застосуванням сучасних технологій та засобів офісного устаткування; використовувати англійську мову, включаючи спеціальну термінологію, для спілкування з фахівцями, проведення літературного пошуку та читання текстів з технічної та фахової тематики.
  • Вміти засвоювати нові знання, прогресивні технології та інновації, знаходити нові нешаблонні рішення і засоби їх здійснення; відповідати вимогам гнучкості в подоланні перешкод та досягненні мети, раціонального використання та нормування часу, дисциплінованості, відповідальності за свої рішення та діяльність.
  • Дотримуватися норм сучасної української ділової та професійної мови.
  • Виявляти навички самостійної та колективної роботи, лідерські якості, організовувати роботу за умов обмеженого часу з наголосом на професійну сумлінність.
  • Застосовувати розуміння теорії стохастичних процесів, методи статистичної обробки та аналізу даних при розв'язанні професійних завдань.
  • Демонструвати навички проведення експериментальних досліджень, пов'язаних з професійною діяльністю; вдосконалювати методики вимірювання; контролювати достовірність отриманих результатів; систематизувати та аналізувати дані, отримані експериментальним шляхом.
  • Застосовувати методи математичного моделювання і оптимізації електронних систем для розробки автоматизованих та роботизованих виробничих комплексів.
  • Уміти розробляти та використовувати елементи і вузли квантової електроніки для обробки, генерування сигналів та використання в процесі виробництва. 
  • Застосовувати програмні засоби комп'ютерної графіки для випуску конструкторської та іншої науково-технічної документації за допомогою сучасних САПР, текстових і графічних редакторів, засобів друку.
  • Використовувати знання прикладної механіки при вирішенні інженерних завдань з розрахунку та конструювання електронних пристроїв та систем. 
  • Уміти застосувати основні положення стандартизації, засоби вимірювальної й обчислювальної техніки; технічно та метрологічно правильно вибрати метод виміру й вимірювальну апаратуру; пояснити фізичні процеси, що протікають у вимірювальних приладах; проводити аналіз результатів вимірів і їхню статистичну обробку.
  • Уміти проводити проектування сучасних  аналогових електронних пристроїв; вибирати систему цифрових інтегральних елементів для проектування цифрових пристроїв; розбиратися в принципових, функціональних та структурних схемах цифрових пристроїв
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, під час професійної діяльності у галузі електроніки або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів електроніки.

Загальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Знання та розуміння предметної області та  розуміння професійної діяльності.
  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
  • Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. 
  • Здатність до пошуку, оброблення  та аналізу інформації з різних джерел.
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Здатність працювати в команді.
  • Навички здійснення безпечної діяльності.
  • Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
  • Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
  • Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності  громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Спеціальні компетентності
  • Здатність використовувати знання і розуміння наукових фактів, концепцій, теорій, принципів і методів для проектування та застосування приладів, пристроїв та систем електроніки.
  • Здатність виконувати аналіз предметної області та нормативної документації, необхідної для проектування та застосування приладів, пристроїв та систем електроніки.
  • Здатність інтегрувати знання фундаментальних розділів фізики та хімії для розуміння процесів твердотільної, функціональної та енергетичної електроніки, електротехніки.
  • Здатність враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні та комерційні міркування, що впливають на ефективність та результати інженерної діяльності в галузі електроніки. 
  • Здатність застосовувати відповідні математичні, наукові й технічні методи, сучасні інформаційні технології і комп'ютерне програмне забезпечення, навички роботи з комп'ютерними мережами, базами даних та Інтернет - ресурсами для вирішення інженерних задач в галузі електроніки.
  • Здатність ідентифікувати, класифікувати, оцінювати і описувати процеси у приладах, пристроях та системах електроніки за допомогою аналітичних методів, засобів моделювання,  дослідних зразків та результатів експериментальних досліджень.
  • Здатність застосовувати творчий та інноваційний потенціал в синтезі інженерних рішень і в розробці конструкцій пристроїв та систем електроніки.
  • Здатність вирішувати інженерні задачі в галузі електроніки з урахуванням всіх аспектів розробки, проектування, виробництва, експлуатації та модернізації електронних приладів, пристроїв та систем. 
  • Здатність визначати та оцінювати  характеристики та параметри матеріалів електронної техніки, аналогових та цифрових електронних пристроїв для проектування мікропроцесорних та електронних систем.
  • Здатність застосовувати на практиці галузеві стандарти та стандарти якості функціонування пристроїв та систем електроніки.
  • Здатність контролювати і діагностувати стан обладнання, застосовувати сучасні електронні компоненти та технічні засоби, виконувати профілактику, ремонт та технічне обслуговування  електронних пристроїв та систем, монтувати, налагоджувати та ремонтувати аналогові, цифрові та оптичні модулі, розробляти та виготовляти друковані плати, розробляти програмне забезпечення для мікроконтролерів.    
  • Здатність застосовувати вміння та навички із використання програмних засобів комп'ютерної графіки щодо візуалізації результатів проектної діяльності та оформляти науково-технічну документацію за допомогою сучасних інформаційних технологій, текстових і графічних редакторів, засобів друку. 
  • Здатність вирішувати науково-технічні завдання в галузі прикладної механіки електронних пристроїв та систем на основі класичних і технічних теорій і методів теоретичної механіки.
  • Здатність до оцінювання, інтерпретації вихідних даних, застосовування основних положень метрології,  стандартизації та технічних вимірювань.
  • Здатність використовувати  базові характеристики аналогових електронних пристроїв; фізичні принципи побудови цифрових пристроїв та логічні основи їх функціонування.
Програмні результати навчання
  • Описувати принцип дії за допомогою наукових концепцій, теорій і методів та перевіряти результати при проектуванні та застосуванні приладів, пристроїв і систем електроніки.
  • Застосовувати знання і розуміння диференційного та інтегрального числення, алгебри, функціонального аналізу дійсних і комплексних змінних, векторів та матриць, векторного числення, диференційних рівнянь в звичайних та часткових похідних, ряду Фур’є, статистичного аналізу, теорії інформації, чисельних методів для вирішення теоретичних і прикладних задач електроніки. 
  • Знаходити рішення практичних задач електроніки шляхом застосування відповідних моделей та теорій електродинаміки, аналітичної механіки, електромагнетизму, статистичної фізики, фізики твердого тіла.
  • Оцінювати характеристики та параметри матеріалів електронної техніки, розуміти основи твердотільної електроніки, електротехніки, аналогової та цифрової схемотехніки, перетворювальної та мікропроцесорної техніки.
  • Використовувати інформаційні та комунікаційні технології, прикладні та спеціалізовані програмні продукти для вирішення задач проектування та налагодження електронних систем, демонструвати навички програмування, аналізу та відображення результатів вимірювання та контролю.
  • Застосовувати експериментальні навички (знання експериментальних методів та порядку проведення експериментів) для перевірки гіпотез та дослідження явищ електроніки, вміти використовувати стандартне обладнання, планувати, складати схеми; аналізувати, моделювати та критично оцінювати отримані результати.
  • Аналізувати складні цифрові та аналогові інформаційно-вимірювальні системи з розширеною архітектурою комп'ютерних та телекомунікаційних мереж з урахуванням специфікації вибраних технічних засобів електроніки та відповідної технічної документації.
  • Визначати та ідентифікувати математичні моделі технологічних об'єктів при розробці у комп'ютерному середовищі нових складних електронних систем та виборі оптимального рішення.
  • Проектувати складні системи реального часу та засоби збору та обробки інформації, узгоджені з заданими інформаційними та програмними засобами шляхом застосування програмного забезпечення для вбудованих систем на основі мікроконтролерів.
  • Розробляти технічні засоби для побудови та діагностування технічного стану електронних пристроїв та систем, організовувати та проводити плановий та позаплановий ремонт, налагодження та переналагодження електронного устаткування у відповідності до поточних вимог виробництва.
  • Аргументувати нормативно-правові засади при впровадженні електронних пристроїв та систем; оцінювати переваги інженерних розробок, їх екологічність та безпечність; захищати власні світоглядні позиції та переконання у виробничій або соціальній діяльності.
  • Використовувати документацію, пов'язану з професійною діяльністю, із застосуванням сучасних технологій та засобів офісного устаткування; використовувати англійську мову, включаючи спеціальну термінологію, для спілкування з фахівцями, проведення літературного пошуку та читання текстів з технічної та фахової тематики.
  • Вміти засвоювати нові знання, прогресивні технології та інновації, знаходити нові нешаблонні рішення і засоби їх здійснення; відповідати вимогам гнучкості в подоланні перешкод та досягненні мети, раціонального використання та нормування часу, дисциплінованості, відповідальності за свої рішення та діяльність.
  • Дотримуватися норм сучасної української ділової та професійної мови.
  • Виявляти навички самостійної та колективної роботи, лідерські якості, організовувати роботу за умов обмеженого часу з наголосом на професійну сумлінність.
  • Застосовувати розуміння теорії стохастичних процесів, методи статистичної обробки та аналізу даних при розв'язанні професійних завдань.
  • Демонструвати навички проведення експериментальних досліджень, пов'язаних з професійною діяльністю; вдосконалювати методики вимірювання; контролювати достовірність отриманих результатів; систематизувати та аналізувати дані, отримані експериментальним шляхом.
  • Застосовувати методи математичного моделювання і оптимізації електронних систем для розробки автоматизованих та роботизованих виробничих комплексів.
  • Уміти розробляти та використовувати елементи і вузли квантової електроніки для обробки, генерування сигналів та використання в процесі виробництва. 
  • Застосовувати програмні засоби комп'ютерної графіки для випуску конструкторської та іншої науково-технічної документації за допомогою сучасних САПР, текстових і графічних редакторів, засобів друку.
  • Використовувати знання прикладної механіки при вирішенні інженерних завдань з розрахунку та конструювання електронних пристроїв та систем. 
  • Уміти застосувати основні положення стандартизації, засоби вимірювальної й обчислювальної техніки; технічно та метрологічно правильно вибрати метод виміру й вимірювальну апаратуру; пояснити фізичні процеси, що протікають у вимірювальних приладах; проводити аналіз результатів вимірів і їхню статистичну обробку.
  • Уміти проводити проектування сучасних  аналогових електронних пристроїв; вибирати систему цифрових інтегральних елементів для проектування цифрових пристроїв; розбиратися в принципових, функціональних та структурних схемах цифрових пристроїв
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, під час професійної діяльності у галузі електроніки або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів електроніки.

Загальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Знання та розуміння предметної області та  розуміння професійної діяльності.
  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
  • Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. 
  • Здатність до пошуку, оброблення  та аналізу інформації з різних джерел.
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Здатність працювати в команді.
  • Навички здійснення безпечної діяльності.
  • Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
  • Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
  • Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності  громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Спеціальні компетентності
  • Здатність використовувати знання і розуміння наукових фактів, концепцій, теорій, принципів і методів для проектування та застосування приладів, пристроїв та систем електроніки.
  • Здатність виконувати аналіз предметної області та нормативної документації, необхідної для проектування та застосування приладів, пристроїв та систем електроніки.
  • Здатність інтегрувати знання фундаментальних розділів фізики та хімії для розуміння процесів твердотільної, функціональної та енергетичної електроніки, електротехніки.
  • Здатність враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні та комерційні міркування, що впливають на ефективність та результати інженерної діяльності в галузі електроніки. 
  • Здатність застосовувати відповідні математичні, наукові й технічні методи, сучасні інформаційні технології і комп'ютерне програмне забезпечення, навички роботи з комп'ютерними мережами, базами даних та Інтернет - ресурсами для вирішення інженерних задач в галузі електроніки.
  • Здатність ідентифікувати, класифікувати, оцінювати і описувати процеси у приладах, пристроях та системах електроніки за допомогою аналітичних методів, засобів моделювання,  дослідних зразків та результатів експериментальних досліджень.
  • Здатність застосовувати творчий та інноваційний потенціал в синтезі інженерних рішень і в розробці конструкцій пристроїв та систем електроніки.
  • Здатність вирішувати інженерні задачі в галузі електроніки з урахуванням всіх аспектів розробки, проектування, виробництва, експлуатації та модернізації електронних приладів, пристроїв та систем. 
  • Здатність визначати та оцінювати  характеристики та параметри матеріалів електронної техніки, аналогових та цифрових електронних пристроїв для проектування мікропроцесорних та електронних систем.
  • Здатність застосовувати на практиці галузеві стандарти та стандарти якості функціонування пристроїв та систем електроніки.
  • Здатність контролювати і діагностувати стан обладнання, застосовувати сучасні електронні компоненти та технічні засоби, виконувати профілактику, ремонт та технічне обслуговування  електронних пристроїв та систем, монтувати, налагоджувати та ремонтувати аналогові, цифрові та оптичні модулі, розробляти та виготовляти друковані плати, розробляти програмне забезпечення для мікроконтролерів.    
  • Здатність застосовувати вміння та навички із використання програмних засобів комп'ютерної графіки щодо візуалізації результатів проектної діяльності та оформляти науково-технічну документацію за допомогою сучасних інформаційних технологій, текстових і графічних редакторів, засобів друку. 
  • Здатність вирішувати науково-технічні завдання в галузі прикладної механіки електронних пристроїв та систем на основі класичних і технічних теорій і методів теоретичної механіки.
  • Здатність до оцінювання, інтерпретації вихідних даних, застосовування основних положень метрології,  стандартизації та технічних вимірювань.
  • Здатність використовувати  базові характеристики аналогових електронних пристроїв; фізичні принципи побудови цифрових пристроїв та логічні основи їх функціонування.
Програмні результати навчання
  • Описувати принцип дії за допомогою наукових концепцій, теорій і методів та перевіряти результати при проектуванні та застосуванні приладів, пристроїв і систем електроніки.
  • Застосовувати знання і розуміння диференційного та інтегрального числення, алгебри, функціонального аналізу дійсних і комплексних змінних, векторів та матриць, векторного числення, диференційних рівнянь в звичайних та часткових похідних, ряду Фур’є, статистичного аналізу, теорії інформації, чисельних методів для вирішення теоретичних і прикладних задач електроніки. 
  • Знаходити рішення практичних задач електроніки шляхом застосування відповідних моделей та теорій електродинаміки, аналітичної механіки, електромагнетизму, статистичної фізики, фізики твердого тіла.
  • Оцінювати характеристики та параметри матеріалів електронної техніки, розуміти основи твердотільної електроніки, електротехніки, аналогової та цифрової схемотехніки, перетворювальної та мікропроцесорної техніки.
  • Використовувати інформаційні та комунікаційні технології, прикладні та спеціалізовані програмні продукти для вирішення задач проектування та налагодження електронних систем, демонструвати навички програмування, аналізу та відображення результатів вимірювання та контролю.
  • Застосовувати експериментальні навички (знання експериментальних методів та порядку проведення експериментів) для перевірки гіпотез та дослідження явищ електроніки, вміти використовувати стандартне обладнання, планувати, складати схеми; аналізувати, моделювати та критично оцінювати отримані результати.
  • Аналізувати складні цифрові та аналогові інформаційно-вимірювальні системи з розширеною архітектурою комп'ютерних та телекомунікаційних мереж з урахуванням специфікації вибраних технічних засобів електроніки та відповідної технічної документації.
  • Визначати та ідентифікувати математичні моделі технологічних об'єктів при розробці у комп'ютерному середовищі нових складних електронних систем та виборі оптимального рішення.
  • Проектувати складні системи реального часу та засоби збору та обробки інформації, узгоджені з заданими інформаційними та програмними засобами шляхом застосування програмного забезпечення для вбудованих систем на основі мікроконтролерів.
  • Розробляти технічні засоби для побудови та діагностування технічного стану електронних пристроїв та систем, організовувати та проводити плановий та позаплановий ремонт, налагодження та переналагодження електронного устаткування у відповідності до поточних вимог виробництва.
  • Аргументувати нормативно-правові засади при впровадженні електронних пристроїв та систем; оцінювати переваги інженерних розробок, їх екологічність та безпечність; захищати власні світоглядні позиції та переконання у виробничій або соціальній діяльності.
  • Використовувати документацію, пов'язану з професійною діяльністю, із застосуванням сучасних технологій та засобів офісного устаткування; використовувати англійську мову, включаючи спеціальну термінологію, для спілкування з фахівцями, проведення літературного пошуку та читання текстів з технічної та фахової тематики.
  • Вміти засвоювати нові знання, прогресивні технології та інновації, знаходити нові нешаблонні рішення і засоби їх здійснення; відповідати вимогам гнучкості в подоланні перешкод та досягненні мети, раціонального використання та нормування часу, дисциплінованості, відповідальності за свої рішення та діяльність.
  • Дотримуватися норм сучасної української ділової та професійної мови.
  • Виявляти навички самостійної та колективної роботи, лідерські якості, організовувати роботу за умов обмеженого часу з наголосом на професійну сумлінність.
  • Застосовувати розуміння теорії стохастичних процесів, методи статистичної обробки та аналізу даних при розв'язанні професійних завдань.
  • Демонструвати навички проведення експериментальних досліджень, пов'язаних з професійною діяльністю; вдосконалювати методики вимірювання; контролювати достовірність отриманих результатів; систематизувати та аналізувати дані, отримані експериментальним шляхом.
  • Застосовувати методи математичного моделювання і оптимізації електронних систем для розробки автоматизованих та роботизованих виробничих комплексів.
  • Уміти розробляти та використовувати елементи і вузли квантової електроніки для обробки, генерування сигналів та використання в процесі виробництва. 
  • Застосовувати програмні засоби комп'ютерної графіки для випуску конструкторської та іншої науково-технічної документації за допомогою сучасних САПР, текстових і графічних редакторів, засобів друку.
  • Використовувати знання прикладної механіки при вирішенні інженерних завдань з розрахунку та конструювання електронних пристроїв та систем. 
  • Уміти застосувати основні положення стандартизації, засоби вимірювальної й обчислювальної техніки; технічно та метрологічно правильно вибрати метод виміру й вимірювальну апаратуру; пояснити фізичні процеси, що протікають у вимірювальних приладах; проводити аналіз результатів вимірів і їхню статистичну обробку.
  • Уміти проводити проектування сучасних  аналогових електронних пристроїв; вибирати систему цифрових інтегральних елементів для проектування цифрових пристроїв; розбиратися в принципових, функціональних та структурних схемах цифрових пристроїв