Польська мова 1. 1

ID: 7784
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Год внедрения: 
2020.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Форма контроля: 
Зачет.
Преподаватель: 
Количество аудиторных занятий: 
60 годин практичних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни

формування  комунікативної,  лінгвістичної,  соціокультурної та професійної компетенції студентів шляхом їх залучення до виконання професійно орієнтованих завдань, формування інтерактивних вмінь і навичок усного та писемного мовлення з послідовним удосконаленням кожного окремого виду мовленнєвої діяльності.

Завдання дисципліни:
  • підвищити загальноосвітній рівень студентів та їх філологічну підготовку;
  • організувати процес навчання польської мови з урахуванням діалогу культур, інтегрованого підходу, інтерактивних методів, особистісно-зорієнтованого навчання, з використанням інтерактивних методів навчання, напр. кейс-методу, мозкового штурму, рольових ігор тощо; сформувати у студентів краєзнавчі знання про культуру, традиції та звичаї  Польщі  у  порівнянні  з  національними  традиціями  та культурою свого народу;
  • виробити  у  студентів  вміння   сприймати   іноземну   мову на слух, читати та спілкуватися за змістом прочитаних текстів різної тематики, висловлювати власні думки у монологічному, діалогічному усному та писемному мовленні, а також розвивати їх мовну здогадку, вміння самоконтролю.

 

Основні результати навчання

  • Здійснювати пошук інформації з різних джерел для вирішення професійних завдань в т.ч. з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
  • Презентувати результати власних досліджень усно / письмово для поінформованої аудиторії, формулювати розгорнутий аналіз та тези досліджень.
  • Формулювати думку логічно, доступно, дискутувати, обстоювати власну позицію, модифікувати висловлювання відповідно до культуральних особливостей співрозмовника.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • СРС – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • Кз – самостійні контрольні завдання;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • ПЗ 1. Pierwszy dzień na Politechnice
    • Знайомство із фонетичною та графічною системами польської мови. Алфавіт. Носові голосні ą та ę. 
    • ПЗ 2. Правила правопису ó/u, ch/h, rz/ż, sz, cz, ł, ć, ś, ź, dź, dż.
    • Етикетні формули привітання та прощання у польській мові. 
    • Числівники 0-10.
    • СРС. К.
  • 2 тиждень
    • ПЗ 3. Cześć, skąd jesteś? 
    • Візитівка: Mam na imię та Nazywam się.
    • Прослуховування аудіо та побудова моно- та діалогічних висловлювань.
    • Особові займенники.
    • ПЗ 4. Дієслово być у теперешньому часі.
    • ІІІ та IV дієвідміна дієслів (mieszkać, mieć, nazywać się, rozumieć).
    • Числівники 11-29.
    • СРС. К.
  • 3 тиждень
    • ПЗ 5. Kto to jest? Co to jest? 
    • Називний відмінок однини іменників та прикметників. Назви речей в аудиторії.
    • Поняття граматичної категорії роду.
    • ПЗ 6. Позначення кольорів.
    • Вказівні займенники ten, ta, to.
    • СРС. К.
  • 4  тиждень
    • ПЗ 7. Jaki jesteś? 
    • Прослуховування аудіо та побудова моно- та діалогічних висловлювань.
    • ПЗ 8. Прикметники на позначення зовнішнього вигляду та опису рис характеру.
    • ІІ дієвідміна дієслів (myśleć, uczyć, mówić, lubić, robić, tańczyć, ćwiczyć itp.).
    • СРС. Кз1. К.
  • 5 тиждень
    • ПЗ 9. Kim jesteś? Czym się interesujesz? 
    • Прослуховування аудіо та побудова моно- та діалогічних висловлювань.
    • Презентація себе.
    • ПЗ 10. Числівники 20-100. Вік. Форми rok, lata, lat.
    • Орудний відмінок однини іменників та прикметників. Професії. Заняття. Хобі.
    • СРС. Кз2. К.
  • 6 тиждень
    • ПЗ 11.  Mianownik czy narzędnik?  Повторення вивченого матеріалу.
    • ПЗ 12. Прості речення із називним та орудним відмінками
    • СРС. К
  • 7 тиждень
    • ПЗ 13. Повторення вивченого матеріалу.
    • ПЗ 14. Повторення вивченого матеріалу.
    • МКР 1. СРС. К.
  • 8 тиждень
    • ПЗ 15. Studiuję, ćwiczę,  czytam, wiem: koniugacje czasowników 
    • Прослуховування аудіо та побудова моно- та діалогічних висловлювань.
    • ПЗ 16. І, ІІ, ІІІ та ІV дієвідміни дієслів (gotować, pisać, robić, tańczyć, mieć, rozumieć itp.).
    • СРС. К.
  • 9 тиждень
    • ПЗ 17. Co lubisz robić? 
    • Прослуховування аудіо та побудова моно- та діалогічних висловлювань за темою.
    • ПЗ 18. Прослуховування аудіо та побудова моно- та діалогічних висловлювань за темою.
    • СРС. К.
  • 10 тиждень
    • ПЗ 19. Czas na zakupy (Biernik lp)
    • Прослуховування аудіо та побудова моно- та діалогічних висловлювань.
    • Знахідний відмінок однини іменників та прикметників.
    • ПЗ 20. Числівники 100-1000.
    • Грошові одиниці: złoty та grosz.
    • СРС. К.
  • 11 тиждень
    • ПЗ 21. Przerwa na obiad (posiłki)
    • Прослуховування аудіо та побудова моно- та діалогічних висловлювань. Лексика за темою «Їжа».
    • ПЗ 22. Дієслова woleć, jeść, pić.
    • Орудний відмінок множини іменників та прикметників.
    • СРС. Кз 3. К.
  • 12 тиждень
    • ПЗ 23. Kupujemy owoce i warzywa
    • Прослуховування аудіо та побудова моно- та діалогічних висловлювань.
    • ПЗ 24. Лексика за темою Оwoce i warzywa.
    • СРС. Кз4. К.
  • 13 тиждень
    • ПЗ 25.  Mianownik i Biernik lm
    • Прослуховування аудіо та побудова моно- та діалогічних висловлювань.
    • ПЗ 26. Називний відмінок множини іменників та прикметників.
    • СРС. К.
  • 14  тиждень
    • ПЗ 27. Прослуховування аудіо та побудова моно- та діалогічних висловлювань.
    • ПЗ 28. Прослуховування аудіо та побудова моно- та діалогічних висловлювань.
    • СРС. К. 
  • 15 тиждень
    • ПЗ 29. Повторення матеріалу. 
    • ПЗ 30. Повторення матеріалу. 
    • МКР 2. СРС. К.

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 30 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до практичних занять та до виконання контрольних завдань – разом 30 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують 4 контрольних завдання та 2 модульні контрольні роботи.

Модульні контрольні роботи №1, №2 виконуються у письмовій формі. Максимальна оцінка за їх бездоганне виконання становить 30 балів (в формі теоретичного питання, тестових питань і практичного завдання). 

Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів.

Семестровий модуль № 1

  • Кз1. Оцінка за виконання – 10 балів. Термін надання – 4 тиждень.
  • Кз2. Оцінка за виконання – 10 балів. Термін надання – 5 тиждень.
  • МК1. Модульна контрольна робота – 30 балів (8 тиждень). Перескладання можливе протягом 9–11 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль № 2

  • Кз3. Оцінка за виконання – 10 балів. Термін надання – 11 тиждень.
  • Кз4. Оцінка за виконання – 10 балів. Термін надання – 13 тиждень.
  • МК2. Модульна контрольна робота – 30 балів (15 тиждень).

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів.

Підсумковим контролем з дисципліни є залік.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До заліку допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни не менш, ніж на 60 %.

Складання/перескладання заліку організується за встановленим деканатом УПІ  розкладом.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на контрольній роботі або на заліку відповідає оцінці «0».

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.