Міжнародне інформаційне співробітництво

ID: 6937
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Год внедрения: 
2020.
Количество кредитов ЭКТС: 
4.50.
Форма контроля: 
Экзамен.
Преподаватель: 
Количество аудиторных занятий: 
16 аудиторних годин – лекційні заняття; 30 аудиторних годин – практичні заняття..

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

забезпечити майбутніх фахівців основами теоретичних, методичних знань з міжнародного інформаційного співробітництва; вивчити систему положень, яких базується, на яких базується інформаційно-комунікаційна діяльність в масштабах планети; визначити роль дослідження та організації міжнародного інформаційного співробітництва; сприяти формуванню сучасних уявлень щодо міжнародного інформаційного співробітництва як складової життєдіяльності суспільства.

Завдання дисципліни:
  • дати знання щодо аналізу інформаційно-комунікаційних об’єктів, процесів, систем, стану та тенденцій міжнародної інформаційної взаємодії;
  • вивчити роль та зміст міжнародного інформаційного співробітництва для досягнення загальних цілей розвитку людства, міжнародного наукового та економічного співробітництва, стійкого розвитку суспільства;
  • навчити застосовувати інформаційний підхід в аналізі стану та тенденцій міжнародного інформаційного співробітництва; розвити практичні навички аналізу та інтерпретації поточних подій та явищ в сфері міжнародного інформаційного співробітництва.

 

Основні результати навчання

Кваліфіковано використовувати типове комп’ютерне та офісне обладнання.

Використовувати знання технічних характеристик, конструкційних особливостей, призначення і правил експлуатації комп’ютерної техніки та офісного обладнання для вирішення технічних завдань спеціальності.

Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в інформаційній, бібліотечній та архівній діяльності. 

Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов.

Навчатися з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.

 

Кількість аудиторних занять

16 аудиторних годин – лекційні заняття; 30 аудиторних годин – практичні заняття.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень 
    • Л1. Міжнародна інформація як предмет вивчення. Загальна структура міжнародної інформаційної взаємодії. Технічна і гуманітарна концепції інформації в міжнародному інформаційному обміні. Взаємодія і конкуренція як рушійні сили інформаційних потоків. 
    • ПЗ1. Міжнародна інформація як предмет вивчення. Загальна структура міжнародної інформаційної взаємодії. 
    • К. СРЗ.
  • 2 тиждень
    • ПЗ2. Загальна структура міжнародної інформаційної взаємодії. Технічна і гуманітарна концепції інформації в міжнародному інформаційному обміні. Взаємодія і конкуренція як рушійні сили інформаційних потоків. 
    • К. СРЗ.
  • 3 тиждень
    • Л2. Закономірності інформаційної взаємодії. 
    • ПЗ3. Закономірності інформаційної взаємодії. 
    • К. СРЗ.
  • 4 тиждень
    • ПЗ4. Роль інформації та знань як системних атрибутів людства. 
    • К. СРЗ.
  • 5 тиждень
    • Л3. Інформація і знання як економічна категорія. Наукова інформація як ресурс людства. Логіка міжнародної взаємодії в сфері наукової інформації. 
    • ПЗ5. Інформація і знання як економічна категорія. Наукова інформація як ресурс людства. 
    • К. СРЗ.
  • 6 тиждень 
    • ПЗ 6. Логіка міжнародної взаємодії в сфері наукової інформації. 
    • К. СРЗ.
  • 7 тиждень
    • Л4. Інформатизація суспільства і її вплив на міжнародний інформаційний обмін. 
    • ПЗ7, Інформатизація суспільства. Прояви, тенденції, сутність. 
    • К. СРЗ.
  • 8 тиждень
    • ПЗ 8, Інформатизація суспільства: вплив на міжнародний інформаційний обмін. 
    • К. СРЗ. МКР1.
  • 9 тиждень 
    • Л5. Інформація та знання в контексті міжнародного співробітництва. Тенденції інформатизації. Прискорення, глобалізація, спеціалізація.
    • ПЗ9. Інформація та знання в контексті міжнародного співробітництва. 
    • К. СРЗ.
  • 10 тиждень 
    • ПЗ 10. Супутні тенденції інформатизації. Прискорення, глобалізація, спеціалізація 
    • К. СРЗ.
  • 11 тиждень 
    • Л6. Екологічні та освітні аспекти міжнародної інформаційної взаємодії 
    • ПЗ11. Освітні аспекти міжнародної інформаційної взаємодії 
    • К. СРЗ. 
  • 12 тиждень 
    • ПЗ12. Екологічні аспекти міжнародної інформаційної взаємодії 
    • К. СРЗ.
  • 13 тиждень. 
    • Л7. Інформаційна взаємодія на міжнародному рівні у сфері культури та інформаційної безпеки. 
    • ПЗ13. Інформаційна взаємодія на міжнародному рівні у сфері культури. 
    • К. СРЗ.
  • 14 тиждень 
    • ПЗ14. Інформаційна взаємодія на міжнародному рівні у сфері інформаційної безпеки. 
    • К. СРЗ.
  • 15 тиждень. 
    • Л8. Інформаційне моделювання глобального розвитку. Концепція пост-людства. Концепція сталого розвитку. Протистояння технологічної та гуманітарної парадигм розвитку людства 
    • ПЗ15. Інформаційне моделювання глобального розвитку. Концепція пост-людства. Концепція сталого розвитку. Протистояння технологічної та гуманітарної парадигм розвитку людства.
    • К. СРЗ. МКР2.

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 89 годин.

Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • 1) підготовка до лекційних занять – 32 години;
  • 2) підготовка до практичних занять – разом 57 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестрів готуються до лекційних та практичних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи. Модульні контрольні роботи виконуються у письмовій формі. Модульна робота складається з теоретичної частини (2 запитання) та практичної частини (1 завдання). Відповідь на кожне теоретичне питання оцінюється максимум 8 балами. Правильне виконання практичного завдання оцінюється в 4 бали. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів. 

Семестровий модуль 1

  • ПЗ1 – 2 бали. Перескладання можливе протягом 2 тижня за розкладом консультацій.
  • ПЗ2 – 2 бали. Перескладання можливе протягом 3 тижня за розкладом консультацій.
  • ПЗ3 – 2 бали. Перескладання можливе протягом 4 тижня за розкладом консультацій.
  • ПЗ4 – 2 бали. Перескладання можливе протягом 5 тижня за розкладом консультацій.
  • ПЗ5 – 2 бали. Перескладання можливе протягом 6 тижня за розкладом консультацій.
  • ПЗ6 – 2 бали. Перескладання можливе протягом 7 тижня за розкладом консультацій.
  • ПЗ7 – 2 бали. Перескладання можливе протягом 8 тижня за розкладом консультацій.
  • ПЗ8 – 2 бали. Перескладання можливе протягом 9 тижня за розкладом консультацій.
  • МКР1 – 20 балів (8 тиждень). Перескладання можливе протягом 9–10 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль 2

  • ПЗ9 – 2 бали. Перескладання можливе протягом 11 тижня за розкладом консультацій.
  • ПЗ10 – 2 бали. Перескладання можливе протягом 12 тижня за розкладом консультацій.
  • ПЗ11 – 2 бали. Перескладання можливе протягом 13 тижня за розкладом консультацій.
  • ПЗ12 – 2 бали. Перескладання можливе протягом 14 тижня за розкладом консультацій.
  • ПЗ13 – 2 бали. Перескладання можливе протягом 15 тижня за розкладом консультацій.
  • ПЗ14 – 2 бали. Перескладання можливе протягом 15 тижня за розкладом консультацій. 
  • ПЗ15 – 2 бали. Перескладання можливе протягом 15 тижня за розкладом консультацій.
  • МКР2 – 20 балів (15 тиждень).

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До екзамену допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж 60 %. 

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Виконаний не свій варіант завдання МКР здобувача не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Під час модульних тестувань та екзамену забороняється використовувати будь-які підручники, посібники, конспекти лекцій, шпаргалки.