Іспанська мова 1.2

ID: 8074
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Год внедрения: 
2020.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Форма контроля: 
Экзамен.
Количество аудиторных занятий: 
46 годин практичних занять .

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

формувати мовну, мовленнєву та комунікативну компетенції здобувачів на рівні, достатньому для ведення професійного спілкування. Виробити навички професійної взаємодії і здатність використовувати знання іноземної мови в освітній діяльності та практично володіти лексичним та граматичним матеріалом.

Завдання дисципліни:
  • виробити навики та уміння іспанської нормативної вимови студентів, розвинути їхні аудитивні вміння; сформувати лексичний запас обсягом 2000 слів та словосполучень;
  • розвинути граматичні навики, необхідні для аудіювання, мовлення, читання і письма;
  • ознайомити з головними морфологічними і синтаксичними категоріями, з парадигмами окремих частин мови, граматичною будовою основних типів простих і складних речень;
  • виробити вміння адекватно використовувати мову у різних соціально-детермінованих ситуаціях спілкування;
  • розвинути репродуктивні та продуктивні вміння письма.

 

Основні результати навчання

Презентувати знання про культуру відповідно до спеціалізації представників різних професійних груп та здобувачів освіти. Виявляти, перевіряти та узагальнювати інформацію щодо різноманітних контекстів культурної практики, визначати ступінь їх актуальності із застосуванням релевантних джерел, інформаційних, комунікативних засобів та візуальних технологій. Мати навички критичного мислення, викладати у зрозумілий спосіб власні думки, здійснювати їх аргументацію. Створювати логічно і структурно організовані тексти з питань культурології, відповідно до спеціалізації. Вільно спілкуватися з професійних питань усно та письмово державною та іноземними мовами з урахуванням мети спілкування та соціокультурних особливостей його контексту. Вміти визнавати різноманітність культур, проводити їх аналіз; сприймати особливості взаємодії в системі орієнтації іншої культури.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • ПЗ – практичні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • КЗ – контрольні завдання;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • ПЗ1 Професійно-освітня сфера. Розвиток фонетичних та орфографічних умінь і навичок.
    • ПЗ2 Лексико-граматичні компетенції.
    • СРЗ. К.
  • 2 тиждень 
    • ПЗ3 Розвиток фонетичних та орфографічних умінь і навичок.
    • СРЗ. К.
  • 3 тиждень
    • ПЗ5 Лексико-граматичні компетенції.
    • ПЗ4 Лексико-граматичні компетенції.
    • СРЗ. К.
  • 4 тиждень
    • ПЗ6 Робота над текстом. Читання та аудіювання.
    • СРЗ. К.
  • 5 тиждень
    • ПЗ7 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності.
    • ПЗ8 Соціокультурний аспект. Розвитокумінь і навичок.
    • СРЗ. К.
  • 6 тиждень
    • ПЗ9 Лексико-граматичні компетенції.
    • СРЗ. К.
  • 7 тиждень
    • ПЗ10 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності.
    • ПЗ11 Робота над текстом. Читання та аудіювання.
    • СРС. К.
  • 8 тиждень
    • ПЗ12 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності.
    • СРЗ. К. МКР1.
  • 9 тиждень
    • ПЗ13 Соціокультурний аспект. Розвитокумінь і навичок.
    • ПЗ14 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності.
    • СРЗ. К.
  • 10 тиждень
    • ПЗ15 Робота над текстом. Читання та аудіювання.
    • СРЗ. К.
  • 11 тиждень
    • ПЗ16 Лексико-граматичні компетенції.
    • ПЗ17 Мистецько-культурна сфера. Розвиток фонетичних та орфографічних умінь і навичок.
    • СРЗ. К.
  • 12 тиждень
    • ПЗ18 Лексико-граматичні компетенції.
    • СРЗ. К.
  • 13 тиждень
    • ПЗ19 Соціокультурний аспект. Розвиток умінь і навичок.
    • ПЗ20 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності.
    • СРЗ. К.
  • 14 тиждень
    • ПЗ21 Робота над текстом. Читання та аудіювання.
    • СРЗ. К.
  • 15 тиждень
    • ПЗ22 Соціокультурний аспект. Розвитокумінь і навичок.
    • ПЗ23 Розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності.
    • СРЗ. К. МКР2.

 

Індивідуальна робота

Не передбачена

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 44 години. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних завдань: 

  • підготовка до практичних занять 14 годин;
  • підготовка до екзамену – 30 годин

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освітидисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до практичних занять, виконують 4 контрольних завдання та2 модульні контрольні роботи. Модульні контрольні роботи виконуються у письмовій формі. Модульна робота у кожному семестрі складається з 5 завдань. Максимальна оцінка за правильне виконання кожного завдання становить 30 балів.

Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів.Підсумковим контролем з дисципліни є усно-письмовий екзамен. Екзаменаційний білет з дисципліни складається з 3-х завдань. Мінімальна кількість балів, що зараховується як позитивний результат, дорівнює 60 (за 100-бальною шкалою).

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До заліку та екзамену допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж на 60 %. Складання/перескладання заліку або екзамену здійснюється за встановленим деканатом УІІ  розкладом.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Робота, яку виконано після встановлених викладачем термінів, не зараховується.

Відсутність здобувача на контрольній роботі або екзамені без поважних причин відповідає оцінці «0».

Під час аудиторних занять здійснювати телефонні дзвінки забороняється.\