Біомедична інженерія

Ступінь та кваліфікація, що здобуває випускник програми
Ступінь вищої освіти, що присуджується випускнику:
Документи про вищу освіту, що видаються випускнику програми
Диплом бакалавра;
Приложение к диплому бакалавра европейского образца.
Квалификация в дипломе:
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Кафедра (специальная), обеспечивающая выполнение программы 
Руководитель образовательной программы, контактное лицо 
Тітова Наталья Володимирівна
Опис предметної області програми
Об’єкт(и) вивчення та/або діяльності:

розроблення, виробництво, випробування, експлуатація, сервісне обслуговування, ремонт і сертифікація медичної техніки та виробів медико-біологічного призначення; обробка біомедичної інформації; техніко-інформаційне супроводження медичних технологій та систем.

Теоретичний зміст предметної області:

клінічна інженерія, медична техніка, мікроелектромеханічні системи, медична радіологія, медичні біотехнології, біомеханіка, робототехніка, біомедична інформатика, прийняття рішень в медицині; отримання, обробка, інтерпретація біосигналів та зображень біологічних об’єктів.

Методи, методики та технології:

інженерноконструкторські методи, біотехнічні та медико-технічні технології, моделювання, програмне забезпечення та інформаційні технології для обробки та аналізу даних біології, медицини та медичного приладобудування.

Інструменти та обладнання:

біологічна та медична техніка, біомедичні вироби і біоматеріали медичного призначення, штучні органи, обчислювальна техніка.

Фокус освітньої програми

Програма спрямована на поєднання здобувачами інженерно-технічних знань, засобів і методів для створення, вдосконалення та дослідження природних і штучних біологічних об’єктів, техніки, матеріалів і виробів медичного призначення, технологій та технічних систем діагностики, лікування, реабілітації та профілактики захворювань людини,  а також програмного забезпечення та інформаційних технологій для вирішення прикладних і фундаментальних проблем біології та медицини.

Особливості та відмінності програми

Характерною особливістю даної програми є поглиблене вивчення дисциплін з біомедичної інженерії та проходження практики на виробничому підприємстві у м. Одеса.

Опис предметної області програми
Об’єкт(и) вивчення та/або діяльності:

розроблення, виробництво, випробування, експлуатація, сервісне обслуговування, ремонт і сертифікація медичної техніки та виробів медико-біологічного призначення; обробка біомедичної інформації; техніко-інформаційне супроводження медичних технологій та систем.

Теоретичний зміст предметної області:

клінічна інженерія, медична техніка, мікроелектромеханічні системи, медична радіологія, медичні біотехнології, біомеханіка, робототехніка, біомедична інформатика, прийняття рішень в медицині; отримання, обробка, інтерпретація біосигналів та зображень біологічних об’єктів.

Методи, методики та технології:

інженерноконструкторські методи, біотехнічні та медико-технічні технології, моделювання, програмне забезпечення та інформаційні технології для обробки та аналізу даних біології, медицини та медичного приладобудування.

Інструменти та обладнання:

біологічна та медична техніка, біомедичні вироби і біоматеріали медичного призначення, штучні органи, обчислювальна техніка.

Фокус освітньої програми

Програма спрямована на поєднання здобувачами інженерно-технічних знань, засобів і методів для створення, вдосконалення та дослідження природних і штучних біологічних об’єктів, техніки, матеріалів і виробів медичного призначення, технологій та технічних систем діагностики, лікування, реабілітації та профілактики захворювань людини,  а також програмного забезпечення та інформаційних технологій для вирішення прикладних і фундаментальних проблем біології та медицини.

Особливості та відмінності програми

Характерною особливістю даної програми є поглиблене вивчення дисциплін з біомедичної інженерії та проходження практики на виробничому підприємстві у м. Одеса.

Особливості реалізації програми
Підходи до викладання та навчання

Лекції / мультимедійні лекції / інтерактивні лекції, практичні / лабораторні / семінарські заняття. 

Участь у міждисциплінарних проектах та тренінгах, самостійна робота з використанням підручників, конспектів та шляхом участі у групах з розробки проектів, консультацій із викладачами, підготовки кваліфікаційної роботи бакалавра. Самостійна робота з використанням підручників, конспектів, статей, оглядів та інше. 

Проведення досліджень та експериментів. Участь у міждисциплінарних проектах та тренінгах, науково-дослідних роботах. Консультації із науково-педагогічними співробітниками (постійне наукове керівництво, підтримка наукового керівника, підтримка та консультування з боку інших колег групи забезпечення освітньо-наукової програми, включаючи постдокторів). Підготовка та написання статей, участь у конференціях.

Система оцінювання

Система оцінювання ґрунтується на принципах ЄКТС та здійснюється за 100-бальною шкалою.

Оцінка за шкалою університету Оцінка за шкалою ЄКТС Оцінка за національною шкалою
Екзамени та диференційовані заліки Заліки
90–100 A Відмінно Зараховано
82–89 B Добре
75–81 C
67–74 D Задовільно
60–66 E
35–59 FX Незадовільно Не зараховано
0–34 F

 

Кожний навчальний семестр містить два модульних контролі. Кожний модульний контроль оцінюється у максимально можливі 50 балів. 

Якщо підсумковою формою контролю є залік, то підсумкова оцінка формується як накопичувальна за результатами оцінювання всіх навчальних елементів, які заплановані на семестр для виконання здобувачами вищої освіти. Оцінку «зараховано» отримують здобувачі вищої освіти, які виконали всі навчальні елементи не менш, ніж на 60 %. 

До екзамену допускаються здобувачі, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж 60 %.

Критерії оцінювання кожного навчального елемента визначені в робочій програмі навчальної дисципліни і доводяться до відома здобувачів на першому в семестрі занятті відповідно до положення про робочу програму навчальної дисципліни.

Оприлюднення змісту навчальної дисципліни та критеріїв оцінювання здійснюється через силабуси дисциплін, які розміщені на офіційному вебсайті університету.

Здобувачі зобов’язані дотримуватись принципів академічної доброчесності при виконанні модульних контрольних робіт, поточних контрольних завдань, індивідуальних завдань з дисципліни.

Ресурсне забезпечення реалізації програми
Специфічні характеристики кадрового забезпечення

Висококваліфікований науково-педагогічний склад відповідно до вимог чинного законодавства.
Понад 85% професорсько-викладацького складу, задіяного до викладання циклу дисциплін професійної підготовки, які мають відповідні наукові ступені до дисциплін, що викладають

Специфічні характеристики матеріально-технічного забезпечення

Зазначається використання сучасного обладнання, зокрема https://op.edu.ua/about/reports#11

Специфічні характеристики інформаційно-методичного забезпечення

Використання віртуального навчального середовища Державного університета «Одеська політехніка» та авторських розробок професорсько-викладацького складу.
https://library.opu.ua
https://el.opu.ua
 

Академічна мобільність
Нормативно-правові акти

Академічна мобільність регламентується Постановою КМУ № 579 «Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність» від 12 серпня 2015 року та Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність (нова редакція). (Введено в дію наказом ректора від 3 жовтня 2019 № 37). https://opu.ua/document/2501

Національна кредитна мобільність

На основі двосторонніх договорів між Державним університетом «Одеська політехніка» та технічними університетами України.

Міжнародна кредитна мобільність

У рамках програм ЄС Еразмус на основі спільних договорів між  Державним університетом «Одеська політехніка» та університетами партнерами.

Академічні та професійні права випускників
Доступ до подальшого навчання 

Можливість продовжити навчання за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.

Працевлаштування випускників 

Робочі місця у науково-дослідних інституціях і лабораторіях на підприємствах, у тому числі адміністративних, контрольно-інспекційних організаціях та вищих навчальних закладах, всіх форм власності з медичної та біомедичної інженерії. Самостійне працевлаштування.

Перелік компетентностей випускника
Програмні результати навчання
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у біомедичній інженерії або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів хімічної, біологічної та медичної інженерії, і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. 
  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. 
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 
  • Здатність проведення досліджень на відповідному рівні. 
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. 
  • Здатність генерувати нові ідеї (креативність). 
  • Здатність приймати обґрунтовані рішення. 
  • Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). 
  • Навики здійснення безпечної діяльності. 
  • Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
  • Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина України. 
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Спеціальні

Предметні компетентності:

  • Здатність застосовувати пакети інженерного програмного забезпечення для проведення досліджень, аналізу, обробки та представлення результатів, а також для автоматизованого проектування медичних приладів та систем.
  • Здатність забезпечувати інженерно-технічну експертизу в процесі планування, розробці, оцінці та специфікації медичного обладнання. 
  • Здатність вивчати та застосовувати нові методи та інструменти аналізу, моделювання, проектування та оптимізації медичних приладів і систем.
  • Здатність забезпечувати технічні та функціональні характеристики систем і засобів, що використовуються в медицині та біології (при профілактиці, діагностиці, лікуванні та реабілітації). 
  • Здатність застосовувати фізичні, хімічні, біологічні та математичні методи в аналізі, моделюванні функціонування живих організмів та біотехнічних систем.

Фахові компетентності:

  • Здатність ідентифікувати, формулювати і вирішувати інженерні проблеми, пов’язані з взаємодією між живими і неживими системами.
  • Здатність ефективно використовувати інструменти та методи для аналізу, проектування, розрахунку та випробувань при розробці біомедичних продуктів і послуг.
  • Здатність застосовувати знання основ теорії кіл та сигналів, аналогової та цифрової схемотехніки, принципів побудови, функціонування та програмування мікропроцесорної техніки медичного призначення та сучасної елементної бази при експлуатації медичних комплексів та систем.
  • Здатність оцінювати відповідність метрологічним вимогам медичних комплексів та систем при їх повірці та сертифікації.
  • Здатність проводити дослідження та спостереження щодо взаємодії біологічних, природних та штучних систем (протези, штучні органи та ін.).
  • Здатність планувати, проектувати, розробляти, встановлювати, експлуатувати, підтримувати, технічно обслуговувати, контролювати і координувати ремонт приладів, обладнання та системи для профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, що використовується в лікарнях і науково-дослідних інститутах. 
  • Здатність організувати роботу відповідно до вимог безпеки життєдіяльності та володіння основами організації праці на базі знань трудового законодавства і норм охорони праці.
  • Здатність застосовувати принципи побудови сучасних автоматизованих систем управління виробництвом медичних приладів, їх технічне, алгоритмічне, інформаційне і програмне забезпечення. 
  • Здатність проводити техніко-економічний аналіз показників організації виробництва медичних комплексів та систем. 
  • Здатність обґрунтовувати вибір, аналізувати точність, експериментально визначати параметри та розробляти конструктивні елементи вимірювальних перетворювачів біофізичних величин та електродів з урахуванням умов експлуатації медичних комплексів та систем.

Інноваційні компетентності:

  • Здатність до організації науково-дослідних, експериментальних та проектних робіт в галузі біомедичної інженерії.
  • Здатність досліджувати та оптимізувати складні біооб'єкти і медичні комплекси та систем на основі методів математичного та комп’ютерного моделювання.
  • Здатність вибирати, організовувати і проводити медико-біологічні дослідження з наявності технічних засобів, рівня підготовки персоналу в галузі біомедичної інженерії. 
  • Здатність розробляти алгоритми діагностики захворювань та робити висновки щодо причин і механізмів функціональних, метаболічних, структурних порушень органів та систем організму людини з метою визначення ефективних методів лікування, профілактики та реабілітації у різних галузях медицини.

Компетентності для індивідуального вибору:

  • Здатність до функціональної, структурної та схемотехнiчної побудови і оцінювання ефективності медичних комплексів та систем для вирішення проблем біомедичної інженерії.
  • Здатність практичного використовування методів та засобів впливу гігієнічних чинників та медичних знань при розробці та експлуатації медичних комплексів та систем.
  • Здатність синтезувати та оптимізувати складність медичних комплексів та систем на основі системного підходу та теорії прийняття рішень в медицині.
  • Здатність обирати та застосовувати функціональні схеми телемедичних систем та оцінювати їх граничні можливості при обміні медичною інформацією у телекомунікаційних мережах.
Програмні результати навчання
Ключові:
  • Застосовувати знання основ математики, фізики та біофізики, біоінженерії, хімії, інженерної графіки, механіки, опору та міцності матеріалів, властивості газів і рідин, електроніки, інформатики, отримання та аналізу сигналів і зображень, автоматичного управління, системного аналізу та методів прийняття рішень на рівні, необхідному для вирішення задач біомедичної інженерії.
  • Формулювати логічні висновки та обґрунтовані рекомендації щодо
  • оцінки, експлуатації та впровадженні біотехнічних, медико-технічних та біоінженерних засобів і методів.
  • Управляти комплексними діями або проектами, нести відповідальність за прийняття інженерних рішень у непередбачуваних умовах.
  • Застосовувати положення нормативно-технічних документів, що регламентують порядок проведення сертифікації продукції, атестації виробництва.
  • Вміти використовувати бази даних, математичне і програмне забезпечення для обробки даних та комп’ютерного моделювання біотехнічних систем.
  • Вміти спілкуватися з професіоналами в області охорони здоров’я державною та іноземною (англійською або однією з інших офіційних мов ЄС) мовами та розуміти їхні вимоги до біомедичних продуктів і послуг.
  • Розуміти теоретичні та практичні підходи до створення та керування
  • медичним обладнанням та медичною технікою.
  • Розуміти теоретичні та практичні підходи до створення та застосування штучних біологічних і біотехнічних об’єктів та матеріалів медичного призначення.
  • Вміти планувати, організовувати, направляти і контролювати медико-
  • технічні та біоінженерні системи і процеси.
  • Здійснювати контроль якості та умов експлуатації медичної техніки та матеріалів медичного призначення, штучних органів та протезів.
  • Надавати рекомендації щодо вибору обладнання для забезпечення
  • проведення діагностики та лікування.
  • Вміти аналізувати сигнали, які передаються від органів на прилади, та проводити обробку діагностичної інформації.
  • Вміти аналізувати рівень відповідності сучасним світовим стандартам, а також оцінювати рішення і складати завдання на розробку автоматизованих систем управління з урахуванням можливостей сучасних технічних і програмних засобів автоматизації медичного обладнання.
  • Вміти складати завдання на розробку автоматизованих систем управління з урахуванням можливостей сучасних технічних і програмних
  • засобів автоматизації медичного обладнання.
  • Вміти вибирати та рекомендувати відповідне медичне обладнання і
  • біоматеріали для оснащення медичних закладів та забезпечення основних стадій технологічного процесу діагностики, профілактики та лікування.
  • Вміти використовувати системи автоматизованого проектування для
  • розробки технологічної та апаратної схеми медичних приладів та систем.
  • Застосовувати знання з хімії та біоінженерії для створення, синтезу та застосування штучних біотехнічних та біологічних об’єктів.
Спеціальні результати навчання:
  • Вміти використовувати комунікаційні технології для підтримування 
  • гармонійних ділових та особистісних контактів, як передумову ділового  успіху.
  • Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією). 
  • Уміти застосовувати знання у практичних ситуаціях. 
  • Уміти використовувати інформаційні і комунікаційні технології для вирішення різних дослідницьких і професійних завдань. 
  • Уміти демонструвати розуміння основних засад охорони праці та безпеки життєдіяльності в сфері професійної діяльності. 
  • Знати проблеми біомедичної інженерії та можливості медичних комплексів і систем в медичній практиці.
  • Знати методи і засоби вивчення та аналізу впливів фізичних полів на людський організм при розробленні та експлуатації медичних комплексів та систем.
  • Знати основи теорії кіл та сигналів, аналогової та цифрової схемотехніки, принципів побудови, функціонування та програмування мікропроцесорної техніки медичного призначення та сучасної елементної бази для задачі побудови медичних комплексів та систем.
  • Уміти досліджувати та оптимізувати складні біооб'єкти і медичні комплекси та системи на основі методів математичного та комп’ютерного моделювання.
  • Знати методи аналогової та цифрової обробки біомедичних сигналів та зображень та способів їх реалізації у вигляді алгоритмів та комп’ютерних програм для медичних комплексів та систем.
  • Знати теорії систем, системного аналізу, положення теорії прийняття рішення та їх застосування в медицині при виконанні медико- біологічних досліджень.
  • Знати основи телемедицини, телемедичних систем та методів опрацювання медичної інформації в телемедичних системах.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у біомедичній інженерії або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів хімічної, біологічної та медичної інженерії, і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. 
  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. 
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 
  • Здатність проведення досліджень на відповідному рівні. 
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. 
  • Здатність генерувати нові ідеї (креативність). 
  • Здатність приймати обґрунтовані рішення. 
  • Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). 
  • Навики здійснення безпечної діяльності. 
  • Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
  • Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина України. 
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Спеціальні

Предметні компетентності:

  • Здатність застосовувати пакети інженерного програмного забезпечення для проведення досліджень, аналізу, обробки та представлення результатів, а також для автоматизованого проектування медичних приладів та систем.
  • Здатність забезпечувати інженерно-технічну експертизу в процесі планування, розробці, оцінці та специфікації медичного обладнання. 
  • Здатність вивчати та застосовувати нові методи та інструменти аналізу, моделювання, проектування та оптимізації медичних приладів і систем.
  • Здатність забезпечувати технічні та функціональні характеристики систем і засобів, що використовуються в медицині та біології (при профілактиці, діагностиці, лікуванні та реабілітації). 
  • Здатність застосовувати фізичні, хімічні, біологічні та математичні методи в аналізі, моделюванні функціонування живих організмів та біотехнічних систем.

Фахові компетентності:

  • Здатність ідентифікувати, формулювати і вирішувати інженерні проблеми, пов’язані з взаємодією між живими і неживими системами.
  • Здатність ефективно використовувати інструменти та методи для аналізу, проектування, розрахунку та випробувань при розробці біомедичних продуктів і послуг.
  • Здатність застосовувати знання основ теорії кіл та сигналів, аналогової та цифрової схемотехніки, принципів побудови, функціонування та програмування мікропроцесорної техніки медичного призначення та сучасної елементної бази при експлуатації медичних комплексів та систем.
  • Здатність оцінювати відповідність метрологічним вимогам медичних комплексів та систем при їх повірці та сертифікації.
  • Здатність проводити дослідження та спостереження щодо взаємодії біологічних, природних та штучних систем (протези, штучні органи та ін.).
  • Здатність планувати, проектувати, розробляти, встановлювати, експлуатувати, підтримувати, технічно обслуговувати, контролювати і координувати ремонт приладів, обладнання та системи для профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, що використовується в лікарнях і науково-дослідних інститутах. 
  • Здатність організувати роботу відповідно до вимог безпеки життєдіяльності та володіння основами організації праці на базі знань трудового законодавства і норм охорони праці.
  • Здатність застосовувати принципи побудови сучасних автоматизованих систем управління виробництвом медичних приладів, їх технічне, алгоритмічне, інформаційне і програмне забезпечення. 
  • Здатність проводити техніко-економічний аналіз показників організації виробництва медичних комплексів та систем. 
  • Здатність обґрунтовувати вибір, аналізувати точність, експериментально визначати параметри та розробляти конструктивні елементи вимірювальних перетворювачів біофізичних величин та електродів з урахуванням умов експлуатації медичних комплексів та систем.

Інноваційні компетентності:

  • Здатність до організації науково-дослідних, експериментальних та проектних робіт в галузі біомедичної інженерії.
  • Здатність досліджувати та оптимізувати складні біооб'єкти і медичні комплекси та систем на основі методів математичного та комп’ютерного моделювання.
  • Здатність вибирати, організовувати і проводити медико-біологічні дослідження з наявності технічних засобів, рівня підготовки персоналу в галузі біомедичної інженерії. 
  • Здатність розробляти алгоритми діагностики захворювань та робити висновки щодо причин і механізмів функціональних, метаболічних, структурних порушень органів та систем організму людини з метою визначення ефективних методів лікування, профілактики та реабілітації у різних галузях медицини.

Компетентності для індивідуального вибору:

  • Здатність до функціональної, структурної та схемотехнiчної побудови і оцінювання ефективності медичних комплексів та систем для вирішення проблем біомедичної інженерії.
  • Здатність практичного використовування методів та засобів впливу гігієнічних чинників та медичних знань при розробці та експлуатації медичних комплексів та систем.
  • Здатність синтезувати та оптимізувати складність медичних комплексів та систем на основі системного підходу та теорії прийняття рішень в медицині.
  • Здатність обирати та застосовувати функціональні схеми телемедичних систем та оцінювати їх граничні можливості при обміні медичною інформацією у телекомунікаційних мережах.
Програмні результати навчання
Ключові:
  • Застосовувати знання основ математики, фізики та біофізики, біоінженерії, хімії, інженерної графіки, механіки, опору та міцності матеріалів, властивості газів і рідин, електроніки, інформатики, отримання та аналізу сигналів і зображень, автоматичного управління, системного аналізу та методів прийняття рішень на рівні, необхідному для вирішення задач біомедичної інженерії.
  • Формулювати логічні висновки та обґрунтовані рекомендації щодо
  • оцінки, експлуатації та впровадженні біотехнічних, медико-технічних та біоінженерних засобів і методів.
  • Управляти комплексними діями або проектами, нести відповідальність за прийняття інженерних рішень у непередбачуваних умовах.
  • Застосовувати положення нормативно-технічних документів, що регламентують порядок проведення сертифікації продукції, атестації виробництва.
  • Вміти використовувати бази даних, математичне і програмне забезпечення для обробки даних та комп’ютерного моделювання біотехнічних систем.
  • Вміти спілкуватися з професіоналами в області охорони здоров’я державною та іноземною (англійською або однією з інших офіційних мов ЄС) мовами та розуміти їхні вимоги до біомедичних продуктів і послуг.
  • Розуміти теоретичні та практичні підходи до створення та керування
  • медичним обладнанням та медичною технікою.
  • Розуміти теоретичні та практичні підходи до створення та застосування штучних біологічних і біотехнічних об’єктів та матеріалів медичного призначення.
  • Вміти планувати, організовувати, направляти і контролювати медико-
  • технічні та біоінженерні системи і процеси.
  • Здійснювати контроль якості та умов експлуатації медичної техніки та матеріалів медичного призначення, штучних органів та протезів.
  • Надавати рекомендації щодо вибору обладнання для забезпечення
  • проведення діагностики та лікування.
  • Вміти аналізувати сигнали, які передаються від органів на прилади, та проводити обробку діагностичної інформації.
  • Вміти аналізувати рівень відповідності сучасним світовим стандартам, а також оцінювати рішення і складати завдання на розробку автоматизованих систем управління з урахуванням можливостей сучасних технічних і програмних засобів автоматизації медичного обладнання.
  • Вміти складати завдання на розробку автоматизованих систем управління з урахуванням можливостей сучасних технічних і програмних
  • засобів автоматизації медичного обладнання.
  • Вміти вибирати та рекомендувати відповідне медичне обладнання і
  • біоматеріали для оснащення медичних закладів та забезпечення основних стадій технологічного процесу діагностики, профілактики та лікування.
  • Вміти використовувати системи автоматизованого проектування для
  • розробки технологічної та апаратної схеми медичних приладів та систем.
  • Застосовувати знання з хімії та біоінженерії для створення, синтезу та застосування штучних біотехнічних та біологічних об’єктів.
Спеціальні результати навчання:
  • Вміти використовувати комунікаційні технології для підтримування 
  • гармонійних ділових та особистісних контактів, як передумову ділового  успіху.
  • Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією). 
  • Уміти застосовувати знання у практичних ситуаціях. 
  • Уміти використовувати інформаційні і комунікаційні технології для вирішення різних дослідницьких і професійних завдань. 
  • Уміти демонструвати розуміння основних засад охорони праці та безпеки життєдіяльності в сфері професійної діяльності. 
  • Знати проблеми біомедичної інженерії та можливості медичних комплексів і систем в медичній практиці.
  • Знати методи і засоби вивчення та аналізу впливів фізичних полів на людський організм при розробленні та експлуатації медичних комплексів та систем.
  • Знати основи теорії кіл та сигналів, аналогової та цифрової схемотехніки, принципів побудови, функціонування та програмування мікропроцесорної техніки медичного призначення та сучасної елементної бази для задачі побудови медичних комплексів та систем.
  • Уміти досліджувати та оптимізувати складні біооб'єкти і медичні комплекси та системи на основі методів математичного та комп’ютерного моделювання.
  • Знати методи аналогової та цифрової обробки біомедичних сигналів та зображень та способів їх реалізації у вигляді алгоритмів та комп’ютерних програм для медичних комплексів та систем.
  • Знати теорії систем, системного аналізу, положення теорії прийняття рішення та їх застосування в медицині при виконанні медико- біологічних досліджень.
  • Знати основи телемедицини, телемедичних систем та методів опрацювання медичної інформації в телемедичних системах.
Перелік компетентностей випускника
Програмні результати навчання
Перелік компетентностей випускника
Програмні результати навчання