Журнал «Маркетинг і цифрові технології» у Переліку наукових фахових видань України

11 січня 2019
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України 18.12.2018 № 1412 Журнал «Маркетинг і цифрові технології» («Marketing and Digital Technologies»), створений на базі кафедри маркетингу Одеського національного політехнічного університету, включено до Переліку наукових фахових видань України. Категорія «Б».

Журнал «Маркетинг і цифрові технології» («Marketing and Digital Technologies»)

Наукове фахове видання України. Категорія «Б».

Економічниі науки: 08.00.01, 08.00.02, 08.00.03, 08.00.04, 08.00.05, 08.00.08, 08.00.09, 08.00.10, 08.00.11.

Спеціальності:051, 071, 072, 073, 075, 076, 281.

Журнал «Маркетинг і цифрові технології» є інтелектуальною платформою для розповсюдження знань про новітні наукові розробки щодо перспективних напрямків модернізації маркетингу, які поєднують маркетинг і цифрові технології. 

Запрошуємо колег до співпраці!

Детальніше про Журнал читайте за посиланням: http://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt 

Редактор новин: Удовицька Альона Сергіївна
E-mail: press-centr@opu.ua