Бізнес-адміністрування

Ступінь та кваліфікація, що здобуває випускник програми
Ступінь вищої освіти, що присуджується випускнику:
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр менеджменту, бізнес-адміністрування.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр менеджменту, бізнес-адміністрування.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр менеджменту, бізнес-адміністрування.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр менеджменту, бізнес-адміністрування.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр менеджменту, бізнес-адміністрування.
Документи про вищу освіту, що видаються випускнику програми
Диплом бакалавра;
Приложение к диплому бакалавра европейского образца.
Квалификация в дипломе:

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 073 Менеджмент.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 073 Менеджмент.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 073 Менеджмент.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 073 Менеджмент.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 073 Менеджмент.

Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Кафедра (специальная), обеспечивающая выполнение программы 
Руководитель образовательной программы, контактное лицо 
Продіус Оксана Іванівна
Опис предметної області програми

Студенти будуть набувати компетентності і розвивати вміння та навички, які підготують їх до виконання управлінських завдань.

Об'єкт вивчення:

управління організаціями та їх підрозділами.

Цілі навчання:

підготовка фахівців, здатних вирішувати практичні проблеми та складні спеціалізовані задачі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, у сфері управління організаціями та їх підрозділами.

Теоретичний зміст предметної області:

парадигми, закони, закономірності, принципи, історичні передумови розвитку менеджменту; концепції системного, ситуаційного, адаптивного, антисипативного, антикризового, інноваційного проектного менеджменту тощо; функції, методи, технології та управлінські рішення у менеджменті.

Методи, методики та технології:

загальнонаукові та специфічні методи дослідження (розрахунково-аналітичні, економіко-статистичні, економікоматематичні, експертного оцінювання, фактологічні, соціологічні, документальні, балансові тощо); методи реалізації функцій менеджменту (методи маркетингових досліджень; методи економічної діагностики; методи прогнозування і планування; методи проектування організаційних структур управління; методи мотивування; методи контролювання; методи оцінювання соціальної, організаційної та економічної ефективності в менеджменті тощо), методи менеджменту (адміністративні, економічні, соціально-психологічні, технологічні); технології обґрунтування управлінських рішень (економічний аналіз, імітаційне моделювання, дерево рішень тощо).

Інструментарій та обладнання:

сучасне інформаційно-комунікаційне обладнання, інформаційні системи та програмні продукти, що застосовуються в менеджменті.

Фокус освітньої програми

Програма спрямована на формування повного комплексу фахових компетенцій, що дають можливість випускникам розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері управління на основі застосування теорій, методів і функцій менеджменту для забезпечення ефективного бізнес-адміністрування організацій, зокрема в умовах невизначеності.

Опис предметної області програми

Студенти будуть набувати компетентності і розвивати вміння та навички, які підготують їх до виконання управлінських завдань.

Об'єкт вивчення:

управління організаціями та їх підрозділами.

Цілі навчання:

підготовка фахівців, здатних вирішувати практичні проблеми та складні спеціалізовані задачі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, у сфері управління організаціями та їх підрозділами.

Теоретичний зміст предметної області:

парадигми, закони, закономірності, принципи, історичні передумови розвитку менеджменту; концепції системного, ситуаційного, адаптивного, антисипативного, антикризового, інноваційного проектного менеджменту тощо; функції, методи, технології та управлінські рішення у менеджменті.

Методи, методики та технології:

загальнонаукові та специфічні методи дослідження (розрахунково-аналітичні, економіко-статистичні, економікоматематичні, експертного оцінювання, фактологічні, соціологічні, документальні, балансові тощо); методи реалізації функцій менеджменту (методи маркетингових досліджень; методи економічної діагностики; методи прогнозування і планування; методи проектування організаційних структур управління; методи мотивування; методи контролювання; методи оцінювання соціальної, організаційної та економічної ефективності в менеджменті тощо), методи менеджменту (адміністративні, економічні, соціально-психологічні, технологічні); технології обґрунтування управлінських рішень (економічний аналіз, імітаційне моделювання, дерево рішень тощо).

Інструментарій та обладнання:

сучасне інформаційно-комунікаційне обладнання, інформаційні системи та програмні продукти, що застосовуються в менеджменті.

Фокус освітньої програми

Програма спрямована на формування повного комплексу фахових компетенцій, що дають можливість випускникам розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері управління на основі застосування теорій, методів і функцій менеджменту для забезпечення ефективного бізнес-адміністрування організацій, зокрема в умовах невизначеності.

Опис предметної області програми

Студенти будуть набувати компетентності і розвивати вміння та навички, які підготують їх до виконання управлінських завдань.

Об'єкт вивчення:

управління організаціями та їх підрозділами.

Цілі навчання:

підготовка фахівців, здатних вирішувати практичні проблеми та складні спеціалізовані задачі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, у сфері управління організаціями та їх підрозділами.

Теоретичний зміст предметної області:

парадигми, закони, закономірності, принципи, історичні передумови розвитку менеджменту; концепції системного, ситуаційного, адаптивного, антисипативного, антикризового, інноваційного проектного менеджменту тощо; функції, методи, технології та управлінські рішення у менеджменті.

Методи, методики та технології:

загальнонаукові та специфічні методи дослідження (розрахунково-аналітичні, економіко-статистичні, економікоматематичні, експертного оцінювання, фактологічні, соціологічні, документальні, балансові тощо); методи реалізації функцій менеджменту (методи маркетингових досліджень; методи економічної діагностики; методи прогнозування і планування; методи проектування організаційних структур управління; методи мотивування; методи контролювання; методи оцінювання соціальної, організаційної та економічної ефективності в менеджменті тощо), методи менеджменту (адміністративні, економічні, соціально-психологічні, технологічні); технології обґрунтування управлінських рішень (економічний аналіз, імітаційне моделювання, дерево рішень тощо).

Інструментарій та обладнання:

сучасне інформаційно-комунікаційне обладнання, інформаційні системи та програмні продукти, що застосовуються в менеджменті.

Фокус освітньої програми

Програма спрямована на формування повного комплексу фахових компетенцій, що дають можливість випускникам розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері управління на основі застосування теорій, методів і функцій менеджменту для забезпечення ефективного бізнес-адміністрування організацій, зокрема в умовах невизначеності.

Опис предметної області програми

Студенти будуть набувати компетентності і розвивати вміння та навички, які підготують їх до виконання управлінських завдань.

Об'єкт вивчення:

управління організаціями та їх підрозділами.

Цілі навчання:

підготовка фахівців, здатних вирішувати практичні проблеми та складні спеціалізовані задачі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, у сфері управління організаціями та їх підрозділами.

Теоретичний зміст предметної області:

парадигми, закони, закономірності, принципи, історичні передумови розвитку менеджменту; концепції системного, ситуаційного, адаптивного, антисипативного, антикризового, інноваційного проектного менеджменту тощо; функції, методи, технології та управлінські рішення у менеджменті.

Методи, методики та технології:

загальнонаукові та специфічні методи дослідження (розрахунково-аналітичні, економіко-статистичні, економікоматематичні, експертного оцінювання, фактологічні, соціологічні, документальні, балансові тощо); методи реалізації функцій менеджменту (методи маркетингових досліджень; методи економічної діагностики; методи прогнозування і планування; методи проектування організаційних структур управління; методи мотивування; методи контролювання; методи оцінювання соціальної, організаційної та економічної ефективності в менеджменті тощо), методи менеджменту (адміністративні, економічні, соціально-психологічні, технологічні); технології обґрунтування управлінських рішень (економічний аналіз, імітаційне моделювання, дерево рішень тощо).

Інструментарій та обладнання:

сучасне інформаційно-комунікаційне обладнання, інформаційні системи та програмні продукти, що застосовуються в менеджменті.

Фокус освітньої програми

Програма спрямована на формування повного комплексу фахових компетенцій, що дають можливість випускникам розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері управління на основі застосування теорій, методів і функцій менеджменту для забезпечення ефективного бізнес-адміністрування організацій, зокрема в умовах невизначеності.

Опис предметної області програми

Студенти будуть набувати компетентності і розвивати вміння та навички, які підготують їх до виконання управлінських завдань.

Об'єкт вивчення:

управління організаціями та їх підрозділами.

Цілі навчання:

підготовка фахівців, здатних вирішувати практичні проблеми та складні спеціалізовані задачі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, у сфері управління організаціями та їх підрозділами.

Теоретичний зміст предметної області:

парадигми, закони, закономірності, принципи, історичні передумови розвитку менеджменту; концепції системного, ситуаційного, адаптивного, антисипативного, антикризового, інноваційного проектного менеджменту тощо; функції, методи, технології та управлінські рішення у менеджменті.

Методи, методики та технології:

загальнонаукові та специфічні методи дослідження (розрахунково-аналітичні, економіко-статистичні, економікоматематичні, експертного оцінювання, фактологічні, соціологічні, документальні, балансові тощо); методи реалізації функцій менеджменту (методи маркетингових досліджень; методи економічної діагностики; методи прогнозування і планування; методи проектування організаційних структур управління; методи мотивування; методи контролювання; методи оцінювання соціальної, організаційної та економічної ефективності в менеджменті тощо), методи менеджменту (адміністративні, економічні, соціально-психологічні, технологічні); технології обґрунтування управлінських рішень (економічний аналіз, імітаційне моделювання, дерево рішень тощо).

Інструментарій та обладнання:

сучасне інформаційно-комунікаційне обладнання, інформаційні системи та програмні продукти, що застосовуються в менеджменті.

Фокус освітньої програми

Програма спрямована на формування повного комплексу фахових компетенцій, що дають можливість випускникам розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері управління на основі застосування теорій, методів і функцій менеджменту для забезпечення ефективного бізнес-адміністрування організацій, зокрема в умовах невизначеності.

Особливості реалізації програми
Підходи до викладання та навчання

Лекції, мультимедійні лекції, інтерактивні лекції, практичні заняття, участь у міждисциплінарних проектах та тренінгах, самостійна робота з використанням підручників, конспектів та шляхом участі у групах з розробки проектів, консультацій із викладачами, підготовки кваліфікаційної роботи бакалавра.

Система оцінювання

Система оцінювання ґрунтується на принципах ЄКТС та здійснюється за 100-бальною шкалою.

Оцінка за шкалою університету Оцінка за шкалою ЄКТС Оцінка за національною шкалою
Екзамени та диференційовані заліки Заліки
90–100 A Відмінно Зараховано
82–89 B Добре
75–81 C
67–74 D Задовільно
60–66 E
35–59 FX Незадовільно Не зараховано
0–34 F

 

Кожний навчальний семестр містить два модульних контролі. Кожний модульний контроль оцінюється у максимально можливі 50 балів. 

Якщо підсумковою формою контролю є залік, то підсумкова оцінка формується як накопичувальна за результатами оцінювання всіх навчальних елементів, які заплановані на семестр для виконання здобувачами вищої освіти. Оцінку «зараховано» отримують здобувачі вищої освіти, які виконали всі навчальні елементи не менш, ніж на 60 %. 

До екзамену допускаються здобувачі, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж 60 %.

Критерії оцінювання кожного навчального елемента визначені в робочій програмі навчальної дисципліни і доводяться до відома здобувачів на першому в семестрі занятті відповідно до положення про робочу програму навчальної дисципліни.

Оприлюднення змісту навчальної дисципліни та критеріїв оцінювання здійснюється через силабуси дисциплін, які розміщені на офіційному вебсайті університету.

Здобувачі зобов’язані дотримуватись принципів академічної доброчесності при виконанні модульних контрольних робіт, поточних контрольних завдань, індивідуальних завдань з дисципліни.

Ресурсне забезпечення реалізації програми
Специфічні характеристики кадрового забезпечення

Понад 75 % професорсько-викладацького складу, задіяного до викладання циклу дисциплін професійної підготовки, мають відповідні наукові ступені до дисциплін, які викладають.

Специфічні характеристики матеріальнотехнічного забезпечення

Використання сучасного обладнання, зокрема https://op.edu.ua/about/set_up_documents#8

Специфічні характеристики інформаційнометодичного забезпеченн

Використання віртуального навчального середовища ОНПУ та авторських розробок професорсько-викладацького складу.
https://library.opu.ua
https://el.opu.ua

Академічна мобільність

Академічна мобільність регламентується Постановою КМУ № 579 “Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність” від 12 серпня 2015 року.

 

Національна кредитна мобільність

На основі двосторонніх договорів між ОНПУ та технічними університетами України.

Міжнародна кредитна мобільність

У рамках програми ЄС Еразмус+ на основі спільних договорів між ОНПУ та університетами партнерами.

Навчання іноземних здобувачів вищої освіти

На загальних умовах, та засвоєнні дисципліни «Українська мова як іноземна».

Академічні та професійні права випускників
Доступ до подальшого навчання 

Можливість продовжити навчання за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.

Працевлаштування випускників 

Працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правої форми (комерційні, некомерційні, державні, муніципальні), в яких випускники працюють у якості керівників первинного рівня управління або виконавців різноманітних служб апарату управління; органи державного та муніципального управління; структури, в яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власну справу. Випускники можуть працювати на посадах: керівники та головні фахівці виробничих підрозділів підприємств; начальники виробничих дільниць; керівники основних підрозділів організації; керівники підрозділів маркетингу; керівники фінансових, бухгалтерських, економічних та адміністративних підрозділів; керівники підрозділів матеріально-технічного постачання; менеджери з дослідження ринку та вивчення суспільної думки; менеджери з підбору, забезпечення та використання персоналу; менеджери систем якості.

Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері управління або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів менеджменту, характеризується комплексністю і невизначеністю умов.

Загальні

Інструментальні компетентності:

  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

Міжособистісні компетентності:

  • Здатність працювати в команді, у міжнародному контексті, проводитидослідження на відповідному рівні та генерувати нові ідеї (креативність).
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
  • Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.

Системні компетентності:

  • Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
  • Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел, адаптації та дії в новій ситуації.
  • Здатність реалізувати свої права і обов'язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Прагнення до збереження навколишнього середовища та здійснення безпечної діяльності.
  • Здатність використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Спеціальні

Предметні:

  • Здатність до відображення інформації про господарські операції суб’єктів господарювання в бухгалтерському обліку і оподаткуванні.
  • Здатність застосовувати комп’ютерні технології обробки даних для вирішення економічних завдань здійснення аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів.
  • Здатність застосовувати економіко-математичні моделі для вирішення економічних завдань.
  • Розуміти принципи і норми права та використовувати їх у професійній діяльності.
  • Здатність застосовувати етичні принципи під час виконання професійних обов’язків, діяти соціально відповідально і свідомо та розуміти принципи психології й використовувати їх у професійній діяльності.
  • Знання та розуміння форм виходу підприємства на зовнішні ринки та здатність застосовувати ефективні інструменти в професійній діяльності.
  • Розуміння форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин.
  • Розуміння основних особливостей сучасної світової та національної економіки, інституційної структури, напрямів соціальної економічної та зовнішньоекономічної політики держави.
  • Здатність виявляти знання закономірностей функціонування сучасної економіки на мікро та макрорівні.
  • Знання та розуміння організації ЗЕД суб’єктів господарювання.
  • Здатність визначати та описувати характеристики організації.
  • Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища, визначати перспективи розвитку організації.
  • Вміння визначати функціональні області організації, зв’язки між ними та створювати і організовувати ефективні комунікації в процесі управління.
  • Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту.
  • Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.
  • Здатність планувати діяльність організації та управляти часом.
  • Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість й мотивувати персонал організації та формувати і демонструвати лідерські якості та поведінкові навички.

Фахові:

  • Здатність застосовувати теоретично-методичні та організаційноекономічні підходи щодо процесу розробки, прийняття й реалізації управлінських рішень в умовах невизначеності та формувати заходи щодо запобігання ризикам або їх зменшення.
  • Здатність вибирати методи й інструментальні засоби та здійснювати аналіз, оцінку, планування і організаційні дії щодо діяльності суб’єкта господарювання на поточний і перспективний період за результатами досліджень середовища підприємства.
  • Здатність проведення аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища для обґрунтування використання альтернативи прогресивних технологій щодо організації та управління виробництвом продукції, робіт, послуг (в т.ч. на регіональному рівні).
  • Здатність до побудови кадрової стратегії підприємства і організації роботи персоналу на основі сучасних методів наукової організації праці, організаційної культури та соціальної відповідальності.
  • Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
  • Виявляти (обирати) і використовувати адекватні інструменти (наприклад, дослідження ринку, статистичний аналіз, порівняльні індекси).
  • Здатність вивчати процеси та технології організаційного проектування й управління організацією.
  • Здатність застосовувати методи економічного і фінансового аналізу, планування та контролю.
  • Здатність застосовувати інноваційні підходи в професійній діяльності.
  • Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

Компетенції інд. вибору:

  • Здатність управляти ризиками господарської діяльності.
Програмні результати навчання
Ключьові
  • Спілкуватись в усній та письмовій формі державною та іноземною мовами.
  • Навички вербального та письмового репрезентування практичних розробок.
  • Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією).
  • Знати основні методи системного аналізу, закономірності побудови, функціонування та розвитку систем для розв’язання задач аналізу та синтезу.
  • Уміти використовувати результати проведеного аналізу для синтезування отриманої інформації.
  • Уміти організовувати діяльність роботи команди та ефективно управляти часом.
  • Мати навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах.
  • Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних міркувань (мотивів), повагу до різноманітності та міжкультурності.
  • Уміти враховувати знання процесів соціально-політичної історії України, правових засад та етичних норм у соціальній діяльності. Зберігати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя.
  • Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
  • Систематично читати літературу за фахом (у тому числі закордонну), уміння складати реферати, анотації, аналітичні огляди тощо.
  • Знати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Демонструвати знання та розуміння розділів з вищої математики, фізики, хімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Знати основні фактори техногенного впливу на навколишнє середовище і основні методи захисту довкілля.
  • Знати методи оцінювання потенційних небезпек на виробництві; розробляти заходи охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Спеціальні
  • Застосовувати інноваційні підходи в професійній діяльності.
  • Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в управлінській діяльності, знання і уміння стосовно виходу підприємства на зовнішні ринки.
  • Проявляти ініціативу і підприємливість в різних напрямах професійної діяльності, брати відповідальність за результати.
  • Застосовувати економіко-математичні моделі для вирішення економічних завдань.
  • Усвідомлювати сутність об’єктів обліку, розуміти їх місце в господарській діяльності.
  • Знати та володіти методичним інструментарієм обліку господарської діяльності.
  • Використовувати інформаційні комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань підготовки та представлення аналітичних звітів.
  • Знати нормативно-правове забезпечення, що регламентує професійну діяльність, і застосовувати на практиці.
  • Знати та застосовувати етичні вимоги до професійної діяльності.
  • Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення професійної діяльності.
  • Організовувати пошук, самостійний вибір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у професійній діяльності.
  • Використовувати базові знання з економіки і управління й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях.
  • Усвідомлювати основні особливості сучасної світової та національної економіки, структури та напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави.
  • Знати та використовувати економічну термінологію, пояснювати базові концепції мікро та макроекономіки.
  • Визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники, які характеризують діяльність підприємства.
  • Застосовувати знання і уміння щодо ефективної організації ЗЕД суб’єктів господарювання з урахуванням ринкової кон’юнктури і діючих правових норм.
  • Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства.
  • Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.
  • Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації.
  • Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.
  • Виявляти навички організаційного проектування.
  • Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації.
  • Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи.
  • Мати навички обґрунтування дієвих інструментів мотивування персоналу організації.
  • Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.
  • Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації.
  • Демонструвати здібність розроблення, прийняття та реалізації управлінських рішень у системі діяльності підприємства в умовах невизначеності.
  • Виконувати, обробляти та аналізувати результати досліджень для обґрунтування перспектив розвитку організації.
  • Показувати здатність формувати інформаційні бази щодо аналізу, планування та організації діяльності суб’єктів.
  • Виявляти навички формування системи інформаційних ресурсів для обґрунтування вибору прогресивних технологій організації та управління виробництвом.
  • Демонструвати навички використання наукових методів до розробки кадрової стратегії організації на основі соціальної відповідальності.
Результати навчання для індивідуального вибору
  • Знати та застосовувати методи та інструменти управління ризиками господарської діяльності.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері управління або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів менеджменту, характеризується комплексністю і невизначеністю умов.

Загальні

Інструментальні компетентності:

  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

Міжособистісні компетентності:

  • Здатність працювати в команді, у міжнародному контексті, проводитидослідження на відповідному рівні та генерувати нові ідеї (креативність).
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
  • Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.

Системні компетентності:

  • Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
  • Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел, адаптації та дії в новій ситуації.
  • Здатність реалізувати свої права і обов'язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Прагнення до збереження навколишнього середовища та здійснення безпечної діяльності.
  • Здатність використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Спеціальні

Предметні:

  • Здатність до відображення інформації про господарські операції суб’єктів господарювання в бухгалтерському обліку і оподаткуванні.
  • Здатність застосовувати комп’ютерні технології обробки даних для вирішення економічних завдань здійснення аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів.
  • Здатність застосовувати економіко-математичні моделі для вирішення економічних завдань.
  • Розуміти принципи і норми права та використовувати їх у професійній діяльності.
  • Здатність застосовувати етичні принципи під час виконання професійних обов’язків, діяти соціально відповідально і свідомо та розуміти принципи психології й використовувати їх у професійній діяльності.
  • Знання та розуміння форм виходу підприємства на зовнішні ринки та здатність застосовувати ефективні інструменти в професійній діяльності.
  • Розуміння форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин.
  • Розуміння основних особливостей сучасної світової та національної економіки, інституційної структури, напрямів соціальної економічної та зовнішньоекономічної політики держави.
  • Здатність виявляти знання закономірностей функціонування сучасної економіки на мікро та макрорівні.
  • Знання та розуміння організації ЗЕД суб’єктів господарювання.
  • Здатність визначати та описувати характеристики організації.
  • Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища, визначати перспективи розвитку організації.
  • Вміння визначати функціональні області організації, зв’язки між ними та створювати і організовувати ефективні комунікації в процесі управління.
  • Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту.
  • Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.
  • Здатність планувати діяльність організації та управляти часом.
  • Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість й мотивувати персонал організації та формувати і демонструвати лідерські якості та поведінкові навички.

Фахові:

  • Здатність застосовувати теоретично-методичні та організаційноекономічні підходи щодо процесу розробки, прийняття й реалізації управлінських рішень в умовах невизначеності та формувати заходи щодо запобігання ризикам або їх зменшення.
  • Здатність вибирати методи й інструментальні засоби та здійснювати аналіз, оцінку, планування і організаційні дії щодо діяльності суб’єкта господарювання на поточний і перспективний період за результатами досліджень середовища підприємства.
  • Здатність проведення аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища для обґрунтування використання альтернативи прогресивних технологій щодо організації та управління виробництвом продукції, робіт, послуг (в т.ч. на регіональному рівні).
  • Здатність до побудови кадрової стратегії підприємства і організації роботи персоналу на основі сучасних методів наукової організації праці, організаційної культури та соціальної відповідальності.
  • Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
  • Виявляти (обирати) і використовувати адекватні інструменти (наприклад, дослідження ринку, статистичний аналіз, порівняльні індекси).
  • Здатність вивчати процеси та технології організаційного проектування й управління організацією.
  • Здатність застосовувати методи економічного і фінансового аналізу, планування та контролю.
  • Здатність застосовувати інноваційні підходи в професійній діяльності.
  • Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

Компетенції інд. вибору:

  • Здатність управляти ризиками господарської діяльності.
Програмні результати навчання
Ключьові
  • Спілкуватись в усній та письмовій формі державною та іноземною мовами.
  • Навички вербального та письмового репрезентування практичних розробок.
  • Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією).
  • Знати основні методи системного аналізу, закономірності побудови, функціонування та розвитку систем для розв’язання задач аналізу та синтезу.
  • Уміти використовувати результати проведеного аналізу для синтезування отриманої інформації.
  • Уміти організовувати діяльність роботи команди та ефективно управляти часом.
  • Мати навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах.
  • Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних міркувань (мотивів), повагу до різноманітності та міжкультурності.
  • Уміти враховувати знання процесів соціально-політичної історії України, правових засад та етичних норм у соціальній діяльності. Зберігати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя.
  • Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
  • Систематично читати літературу за фахом (у тому числі закордонну), уміння складати реферати, анотації, аналітичні огляди тощо.
  • Знати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Демонструвати знання та розуміння розділів з вищої математики, фізики, хімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Знати основні фактори техногенного впливу на навколишнє середовище і основні методи захисту довкілля.
  • Знати методи оцінювання потенційних небезпек на виробництві; розробляти заходи охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Спеціальні
  • Застосовувати інноваційні підходи в професійній діяльності.
  • Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в управлінській діяльності, знання і уміння стосовно виходу підприємства на зовнішні ринки.
  • Проявляти ініціативу і підприємливість в різних напрямах професійної діяльності, брати відповідальність за результати.
  • Застосовувати економіко-математичні моделі для вирішення економічних завдань.
  • Усвідомлювати сутність об’єктів обліку, розуміти їх місце в господарській діяльності.
  • Знати та володіти методичним інструментарієм обліку господарської діяльності.
  • Використовувати інформаційні комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань підготовки та представлення аналітичних звітів.
  • Знати нормативно-правове забезпечення, що регламентує професійну діяльність, і застосовувати на практиці.
  • Знати та застосовувати етичні вимоги до професійної діяльності.
  • Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення професійної діяльності.
  • Організовувати пошук, самостійний вибір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у професійній діяльності.
  • Використовувати базові знання з економіки і управління й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях.
  • Усвідомлювати основні особливості сучасної світової та національної економіки, структури та напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави.
  • Знати та використовувати економічну термінологію, пояснювати базові концепції мікро та макроекономіки.
  • Визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники, які характеризують діяльність підприємства.
  • Застосовувати знання і уміння щодо ефективної організації ЗЕД суб’єктів господарювання з урахуванням ринкової кон’юнктури і діючих правових норм.
  • Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства.
  • Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.
  • Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації.
  • Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.
  • Виявляти навички організаційного проектування.
  • Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації.
  • Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи.
  • Мати навички обґрунтування дієвих інструментів мотивування персоналу організації.
  • Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.
  • Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації.
  • Демонструвати здібність розроблення, прийняття та реалізації управлінських рішень у системі діяльності підприємства в умовах невизначеності.
  • Виконувати, обробляти та аналізувати результати досліджень для обґрунтування перспектив розвитку організації.
  • Показувати здатність формувати інформаційні бази щодо аналізу, планування та організації діяльності суб’єктів.
  • Виявляти навички формування системи інформаційних ресурсів для обґрунтування вибору прогресивних технологій організації та управління виробництвом.
  • Демонструвати навички використання наукових методів до розробки кадрової стратегії організації на основі соціальної відповідальності.
Результати навчання для індивідуального вибору
  • Знати та застосовувати методи та інструменти управління ризиками господарської діяльності.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері управління або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів менеджменту, характеризується комплексністю і невизначеністю умов.

Загальні

Інструментальні компетентності:

  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

Міжособистісні компетентності:

  • Здатність працювати в команді, у міжнародному контексті, проводитидослідження на відповідному рівні та генерувати нові ідеї (креативність).
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
  • Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.

Системні компетентності:

  • Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
  • Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел, адаптації та дії в новій ситуації.
  • Здатність реалізувати свої права і обов'язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Прагнення до збереження навколишнього середовища та здійснення безпечної діяльності.
  • Здатність використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Спеціальні

Предметні:

  • Здатність до відображення інформації про господарські операції суб’єктів господарювання в бухгалтерському обліку і оподаткуванні.
  • Здатність застосовувати комп’ютерні технології обробки даних для вирішення економічних завдань здійснення аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів.
  • Здатність застосовувати економіко-математичні моделі для вирішення економічних завдань.
  • Розуміти принципи і норми права та використовувати їх у професійній діяльності.
  • Здатність застосовувати етичні принципи під час виконання професійних обов’язків, діяти соціально відповідально і свідомо та розуміти принципи психології й використовувати їх у професійній діяльності.
  • Знання та розуміння форм виходу підприємства на зовнішні ринки та здатність застосовувати ефективні інструменти в професійній діяльності.
  • Розуміння форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин.
  • Розуміння основних особливостей сучасної світової та національної економіки, інституційної структури, напрямів соціальної економічної та зовнішньоекономічної політики держави.
  • Здатність виявляти знання закономірностей функціонування сучасної економіки на мікро та макрорівні.
  • Знання та розуміння організації ЗЕД суб’єктів господарювання.
  • Здатність визначати та описувати характеристики організації.
  • Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища, визначати перспективи розвитку організації.
  • Вміння визначати функціональні області організації, зв’язки між ними та створювати і організовувати ефективні комунікації в процесі управління.
  • Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту.
  • Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.
  • Здатність планувати діяльність організації та управляти часом.
  • Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість й мотивувати персонал організації та формувати і демонструвати лідерські якості та поведінкові навички.

Фахові:

  • Здатність застосовувати теоретично-методичні та організаційноекономічні підходи щодо процесу розробки, прийняття й реалізації управлінських рішень в умовах невизначеності та формувати заходи щодо запобігання ризикам або їх зменшення.
  • Здатність вибирати методи й інструментальні засоби та здійснювати аналіз, оцінку, планування і організаційні дії щодо діяльності суб’єкта господарювання на поточний і перспективний період за результатами досліджень середовища підприємства.
  • Здатність проведення аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища для обґрунтування використання альтернативи прогресивних технологій щодо організації та управління виробництвом продукції, робіт, послуг (в т.ч. на регіональному рівні).
  • Здатність до побудови кадрової стратегії підприємства і організації роботи персоналу на основі сучасних методів наукової організації праці, організаційної культури та соціальної відповідальності.
  • Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
  • Виявляти (обирати) і використовувати адекватні інструменти (наприклад, дослідження ринку, статистичний аналіз, порівняльні індекси).
  • Здатність вивчати процеси та технології організаційного проектування й управління організацією.
  • Здатність застосовувати методи економічного і фінансового аналізу, планування та контролю.
  • Здатність застосовувати інноваційні підходи в професійній діяльності.
  • Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

Компетенції інд. вибору:

  • Здатність управляти ризиками господарської діяльності.
Програмні результати навчання
Ключьові
  • Спілкуватись в усній та письмовій формі державною та іноземною мовами.
  • Навички вербального та письмового репрезентування практичних розробок.
  • Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією).
  • Знати основні методи системного аналізу, закономірності побудови, функціонування та розвитку систем для розв’язання задач аналізу та синтезу.
  • Уміти використовувати результати проведеного аналізу для синтезування отриманої інформації.
  • Уміти організовувати діяльність роботи команди та ефективно управляти часом.
  • Мати навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах.
  • Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних міркувань (мотивів), повагу до різноманітності та міжкультурності.
  • Уміти враховувати знання процесів соціально-політичної історії України, правових засад та етичних норм у соціальній діяльності. Зберігати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя.
  • Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
  • Систематично читати літературу за фахом (у тому числі закордонну), уміння складати реферати, анотації, аналітичні огляди тощо.
  • Знати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Демонструвати знання та розуміння розділів з вищої математики, фізики, хімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Знати основні фактори техногенного впливу на навколишнє середовище і основні методи захисту довкілля.
  • Знати методи оцінювання потенційних небезпек на виробництві; розробляти заходи охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Спеціальні
  • Застосовувати інноваційні підходи в професійній діяльності.
  • Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в управлінській діяльності, знання і уміння стосовно виходу підприємства на зовнішні ринки.
  • Проявляти ініціативу і підприємливість в різних напрямах професійної діяльності, брати відповідальність за результати.
  • Застосовувати економіко-математичні моделі для вирішення економічних завдань.
  • Усвідомлювати сутність об’єктів обліку, розуміти їх місце в господарській діяльності.
  • Знати та володіти методичним інструментарієм обліку господарської діяльності.
  • Використовувати інформаційні комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань підготовки та представлення аналітичних звітів.
  • Знати нормативно-правове забезпечення, що регламентує професійну діяльність, і застосовувати на практиці.
  • Знати та застосовувати етичні вимоги до професійної діяльності.
  • Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення професійної діяльності.
  • Організовувати пошук, самостійний вибір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у професійній діяльності.
  • Використовувати базові знання з економіки і управління й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях.
  • Усвідомлювати основні особливості сучасної світової та національної економіки, структури та напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави.
  • Знати та використовувати економічну термінологію, пояснювати базові концепції мікро та макроекономіки.
  • Визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники, які характеризують діяльність підприємства.
  • Застосовувати знання і уміння щодо ефективної організації ЗЕД суб’єктів господарювання з урахуванням ринкової кон’юнктури і діючих правових норм.
  • Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства.
  • Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.
  • Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації.
  • Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.
  • Виявляти навички організаційного проектування.
  • Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації.
  • Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи.
  • Мати навички обґрунтування дієвих інструментів мотивування персоналу організації.
  • Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.
  • Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації.
  • Демонструвати здібність розроблення, прийняття та реалізації управлінських рішень у системі діяльності підприємства в умовах невизначеності.
  • Виконувати, обробляти та аналізувати результати досліджень для обґрунтування перспектив розвитку організації.
  • Показувати здатність формувати інформаційні бази щодо аналізу, планування та організації діяльності суб’єктів.
  • Виявляти навички формування системи інформаційних ресурсів для обґрунтування вибору прогресивних технологій організації та управління виробництвом.
  • Демонструвати навички використання наукових методів до розробки кадрової стратегії організації на основі соціальної відповідальності.
Результати навчання для індивідуального вибору
  • Знати та застосовувати методи та інструменти управління ризиками господарської діяльності.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері управління або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів менеджменту, характеризується комплексністю і невизначеністю умов.

Загальні

Інструментальні компетентності:

  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

Міжособистісні компетентності:

  • Здатність працювати в команді, у міжнародному контексті, проводитидослідження на відповідному рівні та генерувати нові ідеї (креативність).
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
  • Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.

Системні компетентності:

  • Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
  • Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел, адаптації та дії в новій ситуації.
  • Здатність реалізувати свої права і обов'язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Прагнення до збереження навколишнього середовища та здійснення безпечної діяльності.
  • Здатність використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Спеціальні

Предметні:

  • Здатність до відображення інформації про господарські операції суб’єктів господарювання в бухгалтерському обліку і оподаткуванні.
  • Здатність застосовувати комп’ютерні технології обробки даних для вирішення економічних завдань здійснення аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів.
  • Здатність застосовувати економіко-математичні моделі для вирішення економічних завдань.
  • Розуміти принципи і норми права та використовувати їх у професійній діяльності.
  • Здатність застосовувати етичні принципи під час виконання професійних обов’язків, діяти соціально відповідально і свідомо та розуміти принципи психології й використовувати їх у професійній діяльності.
  • Знання та розуміння форм виходу підприємства на зовнішні ринки та здатність застосовувати ефективні інструменти в професійній діяльності.
  • Розуміння форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин.
  • Розуміння основних особливостей сучасної світової та національної економіки, інституційної структури, напрямів соціальної економічної та зовнішньоекономічної політики держави.
  • Здатність виявляти знання закономірностей функціонування сучасної економіки на мікро та макрорівні.
  • Знання та розуміння організації ЗЕД суб’єктів господарювання.
  • Здатність визначати та описувати характеристики організації.
  • Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища, визначати перспективи розвитку організації.
  • Вміння визначати функціональні області організації, зв’язки між ними та створювати і організовувати ефективні комунікації в процесі управління.
  • Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту.
  • Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.
  • Здатність планувати діяльність організації та управляти часом.
  • Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість й мотивувати персонал організації та формувати і демонструвати лідерські якості та поведінкові навички.

Фахові:

  • Здатність застосовувати теоретично-методичні та організаційноекономічні підходи щодо процесу розробки, прийняття й реалізації управлінських рішень в умовах невизначеності та формувати заходи щодо запобігання ризикам або їх зменшення.
  • Здатність вибирати методи й інструментальні засоби та здійснювати аналіз, оцінку, планування і організаційні дії щодо діяльності суб’єкта господарювання на поточний і перспективний період за результатами досліджень середовища підприємства.
  • Здатність проведення аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища для обґрунтування використання альтернативи прогресивних технологій щодо організації та управління виробництвом продукції, робіт, послуг (в т.ч. на регіональному рівні).
  • Здатність до побудови кадрової стратегії підприємства і організації роботи персоналу на основі сучасних методів наукової організації праці, організаційної культури та соціальної відповідальності.
  • Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
  • Виявляти (обирати) і використовувати адекватні інструменти (наприклад, дослідження ринку, статистичний аналіз, порівняльні індекси).
  • Здатність вивчати процеси та технології організаційного проектування й управління організацією.
  • Здатність застосовувати методи економічного і фінансового аналізу, планування та контролю.
  • Здатність застосовувати інноваційні підходи в професійній діяльності.
  • Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

Компетенції інд. вибору:

  • Здатність управляти ризиками господарської діяльності.
Програмні результати навчання
Ключьові
  • Спілкуватись в усній та письмовій формі державною та іноземною мовами.
  • Навички вербального та письмового репрезентування практичних розробок.
  • Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією).
  • Знати основні методи системного аналізу, закономірності побудови, функціонування та розвитку систем для розв’язання задач аналізу та синтезу.
  • Уміти використовувати результати проведеного аналізу для синтезування отриманої інформації.
  • Уміти організовувати діяльність роботи команди та ефективно управляти часом.
  • Мати навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах.
  • Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних міркувань (мотивів), повагу до різноманітності та міжкультурності.
  • Уміти враховувати знання процесів соціально-політичної історії України, правових засад та етичних норм у соціальній діяльності. Зберігати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя.
  • Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
  • Систематично читати літературу за фахом (у тому числі закордонну), уміння складати реферати, анотації, аналітичні огляди тощо.
  • Знати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Демонструвати знання та розуміння розділів з вищої математики, фізики, хімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Знати основні фактори техногенного впливу на навколишнє середовище і основні методи захисту довкілля.
  • Знати методи оцінювання потенційних небезпек на виробництві; розробляти заходи охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Спеціальні
  • Застосовувати інноваційні підходи в професійній діяльності.
  • Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в управлінській діяльності, знання і уміння стосовно виходу підприємства на зовнішні ринки.
  • Проявляти ініціативу і підприємливість в різних напрямах професійної діяльності, брати відповідальність за результати.
  • Застосовувати економіко-математичні моделі для вирішення економічних завдань.
  • Усвідомлювати сутність об’єктів обліку, розуміти їх місце в господарській діяльності.
  • Знати та володіти методичним інструментарієм обліку господарської діяльності.
  • Використовувати інформаційні комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань підготовки та представлення аналітичних звітів.
  • Знати нормативно-правове забезпечення, що регламентує професійну діяльність, і застосовувати на практиці.
  • Знати та застосовувати етичні вимоги до професійної діяльності.
  • Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення професійної діяльності.
  • Організовувати пошук, самостійний вибір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у професійній діяльності.
  • Використовувати базові знання з економіки і управління й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях.
  • Усвідомлювати основні особливості сучасної світової та національної економіки, структури та напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави.
  • Знати та використовувати економічну термінологію, пояснювати базові концепції мікро та макроекономіки.
  • Визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники, які характеризують діяльність підприємства.
  • Застосовувати знання і уміння щодо ефективної організації ЗЕД суб’єктів господарювання з урахуванням ринкової кон’юнктури і діючих правових норм.
  • Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства.
  • Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.
  • Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації.
  • Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.
  • Виявляти навички організаційного проектування.
  • Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації.
  • Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи.
  • Мати навички обґрунтування дієвих інструментів мотивування персоналу організації.
  • Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.
  • Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації.
  • Демонструвати здібність розроблення, прийняття та реалізації управлінських рішень у системі діяльності підприємства в умовах невизначеності.
  • Виконувати, обробляти та аналізувати результати досліджень для обґрунтування перспектив розвитку організації.
  • Показувати здатність формувати інформаційні бази щодо аналізу, планування та організації діяльності суб’єктів.
  • Виявляти навички формування системи інформаційних ресурсів для обґрунтування вибору прогресивних технологій організації та управління виробництвом.
  • Демонструвати навички використання наукових методів до розробки кадрової стратегії організації на основі соціальної відповідальності.
Результати навчання для індивідуального вибору
  • Знати та застосовувати методи та інструменти управління ризиками господарської діяльності.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері управління або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів менеджменту, характеризується комплексністю і невизначеністю умов.

Загальні

Інструментальні компетентності:

  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

Міжособистісні компетентності:

  • Здатність працювати в команді, у міжнародному контексті, проводитидослідження на відповідному рівні та генерувати нові ідеї (креативність).
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
  • Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.

Системні компетентності:

  • Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
  • Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел, адаптації та дії в новій ситуації.
  • Здатність реалізувати свої права і обов'язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Прагнення до збереження навколишнього середовища та здійснення безпечної діяльності.
  • Здатність використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Спеціальні

Предметні:

  • Здатність до відображення інформації про господарські операції суб’єктів господарювання в бухгалтерському обліку і оподаткуванні.
  • Здатність застосовувати комп’ютерні технології обробки даних для вирішення економічних завдань здійснення аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів.
  • Здатність застосовувати економіко-математичні моделі для вирішення економічних завдань.
  • Розуміти принципи і норми права та використовувати їх у професійній діяльності.
  • Здатність застосовувати етичні принципи під час виконання професійних обов’язків, діяти соціально відповідально і свідомо та розуміти принципи психології й використовувати їх у професійній діяльності.
  • Знання та розуміння форм виходу підприємства на зовнішні ринки та здатність застосовувати ефективні інструменти в професійній діяльності.
  • Розуміння форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин.
  • Розуміння основних особливостей сучасної світової та національної економіки, інституційної структури, напрямів соціальної економічної та зовнішньоекономічної політики держави.
  • Здатність виявляти знання закономірностей функціонування сучасної економіки на мікро та макрорівні.
  • Знання та розуміння організації ЗЕД суб’єктів господарювання.
  • Здатність визначати та описувати характеристики організації.
  • Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища, визначати перспективи розвитку організації.
  • Вміння визначати функціональні області організації, зв’язки між ними та створювати і організовувати ефективні комунікації в процесі управління.
  • Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту.
  • Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.
  • Здатність планувати діяльність організації та управляти часом.
  • Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість й мотивувати персонал організації та формувати і демонструвати лідерські якості та поведінкові навички.

Фахові:

  • Здатність застосовувати теоретично-методичні та організаційноекономічні підходи щодо процесу розробки, прийняття й реалізації управлінських рішень в умовах невизначеності та формувати заходи щодо запобігання ризикам або їх зменшення.
  • Здатність вибирати методи й інструментальні засоби та здійснювати аналіз, оцінку, планування і організаційні дії щодо діяльності суб’єкта господарювання на поточний і перспективний період за результатами досліджень середовища підприємства.
  • Здатність проведення аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища для обґрунтування використання альтернативи прогресивних технологій щодо організації та управління виробництвом продукції, робіт, послуг (в т.ч. на регіональному рівні).
  • Здатність до побудови кадрової стратегії підприємства і організації роботи персоналу на основі сучасних методів наукової організації праці, організаційної культури та соціальної відповідальності.
  • Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
  • Виявляти (обирати) і використовувати адекватні інструменти (наприклад, дослідження ринку, статистичний аналіз, порівняльні індекси).
  • Здатність вивчати процеси та технології організаційного проектування й управління організацією.
  • Здатність застосовувати методи економічного і фінансового аналізу, планування та контролю.
  • Здатність застосовувати інноваційні підходи в професійній діяльності.
  • Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

Компетенції інд. вибору:

  • Здатність управляти ризиками господарської діяльності.
Програмні результати навчання
Ключьові
  • Спілкуватись в усній та письмовій формі державною та іноземною мовами.
  • Навички вербального та письмового репрезентування практичних розробок.
  • Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією).
  • Знати основні методи системного аналізу, закономірності побудови, функціонування та розвитку систем для розв’язання задач аналізу та синтезу.
  • Уміти використовувати результати проведеного аналізу для синтезування отриманої інформації.
  • Уміти організовувати діяльність роботи команди та ефективно управляти часом.
  • Мати навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах.
  • Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних міркувань (мотивів), повагу до різноманітності та міжкультурності.
  • Уміти враховувати знання процесів соціально-політичної історії України, правових засад та етичних норм у соціальній діяльності. Зберігати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя.
  • Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
  • Систематично читати літературу за фахом (у тому числі закордонну), уміння складати реферати, анотації, аналітичні огляди тощо.
  • Знати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Демонструвати знання та розуміння розділів з вищої математики, фізики, хімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Знати основні фактори техногенного впливу на навколишнє середовище і основні методи захисту довкілля.
  • Знати методи оцінювання потенційних небезпек на виробництві; розробляти заходи охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Спеціальні
  • Застосовувати інноваційні підходи в професійній діяльності.
  • Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в управлінській діяльності, знання і уміння стосовно виходу підприємства на зовнішні ринки.
  • Проявляти ініціативу і підприємливість в різних напрямах професійної діяльності, брати відповідальність за результати.
  • Застосовувати економіко-математичні моделі для вирішення економічних завдань.
  • Усвідомлювати сутність об’єктів обліку, розуміти їх місце в господарській діяльності.
  • Знати та володіти методичним інструментарієм обліку господарської діяльності.
  • Використовувати інформаційні комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань підготовки та представлення аналітичних звітів.
  • Знати нормативно-правове забезпечення, що регламентує професійну діяльність, і застосовувати на практиці.
  • Знати та застосовувати етичні вимоги до професійної діяльності.
  • Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення професійної діяльності.
  • Організовувати пошук, самостійний вибір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у професійній діяльності.
  • Використовувати базові знання з економіки і управління й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях.
  • Усвідомлювати основні особливості сучасної світової та національної економіки, структури та напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави.
  • Знати та використовувати економічну термінологію, пояснювати базові концепції мікро та макроекономіки.
  • Визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники, які характеризують діяльність підприємства.
  • Застосовувати знання і уміння щодо ефективної організації ЗЕД суб’єктів господарювання з урахуванням ринкової кон’юнктури і діючих правових норм.
  • Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства.
  • Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.
  • Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації.
  • Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.
  • Виявляти навички організаційного проектування.
  • Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації.
  • Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи.
  • Мати навички обґрунтування дієвих інструментів мотивування персоналу організації.
  • Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.
  • Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації.
  • Демонструвати здібність розроблення, прийняття та реалізації управлінських рішень у системі діяльності підприємства в умовах невизначеності.
  • Виконувати, обробляти та аналізувати результати досліджень для обґрунтування перспектив розвитку організації.
  • Показувати здатність формувати інформаційні бази щодо аналізу, планування та організації діяльності суб’єктів.
  • Виявляти навички формування системи інформаційних ресурсів для обґрунтування вибору прогресивних технологій організації та управління виробництвом.
  • Демонструвати навички використання наукових методів до розробки кадрової стратегії організації на основі соціальної відповідальності.
Результати навчання для індивідуального вибору
  • Знати та застосовувати методи та інструменти управління ризиками господарської діяльності.