Психологія управління

ID: 7951
Год внедрения: 
2017.
Количество кредитов ЭКТС: 
1.50.
Форма контроля: 
Защита курсового проекта.
Преподаватель: 
Количество аудиторных занятий: 
45 годин.

Анотація курсового проєкта

Мета курсового проєктування:

поглиблене вивчення теоретичних концепцій щодо психології управління, набуття здатності використання методів та засобів для успішного розв’язання різноманітних управлінських проблем, розвитку професійних навичок та якостей, необхідних в управлінській діяльності.

Завдання курсового проєктування:
  • опанування системного розуміння теоретичних концепцій, як в галузі психології, так і в інших галузях соціогуманітарних наук;
  • формування вміння самостійно й автономно знаходити інформацію необхідну для професійного зростання, опановувати її, засвоювати та продукувати нові знання, розвивати професійні навички та якості. 

 

Основні результати навчання

  • Навички вербального та письмового репрезентування практичних розробок. 
  • Здатність пристосовуватись до обставин, що постійно змінюються в сфері професійної діяльності. 
  • Вміти здійснювати аналіз соціально-психологічних проблем особистості; самостійно обирати та застосовувати психодіагностичний інструментарій (тести, опитувальники, проективні методики тощо) психологічного дослідження. 
  • Складати програму соціально-психологічного дослідження соціальних груп.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • КП – курсовий проєкт;
  • К – консультації викладача.

 

Тематика курсового проєктування

  • Вплив соціального статусу керівника на його особистість. 
  • Психологічні особливості процесу прийняття керівником рішень. 
  • Психологія ділового спілкування керівника. 
  • Роль особистості керівника в стабілізації соціально-психологічного клімату.
  • Психодіагностика при прийомі на роботу.
  • Визначення придатності до управлінської діяльності.
  • Психологічні засоби створення привабливого іміджу керівника та організації. 
  • Психологічна допомога в плануванні реалізації ефективної кар’єри фахівця соціономічної сфери.
  • Зарубіжний і вітчизняний досвід професіонального психологічного відбору: теорія і практика. 
  • Механізми психологічного захисту особистості фахівця. 
  • Керівник: психологічні таємниці професії. 
  • Паблік рилейшнз як засіб управління іміджем.
  • Організаційна культура та організаційний клімат.
  • Психологічні механізми вирішення проблемних ситуацій.
  • Управління індивідуальною результативністю.
  • Маніпуляція в управлінському спілкуванні.
  • Стилі керівництва та галузі їх ефективного застосування.
  • Типи поведінки в конфліктних ситуаціях.
  • Психологічні типи виконавців.

 

Індивідуальна робота

Виконання курсового проєкта складається з 4 етапів: 

  • 1-3 тиждень – етап 1 – вибір теми, попередній вибір наукових джерел, складання плану дослідження, визначення методики та розробка інструментарію дослідження.
  • 4-7 тиждень – етап 2 – написання теоретико-дослідницької частини.
  • 8-10 тиждень – етап 3 – виконання аналітичної частини та оформлення виконаної в повному обсязі роботи.
  • 11-12 тиждень – етап 4 –  публічний захист КП.

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 45 годин. 

Розподіл самостійної роботи за етапами виконання курсового проєкта:

  • Етап 1 – 5 годин;
  • Етап 2 – 10 годин;
  • Етап 3 – 15 годин;
  • Етап 4 – 15 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Підсумковою формою контролю КП є захист. 

Бездоганне та своєчасне виконання та захист КП оцінюється у 100 балів (50 балів за результатами роботи над КП на етапах 1,2 та 50 балів на етапах 3,4), які складаються із змістовного розкриття теми, наочного аналізу наукової думки з тематики КП, графічно-аналітичного матеріалу та публічного захисту роботи. 

Тему курсового проєкта здобувачі обираюсь самостійно із пропонованих. Кожний КП має бути індивідуальною самостійною роботою, в ньому простежуватимуться особливості мислення, творча манера автора. Водночас він повинен відповідати вимогам до його оформлення та принципам академічної доброчесності.

Робота має бути оформлена згідно зі стандартами та  методичним забезпеченням КП. 

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До захисту допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали курсове проєктування на не менш, ніж на 98 %.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання, відвідувати консультації викладача з метою з’ясування всіх не зрозумілих питань під час курсового проєктування. Такій підхід сприяє формуванню академічної культури та академічної доброчесності, здобуттю навичок самостійної роботи і формування відповідних компетентностей, як для успішного навчання на відповідному освітньому рівні, так і для майбутньої професійної діяльності.

Викладач на першій консультації надає повну інформацію щодо усіх складових КП, роз’яснює кількісне та якісне наповнення КП, рекомендує відповідну фахову літературу, інформує щодо критеріїв оцінювання рівня навчальних досягнень здобувача та термінів контрольних заходів. 

Викладач зобов’язаний здійснювати консультації відповідно до затвердженого завідувачем кафедри, графіка консультацій.

КП, які виконано після встановлених графіком навчального процесу та викладачем термінів вважаються «не зарахованими» та отримують, відповідно, оцінку «0».

Відсутність здобувача на захисті КП відповідає оцінці «0». 

Складання/перескладання КП відбувається за встановленим деканатом розкладом. 

Під час захисту КП здійснювати телефонні дзвінки забороняється.