Креативні технології в рекламі та РR 1

ID: 7529
Выборочная дисциплина
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Год внедрения: 
2017.
Количество кредитов ЭКТС: 
3.00.
Форма контроля: 
Зачет.
Преподаватель: 
Количество аудиторных занятий: 
30 аудиторних годин – лекційні заняття; 16 аудиторних годин – практичні заняття.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

надати здобувачам комплекс теоретичних знань  та необхідних вмінь визначення ефективності рекламної та PR-діяльності організацій, результативності рекламних текстів, застосування креативних стратегій у розробці рекламних та PR-кампаній.

Завдання дисципліни:
  • ознайомити із креативними технологіями створення сучасної реклами та PR;
  • навчити здійснювати лінгвостилістичний аналіз рекламних текстів;
  • сприяти використанню у створенні рекламних та PR-текстів знання цільової аудиторії, здобутків минулого, міфотехнологій, архетипів;
  • розвинути вміння виокремлювати невмотивовані рекламні помилки, патогенні тексти  та застосовувати способи їх усунення.

 

Основні результати навчання

  • Знати основні концепції та розуміти теоретичні та практичні проблеми сучасного напрямку наукових досліджень у різних сферах соціо-культурної, рекламної, бізнес-діяльності: визначати потребу у проведенні рекламних та PR-кампаній, використовувати креативні ідеї для розробки різних видів реклами та PR-акцій.
  • Пояснювати комунікаційні процеси і явища на основі теоретичних та прикладних моделей, аналізувати і змістовно інтерпретувати отримані результати: створювати й критично оцінювати власну медіапродукцію з погляду професіональної вправності та з урахуванням ринку інформаційних послуг.
  • Креативно вирішувати проблемні ситуації, продукувати інноваційні ідеї, самостійно навчатися, планувати й адекватно діяти в умовах коллективу: користуватися технологічними прийомами креативу для реалізації конкретних завдань та оцінювати якість і ефективність його реалізації у сфері реклам та PR.
  • Розробляти оптимальні за складом та функціональністю засоби мультимедійних компонентів для використання у журналістиці, рекламі та PR: уміти створювати і реалізовувати власні креативні рекламні та PR-проєкти залежно від цілей та соціально-психологічних характеристик цільової аудиторії.
  • Оперативно здобувати інформацію, використовуючи традиційні техніки збору фактів і методи дослідження: генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації. 

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття – практична підготовка до й активна участь в обговоренні питань і виконанні завдань безпосередньо на занятті;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації викладача.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л 1. Технологія креативності.
    • ПЗ1. Схема креативного процесу.
    • СРЗ, К
  • 2 тиждень
    • Л2. PR та рекламний креатив. Подібність та основні відмінності  
    • СРЗ, К
  • 3 тиждень
    • Л3. Техніки генерування креативних ідей.
    • ПЗ2. Технологія розробки рекламних та PR текстів.
    • СРЗ, К
  • 4 тиждень
    • Л4. Управління креативними процесами в рекламі та PR.
    • СРЗ, К
  • 5 тиждень
    • Л5. Сучасні комунікативні технології в рекламі та PR .
    • ПЗ 3. Алгоритми створення слогану та основних текстів PR.
    • СРЗ, К
  • 6 тиждень
    • Л6. Розробка креативної реклами для радіо. 
    • СРЗ, К
  • 7 тиждень
    • Л7. Підготовка телевізійної реклами.
    • ПЗ 4. Розробка текстів для телереклами, підготовка сценарію, розкадровки. Основи операторства, монтажу та звукорежисури, створення сюжетних телевізійних роликів
    • СРЗ, К, МКР1
  • 8 тиждень
    • Л8. Маркетингові інструменти для творчого вирішення рекламних та PR-завдань. 
    • СРЗ, К
  • 9 тиждень
    • Л9. Особливості креативного дизайну.
    • ПЗ5. Використання шрифтів, кольору у рекламних зверненнях, створення макетів реклами, виокремлення сюжетно-важливого композиційного центру рекламного звернення.
    • СРЗ,  К
  • 10 тиждень
    • Л10 Креативні прийоми у зовнішній рекламі.
    • СРЗ, К
  • 11 тиждень
    • Л11. Маркетингові основи креативу в інтернет-рекламі.
    • ПЗ 6. Маркетингові прийоми креативу в інтернет-рекламі.
    • СРЗ, К
  • 12 тиждень
    • Л12. Інтернет-розсилка як передумови створення та підтримування іміджу.
    • СРЗ, К
  • 13 тиждень
    • Л13. Ігрові прийоми у рекламі та у зв’язках з громадськістю.
    • ПЗ 7. Функції мовних ігор у рекламі та PR. Прецедентні тексти у рекламі та PR.
    • СРЗ, К
  • 14 тиждень
    • Л14. Міфотворчість у рекламній та PR-комунікації.
    • К, СРЗ
  • 15 тиждень
    • Л15. Архетипи у структурі рекламної та PR-творчості.
    • ПЗ 8. Основні архетипи рекламної та  PR-комунікації.
    • СРЗ, К, МКР 2

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 28 годин. 

Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 12 годин;
  • підготовка до практичних занять та виконання індивідуальних контрольних завдань – разом 16 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі впродовж семестра готуються до лекційних та практичних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два модулі. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів. 

Максимальна сума накопичувальних балів у 3 семестрі на першому модульному контролі –20 балів: вирішення практичних завдань на ПЗ (6 балів), активна робота на практичному занятті (6 балів), виконання СРС – 8 балів; на другому модульному контролі – 20 балів: вирішення практичних завдань на ПЗ (8 балів), активна робота на практичному занятті (4 бали), виконання СРС – 8 балів. Максимальна оцінка за кожну модульну контрольну роботу складає – 30 балів. 

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До заліку допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни не менш, ніж на 60 %.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання, відвідувати консультації викладача з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань. Дотримуватися принципів академічної культури та академічної доброчесності.

Індивідуальна робота, яку виконано після встановлених викладачем термінів вважається «не зарахованою» та оцінюється, відповідно, на оцінку «0».

Відсутність здобувача на МКР відповідає оцінці «0». 

Складання/перескладання екзамену відбувається за встановленим деканатом розкладом. 
Під час Л, ПЗ, З, Е користуватися телефоном заборонено.

Заборонено використання будь-яких літературних джерел, конспектів лекцій, шпаргалок під час проходження модульних та підсумкових контролів з дисципліни.