Академічне письмо

ID: 7789
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Год внедрения: 
2020.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Содержит расчетно-графическую работу
Форма контроля: 
Зачет.
Количество аудиторных занятий: 
30 годин лекційних занять, 16 годин практичних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

опанування навичок висловлювати та обґрунтовувати свої власні ідеї за допомогою короткого, аргументованого наукового тексту з дотриманням стандартів щодо його структури, змісту та бібліографії.

Завдання дисципліни:
  • сформувати розуміння основних принципів академічної доброчесності в цілому та академічного письма зокрема;
  • навчити висловлювати власні думки зрозумілою і точною мовою; сформувати навички структурування тексту і побудови логічних зв’язків на рівні тексту і речення;
  • сформувати навички опрацювання наукових джерел.

 

Основні результати навчання

  • Здійснювати пошук інформації з різних джерел для вирішення професійних завдань в т.ч. з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
  • Здійснювати реферування наукових джерел, обґрунтовувати власну позицію, робити самостійні висновки.
  • Презентувати результати власних досліджень усно / письмово для поінформованої аудиторії, формулювати розгорнутий аналіз та тези досліджень.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • РГР – розрахунково-графічна робота;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень 
    • Л1. Теоретико-методологічні засади вивчення дисципліни
    • СРЗ. К.
    • ПЗ1. Академічний текст та критерії його оцінювання
    • СРЗ. К.
  • 2 тиждень
    • Л2. Макрорівень організації академічного тексту
    • СРЗ. К.
  • 3 тиждень
    • Л3. Мікрорівень організації академічного тексту
    • СРЗ. К.
    • ПЗ2. Структура академічного тексту
    • СРЗ. К.
  • 4 тиждень
    • Л4. Аргументація в академічному письмі
    • СРЗ. К.
  • 5 тиждень
    • Л5. Академічний плагіат
    • СРЗ. К.
    • ПЗ3. Використання чужих праць
    • СРЗ. К.
  • 6 тиждень
    • Л6. Цитування в академічному тексті
    • СРЗ. К.
  • 7 тиждень
    • Л7. Цитування в академічному тексті
    • СРЗ. К.
    • ПЗ4. Цитування в академічному тексті
    • МКP№1. СРЗ. К.
  • 8 тиждень
    • Л8. Бібліографічні посилання в академічному тесті
    • СРЗ. К.
  • 9 тиждень 
    • Л9. Мова і стиль академічного тексту
    • СРЗ. К.
    • ПЗ5. Бібліографічний пошук, робота з каталогами й електронними базами даних
    • СРЗ. К.
  • 10 тиждень
    • Л10. Застосування інформаційних технологій для написання академічного тексту
    • СРЗ. К.
  • 11 тиждень
    • Л11. Візуалізація в академічному тексті
    • СРЗ. К.
    • ПЗ6. Microsoft Word як засіб написання академічного тексту
    • СРЗ. К.
  • 12 тиждень
    • Л12. Студентський академічний текст
    • СРЗ. К.
  • 13 тиждень
    • Л13. Вимоги до студентського академічного тексту
    • СРЗ. К.
    • ПЗ7. Реферування та укладання бібліографії академічного тексту
    • СРЗ. К.
  • 14 тиждень
    • Л14. Наукові публікації
    • МКP№2. СРЗ. К.
  • 15 тиждень
    • Л15. Академічна культура здобувача вищої освіти
    • СРЗ. К.
    • ПЗ8. Академічна культура здобувача вищої освіти
    • СРЗ. РГР.

 

Індивідуальна робота

Виконується РГР з теми «Тези до науково-практичної конференції». 

Мета РГР: набуття навичок бібліографічного пошуку, опрацювання наукових джерел, а також навичок презентації власних думок шляхом писемного наукового мовлення. 

  • 1-7 тижні: отримання завдання; робота з науковими джерелами і добір теми для написання тез; обґрунтування актуальності обраної теми. 
  • 8-14 тижні: написання тез та анотацій до них; укладання бібліографії. 
  • 15 тиждень: захист РГР.

 

Самостійна робота 

Самостійна робота складає 44 години. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 15 годин;
  • підготовка до практичних занять – 14 годин;
  • виконання РГР – 15 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи та розрахунково-графічну роботу. Модульні контрольні роботи № 1 та № 2 виконуються у письмовій формі. Модульна робота складається з теоретичної частини (10 тестових запитань) та практичної частини (2 завдання). Відповідь на кожне тестове запитання оцінюється максимум в 2 бали. Правильне виконання кожного  практичного завдання оцінюється в 5 балів. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів:

Семестровий модуль № 1

  • ПЗ1-3. Оцінка за усні відповіді – 10 балів.
  • РГР. Оцінка за виконання – 10 балів. Термін надання – 7 тиждень.
  • МКР1. Модульна контрольна робота – 30 балів (7 тиждень). Перескладання можливе протягом 8–10 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль № 2

  • ПЗ4-7. Оцінка за усні відповіді – 10 балів.
  • РГР. Оцінка за виконання – 10 балів. Термін надання та захист – 14–15 тижні. 
  • МКР2. Модульна контрольна робота – 30 балів (15 тиждень).

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів. Підсумковим контролем з дисципліни є залік. 

 

Умови допуску до підсумкового контролю 

Залік виставляється здобувачу вищої освіти як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни не менше ніж на 60%.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Виконаний не свій варіант завдання здобувачем не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на модульній контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання модулів, заліку – за встановленим деканатом розкладом.

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Під час розв’язання МКР забороняється користуватись будь-якими літературними джерелами