Телекомунікації та радіотехніка

Ступінь та кваліфікація, що здобуває випускник програми
Ступінь вищої освіти, що присуджується випускнику:
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Доктор філософії з телекомунікацій та радіотехніки.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Доктор філософії з телекомунікацій та радіотехніки.
Документи про вищу освіту, що видаються випускнику програми
Диплом доктора философии;
Приложение к диплому доктора философии европейского образца.
Информация в дипломе:
Обсяг програми

45 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

Нормативний строк підготовки становить 4 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна), заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

45 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

Нормативний строк підготовки становить 4 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна), заочна.
Мова викладання
Українська.
Структурные подразделения, в которых осуществляется подготовка по этой программе 
Кафедра (специальная), обеспечивающая выполнение программы 
Опис предметної області програми

Ця програма призначена для розвитку академічних, професійних і творчих здібностей аспірантів достатніх для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем з проведенням дослідницько-інноваційної діяльності, оволодіння методологією наукової діяльності у галузі доктор філософії з телекомунікації та радіотехніка необхідних для підготовки та захисту дисертації.

Фокус освітньої програми

Дослідження із телекомунікацій та радіотехніки.

Особливості та відмінності програми

Характерною особливістю даної програми є поглиблене вивчення дисциплін з  телекомунікації та радіотехніки у міжнародних телекомунікаційних та радіотехнічних системах.

Опис предметної області програми

Ця програма призначена для розвитку академічних, професійних і творчих здібностей аспірантів достатніх для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем з проведенням дослідницько-інноваційної діяльності, оволодіння методологією наукової діяльності у галузі доктор філософії з телекомунікації та радіотехніка необхідних для підготовки та захисту дисертації.

Фокус освітньої програми

Дослідження із телекомунікацій та радіотехніки.

Особливості та відмінності програми

Характерною особливістю даної програми є поглиблене вивчення дисциплін з  телекомунікації та радіотехніки у міжнародних телекомунікаційних та радіотехнічних системах.

Особливості реалізації програми
Підходи до викладання та навчання

Лекції, практичні роботи, дослідження та експерименти, участь у міждисциплінарних проектах та тренінгах, самостійна робота з використанням підручників, конспектів та шляхом участі у групах з розробки проектів, консультацій із науково-педагогічними співробітниками, підготовки дисертаційної роботи.

Система оцінювання

Система оцінювання ґрунтується на принципах ЄКТС та здійснюється за 100-бальною шкалою.

Оцінка за шкалою університету Оцінка за шкалою ЄКТС Оцінка за національною шкалою
Екзамени та диференційовані заліки Заліки
90–100 A Відмінно Зараховано
82–89 B Добре
75–81 C
67–74 D Задовільно
60–66 E
35–59 FX Незадовільно Не зараховано
0–34 F

 

Кожний навчальний семестр містить два модульних контролі. Кожний модульний контроль оцінюється у максимально можливі 50 балів. 

Якщо підсумковою формою контролю є залік, то підсумкова оцінка формується як накопичувальна за результатами оцінювання всіх навчальних елементів, які заплановані на семестр для виконання здобувачами вищої освіти. Оцінку «зараховано» отримують здобувачі вищої освіти, які виконали всі навчальні елементи не менш, ніж на 60 %. 

До екзамену допускаються здобувачі, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж 60 %.

Критерії оцінювання кожного навчального елемента визначені в робочій програмі навчальної дисципліни і доводяться до відома здобувачів на першому в семестрі занятті відповідно до положення про робочу програму навчальної дисципліни.

Оприлюднення змісту навчальної дисципліни та критеріїв оцінювання здійснюється через силабуси дисциплін, які розміщені на офіційному вебсайті університету.

Здобувачі зобов’язані дотримуватись принципів академічної доброчесності при виконанні модульних контрольних робіт, поточних контрольних завдань, індивідуальних завдань з дисципліни.

Академічні та професійні права випускників
Перелік компетентностей випускника
Загальні

Інструментальні компетентності:

  • Здатність до аналізу та синтезу на основі логічних аргументів та перевірених фактів. Володіння культурою мислення.
  • Знання другої мови, достатньої для обговорення наукових результатів.
  • Навички управління інформацією для організації та проведення наукових досліджень.

Міжособистісні компетентності:

  • Здатність працювати в міждисциплінарній команді
  • Здатність працювати міжнародному середовищі.
  • Професійні етичні зобов’язання.

Системні компетентності:

  • Дослідницькі навички і уміння. 
  • Здатність породжувати нові ідеї (креативність).
  • Здатність до передачі своїх знань та досвіду іншим. 
  • Лідерські якості. Приймати рішення в стандартних і нестандартних ситуаціях і нести за них відповідальність.
  • Здатність працювати самостійно.
  • Планування та управління проектами. Організовувати власну діяльність, вибирати типові методи і способи виконання професійних завдань, оцінювати їх виконання і якість.
Спеціальні

Предметні:

  • Здатність до аналізу та синтезу систем цифрового зв’язку та проведення наукових досліджень у галузі телекомунікацій техніки.
  • Здатність до аналізу та синтезу радіотехнічних систем та проведення наукових досліджень у галузі радіотехніки.
  • Здатність до аналізу та синтезу радіотехнічних систем та проведення наукових досліджень у галузі радіо ідентифікації.
  • Здатність до аналізу та синтезу цифрових та аналогових систем і проведення наукових досліджень у галузі обробки цифрових та аналогових сигналів.

Фахові:

  • Здатність до аналізу та синтезу  систем мобільного  та супутникового зв’язку і проведення наукових досліджень у галузі багатоканальних систем.
  • Здатність до аналізу та синтезу мікрохвильової техніки та антено-фідерних трактів і проведення наукових досліджень у надвисоких частот.
  • Здатність до розроблення метрологічного забезпечення у телекомунікації.
  • Здатність до самостійного проведення міжгалузевих досліджень у телекомунікаційних системах та радіотехніці. 
  • Здатність до планування  та управління розробкою проектів у галузі радіотехніки та телекомунікацій. 
  • Здатність до проведення експертної оцінки у галузі телекомунікацій та радіотехніки.
  • Навички управління проведенням науково-дослідницької та опитно-конструкторської робот. 

Інноваційні:

  • Здатність до публікації отриманих результатів у сучасних міжнародних наукових виданнях.
  • Володіння трансфертними технологіями.
  • Здатність породжувати креатині ідеї на основі фізичної реалізує мості.
  • Здатність до проведення патентування.
    Програмні результати навчання
    Ключові результати навчання
    • Вміти розробляти та презентувати обґрунтований план досліджень у відповідності до наукового напрямку.
    • Володіти іноземною мовою, включаючи спеціальну термінологію, для проведення літературного пошуку. Вміти представляти та обговорювати наукові результати іноземною та українською мовами. 
    • Вміти планувати та проводити експерименти, що мають відношення до проблем з галузі знань, використовуючи належне програмне забезпечення та знати як аналізувати і відображати результати досліджень.
    • Вміти визначати, аналізувати та поєднувати інформацію з різних джерел, виявити аналітико-синтетичний зміст та підготовити нову форму вторинної інформації.
    • Знати основні концепції та розуміти теоретичні та практичні проблеми в сучасному науковому напрямку досліджень.
    • Вміти працювати з фахівцями з різних галузей в рамках наукових проектів. Знати про стимули та бар’єри в ефективній командній роботі.
    • Вміти працювати в інтернаціональній групі, ставитися з повагою до національних та культурних традицій, способів роботи інших членів групи.
    • Мати професійну етичну поведінку при виконанні професійних досліджень.
    • Вміти ініціювати та виконувати оригінальні дослідження в напрямку діяльності та досягати наукових результатів, які створюють нові знання.
    • Визначати самостійно завдання професійного та особистісного розвитку, займатися самоосвітою, усвідомлено планувати і здійснювати підвищення рівня кваліфікації.
    • Вміти вести спеціалізовані наукові семінари, організовувати та проводити навчальні заняття. Володіти способами організації навчально-пізнавальної та практичної діяльності.
    • Вміти управляти науковими проектами або писати пропозиції на фінансування наукових досліджень.
    • Володіти загальнонауковими філософськими знаннями, необхідними для формулювання наукового світогляду, професійної етики, та культурного кругозору.
    • Розуміти теоретичні та практичні проблеми, історію розвитку та сучасний стан наукових знань.
    Спеціальні
    • Розуміти теоретичні та практичні проблеми системах цифрового зв’язку та вміти самостійно організовувати проведення наукових досліджень у галузі телекомунікацій техніки та її використання у суміжних галузях.
    • Розуміти теоретичні та практичні проблеми радіотехнічних систем та вміти самостійно організовувати проведення наукових досліджень у галузі радіотехніки та її використання у суміжних галузях.
    • Розуміти теоретичні та практичні проблеми систем радіо ідентифікації та вміти самостійно організовувати проведення наукових досліджень у цій галузі.
    • Розуміти теоретичні та практичні проблеми цифрової обробки сигналів, аналогової обробки сигналів та вміти самостійно організовувати проведення наукових досліджень, організації семінарів, самостійних публікацій результатів досліджень.
    • Розуміти теоретичні та практичні проблеми  систем мобільного  та супутникового зв’язку та вміти самостійно організовувати патентний захист наукової продукції.
    • Розуміти теоретичні та практичні проблеми  мікрохвильової техніки та антено-фідерних пристроїв, самостійно організовувати  проведення наукових досліджень у діапазоні  надвисоких частот.
    Перелік компетентностей випускника
    Загальні

    Інструментальні компетентності:

    • Здатність до аналізу та синтезу на основі логічних аргументів та перевірених фактів. Володіння культурою мислення.
    • Знання другої мови, достатньої для обговорення наукових результатів.
    • Навички управління інформацією для організації та проведення наукових досліджень.

    Міжособистісні компетентності:

    • Здатність працювати в міждисциплінарній команді
    • Здатність працювати міжнародному середовищі.
    • Професійні етичні зобов’язання.

    Системні компетентності:

    • Дослідницькі навички і уміння. 
    • Здатність породжувати нові ідеї (креативність).
    • Здатність до передачі своїх знань та досвіду іншим. 
    • Лідерські якості. Приймати рішення в стандартних і нестандартних ситуаціях і нести за них відповідальність.
    • Здатність працювати самостійно.
    • Планування та управління проектами. Організовувати власну діяльність, вибирати типові методи і способи виконання професійних завдань, оцінювати їх виконання і якість.
    Спеціальні

    Предметні:

    • Здатність до аналізу та синтезу систем цифрового зв’язку та проведення наукових досліджень у галузі телекомунікацій техніки.
    • Здатність до аналізу та синтезу радіотехнічних систем та проведення наукових досліджень у галузі радіотехніки.
    • Здатність до аналізу та синтезу радіотехнічних систем та проведення наукових досліджень у галузі радіо ідентифікації.
    • Здатність до аналізу та синтезу цифрових та аналогових систем і проведення наукових досліджень у галузі обробки цифрових та аналогових сигналів.

    Фахові:

    • Здатність до аналізу та синтезу  систем мобільного  та супутникового зв’язку і проведення наукових досліджень у галузі багатоканальних систем.
    • Здатність до аналізу та синтезу мікрохвильової техніки та антено-фідерних трактів і проведення наукових досліджень у надвисоких частот.
    • Здатність до розроблення метрологічного забезпечення у телекомунікації.
    • Здатність до самостійного проведення міжгалузевих досліджень у телекомунікаційних системах та радіотехніці. 
    • Здатність до планування  та управління розробкою проектів у галузі радіотехніки та телекомунікацій. 
    • Здатність до проведення експертної оцінки у галузі телекомунікацій та радіотехніки.
    • Навички управління проведенням науково-дослідницької та опитно-конструкторської робот. 

    Інноваційні:

    • Здатність до публікації отриманих результатів у сучасних міжнародних наукових виданнях.
    • Володіння трансфертними технологіями.
    • Здатність породжувати креатині ідеї на основі фізичної реалізує мості.
    • Здатність до проведення патентування.
      Програмні результати навчання
      Ключові результати навчання
      • Вміти розробляти та презентувати обґрунтований план досліджень у відповідності до наукового напрямку.
      • Володіти іноземною мовою, включаючи спеціальну термінологію, для проведення літературного пошуку. Вміти представляти та обговорювати наукові результати іноземною та українською мовами. 
      • Вміти планувати та проводити експерименти, що мають відношення до проблем з галузі знань, використовуючи належне програмне забезпечення та знати як аналізувати і відображати результати досліджень.
      • Вміти визначати, аналізувати та поєднувати інформацію з різних джерел, виявити аналітико-синтетичний зміст та підготовити нову форму вторинної інформації.
      • Знати основні концепції та розуміти теоретичні та практичні проблеми в сучасному науковому напрямку досліджень.
      • Вміти працювати з фахівцями з різних галузей в рамках наукових проектів. Знати про стимули та бар’єри в ефективній командній роботі.
      • Вміти працювати в інтернаціональній групі, ставитися з повагою до національних та культурних традицій, способів роботи інших членів групи.
      • Мати професійну етичну поведінку при виконанні професійних досліджень.
      • Вміти ініціювати та виконувати оригінальні дослідження в напрямку діяльності та досягати наукових результатів, які створюють нові знання.
      • Визначати самостійно завдання професійного та особистісного розвитку, займатися самоосвітою, усвідомлено планувати і здійснювати підвищення рівня кваліфікації.
      • Вміти вести спеціалізовані наукові семінари, організовувати та проводити навчальні заняття. Володіти способами організації навчально-пізнавальної та практичної діяльності.
      • Вміти управляти науковими проектами або писати пропозиції на фінансування наукових досліджень.
      • Володіти загальнонауковими філософськими знаннями, необхідними для формулювання наукового світогляду, професійної етики, та культурного кругозору.
      • Розуміти теоретичні та практичні проблеми, історію розвитку та сучасний стан наукових знань.
      Спеціальні
      • Розуміти теоретичні та практичні проблеми системах цифрового зв’язку та вміти самостійно організовувати проведення наукових досліджень у галузі телекомунікацій техніки та її використання у суміжних галузях.
      • Розуміти теоретичні та практичні проблеми радіотехнічних систем та вміти самостійно організовувати проведення наукових досліджень у галузі радіотехніки та її використання у суміжних галузях.
      • Розуміти теоретичні та практичні проблеми систем радіо ідентифікації та вміти самостійно організовувати проведення наукових досліджень у цій галузі.
      • Розуміти теоретичні та практичні проблеми цифрової обробки сигналів, аналогової обробки сигналів та вміти самостійно організовувати проведення наукових досліджень, організації семінарів, самостійних публікацій результатів досліджень.
      • Розуміти теоретичні та практичні проблеми  систем мобільного  та супутникового зв’язку та вміти самостійно організовувати патентний захист наукової продукції.
      • Розуміти теоретичні та практичні проблеми  мікрохвильової техніки та антено-фідерних пристроїв, самостійно організовувати  проведення наукових досліджень у діапазоні  надвисоких частот.