Виробнича практика

ID: 7475
Год внедрения: 
2017.
Количество кредитов ЭКТС: 
4.50.
Форма контроля: 
Дифференцированный зачет.
Преподаватель: 
Количество аудиторных занятий: 
135 годин..

Анотація навчальної дисципліни

Метою проходження виробничої практики 

закріплення теоретичних знань, здобутих студентами в процесі навчання, набуття студентами навичок самостійної практичної діяльності в галузі журналістики; формування професійних умінь і навичок із застосування теоретичних знань у практичній діяльності та для прийняття самостійних рішень під час виконання конкретної роботи; виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати у практичній діяльності.

Завдання виробничої практики:
  • закріплення та поглиблення теоретичних знань, одержаних студентами в процесі навчання;
  • набути навичок спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та хоча б однією із поширених європейських мов;
  • використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією);
  • навчитися сприймати особливості взаємодії в системі орієнтації іншої культури;
  • навчитися розуміти теоретичні та практичні проблеми сучасного напрямку наукових досліджень;
  • отримати досвід вкористання професійної аргументації для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сферах реклами та PR;
  • набути навичок організації і проведення дослідження у сферах журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю, здійснювати сегментацію цільової аудиторії та встановлювати структуру попиту та пропозицій, розробляти практику просування. 
  • набути навичок ідентифікації джерел інформації на основі методології визначення і отримання соціоекономічних даних;
  • збирати та аналізувати необхідну інформацію, використовуючи різноманітні техніки збору фактів і методи дослідження;
  • отримати навички оперативно здобувати інформацію, використовуючи традиційні техніки збору фактів і методи дослідження. 
  • набути досвіду забезпечення громадськості актуальною, якісною щодо змісту, форми та впливу мас-медійною продукцією. 

 

Основні результати навчання

  • Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та хоча б однією із поширених європейських мов. 
  • Навички вербального та письмового репрезентування практичних розробок. 
  • Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією). 
  • Уміти використовувати результати проведеного аналізу для синтезування отриманої інформації. 
  • Уміти організовувати діяльність роботи команди та ефективно управляти часом. 
  • Мати навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах. 
  • Вміти визнавати різноманітність культур, проводити їх аналіз; сприймати особливості взаємодії в системі орієнтації іншої культури. 
  • Уміти враховувати знання процесів соціально-політичної історії України, правових засад та етичних норм у журналістській, рекламній та PR-діяльності. 
  • Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку. 
  • Здатність пристосовуватись до обставин, що постійно змінюються в сфері професійної діяльності. 
  • Демонструвати знання та розуміння розділів з вищої математики, фізики, хімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Знати основні фактори техногенного впливу на навколишнє середовище і основні методи захисту довкілля. 
  • Знати методи оцінювання потенційних небезпек на виробництві; розробляти заходи охорони праці та безпеки життєдіяльності. 
  • Знати основні концепції та розуміти теоретичні та практичні проблеми сучасного напрямку наукових досліджень у різних сферах соціо-культурної, рекламної, бізнес-діяльності. 
  • Знати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність. 
  • Розуміння суті і змісту, основних положень етичних кодексів міжнародної рекламної та PR-практики, професійних стандартів, культурної політики зарубіжних країн та України. 
  • Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сферах реклами та PR. 
  • Пояснювати комунікаційні процеси і явища на основі теоретичних та прикладних моделей, аналізувати і змістовно інтерпретувати отримані результати. 
  • Організовувати й проводити дослідження у сферах журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю, здійснювати сегментацію цільової аудиторії та встановлювати структуру попиту та пропозицій, розробляти практику просування. 
  • Розробляти оптимальні за складом та функціональністю засоби мультимедійних компонентів для використання у журналістиці, рекламі та PR. 
  • Креативно вирішувати проблемні ситуації, продукувати інноваційні ідеї, самостійно навчатися, планувати й адекватно діяти в умовах колективу. 
  • Ідентифікувати джерела інформації на основі методології визначення і отримання соціоекономічних даних; збирати та аналізувати необхідну інформацію, використовуючи різноманітні техніки збору фактів і методи дослідження. 
  • Оперативно здобувати інформацію, використовуючи традиційні техніки збору фактів і методи дослідження. 
  • Забезпечення громадськості актуальною, якісною щодо змісту, форми та впливу мас-медійною продукцією. 
  • Участь у формуванні ефективних внутрішніх комунікацій, націлених на створення і підтримання сприятливого психологічного клімату в колективі, мотивацію співробітників на активну діяльність і розвиток організації. 
  • Розробка комунікативних напрямів щодо створення, зміцнення, репозиціонування, оновлення бренду або рекламного продукту. 
  • Встановлення ефективної ділової комунікації з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ЩП – щоденник практики;
  • ЗП – звіт про проходження виробничої практики,
  • К – консультації керівника практики (викладача).

 

Тематика та види практичних завдань виробничої практики

На підставі програми практики і умов роботи на конкретній базі практики, безпосередній керівник виробничої практики разом із здобувачем складає календарний план проходження практики, який затверджується керівником бази практики

  • 1 тиждень
    • Прибуття здобувача на практику, проведення інструктажу з техніки безпеки та охорони праці тощо. Ознайомлення із обсягом практики, знань, умінь та навичок за період практики, зі змістом і технологією проходження практики, з вимогами до звіту про виконання виробничої  практики. Розробка щоденника практики. Виконання програми практики і індивідуального завдання (з щотижневою перевіркою виконання календарного плану за щоденником). Оформлення щоденника за 1 тиждень
    • СРЗ. ЩП. К.
  • 2 тиждень
    • Виконання програми практики і індивідуального завдання (з щотижневою перевіркою виконання календарного плану за щоденником). Оформлення щоденника за 2 тиждень
    • СРЗ. ЩП. К.
  • 3 тиждень
    • Виконання програми практики і індивідуального завдання (з щотижневою перевіркою виконання календарного плану за щоденником). Оформлення щоденника за 3 тиждень. Підготовка розділів звіту та висновків з практики. Представлення звіту на оцінювання керівнику практики. Отримання відгуку з проведення практики у керівника практики
    • СРЗ. ЩП. ЗП. К.
  • 4 тиждень
    • Підготовка презентації до захисту практики.
    • Захист здобувачем виробничої практики перед предметною або цикловою комісією, призначеною завідувачем кафедри.
    • СРЗ.

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 135 годин. 

Розподіл самостійної роботи за етапами проходження виробничої практики:

  • Ознайомлювальний етап (бакалаврів ознайомлюють зі структурою бази практики, номенклатурою, основними показниками діяльності) –15 годин.
  • Основний етап (практика на робочих місцях під керівництвом кваліфікованих фахівців, де здобувачі опановують навички роботи зі спеціальності) – 100 годин разом.
  • Заключний етап (оформлення звіту з практики, складання заліку) – 20 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня практичних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Оцінювання ВП складається з 2 етапів.

Бездоганне та своєчасне проходження та захист звіту ВП оцінюється у 100 балів, які складаються із 50 балів, що виставляються керівником від бази практики за ретельність та грамотність виконання поставлених завдань, сумлінність та дисциплінованість, та, на другому етапі, оцінюється повнота звіту про проходження практики, своєчасність його подання для захисту на кафедрі і, власне, захист студентом звіту про проходження практики (уміння стисло, послідовно й чітко викласти сутність і результати практики; здатність аргументовано захищати свої пропозиції, думки, погляди; загальний рівень підготовки студента) – оцінюється у 50 балів.

Підсумковим контролем з практики є залік. 

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До захисту виробничої практики допускаються здобувачі вищої освіти першого рівня, які пройшли практику у встановлений термін та вчасно подали правильно оформлений звіт про проходження практики.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності.