Психологія

Область знаний: 
05 Социальные и поведенческие науки
Специальность: 
053 Психология
ID: 50624
Наличие аккредитации: 
Да.
Ступінь та кваліфікація, що здобуває випускник програми
Ступінь вищої освіти, що присуджується випускнику:
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з психології.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з психології.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з психології.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з психології.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з психології.
Документи про вищу освіту, що видаються випускнику програми
Диплом бакалавра;
Приложение к диплому бакалавра европейского образца.
Квалификация в дипломе:

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 053 Психологія.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 053 Психологія.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 053 Психологія.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 053 Психологія.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – 053 Психологія.

Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Кафедра (специальная), обеспечивающая выполнение программы 
Руководитель образовательной программы, контактное лицо 
Гузенко Віра Анатоліївна
Опис предметної області програми
Об’єкт вивчення:

психічні явища, їх виникнення функціонування та розвиток; поведінка, діяльність, вчинки; взаємодія людей у малих і великих соціальних групах; психофізіологічні процеси та механізми, які лежать в основі різних форм психічної активності. 

Ціль навчання:

формування наукових уявлень про природу психіки, про методи та результати дослідження психічних явищ; розвиток здатності до застосування психологічних знань в умовах професійної діяльності. 

Теоретичний зміст предметної області:

система психологічних знань, базових категорій і понять, закономірностей, механізмів, методологічних підходів, пояснювальних принципів, науково-прикладних завдань. 

Методи, методики та технології:

методи теоретичного та емпіричного дослідження, валідні, стандартизовані психодіагностичні методики, методи аналізу даних, технології психологічної допомоги. 

Інструменти та обладнання:

комп’ютерна техніка, сучасні інформаційні та комунікаційні технології.

Фокус освітньої програми

Загальна психологічна освіта. Програма спрямована на підготовку практичних психологів, які здатні виконувати професійні завдання та бути конкурентоспроможними, спираючись на теоретико-методологічні засади організації психологічної допомоги та консультативних послуг в сферах: підтримки та збереження здоров’я; розвитку особистості; юриспруденції, управління та психологічного супроводу професійної діяльності; соціально-психологічної допомоги індивідам та групам.

Ключові слова: психологічна допомога, психологічне консультування, розвиток особистості, збереження здоров’я, психологічний супровід професійної діяльності.

Особливості та відмінності програми

Логічний структурований перехід від базових теоретичних дисциплін до спеціальних практичних. 

Освітні компоненти загальної та професійної підготовки адаптовані відповідно до запитів сучасної психологічної практики, тому передбачають формування у здобувачів умінь і навичок надання допомоги у розв’язанні психологічних проблем індивідів та груп.

Професійна підготовка орієнтована на здобуття практичних інструментів надання психологічної допомоги, що знайшло відображення у таких освітніх компонентах, як «Основи консультування», «Кризове консультування», «Основи психологічного тренінгу», «Основи психотерапії», «Технології та методи психотерапії», «Психотерапія травми», «Екстрена соціально-психологічна допомога», «Коучинг» та ін. 

Професійна підготовка передбачає можливість участі здобувачів в програмах міжнародної мобільності (тривалістю 1 – 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, або іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Відмінністю програми є забезпечення за рахунок вибіркових освітніх компонентів можливості здобувача визначитися зі сферою майбутньої професійної діяльності, подальшого професійного розвитку та самовдосконалення.

Опис предметної області програми
Об’єкт вивчення:

психічні явища, їх виникнення функціонування та розвиток; поведінка, діяльність, вчинки; взаємодія людей у малих і великих соціальних групах; психофізіологічні процеси та механізми, які лежать в основі різних форм психічної активності. 

Ціль навчання:

формування наукових уявлень про природу психіки, про методи та результати дослідження психічних явищ; розвиток здатності до застосування психологічних знань в умовах професійної діяльності. 

Теоретичний зміст предметної області:

система психологічних знань, базових категорій і понять, закономірностей, механізмів, методологічних підходів, пояснювальних принципів, науково-прикладних завдань. 

Методи, методики та технології:

методи теоретичного та емпіричного дослідження, валідні, стандартизовані психодіагностичні методики, методи аналізу даних, технології психологічної допомоги. 

Інструменти та обладнання:

комп’ютерна техніка, сучасні інформаційні та комунікаційні технології.

Фокус освітньої програми

Загальна психологічна освіта. Програма спрямована на підготовку практичних психологів, які здатні виконувати професійні завдання та бути конкурентоспроможними, спираючись на теоретико-методологічні засади організації психологічної допомоги та консультативних послуг в сферах: підтримки та збереження здоров’я; розвитку особистості; юриспруденції, управління та психологічного супроводу професійної діяльності; соціально-психологічної допомоги індивідам та групам.

Ключові слова: психологічна допомога, психологічне консультування, розвиток особистості, збереження здоров’я, психологічний супровід професійної діяльності.

Особливості та відмінності програми

Логічний структурований перехід від базових теоретичних дисциплін до спеціальних практичних. 

Освітні компоненти загальної та професійної підготовки адаптовані відповідно до запитів сучасної психологічної практики, тому передбачають формування у здобувачів умінь і навичок надання допомоги у розв’язанні психологічних проблем індивідів та груп.

Професійна підготовка орієнтована на здобуття практичних інструментів надання психологічної допомоги, що знайшло відображення у таких освітніх компонентах, як «Основи консультування», «Кризове консультування», «Основи психологічного тренінгу», «Основи психотерапії», «Технології та методи психотерапії», «Психотерапія травми», «Екстрена соціально-психологічна допомога», «Коучинг» та ін. 

Професійна підготовка передбачає можливість участі здобувачів в програмах міжнародної мобільності (тривалістю 1 – 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, або іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Відмінністю програми є забезпечення за рахунок вибіркових освітніх компонентів можливості здобувача визначитися зі сферою майбутньої професійної діяльності, подальшого професійного розвитку та самовдосконалення.

Опис предметної області програми
Об’єкт вивчення:

психічні явища, їх виникнення функціонування та розвиток; поведінка, діяльність, вчинки; взаємодія людей у малих і великих соціальних групах; психофізіологічні процеси та механізми, які лежать в основі різних форм психічної активності. 

Ціль навчання:

формування наукових уявлень про природу психіки, про методи та результати дослідження психічних явищ; розвиток здатності до застосування психологічних знань в умовах професійної діяльності. 

Теоретичний зміст предметної області:

система психологічних знань, базових категорій і понять, закономірностей, механізмів, методологічних підходів, пояснювальних принципів, науково-прикладних завдань. 

Методи, методики та технології:

методи теоретичного та емпіричного дослідження, валідні, стандартизовані психодіагностичні методики, методи аналізу даних, технології психологічної допомоги. 

Інструменти та обладнання:

комп’ютерна техніка, сучасні інформаційні та комунікаційні технології.

Фокус освітньої програми

Загальна психологічна освіта. Програма спрямована на підготовку практичних психологів, які здатні виконувати професійні завдання та бути конкурентоспроможними, спираючись на теоретико-методологічні засади організації психологічної допомоги та консультативних послуг в сферах: підтримки та збереження здоров’я; розвитку особистості; юриспруденції, управління та психологічного супроводу професійної діяльності; соціально-психологічної допомоги індивідам та групам.

Ключові слова: психологічна допомога, психологічне консультування, розвиток особистості, збереження здоров’я, психологічний супровід професійної діяльності.

Особливості та відмінності програми

Логічний структурований перехід від базових теоретичних дисциплін до спеціальних практичних. 

Освітні компоненти загальної та професійної підготовки адаптовані відповідно до запитів сучасної психологічної практики, тому передбачають формування у здобувачів умінь і навичок надання допомоги у розв’язанні психологічних проблем індивідів та груп.

Професійна підготовка орієнтована на здобуття практичних інструментів надання психологічної допомоги, що знайшло відображення у таких освітніх компонентах, як «Основи консультування», «Кризове консультування», «Основи психологічного тренінгу», «Основи психотерапії», «Технології та методи психотерапії», «Психотерапія травми», «Екстрена соціально-психологічна допомога», «Коучинг» та ін. 

Професійна підготовка передбачає можливість участі здобувачів в програмах міжнародної мобільності (тривалістю 1 – 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, або іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Відмінністю програми є забезпечення за рахунок вибіркових освітніх компонентів можливості здобувача визначитися зі сферою майбутньої професійної діяльності, подальшого професійного розвитку та самовдосконалення.

Опис предметної області програми
Об’єкт вивчення:

психічні явища, їх виникнення функціонування та розвиток; поведінка, діяльність, вчинки; взаємодія людей у малих і великих соціальних групах; психофізіологічні процеси та механізми, які лежать в основі різних форм психічної активності. 

Ціль навчання:

формування наукових уявлень про природу психіки, про методи та результати дослідження психічних явищ; розвиток здатності до застосування психологічних знань в умовах професійної діяльності. 

Теоретичний зміст предметної області:

система психологічних знань, базових категорій і понять, закономірностей, механізмів, методологічних підходів, пояснювальних принципів, науково-прикладних завдань. 

Методи, методики та технології:

методи теоретичного та емпіричного дослідження, валідні, стандартизовані психодіагностичні методики, методи аналізу даних, технології психологічної допомоги. 

Інструменти та обладнання:

комп’ютерна техніка, сучасні інформаційні та комунікаційні технології.

Фокус освітньої програми

Загальна психологічна освіта. Програма спрямована на підготовку практичних психологів, які здатні виконувати професійні завдання та бути конкурентоспроможними, спираючись на теоретико-методологічні засади організації психологічної допомоги та консультативних послуг в сферах: підтримки та збереження здоров’я; розвитку особистості; юриспруденції, управління та психологічного супроводу професійної діяльності; соціально-психологічної допомоги індивідам та групам.

Ключові слова: психологічна допомога, психологічне консультування, розвиток особистості, збереження здоров’я, психологічний супровід професійної діяльності.

Особливості та відмінності програми

Логічний структурований перехід від базових теоретичних дисциплін до спеціальних практичних. 

Освітні компоненти загальної та професійної підготовки адаптовані відповідно до запитів сучасної психологічної практики, тому передбачають формування у здобувачів умінь і навичок надання допомоги у розв’язанні психологічних проблем індивідів та груп.

Професійна підготовка орієнтована на здобуття практичних інструментів надання психологічної допомоги, що знайшло відображення у таких освітніх компонентах, як «Основи консультування», «Кризове консультування», «Основи психологічного тренінгу», «Основи психотерапії», «Технології та методи психотерапії», «Психотерапія травми», «Екстрена соціально-психологічна допомога», «Коучинг» та ін. 

Професійна підготовка передбачає можливість участі здобувачів в програмах міжнародної мобільності (тривалістю 1 – 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, або іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Відмінністю програми є забезпечення за рахунок вибіркових освітніх компонентів можливості здобувача визначитися зі сферою майбутньої професійної діяльності, подальшого професійного розвитку та самовдосконалення.

Опис предметної області програми
Об’єкт вивчення:

психічні явища, їх виникнення функціонування та розвиток; поведінка, діяльність, вчинки; взаємодія людей у малих і великих соціальних групах; психофізіологічні процеси та механізми, які лежать в основі різних форм психічної активності. 

Ціль навчання:

формування наукових уявлень про природу психіки, про методи та результати дослідження психічних явищ; розвиток здатності до застосування психологічних знань в умовах професійної діяльності. 

Теоретичний зміст предметної області:

система психологічних знань, базових категорій і понять, закономірностей, механізмів, методологічних підходів, пояснювальних принципів, науково-прикладних завдань. 

Методи, методики та технології:

методи теоретичного та емпіричного дослідження, валідні, стандартизовані психодіагностичні методики, методи аналізу даних, технології психологічної допомоги. 

Інструменти та обладнання:

комп’ютерна техніка, сучасні інформаційні та комунікаційні технології.

Фокус освітньої програми

Загальна психологічна освіта. Програма спрямована на підготовку практичних психологів, які здатні виконувати професійні завдання та бути конкурентоспроможними, спираючись на теоретико-методологічні засади організації психологічної допомоги та консультативних послуг в сферах: підтримки та збереження здоров’я; розвитку особистості; юриспруденції, управління та психологічного супроводу професійної діяльності; соціально-психологічної допомоги індивідам та групам.

Ключові слова: психологічна допомога, психологічне консультування, розвиток особистості, збереження здоров’я, психологічний супровід професійної діяльності.

Особливості та відмінності програми

Логічний структурований перехід від базових теоретичних дисциплін до спеціальних практичних. 

Освітні компоненти загальної та професійної підготовки адаптовані відповідно до запитів сучасної психологічної практики, тому передбачають формування у здобувачів умінь і навичок надання допомоги у розв’язанні психологічних проблем індивідів та груп.

Професійна підготовка орієнтована на здобуття практичних інструментів надання психологічної допомоги, що знайшло відображення у таких освітніх компонентах, як «Основи консультування», «Кризове консультування», «Основи психологічного тренінгу», «Основи психотерапії», «Технології та методи психотерапії», «Психотерапія травми», «Екстрена соціально-психологічна допомога», «Коучинг» та ін. 

Професійна підготовка передбачає можливість участі здобувачів в програмах міжнародної мобільності (тривалістю 1 – 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, або іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Відмінністю програми є забезпечення за рахунок вибіркових освітніх компонентів можливості здобувача визначитися зі сферою майбутньої професійної діяльності, подальшого професійного розвитку та самовдосконалення.

Опис предметної області програми
Об’єкт вивчення:

психічні явища, їх виникнення функціонування та розвиток; поведінка, діяльність, вчинки; взаємодія людей у малих і великих соціальних групах; психофізіологічні процеси та механізми, які лежать в основі різних форм психічної активності. 

Ціль навчання:

формування наукових уявлень про природу психіки, про методи та результати дослідження психічних явищ; розвиток здатності до застосування психологічних знань в умовах професійної діяльності. 

Теоретичний зміст предметної області:

система психологічних знань, базових категорій і понять, закономірностей, механізмів, методологічних підходів, пояснювальних принципів, науково-прикладних завдань. 

Методи, методики та технології:

методи теоретичного та емпіричного дослідження, валідні, стандартизовані психодіагностичні методики, методи аналізу даних, технології психологічної допомоги. 

Інструменти та обладнання:

комп’ютерна техніка, сучасні інформаційні та комунікаційні технології.

Фокус освітньої програми

Загальна психологічна освіта. Програма спрямована на підготовку практичних психологів, які здатні виконувати професійні завдання та бути конкурентоспроможними, спираючись на теоретико-методологічні засади організації психологічної допомоги та консультативних послуг в сферах: підтримки та збереження здоров’я; розвитку особистості; юриспруденції, управління та психологічного супроводу професійної діяльності; соціально-психологічної допомоги індивідам та групам.

Ключові слова: психологічна допомога, психологічне консультування, розвиток особистості, збереження здоров’я, психологічний супровід професійної діяльності.

Особливості та відмінності програми

Логічний структурований перехід від базових теоретичних дисциплін до спеціальних практичних. 

Освітні компоненти загальної та професійної підготовки адаптовані відповідно до запитів сучасної психологічної практики, тому передбачають формування у здобувачів умінь і навичок надання допомоги у розв’язанні психологічних проблем індивідів та груп.

Професійна підготовка орієнтована на здобуття практичних інструментів надання психологічної допомоги, що знайшло відображення у таких освітніх компонентах, як «Основи консультування», «Кризове консультування», «Основи психологічного тренінгу», «Основи психотерапії», «Технології та методи психотерапії», «Психотерапія травми», «Екстрена соціально-психологічна допомога», «Коучинг» та ін. 

Професійна підготовка передбачає можливість участі здобувачів в програмах міжнародної мобільності (тривалістю 1 – 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, або іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Відмінністю програми є забезпечення за рахунок вибіркових освітніх компонентів можливості здобувача визначитися зі сферою майбутньої професійної діяльності, подальшого професійного розвитку та самовдосконалення.

Особливості реалізації програми
Підходи до викладання та навчання

Викладання проводиться у вигляді: лекцій, практичних, семінарських, тренінгових та лабораторних занять. 
Передбачено: самостійна робота з використанням підручників, конспектів, першоджерел (монографій, статей, оглядів, тощо), консультації із викладачами, підготовка кваліфікаційної роботи бакалавра, робота у студентських наукових гуртках, наукові дослідження під керівництвом викладачів кафедри.

Система оцінювання

Система оцінювання ґрунтується на принципах ЄКТС та здійснюється за 100-бальною шкалою.

Оцінка за шкалою університету Оцінка за шкалою ЄКТС Оцінка за національною шкалою
Екзамени та диференційовані заліки Заліки
90–100 A Відмінно Зараховано
82–89 B Добре
75–81 C
67–74 D Задовільно
60–66 E
35–59 FX Незадовільно Не зараховано
0–34 F

 

Кожний навчальний семестр містить два модульних контролі. Кожний модульний контроль оцінюється у максимально можливі 50 балів. 

Якщо підсумковою формою контролю є залік, то підсумкова оцінка формується як накопичувальна за результатами оцінювання всіх навчальних елементів, які заплановані на семестр для виконання здобувачами вищої освіти. Оцінку «зараховано» отримують здобувачі вищої освіти, які виконали всі навчальні елементи не менш, ніж на 60 %. 

До екзамену допускаються здобувачі, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж 60 %.

Критерії оцінювання кожного навчального елемента визначені в робочій програмі навчальної дисципліни і доводяться до відома здобувачів на першому в семестрі занятті відповідно до положення про робочу програму навчальної дисципліни.

Оприлюднення змісту навчальної дисципліни та критеріїв оцінювання здійснюється через силабуси дисциплін, які розміщені на офіційному вебсайті університету.

Здобувачі зобов’язані дотримуватись принципів академічної доброчесності при виконанні модульних контрольних робіт, поточних контрольних завдань, індивідуальних завдань з дисципліни.

Ресурсне забезпечення реалізації програми
Специфічні характеристики кадрового забезпечення

Понад 90 % професорсько-викладацького складу має академічну кваліфікацію.

Специфічні характеристики матеріально-технічного забезпечення

Використання сучасного обладнання, зокрема:
https://op.edu.ua/about/reports#11

Специфічні характеристики інформаційно-методичного забезпечення

Використання віртуального навчального середовища ОНПУ та авторських розробок професорсько-викладацького складу, зокрема:
https://library.opu.ua
https://el.opu.ua
 

Академічна мобільність
Нормативно-правові акти

Академічна мобільність регламентується Постановою КМУ № 579 “Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність” від 12 серпня 2015 року та Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність (нова редакція). (Введено в дію наказом ректора від 3 жовтня 2019 № 37). https://op.edu.ua/document/2501

Національна кредитна мобільність

На основі двосторонніх договорів між ОНПУ та технічними університетами України.

Міжнародна кредитна мобільність

У рамках програм ЄС Еразмус на основі спільних договорів між ОНПУ та університетами-партнерами.

Академічні та професійні права випускників
Доступ до подальшого навчання 

Можливість продовжити навчання за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.

Працевлаштування випускників 

Робочі місця у закладах соціально-психологічного профілю (психолог); лабораторіях та психологічних службах загальноосвітніх шкіл, коледжів, вищих навчальних закладів, органів внутрішніх справ та підприємств всіх форм власності (психолог, лаборант, помічник керівника); відділах управління персоналом в організаціях і установах; органах влади та управління, громадських і політичних організаціях (професіонал з розвитку персоналу, профконсультант, організатор з персоналу); центрах психологічної допомоги (психолог). Самостійне працевлаштування.

Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері психології, що передбачають застосування основних психологічних теорій та методів та характеризуються комплексністю і невизначеністю умов.

Загальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. 
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 
  • Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. 
  • Здатність бути критичним і самокритичним. 
  • Здатність приймати обґрунтовані рішення. 
  • Здатність генерувати нові ідеї (креативність). 
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Здатність працювати в команді. 
  • Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Спеціальні компетентності
  • Здатність оперувати категоріально-понятійним апаратом психології. 
  • Здатність до ретроспективного аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду розуміння природи виникнення, функціонування та розвитку психічних явищ. 
  • Здатність до розуміння природи поведінки, діяльності та вчинків. 
  • Здатність самостійно збирати та критично опрацьовувати, аналізувати та узагальнювати психологічну інформацію з різних джерел.
  • Здатність використовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій. 
  • Здатність самостійно планувати, організовувати та здійснювати психологічне дослідження.
  • Здатність аналізувати та систематизувати одержані результати, формулювати аргументовані висновки та рекомендації. 
  • Здатність організовувати та надавати психологічну допомогу (індивідуальну та групову). 
  • Здатність здійснювати просвітницьку та психопрофілактичну діяльність відповідно до запиту. 
  • Здатність до самоконтролю та профілактики професійного вигоряння.
  • Здатність дотримуватися норм професійної етики. 
  • Здатність до особистісного та професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.
Програмні результати навчання
  • Визначати, аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язання.
  • Демонструвати розуміння закономірностей та особливостей розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань.
  • Здійснювати пошук інформації з різних джерел для вирішення професійних завдань в т.ч. з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
  • Здійснювати реферування наукових джерел, обґрунтовувати власну позицію, робити самостійні висновки.
  • Самостійно обирати та застосовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій (тести, опитувальники, проективні методики тощо) психологічного дослідження та технології психологічної допомоги.
  • Формулювати мету, завдання дослідження, володіти навичками збору первинного матеріалу, вміння дотримуватися процедури дослідження.
  • Рефлексувати та критично оцінювати достовірність одержаних результатів психологічного дослідження, формулювати аргументовані висновки.
  • Презентувати результати власних досліджень усно / письмово для поінформованої аудиторії, формулювати розгорнутий аналіз та тези досліджень.
  • Пропонувати власні способи вирішення психологічних задач і проблем у процесі професійної діяльності, приймати та аргументувати власні рішення щодо їх розв’язання.
  • Формулювати думку логічно, доступно, дискутувати, обстоювати власну позицію, модифікувати висловлювання відповідно до культуральних особливостей співрозмовника.
  • Складати та реалізовувати план консультативного процесу з урахуванням специфіки запиту та індивідуальних особливостей клієнта, встановлювати ефективність власних дій.
  • Складати та реалізовувати програму психопрофілактичних та просвітницьких дій, заходів психологічної допомоги у формі лекцій, бесід, круглих столів, ігор, тренінгів, тощо, відповідно до запиту.
  • Емпатійно взаємодіяти, вступати у комунікацію, бути зрозумілим, толерантно ставитися до осіб, що мають інші культуральні чи гендерно -вікові особливості.
  • Демонструвати навички командної роботи у процесі вирішення фахових завдань.
  • Демонструвати відповідальне ставлення до професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.
  • Знати та дотримуватися етичних принципів професійної діяльності психолога.
  • Демонструвати соціально відповідальну та свідому поведінку, слідувати гуманістичним та демократичним цінностям.
  • Розуміти важливість збереження здоров’я (власного й навколишніх) та за потреби визначати зміст запиту до супервізії.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері психології, що передбачають застосування основних психологічних теорій та методів та характеризуються комплексністю і невизначеністю умов.

Загальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. 
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 
  • Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. 
  • Здатність бути критичним і самокритичним. 
  • Здатність приймати обґрунтовані рішення. 
  • Здатність генерувати нові ідеї (креативність). 
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Здатність працювати в команді. 
  • Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Спеціальні компетентності
  • Здатність оперувати категоріально-понятійним апаратом психології. 
  • Здатність до ретроспективного аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду розуміння природи виникнення, функціонування та розвитку психічних явищ. 
  • Здатність до розуміння природи поведінки, діяльності та вчинків. 
  • Здатність самостійно збирати та критично опрацьовувати, аналізувати та узагальнювати психологічну інформацію з різних джерел.
  • Здатність використовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій. 
  • Здатність самостійно планувати, організовувати та здійснювати психологічне дослідження.
  • Здатність аналізувати та систематизувати одержані результати, формулювати аргументовані висновки та рекомендації. 
  • Здатність організовувати та надавати психологічну допомогу (індивідуальну та групову). 
  • Здатність здійснювати просвітницьку та психопрофілактичну діяльність відповідно до запиту. 
  • Здатність до самоконтролю та профілактики професійного вигоряння.
  • Здатність дотримуватися норм професійної етики. 
  • Здатність до особистісного та професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.
Програмні результати навчання
  • Визначати, аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язання.
  • Демонструвати розуміння закономірностей та особливостей розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань.
  • Здійснювати пошук інформації з різних джерел для вирішення професійних завдань в т.ч. з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
  • Здійснювати реферування наукових джерел, обґрунтовувати власну позицію, робити самостійні висновки.
  • Самостійно обирати та застосовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій (тести, опитувальники, проективні методики тощо) психологічного дослідження та технології психологічної допомоги.
  • Формулювати мету, завдання дослідження, володіти навичками збору первинного матеріалу, вміння дотримуватися процедури дослідження.
  • Рефлексувати та критично оцінювати достовірність одержаних результатів психологічного дослідження, формулювати аргументовані висновки.
  • Презентувати результати власних досліджень усно / письмово для поінформованої аудиторії, формулювати розгорнутий аналіз та тези досліджень.
  • Пропонувати власні способи вирішення психологічних задач і проблем у процесі професійної діяльності, приймати та аргументувати власні рішення щодо їх розв’язання.
  • Формулювати думку логічно, доступно, дискутувати, обстоювати власну позицію, модифікувати висловлювання відповідно до культуральних особливостей співрозмовника.
  • Складати та реалізовувати план консультативного процесу з урахуванням специфіки запиту та індивідуальних особливостей клієнта, встановлювати ефективність власних дій.
  • Складати та реалізовувати програму психопрофілактичних та просвітницьких дій, заходів психологічної допомоги у формі лекцій, бесід, круглих столів, ігор, тренінгів, тощо, відповідно до запиту.
  • Емпатійно взаємодіяти, вступати у комунікацію, бути зрозумілим, толерантно ставитися до осіб, що мають інші культуральні чи гендерно -вікові особливості.
  • Демонструвати навички командної роботи у процесі вирішення фахових завдань.
  • Демонструвати відповідальне ставлення до професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.
  • Знати та дотримуватися етичних принципів професійної діяльності психолога.
  • Демонструвати соціально відповідальну та свідому поведінку, слідувати гуманістичним та демократичним цінностям.
  • Розуміти важливість збереження здоров’я (власного й навколишніх) та за потреби визначати зміст запиту до супервізії.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері психології, що передбачають застосування основних психологічних теорій та методів та характеризуються комплексністю і невизначеністю умов.

Загальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. 
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 
  • Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. 
  • Здатність бути критичним і самокритичним. 
  • Здатність приймати обґрунтовані рішення. 
  • Здатність генерувати нові ідеї (креативність). 
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Здатність працювати в команді. 
  • Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Спеціальні компетентності
  • Здатність оперувати категоріально-понятійним апаратом психології. 
  • Здатність до ретроспективного аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду розуміння природи виникнення, функціонування та розвитку психічних явищ. 
  • Здатність до розуміння природи поведінки, діяльності та вчинків. 
  • Здатність самостійно збирати та критично опрацьовувати, аналізувати та узагальнювати психологічну інформацію з різних джерел.
  • Здатність використовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій. 
  • Здатність самостійно планувати, організовувати та здійснювати психологічне дослідження.
  • Здатність аналізувати та систематизувати одержані результати, формулювати аргументовані висновки та рекомендації. 
  • Здатність організовувати та надавати психологічну допомогу (індивідуальну та групову). 
  • Здатність здійснювати просвітницьку та психопрофілактичну діяльність відповідно до запиту. 
  • Здатність до самоконтролю та профілактики професійного вигоряння.
  • Здатність дотримуватися норм професійної етики. 
  • Здатність до особистісного та професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.
Програмні результати навчання
  • Визначати, аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язання.
  • Демонструвати розуміння закономірностей та особливостей розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань.
  • Здійснювати пошук інформації з різних джерел для вирішення професійних завдань в т.ч. з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
  • Здійснювати реферування наукових джерел, обґрунтовувати власну позицію, робити самостійні висновки.
  • Самостійно обирати та застосовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій (тести, опитувальники, проективні методики тощо) психологічного дослідження та технології психологічної допомоги.
  • Формулювати мету, завдання дослідження, володіти навичками збору первинного матеріалу, вміння дотримуватися процедури дослідження.
  • Рефлексувати та критично оцінювати достовірність одержаних результатів психологічного дослідження, формулювати аргументовані висновки.
  • Презентувати результати власних досліджень усно / письмово для поінформованої аудиторії, формулювати розгорнутий аналіз та тези досліджень.
  • Пропонувати власні способи вирішення психологічних задач і проблем у процесі професійної діяльності, приймати та аргументувати власні рішення щодо їх розв’язання.
  • Формулювати думку логічно, доступно, дискутувати, обстоювати власну позицію, модифікувати висловлювання відповідно до культуральних особливостей співрозмовника.
  • Складати та реалізовувати план консультативного процесу з урахуванням специфіки запиту та індивідуальних особливостей клієнта, встановлювати ефективність власних дій.
  • Складати та реалізовувати програму психопрофілактичних та просвітницьких дій, заходів психологічної допомоги у формі лекцій, бесід, круглих столів, ігор, тренінгів, тощо, відповідно до запиту.
  • Емпатійно взаємодіяти, вступати у комунікацію, бути зрозумілим, толерантно ставитися до осіб, що мають інші культуральні чи гендерно -вікові особливості.
  • Демонструвати навички командної роботи у процесі вирішення фахових завдань.
  • Демонструвати відповідальне ставлення до професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.
  • Знати та дотримуватися етичних принципів професійної діяльності психолога.
  • Демонструвати соціально відповідальну та свідому поведінку, слідувати гуманістичним та демократичним цінностям.
  • Розуміти важливість збереження здоров’я (власного й навколишніх) та за потреби визначати зміст запиту до супервізії.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері психології, що передбачають застосування основних психологічних теорій та методів та характеризуються комплексністю і невизначеністю умов.

Загальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. 
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 
  • Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. 
  • Здатність бути критичним і самокритичним. 
  • Здатність приймати обґрунтовані рішення. 
  • Здатність генерувати нові ідеї (креативність). 
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Здатність працювати в команді. 
  • Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Спеціальні компетентності
  • Здатність оперувати категоріально-понятійним апаратом психології. 
  • Здатність до ретроспективного аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду розуміння природи виникнення, функціонування та розвитку психічних явищ. 
  • Здатність до розуміння природи поведінки, діяльності та вчинків. 
  • Здатність самостійно збирати та критично опрацьовувати, аналізувати та узагальнювати психологічну інформацію з різних джерел.
  • Здатність використовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій. 
  • Здатність самостійно планувати, організовувати та здійснювати психологічне дослідження.
  • Здатність аналізувати та систематизувати одержані результати, формулювати аргументовані висновки та рекомендації. 
  • Здатність організовувати та надавати психологічну допомогу (індивідуальну та групову). 
  • Здатність здійснювати просвітницьку та психопрофілактичну діяльність відповідно до запиту. 
  • Здатність до самоконтролю та профілактики професійного вигоряння.
  • Здатність дотримуватися норм професійної етики. 
  • Здатність до особистісного та професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.
Програмні результати навчання
  • Визначати, аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язання.
  • Демонструвати розуміння закономірностей та особливостей розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань.
  • Здійснювати пошук інформації з різних джерел для вирішення професійних завдань в т.ч. з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
  • Здійснювати реферування наукових джерел, обґрунтовувати власну позицію, робити самостійні висновки.
  • Самостійно обирати та застосовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій (тести, опитувальники, проективні методики тощо) психологічного дослідження та технології психологічної допомоги.
  • Формулювати мету, завдання дослідження, володіти навичками збору первинного матеріалу, вміння дотримуватися процедури дослідження.
  • Рефлексувати та критично оцінювати достовірність одержаних результатів психологічного дослідження, формулювати аргументовані висновки.
  • Презентувати результати власних досліджень усно / письмово для поінформованої аудиторії, формулювати розгорнутий аналіз та тези досліджень.
  • Пропонувати власні способи вирішення психологічних задач і проблем у процесі професійної діяльності, приймати та аргументувати власні рішення щодо їх розв’язання.
  • Формулювати думку логічно, доступно, дискутувати, обстоювати власну позицію, модифікувати висловлювання відповідно до культуральних особливостей співрозмовника.
  • Складати та реалізовувати план консультативного процесу з урахуванням специфіки запиту та індивідуальних особливостей клієнта, встановлювати ефективність власних дій.
  • Складати та реалізовувати програму психопрофілактичних та просвітницьких дій, заходів психологічної допомоги у формі лекцій, бесід, круглих столів, ігор, тренінгів, тощо, відповідно до запиту.
  • Емпатійно взаємодіяти, вступати у комунікацію, бути зрозумілим, толерантно ставитися до осіб, що мають інші культуральні чи гендерно -вікові особливості.
  • Демонструвати навички командної роботи у процесі вирішення фахових завдань.
  • Демонструвати відповідальне ставлення до професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.
  • Знати та дотримуватися етичних принципів професійної діяльності психолога.
  • Демонструвати соціально відповідальну та свідому поведінку, слідувати гуманістичним та демократичним цінностям.
  • Розуміти важливість збереження здоров’я (власного й навколишніх) та за потреби визначати зміст запиту до супервізії.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері психології, що передбачають застосування основних психологічних теорій та методів та характеризуються комплексністю і невизначеністю умов.

Загальні компетентності
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. 
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 
  • Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. 
  • Здатність бути критичним і самокритичним. 
  • Здатність приймати обґрунтовані рішення. 
  • Здатність генерувати нові ідеї (креативність). 
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Здатність працювати в команді. 
  • Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Спеціальні компетентності
  • Здатність оперувати категоріально-понятійним апаратом психології. 
  • Здатність до ретроспективного аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду розуміння природи виникнення, функціонування та розвитку психічних явищ. 
  • Здатність до розуміння природи поведінки, діяльності та вчинків. 
  • Здатність самостійно збирати та критично опрацьовувати, аналізувати та узагальнювати психологічну інформацію з різних джерел.
  • Здатність використовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій. 
  • Здатність самостійно планувати, організовувати та здійснювати психологічне дослідження.
  • Здатність аналізувати та систематизувати одержані результати, формулювати аргументовані висновки та рекомендації. 
  • Здатність організовувати та надавати психологічну допомогу (індивідуальну та групову). 
  • Здатність здійснювати просвітницьку та психопрофілактичну діяльність відповідно до запиту. 
  • Здатність до самоконтролю та профілактики професійного вигоряння.
  • Здатність дотримуватися норм професійної етики. 
  • Здатність до особистісного та професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.
Програмні результати навчання
  • Визначати, аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язання.
  • Демонструвати розуміння закономірностей та особливостей розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань.
  • Здійснювати пошук інформації з різних джерел для вирішення професійних завдань в т.ч. з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
  • Здійснювати реферування наукових джерел, обґрунтовувати власну позицію, робити самостійні висновки.
  • Самостійно обирати та застосовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій (тести, опитувальники, проективні методики тощо) психологічного дослідження та технології психологічної допомоги.
  • Формулювати мету, завдання дослідження, володіти навичками збору первинного матеріалу, вміння дотримуватися процедури дослідження.
  • Рефлексувати та критично оцінювати достовірність одержаних результатів психологічного дослідження, формулювати аргументовані висновки.
  • Презентувати результати власних досліджень усно / письмово для поінформованої аудиторії, формулювати розгорнутий аналіз та тези досліджень.
  • Пропонувати власні способи вирішення психологічних задач і проблем у процесі професійної діяльності, приймати та аргументувати власні рішення щодо їх розв’язання.
  • Формулювати думку логічно, доступно, дискутувати, обстоювати власну позицію, модифікувати висловлювання відповідно до культуральних особливостей співрозмовника.
  • Складати та реалізовувати план консультативного процесу з урахуванням специфіки запиту та індивідуальних особливостей клієнта, встановлювати ефективність власних дій.
  • Складати та реалізовувати програму психопрофілактичних та просвітницьких дій, заходів психологічної допомоги у формі лекцій, бесід, круглих столів, ігор, тренінгів, тощо, відповідно до запиту.
  • Емпатійно взаємодіяти, вступати у комунікацію, бути зрозумілим, толерантно ставитися до осіб, що мають інші культуральні чи гендерно -вікові особливості.
  • Демонструвати навички командної роботи у процесі вирішення фахових завдань.
  • Демонструвати відповідальне ставлення до професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.
  • Знати та дотримуватися етичних принципів професійної діяльності психолога.
  • Демонструвати соціально відповідальну та свідому поведінку, слідувати гуманістичним та демократичним цінностям.
  • Розуміти важливість збереження здоров’я (власного й навколишніх) та за потреби визначати зміст запиту до супервізії.