Іміджелогія

ID: 8271
Выборочная дисциплина
Год внедрения: 
2017.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Форма контроля: 
Экзамен.
Количество аудиторных занятий: 
лекційних – 30 годин, практичних – 30 годин.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни

ознайомлення здобувачів вищої освіти із науковим підґрунтям теорії іміджу, а також формування цілісного уявлення про призначення, форми, методи та технології іміджмейкінгу як соціокультурної практики.

Завдання дисципліни:
  • отримання систематизованих знань про наукове підґрунтя теорії іміджелогії;
  • ознайомлення із механізмами формування іміджу різних рівнів (індивідуального, предметного, корпоративного та ін.);
  • формування уявлень про функції іміджу в різних аспектах, які реалізуються в соціокультурних практиках.  

 

Основні результати навчання

Установлювати зв’язок культурологічного знання з методами та технологіями регулювання, управління. Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією).

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРС – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практические занятия;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації викладача.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Вступ до іміджелогії. Імідж в системі соціокультурних комунікацій.
    • ПЗ1. Імідж в системі соціокультурних комунікацій.
    • СРС, К.
  • 2 тиждень
    • Л2. Роль і місце іміджу в процесі спілкування.
    • ПЗ2. Імідж як форма театралізації суспільної та політичної сфери.
    • СРС, К.
  • 3 тиждень
    • Л3. Іміджелогія як наука.
    • ПЗ3. Аналіз комунікативної поведінки в рамках заданого іміджу.
    • СРС, К.
  • 4 тиждень
    • Л4. Імідж як засіб і форма комунікації.
    • ПЗ4. Невербальна комунікація.
    • СРС, К.
  • 5 тиждень
    • Л5. Імідж як форма театралізації повсякденності.
    • ПЗ5. Я-концепція і самопрезентація. 
    • СРС, К.
  • 6 тиждень
    • Л6. Імідж і особистість.
    • ПЗ6. Приклади створення індивідуальних іміджів.
    • СРС, К.
  • 7 тиждень
    • Л7.  Індивідуальний імідж.
    • ПЗ7. Професійний імідж (частина 1).
    • СРС, К.
  • 8 тиждень
    • Л8. Імідж і культурна ідентичність.
    • ПЗ8. Професійний імідж (частина 2).
    • СРС, К, МКР1.
  • 9 тиждень
    • Л9. Професійний імідж.
    • ПЗ9. Предметний імідж.
    • СРС, К.
  • 10 тиждень
    • Л10. Імідж в професійних комунікаціях.
    • ПЗ10. Корпоративний імідж.
    • СРС, К.
  • 11 тиждень
    • Л11. Роль одягу та аксесуарів в професійному іміджі.
    • ПЗ11. Імідж університету (факультету, кафедри) (частина 1).
    • СРС, К.
  • 12 тиждень
    • Л12. Імідж, бренд, репутація.
    • ПЗ12. Імідж університету (факультету, кафедри) (частина 2).
    • СРС, К.
  • 13 тиждень
    • Л13. Предметний імідж.
    • ПЗ13. Імідж університету (факультету, кафедри) (частина 3).
    • СРС, К.
  • 14 тиждень
    • Л14. Корпоративний імідж. 
    • ПЗ14. Імідж міста (частина 1).
    • СРС, К.
  • 15 тиждень
    • Л15. Імідж міста. 
    • ПЗ15. Імідж міста (частина 2).
    • СРС, К, МКР2. 

 

Індивідуальна робота

Не передбачена

 

Самостійна робота

Самостійна робота здобувачів полягає у підготовці до лекційних занять, практичних занять, модульних контрольних робіт. 

Підготовка до лекцій передбачає повторення матеріалу, який було викладено на попередній лекції, опрацювання питань для самоперевірки, які наведені до кожної лекції в конспекті, опрацювання літературних джерел, які наведено у списку основної та додаткової літератури.

Підготовка до ПЗ полягає у повторенні визначень понять і термінів, які були викладені на попередніх лекціях з відповідної тематики і знадобляться для виконання практичних завдань. 

Для підготовки до МКР здобувач має опрацювати весь теоретичний матеріал, який було викладено на лекціях у 1 та 2 семестрових модулях, щоб відповідати на питання модульних білетів. 

Самостійна робота складає 30 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 15 годин;
  • підготовка до практичних занять  - 15 годин

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та практичних занять або / та лабораторних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Кожний модуль оцінюється у 50 балів.

Наприкінці кожного модулю проводиться МКР (дві у семестрі). Максимальна оцінка, яку здобувач може отримати за виконання МКР – 30 балів. Кожен білет до МКР містить по 5 питань: питання 1 та 2 відносяться до першого ступеня складності, оцінюються по 2 бали кожне (разом – 4 бали). Питання 3 та 4 відносяться до другого ступеня складності, оцінюються по 3 бали кожне  (разом – 6 балів). Питання 5 потребує розгорнутої відповіді, оцінюється у 20 балів.

Робота здобувача на практичному занятті оцінюється за такими критеріями: вільне володіння термінами та поняттями в контексті тематики заняття  1 бал; правильне виконання завдання – 2 бали; активність при обговоренні основних питань заняття – 2 бали. Разом – 5 балів. 

Підсумковий контроль проводиться у формі накопичувального заліку.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

Виконання обох МКР, виконання/відпрацювання всіх ПЗ. Екзамен відбувається за всіма тематичними (змістовними) модулями дисципліни. Складання/перескладання екзамену відбувається за встановленим деканатом розкладом.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача, дотримуватись принципів академічної доброчесності, дотримуватись встановлених термінів подачі робіт на перевірку. 

Відсутність здобувача на екзамені або на МКР відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання екзаменів – за встановленим деканатом розкладом.

Заборонено використання будь-яких підручників, посібників, конспектів лекцій, шпаргалок, ґаджетів під час виконання МКР з дисципліни.