Електромеханічні системи автоматизації та електропривод

Ступінь та кваліфікація, що здобуває випускник програми
Ступінь вищої освіти, що присуджується випускнику:
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
Документи про вищу освіту, що видаються випускнику програми
Диплом бакалавра;
Приложение к диплому бакалавра европейского образца.
Квалификация в дипломе:

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка.

Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Кафедра (специальная), обеспечивающая выполнение программы 
Руководитель образовательной программы, контактное лицо 
Войтенко В.А.
Опис предметної області програми
Об’єкт діяльності:

підприємства електроенергетичного комплексу, електротехнічні та електромеханічні служби промислових підприємств всіх форм власності, підприємств житлово-комунального господарства.

Теоретичний зміст предметної області:

базові поняття теорії електричних та електромагнітних кіл, їх використання для моделювання, оптимізації та аналізу режимів роботи електричних станцій, мереж та систем, електричних машин, електроприводів, електротехнічних та електромеханічних систем і комплексів, що використовують традиційні та відновлювальні джерела енергії.

Методи, методики та технології:

аналітичні методи розрахунку електричних кіл, систем електропостачання, електричних машин та апаратів, систем керування електроенергетичними та електромеханічними системами, електричних навантажень із використанням спеціалізованого лабораторного обладнання, персональних комп’ютерів та іншого обладнання.

Інструменти та обладнання:

контрольно-вимірювальні засоби, електричні та електронні прилади, мікроконтролери, комп’ютери.

Фокус освітньої програми

Програма спрямована на поєднання інженерного мислення і практики в рамках культури інновацій. Широке, інтегроване поєднання курсів навчання дисциплін з інженерної підготовки з сучасними ІТ технологіями.

Опис предметної області програми
Об’єкт діяльності:

підприємства електроенергетичного комплексу, електротехнічні та електромеханічні служби промислових підприємств всіх форм власності, підприємств житлово-комунального господарства.

Теоретичний зміст предметної області:

базові поняття теорії електричних та електромагнітних кіл, їх використання для моделювання, оптимізації та аналізу режимів роботи електричних станцій, мереж та систем, електричних машин, електроприводів, електротехнічних та електромеханічних систем і комплексів, що використовують традиційні та відновлювальні джерела енергії.

Методи, методики та технології:

аналітичні методи розрахунку електричних кіл, систем електропостачання, електричних машин та апаратів, систем керування електроенергетичними та електромеханічними системами, електричних навантажень із використанням спеціалізованого лабораторного обладнання, персональних комп’ютерів та іншого обладнання.

Інструменти та обладнання:

контрольно-вимірювальні засоби, електричні та електронні прилади, мікроконтролери, комп’ютери.

Фокус освітньої програми

Програма спрямована на поєднання інженерного мислення і практики в рамках культури інновацій. Широке, інтегроване поєднання курсів навчання дисциплін з інженерної підготовки з сучасними ІТ технологіями.

Опис предметної області програми
Об’єкт діяльності:

підприємства електроенергетичного комплексу, електротехнічні та електромеханічні служби промислових підприємств всіх форм власності, підприємств житлово-комунального господарства.

Теоретичний зміст предметної області:

базові поняття теорії електричних та електромагнітних кіл, їх використання для моделювання, оптимізації та аналізу режимів роботи електричних станцій, мереж та систем, електричних машин, електроприводів, електротехнічних та електромеханічних систем і комплексів, що використовують традиційні та відновлювальні джерела енергії.

Методи, методики та технології:

аналітичні методи розрахунку електричних кіл, систем електропостачання, електричних машин та апаратів, систем керування електроенергетичними та електромеханічними системами, електричних навантажень із використанням спеціалізованого лабораторного обладнання, персональних комп’ютерів та іншого обладнання.

Інструменти та обладнання:

контрольно-вимірювальні засоби, електричні та електронні прилади, мікроконтролери, комп’ютери.

Фокус освітньої програми

Програма спрямована на поєднання інженерного мислення і практики в рамках культури інновацій. Широке, інтегроване поєднання курсів навчання дисциплін з інженерної підготовки з сучасними ІТ технологіями.

Опис предметної області програми
Об’єкт діяльності:

підприємства електроенергетичного комплексу, електротехнічні та електромеханічні служби промислових підприємств всіх форм власності, підприємств житлово-комунального господарства.

Теоретичний зміст предметної області:

базові поняття теорії електричних та електромагнітних кіл, їх використання для моделювання, оптимізації та аналізу режимів роботи електричних станцій, мереж та систем, електричних машин, електроприводів, електротехнічних та електромеханічних систем і комплексів, що використовують традиційні та відновлювальні джерела енергії.

Методи, методики та технології:

аналітичні методи розрахунку електричних кіл, систем електропостачання, електричних машин та апаратів, систем керування електроенергетичними та електромеханічними системами, електричних навантажень із використанням спеціалізованого лабораторного обладнання, персональних комп’ютерів та іншого обладнання.

Інструменти та обладнання:

контрольно-вимірювальні засоби, електричні та електронні прилади, мікроконтролери, комп’ютери.

Фокус освітньої програми

Програма спрямована на поєднання інженерного мислення і практики в рамках культури інновацій. Широке, інтегроване поєднання курсів навчання дисциплін з інженерної підготовки з сучасними ІТ технологіями.

Опис предметної області програми
Об’єкт діяльності:

підприємства електроенергетичного комплексу, електротехнічні та електромеханічні служби промислових підприємств всіх форм власності, підприємств житлово-комунального господарства.

Теоретичний зміст предметної області:

базові поняття теорії електричних та електромагнітних кіл, їх використання для моделювання, оптимізації та аналізу режимів роботи електричних станцій, мереж та систем, електричних машин, електроприводів, електротехнічних та електромеханічних систем і комплексів, що використовують традиційні та відновлювальні джерела енергії.

Методи, методики та технології:

аналітичні методи розрахунку електричних кіл, систем електропостачання, електричних машин та апаратів, систем керування електроенергетичними та електромеханічними системами, електричних навантажень із використанням спеціалізованого лабораторного обладнання, персональних комп’ютерів та іншого обладнання.

Інструменти та обладнання:

контрольно-вимірювальні засоби, електричні та електронні прилади, мікроконтролери, комп’ютери.

Фокус освітньої програми

Програма спрямована на поєднання інженерного мислення і практики в рамках культури інновацій. Широке, інтегроване поєднання курсів навчання дисциплін з інженерної підготовки з сучасними ІТ технологіями.

Особливості реалізації програми
Підходи до викладання та навчання

Лекції, мультимедійні лекції, інтерактивні лекції, лабораторні роботи, практичні заняття, участь у міждисциплінарних проектах та тренінгах, самостійна робота з використанням підручників, конспектів та шляхом участі у групах з розробки проектів, консультацій із викладачами, підготовки бакалаврської роботи.

Система оцінювання

Система оцінювання ґрунтується на принципах ЄКТС та здійснюється за 100-бальною шкалою.

Оцінка за шкалою університету Оцінка за шкалою ЄКТС Оцінка за національною шкалою
Екзамени та диференційовані заліки Заліки
90–100 A Відмінно Зараховано
82–89 B Добре
75–81 C
67–74 D Задовільно
60–66 E
35–59 FX Незадовільно Не зараховано
0–34 F

 

Кожний навчальний семестр містить два модульних контролі. Кожний модульний контроль оцінюється у максимально можливі 50 балів. 

Якщо підсумковою формою контролю є залік, то підсумкова оцінка формується як накопичувальна за результатами оцінювання всіх навчальних елементів, які заплановані на семестр для виконання здобувачами вищої освіти. Оцінку «зараховано» отримують здобувачі вищої освіти, які виконали всі навчальні елементи не менш, ніж на 60 %. 

До екзамену допускаються здобувачі, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж 60 %.

Критерії оцінювання кожного навчального елемента визначені в робочій програмі навчальної дисципліни і доводяться до відома здобувачів на першому в семестрі занятті відповідно до положення про робочу програму навчальної дисципліни.

Оприлюднення змісту навчальної дисципліни та критеріїв оцінювання здійснюється через силабуси дисциплін, які розміщені на офіційному вебсайті університету.

Здобувачі зобов’язані дотримуватись принципів академічної доброчесності при виконанні модульних контрольних робіт, поточних контрольних завдань, індивідуальних завдань з дисципліни.

Ресурсне забезпечення реалізації програми
Специфічні характеристики кадрового забезпечення

Понад 50 % професорсько-викладацького складу, задіяного до викладання циклу дисциплін професійної підготовки, мають відповідні наукові ступені до дисциплін, які викладають.

Специфічні характеристики матеріальнотехнічного забезпечення

Використання сучасного обладнання, зокрема https://op.edu.ua/about/set_up_documents#8

Специфічні характеристики інформаційнометодичного забезпечення

Використання віртуального навчального середовища ОНПУ та авторських розробок професорсько-викладацького складу.
https://library.opu.ua
https://el.opu.ua

Академічна мобільність

Академічна мобільність регламентується Постановою КМУ № 579 “Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність” від 12 серпня 2015 року.

 

Національна кредитна мобільність

На основі двосторонніх договорів між ОНПУ та технічними університетами України.

Міжнародна кредитна мобільність

У рамках програми ЄС Еразмус+ на основі спільних договорів між ОНПУ та університетами партнерами.

Навчання іноземних здобувачів вищої освіти

На загальних умовах, та засвоєнні дисципліни «Українська мова як іноземна».

Академічні та професійні права випускників
Доступ до подальшого навчання 

Можливість продовжити навчання за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.

Працевлаштування випускників 

Робочі місця в підприємствах електроенергетичного комплексу, електротехнічних та електромеханічних служб (диспетчер електромеханічної служби, електрик цеху, електромеханік, електромеханік груповий перевантажувальних машин, електромеханік-наставник, електромеханік з підіймальних установок, електромеханік дільниці).

Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та вирішувати практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів електротехніки й електромеханіки і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні

Інструментальні компетентності:

  • Здатність спілкуватися рідною мовою як усно, так і письмово.
  • Здатність спілкуватися другою мовою.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
  • Здатність до аналізу та синтезу.

Міжособистісні компетентності:

  • Здатність працювати в команді.
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
  • Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

Системні компетентності:

  • Здатність вчитися і бути сучасно навченим.
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
  • Здатність пристосовуватись до нових ситуацій.
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Прагнення до збереження навколишнього середовища та здійснення безпечної діяльності.
Спеціальні

Предметні:

  • Здатність використовувати базові знання з фізики, вищої математики та теоретичних основ електротехніки для вирішення практичних задач в галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки, у тому числі за умов сталої енергетики.
  • Здатність використовувати знання з метрології та електричних вимірювань, теорії автоматичного керування, релейного захисту та автоматизації для вирішення задач оптимізації та керування в електроенергетиці, електротехніці та електромеханіці, управління проектами з енергозбереження.
  • Здатність використовувати знання з теорії електричних машин та електроприводу для вирішення практичних задач в галузі електроенергетики, електротехніки, електромеханіки та енергоменеджменті.

Фахові:

  • Здатність використовувати професійні знання з підвищення надійності, енергоефективності та безпеки при проектуванні та експлуатації обладнання об’єктів енергетики, електричних систем та мереж, електричної частини станцій і підстанцій для вирішення практичних задач в галузі електроенергетики.
  • Здатність використовувати сучасні методи розрахунку, проектування та аналізу роботи електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних систем, що пов’язані з проблемами охорони природи, сталого розвитку, здоров'я і безпеки та оцінками впливу енергетики на парниковий ефект.
  • Здатність дотримуватись в проектах електроенергетичного, електротехнічного та електромеханічного устаткування та в енергоменеджменті стандартів, норм і технічних умов.
  • Здатність дотримуватись вимог правил техніки безпеки і охорони праці та норм виробничої санітарії при роботі на об’єктах енергетичного, електротехнічного та електромеханічного комплексів.
  • Здатність до обґрунтування прийнятих рішень в процесі виконання проектно-конструкторських та дослідницьких робіт, вирішення інженерних завдань електроенергетики, електротехніки та електромеханіки, енергетичного менеджменту.
  • Здатність складати і оформлювати оперативну та іншу документацію, передбачену правилами експлуатації устаткування і організації роботи на об’єктах електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
  • Здатність до моделювання режимів роботи, оцінювання показників надійності та енергоефективності функціонування енергетичних, електротехнічних, електромеханічних об'єктів та систем від джерела енергії до кінцевого споживача.
  • Здатність виконувати експериментальні дослідження режимів роботи енергетичного, електротехнічного та електромеханічного обладнання.
  • Здатність виявляти фундаментальні проблеми та формулювати задачі пов’язані із реалізацією професійних функцій в галузі біомедичної інженерії та пропонувати можливі методи їх вирішення при застосуванні медичних комплексів і систем.

Інноваційні:

  • Здатність використовувати відповідне програмне забезпечення, комп’ютеризовані системи автоматизованого проектування (CAD), виготовлення (CAM) та інженерних розрахунків (CAE), управління енергоефективністю.
  • Здатність до вивчення та аналізу науково-технічної інформації в галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.

Індивідуального вибору:

  • Здатність використовувати професійні знання що до елементів автоматизованого електроприводу, інноваційних елементів електротранспортних систем і комплексів, елементів електромеханічних систем і комплексів будівель для вирішення практичних задач в галузі електромеханіки.
  • Здатність використовувати професійні знання з дискретних елементів, програмованих мікроконтролерів, електромеханічних та електронних елементів перетворювачів енергії нетрадиційної енергетики, одно кристальних мікроконтролерів, їх програмування для вирішення практичних задач керування в електромеханіці.
  • Здатність використовувати професійні знання з синтезу електромеханічних систем, нейронних мереж, fuzzy керування й генетичних алгоритмів, інноваційних методи керування електромеханічними системами для вирішення практичних задач керування в електромеханіці.
  • Здатність використовувати професійні знання щодо монтажу, випробувальних робіт та експлуатації електромеханічного обладнання та електромеханічних систем, електротранспортних систем та комплексів, електромеханічних систем та комплексів будівель.
Програмні результати навчання
Ключові
  • Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та хоча б однією із поширених європейських мов.
  • Навички вербального та письмового репрезентування практичних розробок.
  • Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією).
  • Знати основні методи системного аналізу, закономірності побудови, функціонування та розвитку систем для розв’язання задач аналізу та синтезу.
  • Уміти використовувати результати проведеного аналізу для синтезування отриманої інформації.
  • Уміти організовувати діяльність роботи команди та ефективно управляти часом.
  • Мати навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах.
  • Вміти визнавати різноманітність культур, проводити їх аналіз; сприймати особливості взаємодії в системі орієнтації іншої культури.
  • Уміти враховувати знання процесів соціально-політичної історії України, правових засад та етичних норм у соціальній діяльності.
  • Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку.
  • Систематично читати літературу за фахом (у тому числі закордонну), уміння складати реферати, анотації, аналітичні огляди тощо.
  • Здатність пристосовуватись до обставин, що постійно змінюються в сфері професійної діяльності.
  • Демонструвати знання та розуміння розділів з вищої математики, фізики, хімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Знати основні фактори техногенного впливу на навколишнє середовище і основні методи захисту довкілля.
  • Знати методи оцінювання потенційних небезпек на виробництві; розробляти заходи охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Спеціальні
  • Визначати принципи побудови та функціонування елементів електроенергетичних, електротехнічних електромеханічних комплексів та систем.
  • Демонструвати знання та розуміння розділів з біохімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Уміти формулювати біофізичні задачі на основі аналізу суспільно та індивідуально значущих задач (ідеалізація, узагальнення, специфікація).
  • Уміти інтерпретувати результати, отримані за формальними методами, у термінах вихідної предметної області.
  • Знаходити необхідну інформацію в інформаційному полі.
  • Уміти застосовувати знання з дисципліни у практичних ситуаціях.
  • Знати методи і засоби вивчення та аналізу впливів фізичних полів на людський організм при розробленні та експлуатації медичних комплексів та систем.
  • Читати професійну літературу рідною та іноземною мовами.
  • Знати принципи дії, методи функціональної, структурної та схемотехнiчної побудови та безпечної експлуатації медичних комплексів та систем, їх основних технічних характеристик та особливостей використання в різних умовах.
  • Уміти проектувати, розробляти, експлуатувати лабораторноаналітичну техніку, медичні діагностичні та терапевтичні комплекси та системи, проводити обробку діагностичної інформації, здійснювати сервісне обслуговування та оформляти типову документацію за видами робіт з врахуванням Європейських директив стосовно медичної техніки і дозвільної системи МОЗ України.
  • Визначати принципи побудови та функціонування елементів систем керування та автоматики електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних комплексів, систем обліку і управління енергоспоживанням.
  • Оцінювати параметри роботи електротехнічного, електроенергетичного та електромеханічного обладнання й відповідних комплексів і систем та розробляти заходи щодо підвищення їх енергоефективності та надійності.
  • Вирішення професійних задач з проектування та безпечної експлуатації електроенергетичних, електротехнічних, електромеханічних комплексів та систем.
  • Аналізувати процеси в електроенергетичному, електротехнічному та електромеханічному обладнанні і відповідних комплексів і систем.
  • Збирати та аналізувати інформацію про ненормальні режими та аварійні ситуації в електроенергетиці для унеможливлення їх повторення в майбутньому.
  • Володіти методами синтезу електромеханічних та електроенергетичних систем із заданими показниками.
  • Оцінювати небезпеки при виконанні робіт в електроустановках.
  • Оцінювати надійність, енергоефективність роботи електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних систем.
  • Дискутувати на професійні теми, присвячені сучасним проблемам сталої енергетики в галузях електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
  • Слідувати основним принципам і завданням екологічної безпеки об’єктів енергетики, електротехніки та електромеханіки, включаючи вирішення завдань підвищення енергоефективності та зниження викидів парникових газів.
  • Пояснювати значення традиційної, альтернативної та відновлювальної енергетики для успішного економічного розвитку країни.
  • Дотримуватися принципів демократії та поваги до прав громадян.
  • Дотримуватися вимог техніки безпеки та охорони праці для об'єктів електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
  • Поєднувати особисті і суспільні інтереси.
  • Демонструвати добру професійну, соціальну та емоційну поведінку, дотримуватись здорового способу життя.
  • Дотримуватися вимог професійної етики.
  • Дотримуватися вимог нормативних актів з охорони праці, техніки безпеки та виробничої санітарії.
  • Наслідувати зразки дій, стратегії та тактики розв'язання професійних завдань досвідченими працівниками у галузі електроенергетики, електротехніки, електромеханіки та енергоменеджменту.
  • Виконувати задачі з підвищення енергоефективності, технічного обслуговування електромеханічних систем, електроустаткування електричних станцій, підстанцій, систем та мереж за допомогою відповідних інструкцій та практичних навичок.
  • Вдосконалювати навички роботи з сучасним обладнанням та програмним забезпеченням при виконанні розрахунків режимів роботи електротехнічного, електроенергетичного та електромеханічного обладнання, відповідних комплексів та систем.
  • Комбінувати методи емпіричного і теоретичного дослідження для пошуку шляхів зменшення втрат електричної енергії при її виробництві, транспортуванні, розподіленні та використанні.
  • Винаходити нові шляхи вирішення проблеми економічного перетворення, розподілення, передачі та використання електричної та інших видів енергії.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та вирішувати практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів електротехніки й електромеханіки і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні

Інструментальні компетентності:

  • Здатність спілкуватися рідною мовою як усно, так і письмово.
  • Здатність спілкуватися другою мовою.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
  • Здатність до аналізу та синтезу.

Міжособистісні компетентності:

  • Здатність працювати в команді.
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
  • Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

Системні компетентності:

  • Здатність вчитися і бути сучасно навченим.
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
  • Здатність пристосовуватись до нових ситуацій.
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Прагнення до збереження навколишнього середовища та здійснення безпечної діяльності.
Спеціальні

Предметні:

  • Здатність використовувати базові знання з фізики, вищої математики та теоретичних основ електротехніки для вирішення практичних задач в галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки, у тому числі за умов сталої енергетики.
  • Здатність використовувати знання з метрології та електричних вимірювань, теорії автоматичного керування, релейного захисту та автоматизації для вирішення задач оптимізації та керування в електроенергетиці, електротехніці та електромеханіці, управління проектами з енергозбереження.
  • Здатність використовувати знання з теорії електричних машин та електроприводу для вирішення практичних задач в галузі електроенергетики, електротехніки, електромеханіки та енергоменеджменті.

Фахові:

  • Здатність використовувати професійні знання з підвищення надійності, енергоефективності та безпеки при проектуванні та експлуатації обладнання об’єктів енергетики, електричних систем та мереж, електричної частини станцій і підстанцій для вирішення практичних задач в галузі електроенергетики.
  • Здатність використовувати сучасні методи розрахунку, проектування та аналізу роботи електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних систем, що пов’язані з проблемами охорони природи, сталого розвитку, здоров'я і безпеки та оцінками впливу енергетики на парниковий ефект.
  • Здатність дотримуватись в проектах електроенергетичного, електротехнічного та електромеханічного устаткування та в енергоменеджменті стандартів, норм і технічних умов.
  • Здатність дотримуватись вимог правил техніки безпеки і охорони праці та норм виробничої санітарії при роботі на об’єктах енергетичного, електротехнічного та електромеханічного комплексів.
  • Здатність до обґрунтування прийнятих рішень в процесі виконання проектно-конструкторських та дослідницьких робіт, вирішення інженерних завдань електроенергетики, електротехніки та електромеханіки, енергетичного менеджменту.
  • Здатність складати і оформлювати оперативну та іншу документацію, передбачену правилами експлуатації устаткування і організації роботи на об’єктах електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
  • Здатність до моделювання режимів роботи, оцінювання показників надійності та енергоефективності функціонування енергетичних, електротехнічних, електромеханічних об'єктів та систем від джерела енергії до кінцевого споживача.
  • Здатність виконувати експериментальні дослідження режимів роботи енергетичного, електротехнічного та електромеханічного обладнання.
  • Здатність виявляти фундаментальні проблеми та формулювати задачі пов’язані із реалізацією професійних функцій в галузі біомедичної інженерії та пропонувати можливі методи їх вирішення при застосуванні медичних комплексів і систем.

Інноваційні:

  • Здатність використовувати відповідне програмне забезпечення, комп’ютеризовані системи автоматизованого проектування (CAD), виготовлення (CAM) та інженерних розрахунків (CAE), управління енергоефективністю.
  • Здатність до вивчення та аналізу науково-технічної інформації в галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.

Індивідуального вибору:

  • Здатність використовувати професійні знання що до елементів автоматизованого електроприводу, інноваційних елементів електротранспортних систем і комплексів, елементів електромеханічних систем і комплексів будівель для вирішення практичних задач в галузі електромеханіки.
  • Здатність використовувати професійні знання з дискретних елементів, програмованих мікроконтролерів, електромеханічних та електронних елементів перетворювачів енергії нетрадиційної енергетики, одно кристальних мікроконтролерів, їх програмування для вирішення практичних задач керування в електромеханіці.
  • Здатність використовувати професійні знання з синтезу електромеханічних систем, нейронних мереж, fuzzy керування й генетичних алгоритмів, інноваційних методи керування електромеханічними системами для вирішення практичних задач керування в електромеханіці.
  • Здатність використовувати професійні знання щодо монтажу, випробувальних робіт та експлуатації електромеханічного обладнання та електромеханічних систем, електротранспортних систем та комплексів, електромеханічних систем та комплексів будівель.
Програмні результати навчання
Ключові
  • Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та хоча б однією із поширених європейських мов.
  • Навички вербального та письмового репрезентування практичних розробок.
  • Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією).
  • Знати основні методи системного аналізу, закономірності побудови, функціонування та розвитку систем для розв’язання задач аналізу та синтезу.
  • Уміти використовувати результати проведеного аналізу для синтезування отриманої інформації.
  • Уміти організовувати діяльність роботи команди та ефективно управляти часом.
  • Мати навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах.
  • Вміти визнавати різноманітність культур, проводити їх аналіз; сприймати особливості взаємодії в системі орієнтації іншої культури.
  • Уміти враховувати знання процесів соціально-політичної історії України, правових засад та етичних норм у соціальній діяльності.
  • Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку.
  • Систематично читати літературу за фахом (у тому числі закордонну), уміння складати реферати, анотації, аналітичні огляди тощо.
  • Здатність пристосовуватись до обставин, що постійно змінюються в сфері професійної діяльності.
  • Демонструвати знання та розуміння розділів з вищої математики, фізики, хімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Знати основні фактори техногенного впливу на навколишнє середовище і основні методи захисту довкілля.
  • Знати методи оцінювання потенційних небезпек на виробництві; розробляти заходи охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Спеціальні
  • Визначати принципи побудови та функціонування елементів електроенергетичних, електротехнічних електромеханічних комплексів та систем.
  • Демонструвати знання та розуміння розділів з біохімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Уміти формулювати біофізичні задачі на основі аналізу суспільно та індивідуально значущих задач (ідеалізація, узагальнення, специфікація).
  • Уміти інтерпретувати результати, отримані за формальними методами, у термінах вихідної предметної області.
  • Знаходити необхідну інформацію в інформаційному полі.
  • Уміти застосовувати знання з дисципліни у практичних ситуаціях.
  • Знати методи і засоби вивчення та аналізу впливів фізичних полів на людський організм при розробленні та експлуатації медичних комплексів та систем.
  • Читати професійну літературу рідною та іноземною мовами.
  • Знати принципи дії, методи функціональної, структурної та схемотехнiчної побудови та безпечної експлуатації медичних комплексів та систем, їх основних технічних характеристик та особливостей використання в різних умовах.
  • Уміти проектувати, розробляти, експлуатувати лабораторноаналітичну техніку, медичні діагностичні та терапевтичні комплекси та системи, проводити обробку діагностичної інформації, здійснювати сервісне обслуговування та оформляти типову документацію за видами робіт з врахуванням Європейських директив стосовно медичної техніки і дозвільної системи МОЗ України.
  • Визначати принципи побудови та функціонування елементів систем керування та автоматики електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних комплексів, систем обліку і управління енергоспоживанням.
  • Оцінювати параметри роботи електротехнічного, електроенергетичного та електромеханічного обладнання й відповідних комплексів і систем та розробляти заходи щодо підвищення їх енергоефективності та надійності.
  • Вирішення професійних задач з проектування та безпечної експлуатації електроенергетичних, електротехнічних, електромеханічних комплексів та систем.
  • Аналізувати процеси в електроенергетичному, електротехнічному та електромеханічному обладнанні і відповідних комплексів і систем.
  • Збирати та аналізувати інформацію про ненормальні режими та аварійні ситуації в електроенергетиці для унеможливлення їх повторення в майбутньому.
  • Володіти методами синтезу електромеханічних та електроенергетичних систем із заданими показниками.
  • Оцінювати небезпеки при виконанні робіт в електроустановках.
  • Оцінювати надійність, енергоефективність роботи електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних систем.
  • Дискутувати на професійні теми, присвячені сучасним проблемам сталої енергетики в галузях електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
  • Слідувати основним принципам і завданням екологічної безпеки об’єктів енергетики, електротехніки та електромеханіки, включаючи вирішення завдань підвищення енергоефективності та зниження викидів парникових газів.
  • Пояснювати значення традиційної, альтернативної та відновлювальної енергетики для успішного економічного розвитку країни.
  • Дотримуватися принципів демократії та поваги до прав громадян.
  • Дотримуватися вимог техніки безпеки та охорони праці для об'єктів електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
  • Поєднувати особисті і суспільні інтереси.
  • Демонструвати добру професійну, соціальну та емоційну поведінку, дотримуватись здорового способу життя.
  • Дотримуватися вимог професійної етики.
  • Дотримуватися вимог нормативних актів з охорони праці, техніки безпеки та виробничої санітарії.
  • Наслідувати зразки дій, стратегії та тактики розв'язання професійних завдань досвідченими працівниками у галузі електроенергетики, електротехніки, електромеханіки та енергоменеджменту.
  • Виконувати задачі з підвищення енергоефективності, технічного обслуговування електромеханічних систем, електроустаткування електричних станцій, підстанцій, систем та мереж за допомогою відповідних інструкцій та практичних навичок.
  • Вдосконалювати навички роботи з сучасним обладнанням та програмним забезпеченням при виконанні розрахунків режимів роботи електротехнічного, електроенергетичного та електромеханічного обладнання, відповідних комплексів та систем.
  • Комбінувати методи емпіричного і теоретичного дослідження для пошуку шляхів зменшення втрат електричної енергії при її виробництві, транспортуванні, розподіленні та використанні.
  • Винаходити нові шляхи вирішення проблеми економічного перетворення, розподілення, передачі та використання електричної та інших видів енергії.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та вирішувати практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів електротехніки й електромеханіки і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні

Інструментальні компетентності:

  • Здатність спілкуватися рідною мовою як усно, так і письмово.
  • Здатність спілкуватися другою мовою.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
  • Здатність до аналізу та синтезу.

Міжособистісні компетентності:

  • Здатність працювати в команді.
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
  • Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

Системні компетентності:

  • Здатність вчитися і бути сучасно навченим.
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
  • Здатність пристосовуватись до нових ситуацій.
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Прагнення до збереження навколишнього середовища та здійснення безпечної діяльності.
Спеціальні

Предметні:

  • Здатність використовувати базові знання з фізики, вищої математики та теоретичних основ електротехніки для вирішення практичних задач в галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки, у тому числі за умов сталої енергетики.
  • Здатність використовувати знання з метрології та електричних вимірювань, теорії автоматичного керування, релейного захисту та автоматизації для вирішення задач оптимізації та керування в електроенергетиці, електротехніці та електромеханіці, управління проектами з енергозбереження.
  • Здатність використовувати знання з теорії електричних машин та електроприводу для вирішення практичних задач в галузі електроенергетики, електротехніки, електромеханіки та енергоменеджменті.

Фахові:

  • Здатність використовувати професійні знання з підвищення надійності, енергоефективності та безпеки при проектуванні та експлуатації обладнання об’єктів енергетики, електричних систем та мереж, електричної частини станцій і підстанцій для вирішення практичних задач в галузі електроенергетики.
  • Здатність використовувати сучасні методи розрахунку, проектування та аналізу роботи електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних систем, що пов’язані з проблемами охорони природи, сталого розвитку, здоров'я і безпеки та оцінками впливу енергетики на парниковий ефект.
  • Здатність дотримуватись в проектах електроенергетичного, електротехнічного та електромеханічного устаткування та в енергоменеджменті стандартів, норм і технічних умов.
  • Здатність дотримуватись вимог правил техніки безпеки і охорони праці та норм виробничої санітарії при роботі на об’єктах енергетичного, електротехнічного та електромеханічного комплексів.
  • Здатність до обґрунтування прийнятих рішень в процесі виконання проектно-конструкторських та дослідницьких робіт, вирішення інженерних завдань електроенергетики, електротехніки та електромеханіки, енергетичного менеджменту.
  • Здатність складати і оформлювати оперативну та іншу документацію, передбачену правилами експлуатації устаткування і організації роботи на об’єктах електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
  • Здатність до моделювання режимів роботи, оцінювання показників надійності та енергоефективності функціонування енергетичних, електротехнічних, електромеханічних об'єктів та систем від джерела енергії до кінцевого споживача.
  • Здатність виконувати експериментальні дослідження режимів роботи енергетичного, електротехнічного та електромеханічного обладнання.
  • Здатність виявляти фундаментальні проблеми та формулювати задачі пов’язані із реалізацією професійних функцій в галузі біомедичної інженерії та пропонувати можливі методи їх вирішення при застосуванні медичних комплексів і систем.

Інноваційні:

  • Здатність використовувати відповідне програмне забезпечення, комп’ютеризовані системи автоматизованого проектування (CAD), виготовлення (CAM) та інженерних розрахунків (CAE), управління енергоефективністю.
  • Здатність до вивчення та аналізу науково-технічної інформації в галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.

Індивідуального вибору:

  • Здатність використовувати професійні знання що до елементів автоматизованого електроприводу, інноваційних елементів електротранспортних систем і комплексів, елементів електромеханічних систем і комплексів будівель для вирішення практичних задач в галузі електромеханіки.
  • Здатність використовувати професійні знання з дискретних елементів, програмованих мікроконтролерів, електромеханічних та електронних елементів перетворювачів енергії нетрадиційної енергетики, одно кристальних мікроконтролерів, їх програмування для вирішення практичних задач керування в електромеханіці.
  • Здатність використовувати професійні знання з синтезу електромеханічних систем, нейронних мереж, fuzzy керування й генетичних алгоритмів, інноваційних методи керування електромеханічними системами для вирішення практичних задач керування в електромеханіці.
  • Здатність використовувати професійні знання щодо монтажу, випробувальних робіт та експлуатації електромеханічного обладнання та електромеханічних систем, електротранспортних систем та комплексів, електромеханічних систем та комплексів будівель.
Програмні результати навчання
Ключові
  • Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та хоча б однією із поширених європейських мов.
  • Навички вербального та письмового репрезентування практичних розробок.
  • Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією).
  • Знати основні методи системного аналізу, закономірності побудови, функціонування та розвитку систем для розв’язання задач аналізу та синтезу.
  • Уміти використовувати результати проведеного аналізу для синтезування отриманої інформації.
  • Уміти організовувати діяльність роботи команди та ефективно управляти часом.
  • Мати навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах.
  • Вміти визнавати різноманітність культур, проводити їх аналіз; сприймати особливості взаємодії в системі орієнтації іншої культури.
  • Уміти враховувати знання процесів соціально-політичної історії України, правових засад та етичних норм у соціальній діяльності.
  • Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку.
  • Систематично читати літературу за фахом (у тому числі закордонну), уміння складати реферати, анотації, аналітичні огляди тощо.
  • Здатність пристосовуватись до обставин, що постійно змінюються в сфері професійної діяльності.
  • Демонструвати знання та розуміння розділів з вищої математики, фізики, хімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Знати основні фактори техногенного впливу на навколишнє середовище і основні методи захисту довкілля.
  • Знати методи оцінювання потенційних небезпек на виробництві; розробляти заходи охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Спеціальні
  • Визначати принципи побудови та функціонування елементів електроенергетичних, електротехнічних електромеханічних комплексів та систем.
  • Демонструвати знання та розуміння розділів з біохімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Уміти формулювати біофізичні задачі на основі аналізу суспільно та індивідуально значущих задач (ідеалізація, узагальнення, специфікація).
  • Уміти інтерпретувати результати, отримані за формальними методами, у термінах вихідної предметної області.
  • Знаходити необхідну інформацію в інформаційному полі.
  • Уміти застосовувати знання з дисципліни у практичних ситуаціях.
  • Знати методи і засоби вивчення та аналізу впливів фізичних полів на людський організм при розробленні та експлуатації медичних комплексів та систем.
  • Читати професійну літературу рідною та іноземною мовами.
  • Знати принципи дії, методи функціональної, структурної та схемотехнiчної побудови та безпечної експлуатації медичних комплексів та систем, їх основних технічних характеристик та особливостей використання в різних умовах.
  • Уміти проектувати, розробляти, експлуатувати лабораторноаналітичну техніку, медичні діагностичні та терапевтичні комплекси та системи, проводити обробку діагностичної інформації, здійснювати сервісне обслуговування та оформляти типову документацію за видами робіт з врахуванням Європейських директив стосовно медичної техніки і дозвільної системи МОЗ України.
  • Визначати принципи побудови та функціонування елементів систем керування та автоматики електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних комплексів, систем обліку і управління енергоспоживанням.
  • Оцінювати параметри роботи електротехнічного, електроенергетичного та електромеханічного обладнання й відповідних комплексів і систем та розробляти заходи щодо підвищення їх енергоефективності та надійності.
  • Вирішення професійних задач з проектування та безпечної експлуатації електроенергетичних, електротехнічних, електромеханічних комплексів та систем.
  • Аналізувати процеси в електроенергетичному, електротехнічному та електромеханічному обладнанні і відповідних комплексів і систем.
  • Збирати та аналізувати інформацію про ненормальні режими та аварійні ситуації в електроенергетиці для унеможливлення їх повторення в майбутньому.
  • Володіти методами синтезу електромеханічних та електроенергетичних систем із заданими показниками.
  • Оцінювати небезпеки при виконанні робіт в електроустановках.
  • Оцінювати надійність, енергоефективність роботи електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних систем.
  • Дискутувати на професійні теми, присвячені сучасним проблемам сталої енергетики в галузях електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
  • Слідувати основним принципам і завданням екологічної безпеки об’єктів енергетики, електротехніки та електромеханіки, включаючи вирішення завдань підвищення енергоефективності та зниження викидів парникових газів.
  • Пояснювати значення традиційної, альтернативної та відновлювальної енергетики для успішного економічного розвитку країни.
  • Дотримуватися принципів демократії та поваги до прав громадян.
  • Дотримуватися вимог техніки безпеки та охорони праці для об'єктів електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
  • Поєднувати особисті і суспільні інтереси.
  • Демонструвати добру професійну, соціальну та емоційну поведінку, дотримуватись здорового способу життя.
  • Дотримуватися вимог професійної етики.
  • Дотримуватися вимог нормативних актів з охорони праці, техніки безпеки та виробничої санітарії.
  • Наслідувати зразки дій, стратегії та тактики розв'язання професійних завдань досвідченими працівниками у галузі електроенергетики, електротехніки, електромеханіки та енергоменеджменту.
  • Виконувати задачі з підвищення енергоефективності, технічного обслуговування електромеханічних систем, електроустаткування електричних станцій, підстанцій, систем та мереж за допомогою відповідних інструкцій та практичних навичок.
  • Вдосконалювати навички роботи з сучасним обладнанням та програмним забезпеченням при виконанні розрахунків режимів роботи електротехнічного, електроенергетичного та електромеханічного обладнання, відповідних комплексів та систем.
  • Комбінувати методи емпіричного і теоретичного дослідження для пошуку шляхів зменшення втрат електричної енергії при її виробництві, транспортуванні, розподіленні та використанні.
  • Винаходити нові шляхи вирішення проблеми економічного перетворення, розподілення, передачі та використання електричної та інших видів енергії.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та вирішувати практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів електротехніки й електромеханіки і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні

Інструментальні компетентності:

  • Здатність спілкуватися рідною мовою як усно, так і письмово.
  • Здатність спілкуватися другою мовою.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
  • Здатність до аналізу та синтезу.

Міжособистісні компетентності:

  • Здатність працювати в команді.
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
  • Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

Системні компетентності:

  • Здатність вчитися і бути сучасно навченим.
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
  • Здатність пристосовуватись до нових ситуацій.
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Прагнення до збереження навколишнього середовища та здійснення безпечної діяльності.
Спеціальні

Предметні:

  • Здатність використовувати базові знання з фізики, вищої математики та теоретичних основ електротехніки для вирішення практичних задач в галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки, у тому числі за умов сталої енергетики.
  • Здатність використовувати знання з метрології та електричних вимірювань, теорії автоматичного керування, релейного захисту та автоматизації для вирішення задач оптимізації та керування в електроенергетиці, електротехніці та електромеханіці, управління проектами з енергозбереження.
  • Здатність використовувати знання з теорії електричних машин та електроприводу для вирішення практичних задач в галузі електроенергетики, електротехніки, електромеханіки та енергоменеджменті.

Фахові:

  • Здатність використовувати професійні знання з підвищення надійності, енергоефективності та безпеки при проектуванні та експлуатації обладнання об’єктів енергетики, електричних систем та мереж, електричної частини станцій і підстанцій для вирішення практичних задач в галузі електроенергетики.
  • Здатність використовувати сучасні методи розрахунку, проектування та аналізу роботи електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних систем, що пов’язані з проблемами охорони природи, сталого розвитку, здоров'я і безпеки та оцінками впливу енергетики на парниковий ефект.
  • Здатність дотримуватись в проектах електроенергетичного, електротехнічного та електромеханічного устаткування та в енергоменеджменті стандартів, норм і технічних умов.
  • Здатність дотримуватись вимог правил техніки безпеки і охорони праці та норм виробничої санітарії при роботі на об’єктах енергетичного, електротехнічного та електромеханічного комплексів.
  • Здатність до обґрунтування прийнятих рішень в процесі виконання проектно-конструкторських та дослідницьких робіт, вирішення інженерних завдань електроенергетики, електротехніки та електромеханіки, енергетичного менеджменту.
  • Здатність складати і оформлювати оперативну та іншу документацію, передбачену правилами експлуатації устаткування і організації роботи на об’єктах електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
  • Здатність до моделювання режимів роботи, оцінювання показників надійності та енергоефективності функціонування енергетичних, електротехнічних, електромеханічних об'єктів та систем від джерела енергії до кінцевого споживача.
  • Здатність виконувати експериментальні дослідження режимів роботи енергетичного, електротехнічного та електромеханічного обладнання.
  • Здатність виявляти фундаментальні проблеми та формулювати задачі пов’язані із реалізацією професійних функцій в галузі біомедичної інженерії та пропонувати можливі методи їх вирішення при застосуванні медичних комплексів і систем.

Інноваційні:

  • Здатність використовувати відповідне програмне забезпечення, комп’ютеризовані системи автоматизованого проектування (CAD), виготовлення (CAM) та інженерних розрахунків (CAE), управління енергоефективністю.
  • Здатність до вивчення та аналізу науково-технічної інформації в галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.

Індивідуального вибору:

  • Здатність використовувати професійні знання що до елементів автоматизованого електроприводу, інноваційних елементів електротранспортних систем і комплексів, елементів електромеханічних систем і комплексів будівель для вирішення практичних задач в галузі електромеханіки.
  • Здатність використовувати професійні знання з дискретних елементів, програмованих мікроконтролерів, електромеханічних та електронних елементів перетворювачів енергії нетрадиційної енергетики, одно кристальних мікроконтролерів, їх програмування для вирішення практичних задач керування в електромеханіці.
  • Здатність використовувати професійні знання з синтезу електромеханічних систем, нейронних мереж, fuzzy керування й генетичних алгоритмів, інноваційних методи керування електромеханічними системами для вирішення практичних задач керування в електромеханіці.
  • Здатність використовувати професійні знання щодо монтажу, випробувальних робіт та експлуатації електромеханічного обладнання та електромеханічних систем, електротранспортних систем та комплексів, електромеханічних систем та комплексів будівель.
Програмні результати навчання
Ключові
  • Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та хоча б однією із поширених європейських мов.
  • Навички вербального та письмового репрезентування практичних розробок.
  • Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією).
  • Знати основні методи системного аналізу, закономірності побудови, функціонування та розвитку систем для розв’язання задач аналізу та синтезу.
  • Уміти використовувати результати проведеного аналізу для синтезування отриманої інформації.
  • Уміти організовувати діяльність роботи команди та ефективно управляти часом.
  • Мати навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах.
  • Вміти визнавати різноманітність культур, проводити їх аналіз; сприймати особливості взаємодії в системі орієнтації іншої культури.
  • Уміти враховувати знання процесів соціально-політичної історії України, правових засад та етичних норм у соціальній діяльності.
  • Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку.
  • Систематично читати літературу за фахом (у тому числі закордонну), уміння складати реферати, анотації, аналітичні огляди тощо.
  • Здатність пристосовуватись до обставин, що постійно змінюються в сфері професійної діяльності.
  • Демонструвати знання та розуміння розділів з вищої математики, фізики, хімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Знати основні фактори техногенного впливу на навколишнє середовище і основні методи захисту довкілля.
  • Знати методи оцінювання потенційних небезпек на виробництві; розробляти заходи охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Спеціальні
  • Визначати принципи побудови та функціонування елементів електроенергетичних, електротехнічних електромеханічних комплексів та систем.
  • Демонструвати знання та розуміння розділів з біохімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Уміти формулювати біофізичні задачі на основі аналізу суспільно та індивідуально значущих задач (ідеалізація, узагальнення, специфікація).
  • Уміти інтерпретувати результати, отримані за формальними методами, у термінах вихідної предметної області.
  • Знаходити необхідну інформацію в інформаційному полі.
  • Уміти застосовувати знання з дисципліни у практичних ситуаціях.
  • Знати методи і засоби вивчення та аналізу впливів фізичних полів на людський організм при розробленні та експлуатації медичних комплексів та систем.
  • Читати професійну літературу рідною та іноземною мовами.
  • Знати принципи дії, методи функціональної, структурної та схемотехнiчної побудови та безпечної експлуатації медичних комплексів та систем, їх основних технічних характеристик та особливостей використання в різних умовах.
  • Уміти проектувати, розробляти, експлуатувати лабораторноаналітичну техніку, медичні діагностичні та терапевтичні комплекси та системи, проводити обробку діагностичної інформації, здійснювати сервісне обслуговування та оформляти типову документацію за видами робіт з врахуванням Європейських директив стосовно медичної техніки і дозвільної системи МОЗ України.
  • Визначати принципи побудови та функціонування елементів систем керування та автоматики електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних комплексів, систем обліку і управління енергоспоживанням.
  • Оцінювати параметри роботи електротехнічного, електроенергетичного та електромеханічного обладнання й відповідних комплексів і систем та розробляти заходи щодо підвищення їх енергоефективності та надійності.
  • Вирішення професійних задач з проектування та безпечної експлуатації електроенергетичних, електротехнічних, електромеханічних комплексів та систем.
  • Аналізувати процеси в електроенергетичному, електротехнічному та електромеханічному обладнанні і відповідних комплексів і систем.
  • Збирати та аналізувати інформацію про ненормальні режими та аварійні ситуації в електроенергетиці для унеможливлення їх повторення в майбутньому.
  • Володіти методами синтезу електромеханічних та електроенергетичних систем із заданими показниками.
  • Оцінювати небезпеки при виконанні робіт в електроустановках.
  • Оцінювати надійність, енергоефективність роботи електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних систем.
  • Дискутувати на професійні теми, присвячені сучасним проблемам сталої енергетики в галузях електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
  • Слідувати основним принципам і завданням екологічної безпеки об’єктів енергетики, електротехніки та електромеханіки, включаючи вирішення завдань підвищення енергоефективності та зниження викидів парникових газів.
  • Пояснювати значення традиційної, альтернативної та відновлювальної енергетики для успішного економічного розвитку країни.
  • Дотримуватися принципів демократії та поваги до прав громадян.
  • Дотримуватися вимог техніки безпеки та охорони праці для об'єктів електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
  • Поєднувати особисті і суспільні інтереси.
  • Демонструвати добру професійну, соціальну та емоційну поведінку, дотримуватись здорового способу життя.
  • Дотримуватися вимог професійної етики.
  • Дотримуватися вимог нормативних актів з охорони праці, техніки безпеки та виробничої санітарії.
  • Наслідувати зразки дій, стратегії та тактики розв'язання професійних завдань досвідченими працівниками у галузі електроенергетики, електротехніки, електромеханіки та енергоменеджменту.
  • Виконувати задачі з підвищення енергоефективності, технічного обслуговування електромеханічних систем, електроустаткування електричних станцій, підстанцій, систем та мереж за допомогою відповідних інструкцій та практичних навичок.
  • Вдосконалювати навички роботи з сучасним обладнанням та програмним забезпеченням при виконанні розрахунків режимів роботи електротехнічного, електроенергетичного та електромеханічного обладнання, відповідних комплексів та систем.
  • Комбінувати методи емпіричного і теоретичного дослідження для пошуку шляхів зменшення втрат електричної енергії при її виробництві, транспортуванні, розподіленні та використанні.
  • Винаходити нові шляхи вирішення проблеми економічного перетворення, розподілення, передачі та використання електричної та інших видів енергії.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та вирішувати практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів електротехніки й електромеханіки і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні

Інструментальні компетентності:

  • Здатність спілкуватися рідною мовою як усно, так і письмово.
  • Здатність спілкуватися другою мовою.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
  • Здатність до аналізу та синтезу.

Міжособистісні компетентності:

  • Здатність працювати в команді.
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
  • Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

Системні компетентності:

  • Здатність вчитися і бути сучасно навченим.
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
  • Здатність пристосовуватись до нових ситуацій.
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Прагнення до збереження навколишнього середовища та здійснення безпечної діяльності.
Спеціальні

Предметні:

  • Здатність використовувати базові знання з фізики, вищої математики та теоретичних основ електротехніки для вирішення практичних задач в галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки, у тому числі за умов сталої енергетики.
  • Здатність використовувати знання з метрології та електричних вимірювань, теорії автоматичного керування, релейного захисту та автоматизації для вирішення задач оптимізації та керування в електроенергетиці, електротехніці та електромеханіці, управління проектами з енергозбереження.
  • Здатність використовувати знання з теорії електричних машин та електроприводу для вирішення практичних задач в галузі електроенергетики, електротехніки, електромеханіки та енергоменеджменті.

Фахові:

  • Здатність використовувати професійні знання з підвищення надійності, енергоефективності та безпеки при проектуванні та експлуатації обладнання об’єктів енергетики, електричних систем та мереж, електричної частини станцій і підстанцій для вирішення практичних задач в галузі електроенергетики.
  • Здатність використовувати сучасні методи розрахунку, проектування та аналізу роботи електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних систем, що пов’язані з проблемами охорони природи, сталого розвитку, здоров'я і безпеки та оцінками впливу енергетики на парниковий ефект.
  • Здатність дотримуватись в проектах електроенергетичного, електротехнічного та електромеханічного устаткування та в енергоменеджменті стандартів, норм і технічних умов.
  • Здатність дотримуватись вимог правил техніки безпеки і охорони праці та норм виробничої санітарії при роботі на об’єктах енергетичного, електротехнічного та електромеханічного комплексів.
  • Здатність до обґрунтування прийнятих рішень в процесі виконання проектно-конструкторських та дослідницьких робіт, вирішення інженерних завдань електроенергетики, електротехніки та електромеханіки, енергетичного менеджменту.
  • Здатність складати і оформлювати оперативну та іншу документацію, передбачену правилами експлуатації устаткування і організації роботи на об’єктах електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
  • Здатність до моделювання режимів роботи, оцінювання показників надійності та енергоефективності функціонування енергетичних, електротехнічних, електромеханічних об'єктів та систем від джерела енергії до кінцевого споживача.
  • Здатність виконувати експериментальні дослідження режимів роботи енергетичного, електротехнічного та електромеханічного обладнання.
  • Здатність виявляти фундаментальні проблеми та формулювати задачі пов’язані із реалізацією професійних функцій в галузі біомедичної інженерії та пропонувати можливі методи їх вирішення при застосуванні медичних комплексів і систем.

Інноваційні:

  • Здатність використовувати відповідне програмне забезпечення, комп’ютеризовані системи автоматизованого проектування (CAD), виготовлення (CAM) та інженерних розрахунків (CAE), управління енергоефективністю.
  • Здатність до вивчення та аналізу науково-технічної інформації в галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.

Індивідуального вибору:

  • Здатність використовувати професійні знання що до елементів автоматизованого електроприводу, інноваційних елементів електротранспортних систем і комплексів, елементів електромеханічних систем і комплексів будівель для вирішення практичних задач в галузі електромеханіки.
  • Здатність використовувати професійні знання з дискретних елементів, програмованих мікроконтролерів, електромеханічних та електронних елементів перетворювачів енергії нетрадиційної енергетики, одно кристальних мікроконтролерів, їх програмування для вирішення практичних задач керування в електромеханіці.
  • Здатність використовувати професійні знання з синтезу електромеханічних систем, нейронних мереж, fuzzy керування й генетичних алгоритмів, інноваційних методи керування електромеханічними системами для вирішення практичних задач керування в електромеханіці.
  • Здатність використовувати професійні знання щодо монтажу, випробувальних робіт та експлуатації електромеханічного обладнання та електромеханічних систем, електротранспортних систем та комплексів, електромеханічних систем та комплексів будівель.
Програмні результати навчання
Ключові
  • Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та хоча б однією із поширених європейських мов.
  • Навички вербального та письмового репрезентування практичних розробок.
  • Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією).
  • Знати основні методи системного аналізу, закономірності побудови, функціонування та розвитку систем для розв’язання задач аналізу та синтезу.
  • Уміти використовувати результати проведеного аналізу для синтезування отриманої інформації.
  • Уміти організовувати діяльність роботи команди та ефективно управляти часом.
  • Мати навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах.
  • Вміти визнавати різноманітність культур, проводити їх аналіз; сприймати особливості взаємодії в системі орієнтації іншої культури.
  • Уміти враховувати знання процесів соціально-політичної історії України, правових засад та етичних норм у соціальній діяльності.
  • Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку.
  • Систематично читати літературу за фахом (у тому числі закордонну), уміння складати реферати, анотації, аналітичні огляди тощо.
  • Здатність пристосовуватись до обставин, що постійно змінюються в сфері професійної діяльності.
  • Демонструвати знання та розуміння розділів з вищої математики, фізики, хімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Знати основні фактори техногенного впливу на навколишнє середовище і основні методи захисту довкілля.
  • Знати методи оцінювання потенційних небезпек на виробництві; розробляти заходи охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Спеціальні
  • Визначати принципи побудови та функціонування елементів електроенергетичних, електротехнічних електромеханічних комплексів та систем.
  • Демонструвати знання та розуміння розділів з біохімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Уміти формулювати біофізичні задачі на основі аналізу суспільно та індивідуально значущих задач (ідеалізація, узагальнення, специфікація).
  • Уміти інтерпретувати результати, отримані за формальними методами, у термінах вихідної предметної області.
  • Знаходити необхідну інформацію в інформаційному полі.
  • Уміти застосовувати знання з дисципліни у практичних ситуаціях.
  • Знати методи і засоби вивчення та аналізу впливів фізичних полів на людський організм при розробленні та експлуатації медичних комплексів та систем.
  • Читати професійну літературу рідною та іноземною мовами.
  • Знати принципи дії, методи функціональної, структурної та схемотехнiчної побудови та безпечної експлуатації медичних комплексів та систем, їх основних технічних характеристик та особливостей використання в різних умовах.
  • Уміти проектувати, розробляти, експлуатувати лабораторноаналітичну техніку, медичні діагностичні та терапевтичні комплекси та системи, проводити обробку діагностичної інформації, здійснювати сервісне обслуговування та оформляти типову документацію за видами робіт з врахуванням Європейських директив стосовно медичної техніки і дозвільної системи МОЗ України.
  • Визначати принципи побудови та функціонування елементів систем керування та автоматики електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних комплексів, систем обліку і управління енергоспоживанням.
  • Оцінювати параметри роботи електротехнічного, електроенергетичного та електромеханічного обладнання й відповідних комплексів і систем та розробляти заходи щодо підвищення їх енергоефективності та надійності.
  • Вирішення професійних задач з проектування та безпечної експлуатації електроенергетичних, електротехнічних, електромеханічних комплексів та систем.
  • Аналізувати процеси в електроенергетичному, електротехнічному та електромеханічному обладнанні і відповідних комплексів і систем.
  • Збирати та аналізувати інформацію про ненормальні режими та аварійні ситуації в електроенергетиці для унеможливлення їх повторення в майбутньому.
  • Володіти методами синтезу електромеханічних та електроенергетичних систем із заданими показниками.
  • Оцінювати небезпеки при виконанні робіт в електроустановках.
  • Оцінювати надійність, енергоефективність роботи електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних систем.
  • Дискутувати на професійні теми, присвячені сучасним проблемам сталої енергетики в галузях електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
  • Слідувати основним принципам і завданням екологічної безпеки об’єктів енергетики, електротехніки та електромеханіки, включаючи вирішення завдань підвищення енергоефективності та зниження викидів парникових газів.
  • Пояснювати значення традиційної, альтернативної та відновлювальної енергетики для успішного економічного розвитку країни.
  • Дотримуватися принципів демократії та поваги до прав громадян.
  • Дотримуватися вимог техніки безпеки та охорони праці для об'єктів електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
  • Поєднувати особисті і суспільні інтереси.
  • Демонструвати добру професійну, соціальну та емоційну поведінку, дотримуватись здорового способу життя.
  • Дотримуватися вимог професійної етики.
  • Дотримуватися вимог нормативних актів з охорони праці, техніки безпеки та виробничої санітарії.
  • Наслідувати зразки дій, стратегії та тактики розв'язання професійних завдань досвідченими працівниками у галузі електроенергетики, електротехніки, електромеханіки та енергоменеджменту.
  • Виконувати задачі з підвищення енергоефективності, технічного обслуговування електромеханічних систем, електроустаткування електричних станцій, підстанцій, систем та мереж за допомогою відповідних інструкцій та практичних навичок.
  • Вдосконалювати навички роботи з сучасним обладнанням та програмним забезпеченням при виконанні розрахунків режимів роботи електротехнічного, електроенергетичного та електромеханічного обладнання, відповідних комплексів та систем.
  • Комбінувати методи емпіричного і теоретичного дослідження для пошуку шляхів зменшення втрат електричної енергії при її виробництві, транспортуванні, розподіленні та використанні.
  • Винаходити нові шляхи вирішення проблеми економічного перетворення, розподілення, передачі та використання електричної та інших видів енергії.