Економічні основи соціальної роботи

ID: 8037
Выборочная дисциплина
Год внедрения: 
2017.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Форма контроля: 
Зачет.
Количество аудиторных занятий: 
30 годин лекційних занять, 16 годин практичних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

засвоєння знань з економічних основ побудови соціальної роботи, вивчення основних економічних показників діяльності соціальної сфери, економічних відносин між членами суспільства (окремих індивідів та їх груп) як з державою та іншими ланками суспільної системи, так і між собою.

Завдання дисципліни:
  • засвоєння економічної сутності функціонування соціальної роботи в сучасних умовах;
  • опанування термінологією економіки соціальної роботи;
  • засвоєння визначальних засад діяльності організацій і служб з надання соціальних послуг;
  • засвоєння системи показників, що характеризують економічні аспекти соціальної роботи;
  • набуття навичок самостійно виконувати економічні розрахунки, пов’язані з аналізом та обґрунтування ефективного функціонування і розвитку всіх напрямів соціальної роботи.

 

Основні результати навчання

  • Здатність пристосовуватись до обставин, що постійно змінюються в сфері професійної діяльності.
  • Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією).
  • Знати основні методи системного аналізу, закономірності побудови, функціонування та розвитку систем для розв’язання задач аналізу та синтезу.
  • Уміти використовувати результати проведеного аналізу для синтезування отриманої інформації.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • РГР – розрахунково-графічна робота;
  • Кз – самостійні контрольні завдання;  
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Введення в соціальний маркетинг. 
    • СРЗ, К.
  • 2 тиждень
    • Д2 Маркетинговий інструментарій в сфері соціальних послуг 
    • ПЗ1 Сутність соціального маркетингу.
    • СРЗ, К
  • 3 тиждень
    • Л3  Сутність маркетингових досліджень
    • СРЗ, К
  • 4 тиждень
    • Л4 Ємність та сегментація ринку.
    • ПЗ2 Маркетингові дослідження в соціальній сфері.
    • СРЗ, К
  • 5 тиждень
    • Л5 Вивчення мотивів попиту споживачів
    • СРЗ, К
  • 6 тиждень
    • Л6 Особливості товару «соціальна послуга»
    • ПЗ3 Сегментування ринку соціальних послуг.
    • СРЗ, К
  • 7 тиждень
    • Л7 Життєвий цикл товару «соціальна послуга»
    • Кз1 Проаналізуйте основні елементи привабливості ринкового сегменту і «ринкової ніши»?
    • СРЗ, К
  • 8 тиждень
    • Л8 Ціноутворення у сфері соціальних послуг
    • ПЗ4 Специфіка продукту соціальної сфер
    • МКР1, СРЗ, К
  • 9 тиждень
    • Л9 Маркетингова політика розподілу
    • СРЗ, К
  • 10 тиждень
    • Л10 Маркетингова політика просування
    • ПЗ5 Ціноутворення у сфері соціальних послуг. 
    • Кз2. Визначить взаємозв’язок цілей фірми з ціновою політикою.та плив типу ринку на політику ціноутворення.
    • СРЗ, К
  • 11 тиждень
    • Л11 Загальні уявлення про рекламу
    • СРЗ, К
  • 12 тиждень
    • Л12 Специфіка соціальної реклами
    • ПЗ6 Маркетингова політика розподілу 
    • СРЗ, К
  • 13 тиждень
    • Л13 Індивідуальна робота з клієнтами
    • СРЗ, К
  • 14 тиждень
    • Л14 Конкуренція і конкурентоспроможність послуг
    • ПЗ7 Маркетингова політика просування
    • СРЗ, К
  • 15 тиждень
    • Л15 Конкуренція на соціальному ринку
    • ПЗ8 Маркетингова політика просування в умовах конкуренції
    • МКР2, СРЗ, К

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 44 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 22 годин;
  • підготовка до практичних занять та до виконання індивідуальних контрольних завдань – разом 22 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи та 4 індивідуальних контрольних завдання. Модульні контрольні роботи № 1 та № 2 виконуються у письмовій формі. Модульна робота складається з теоретичної частини (2 запитання) та практичної частини (1 задача). Відповідь на кожне теоретичне питання оцінюється максимум 10 балами. Правильне розв’язання задачі оцінюється в 5 балів. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів:

Семестровий модуль № 1

  • ПЗ1. Оцінка за активну участь – 5 балів. 
  • ПЗ2. Оцінка за активну участь – 5 балів. 
  • ПЗ3. Оцінка за активну участь – 5 балів.
  • ПЗ4. Оцінка за активну участь – 5 балів.
  • Кз1. Оцінка за виконання – 5 балів. Термін надання – 7 тиждень.
  • МК1. Модульна контрольна робота – 25 балів (8 тиждень). Перескладання можливе протягом 9–11 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль № 2

  • ПЗ5. Оцінка за активну участь – 5 балів. 
  • ПЗ6. Оцінка за активну участь – 5 балів. 
  • ПЗ7. Оцінка за активну участь – 5 балів.
  • ПЗ8. Оцінка за активну участь – 5 балів.
  • Кз2. Оцінка за виконання – 5 балів. Термін надання – 10 тиждень.
  • МК2. Модульна контрольна робота – 25 балів (15 тиждень).

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів. Підсумковим контролем з дисципліни є усний залік. Максимальна оцінка за правильні відповіді на всі питання становить 100 балів. 

 

Умови допуску до підсумкового контролю

Залік виставляється здобувачу вищої освіти як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни не менше ніж на 60%.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Виконаний не свій варіант завдання здобувачем не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на заліку або на контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання заліків – за встановленим деканатом розкладом.

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.