Перемоги студентів-маркетологів Одеського політехнічного

2 липня 2020 року
Студенти-маркетологи Одеського національного політехнічного університету рік за роком займають призові місця, підтверджуючи високу якість освіти.

У 2020 році у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт за спеціальністю «Маркетинг» за проведення дослідження «Розвиток проектів неформальної маркетинг-освіти в умовах цифровізації суспільства», зайняла I місце студентка 4-го курсу Руслана Шемчук.

У цьому конкурсі студенти-маркетологи Одеського національного політехнічного університету займають перші місця вже шість років поспіль, підтверджуючи високу якість освіти.

У 2020 році студенти-маркетологи Одеського національного політехнічного університету вийшли на новий якісний рівень і прийняли участь в Міжнародному Німецько-Українському конкурсі студентських наукових робіт «Логістика як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств».

Студенти 3-го курсу Блажко Юлія та Шерпа Ігор зайняли 2 місце за проведення дослідження «Вдосконалення освітнього процесу при вивченні курсу «Логістика» за допомогою VR-технологій».