Іноземна мова 1. 4

ID: 7969
Выборочная дисциплина
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Год внедрения: 
2017.
Количество кредитов ЭКТС: 
1.50.
Форма контроля: 
Экзамен.
Преподаватель: 
Количество аудиторных занятий: 
30 годин практичних занять .

Анотація навчальної дисципліни

Метою вивчення дисципліни:

формування необхідної комунікативної спроможності в сферах професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, навичок практичного володіння професійною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, що обумовлена професійними потребами; оволодіння фаховою інформацією через англомовні джерела. 

Завдання:
  • обговорювати навчальні та пов'язані зі спеціалізацією питання, для того щоб досягти порозуміння зі співрозмовником;
  • готувати публічні виступи з низки великої кількості галузевих питань, застосовуючи відповідні засоби вербальної комунікації та адекватні форми ведення дискусій і дебатів;
  • знаходити нову текстову, графічну, аудіо та відео інформацію, що міститься в англомовних галузевих матеріалах (як у друкованому, так і в електронному вигляді), користуючись відповідними пошуковими методами і термінологією;
  • аналізувати англомовні джерела інформації для отримання даних, що є необхідними для виконання професійних завдань та прийняття професійних рішень;
  • писати професійні тексти і документи англійською мовою з низки галузевих питань;
  • писати ділові та професійні листи, демонструючи міжкультурне розуміння та попередні знання у конкретному професійному контексті;
  • перекладати англомовні професійні тексті на рідну мову, користуючись двомовними термінологічними словниками, електронними словниками та програмним забезпеченням перекладацького спрямування.

 

Основні результати навчання

  • Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та хоча б однією із поширених європейських мов.
  • Навички вербального та письмового репрезентування практичних розробок.
  • Систематично читати літературу за фахом (у тому числі закордонну), уміння складати реферати, анотації, аналітичні огляди тощо.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • ПЗ – практичні заняття;
  • СРС – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації,
  • Е – екзамен.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • ПЗ1. Studying the gateways of experience
    • СРС. К.
  • 2 тиждень
    • ПЗ2. Vision
    • СРС. К.
  • 3 тиждень
    • ПЗ3. Hearing
    • СРС. К.
  • 4 тиждень
    • ПЗ4. Key processes of sensation
    • СРС. К.
  • 5тиждень
    • ПЗ5. Perception
    • СРС. К.
  • 6 тиждень
    • ПЗ6. Mental life
    • СРС. К.
  • 7тиждень
    • ПЗ7. Solving problems
    • СРС. К.
  • 8 тиждень
    • ПЗ8. Intellegence
    • СРС. К. МК№1.
  • 9 тиждень
    • ПЗ9. Concept of an intelligence quotient
    • СРС. К.
  • 10 тиждень
    • ПЗ10. Developmental psychology (Part 1)
    • СРС. К.
  • 11 тиждень
    • ПЗ11. Developmental psychology (Part 1)
    • СРС. К.
  • 12 тиждень
    • ПЗ12. Freud’s theory
    • СРС. К.
  • 13 тиждень
    • ПЗ13. Erikson’s theory
    • СРС. К.
  • 14 тиждень
    • ПЗ14. Personality psychology (Part 1)
    • СРС. К.
  • 15 тиждень
    • ПЗ15. Personality psychology (Part 2)
    • СРС. К. МК№2.

 

Самостійна робота

Самостійна робота з дисципліни передбачає підготовку до всіх форм аудиторних занять, виконання домашніх завдань, самостійне опанування теоретичного матеріалу, написання ессе, рефератів, підготовку усних переказів, повідомлень, доповідей та презентацій по темах, заявлених на заняттях модуля; роботу в бібліотеках, з комп'ютером. 

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та практичних, виконують 2 модульні контрольні роботи, домашні завдання, СРС та поточні контрольні роботи, які проводяться під час практичних занять.

 Модульна контрольна робота виконується у письмовій формі. Максимальна оцінка за її бездоганне виконання становить 20 балів. Модульна робота складається з 2 частин: 1) перекладу автентичного англійського тексту на українську мову; 2) відповідей на тестові запитання

Максимальна оцінка за правильне виконання кожної частини становить 10 балів.

Кількість тестових запитань – 10. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

Накопичувальна частина дисципліни складається з виконання практичних завдань, яке оцінюється в 60 балів. Навчальною програмою передбачено по 15 практичних занять. Виконання практичних завдань оцінюється в 2 бали. Опитування проводиться на кожному практичному занятті.

Оцінювання виконання практичних завдань проводиться в усній та письмовій формах за тематикою заняття. Вивчення навчального матеріалу з дисципліни направлене на засвоєння знань, формування і розвиток рецептивних (читання, сприймання на слух) і продуктивних (письмо, говоріння) умінь і навичок. За результати навчання виставляється комплексна оцінка, коли до уваги приймаються всі види діяльності.

  • Виставлення оцінки за читання здійснюється на основі оцінювання знань та вмінь студентів: 
    • розуміти ідею тексту;
    • розуміти сутність, деталі і структуру тексту;
    • визначати головні думки і конкретну інформацію;
    • робити припущення про ідеї та ставлення;
    • розуміти особливості дискурсу.
  • Виставлення оцінки за сприймання на слух здійснюється на основі оцінювання знань та вмінь студентів:
    • розуміти ідею тексту;
    • розуміти сутність, деталі і структуру тексту
    • визначати головні думки і конкретну інформацію.
  • Виставлення оцінки за письмо здійснюється не лише за критеріями виконання завдання, але й за комунікативною якістю роботи, на основі оцінювання знань та вмінь студентів щодо: 
    • викладення змісту (виконання завдання; тлумачення теми; точність. Правопис та граматичні помилки, що не заважають розумінню, є прийнятними); відповідність мовних засобів; володіння граматичними структурами, характерними для даного рівня; точне використання лексики та пунктуації;
    • володіння лексичним і граматичним діапазоном (використання лексики відповідної рівню студента; стиль (наприклад, уникнення повторення лексичних одиниць); використання різноманітних граматичних структур; організація зв’язності тексту; чітка структура (вступ, головна частина і висновок); зв’язний текст.
  • Виставлення оцінки за говоріння здійснюється на основі оцінювання мовленнєвої поведінки студентів відповідно до таких критеріїв:
    • виконання завдання (організація того, що і як сказано, з огляду на кількість, якість, відповідність та чіткість інформації);
    • точність та доречність використання мовних засобів;
    • лексичний і граматичний діапазон;
    • управління дискурсом: логічна послідовність та відповідність мовленнєвій діяльності;
    • вимова: здатність студента продукувати розбірливі висловлювання
    • спілкування: здатність студента брати активну участь у бесіді, обміні репліками та підтримці інтеракції.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До екзамену допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни не менш, ніж на 60 %. Екзамен відбувається за всіма тематичними (змістовними) модулями дисципліни. Складання/перескладання екзамену відбувається за встановленим деканатом розкладом.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на екзамені або на контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання екзаменів – за встановленим деканатом розкладом.

Під час практичних занять здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Заборонено використання будь-яких підручників, посібників, конспектів лекцій, шпаргалок під час проходження модульних контролів та складання екзамену з дисципліни.