Продюсерська справа в мистецтві

ID: 8217
Выборочная дисциплина
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Год внедрения: 
2020.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Содержит расчетно-графическую работу
Форма контроля: 
Зачет.
Преподаватель: 
Количество аудиторных занятий: 
22 години лекційних занять, 12 годин практичних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни

підготовка кваліфікованих кадрів в сфері культури та мистецтва, здібних організувати на професійному рівні творчий та виробничо-творчий процес в різних сферах культурної діяльності (театральне, концертне, кіномистецтво, музейна та виставкова діяльність).

Завдання дисципліни:
  • ознайомити х історією розвитку власності творчих колективів, іноземним досвідом, навчити здобувачів створювати та реалізовувати творчі проекти, за допомогою раціональної організації та економічних шляхів, планувати діяльність, прогнозувати успіх, оцінювати характеристики керівного персоналу, самим “на папері” здійснити організацію свого творчого проекту.

 

Основні результати навчання

Впроваджувати практику командної роботи для організації, планування та управління інноваційними культурно-мистецькими проектами. Інтерпретувати культурні джерела (речові, друковані, візуальні, художні) з використанням спеціальної літератури та визначених методик, аргументовано викладати умовиводи щодо їх змісту. Аналізувати ефективність культурних політик, технологій реалізації культурних ідей у контексті конкретних параметрів їх впровадження. Обґрунтовувати, розробляти та реалізовувати культурні події та проекти з дотриманням законодавства та у відповідності до визначених мети та завдань.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • К – консультації викладача;
  • МКР – модульна контрольна робота,
  • РГР – розрахунково-графічної робота

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л.1. Основні поняття продюсерської діяльності.
    • ПЗ 1. Особливості та характерні риси вітчизняної продюсерської справи, національний компонент, ментальність.
    • СРЗ, К.
  • 2 тиждень
    • Лекція 2 Продюсерська справа як тип культурної практики.
    • ПЗ 2. Поняття “Организація”, “підприємець”, “емпатиія”, “інтуіція.
    • СРЗ, К, РГР 1 етап.
  • 3 тиждень
    • Л. 3. Функції продюсера, як ініціатора проекту. 
    • ПЗ 3 Управлінська діяльність в організаціях арт-індустрії.
    • СРЗ, К.
  • 4 тиждень
    • Л. 4. Підходи і методи маркетингових комунікацій в сфері мистецтва.
    • ПЗ  4. Організація, контроль, дослідження.
    • СРЗ, К.
  • 5 тиждень
    • Л. 5. Організаційні форми державного управління організаціями культури та мистецтва.
    • ПЗ 5. Продюсування як менеджмент в мистецькому секторі економіки.
    • СРЗ, К.
  • 6 тиждень
    • Л. 6. Планово-фінансова документація закладів культури та мистецтва
    • ПЗ  6.  Технології залучення коштів в сферу арт- і шоу-індустрії.
    • СРЗ, К, РГР 2 етап.
  • 7 тиждень
    • Л. 7. Характеристики керівника.
    • ПЗ 7. Роль лідера в творчому колективі.
    • СРЗ, К.
  • 8 тиждень
    • Л. 8. Взаємини між художнім та адміністративним керівництвом творчої організації.
    • ПЗ 8. Конфліктні ситуації. Шляхи їх подолання.
    • СРЗ, К.
  • 9 тиждень
    • Л. 9. Просторове охоплення проекту, кількість точок і зон контакту митця і споживача.
    • ПЗ 9. Специфіка діяльності відповідального персоналу в ТЗП.
    • СРЗ, К, РГР 3 етап.
  • 10 тиждень
    • Л. 10. Менеджмент та менеджер в закордонному мистецтві
    • ПЗ 10. Проектний менеджмент в сфері культури і мистецтва. Фандрайзинг.
    • СРЗ, К.
  • 11 тиждень
    • Л. 11.  Продюсування художнього артефакту як творення інноваційних типів контенту (відмінностей у змісті).
    • ПЗ 11. Особливості менеджменту в театральній справі. Менеджмент в кіномистецтві.
    • СРЗ, К, МКР1. РГР 4 етап

 

Індивідуальна робота

Мета розрахунково-графічної роботи (РГР) не лише поглиблення, узагальнення і закріплення знань здобувачів з навчальної дисципліни, а й застосування їх при вирішенні конкретного завдання і вироблення вміння самостійно працювати з навчальною літературою, використовуючи сучасні інформаційні засоби.

Виконання РГР складається з 4 етапів:

  • 1-3 тиждень – етап 1 Вибір та затвердження теми, попередній вибір наукових джерел, складання плану дослідження. 
  • 5-7 тиждень – етап 2 Обговорення теми, остаточний відбір наукових джерел, визначення методики та розробка інструментарію дослідження, підготовка чорнового варіанту реферативної роботи.  
  • 9-10 тиждень – етап 3  Отримання відгуку від наукового керівника, редагування та підготовка до захисту (презентація+доповідь).
  • 11-12 тиждень – етап 4 Публічний захист РГР

Тематика РГР:

  • Галерейна справа в Україні. 
  • Поняття бренду на сучасному ринку мистецтва. 
  • Ринок фотомистецтва: трансформації під впливом цифрових технологій. 
  • Історія галерейної справи в Одесі. 
  • Чи може музей бути прибутковою організацією? Нова маркетингова політика музеїв. 
  • Художній (або літературний) музей як елемент туристичного бізнесу. 
  • Цифрові технології в мистецтві, їх вплив на арт-ринок

 

Самостійна работа

Самостійна робота складає  56 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 10 годин;
  • підготовка до практичних занять  –  31 години;
  • виконання РГР – 15 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі впродовж семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують модульну контрольну роботу. 

Семестровий модуль 1

  • ПЗ 1. Оцінка за виконання практичних завдань 2 балів.
  • ПЗ 2. Оцінка за виконання практичних завдань 2 балів.
  • ПЗ 3. Оцінка за виконання практичних завдань 6 балів.
  • ПЗ 4. Оцінка за виконання практичних завдань 2 балів.
  • ПЗ 5. Оцінка за виконання практичних завдань 2 балів.
  • ПЗ 6. Оцінка за виконання практичних завдань 2 балів.
  • РГР (ч.1) Первая часть оценивается в 10 баллов максимально
  • ПЗ 7. Оцінка за виконання практичних завдань 2 балів.
  • ПЗ 8. Оцінка за виконання практичних завдань 2 балів.
  • ПЗ 9. Оцінка за виконання практичних завдань 6 балів.
  • ПЗ 10. Оцінка за виконання практичних завдань 2 балів.
  • ПЗ 11. Оцінка за виконання практичних завдань 2 балів.
  • МКР1 – 60 балів (11 тиждень)

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни - 100 балів. РГР (ч. 2). Друга частина РГР оцінюється в максимальні 10 балів. Підсумковим контролем з дисципліни є залік.

 

Умови допуску до підсумкового контролю 

Залік виставляється здобувачу вищої освіти, як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж на 60%.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на контрольній роботі або на екзамені відповідає оцінці «0».

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Складання/перескладання екзаменів – за встановленим деканатом розкладом.