Educational program editing
Ступінь вищої освіти – Бакалавр;
Спеціальність – 061 Журналістика.
Ступінь вищої освіти – Бакалавр;
Спеціальність – 061 Журналістика.
Ступінь вищої освіти – Бакалавр;
Спеціальність – 061 Журналістика.
Ступінь вищої освіти – Бакалавр;
Спеціальність – 061 Журналістика.
Ступінь вищої освіти – Бакалавр;
Спеціальність – 061 Журналістика.
240 кредитів ЄКТС.
На основі повної загальної середньої освіти:
- за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.
На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):
- за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.
Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.
240 кредитів ЄКТС.
На основі повної загальної середньої освіти:
- за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.
На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):
- за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.
Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.
240 кредитів ЄКТС.
На основі повної загальної середньої освіти:
- за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.
На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):
- за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.
Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.
240 кредитів ЄКТС.
На основі повної загальної середньої освіти:
- за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.
На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):
- за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.
Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.
240 кредитів ЄКТС.
На основі повної загальної середньої освіти:
- за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.
На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):
- за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.
Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.
Об'єкти вивчення та діяльності:
соціальні комунікації в різних виявах і видах; продукти соціального комунікування; аудиторія та інші споживачі (користувачі) цих продуктів.
Цілі навчання:
сформувати здатність випускника розв’язувати складні спеціалізовані завдання в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування теоретичних положень і методів, поєднання традиційних та інноваційних підходів до об’єкта вивчення, академічних і позаакадемічних активностей, українського та світового досвіду.
Теоретичний зміст предметної області:
поняття про журналістику, рекламу та зв’язки з громадськістю, видавничу діяльність та редагування й інші види інституційної комунікаційної діяльності.
Методи, методики та технології:
прикладні соціально-комунікаційні технології; методи й методики збору, обробки та поширення інформації, медіапланування, професійні норми та стандарти й інші спеціальні методики, що використовують у сфері соціальних комунікацій і вузькопрофесійних галузях соціального комунікування.
Інструменти та обладнання:
комп’ютерна техніка, телевізійне та радіообладнання, програмне забезпечення для обробки зображень, відео, звуку та верстки.
Загальна вища освіта зі спеціальності 061 Журналістика, що ґрунтується на теоретичних знаннях і практичних навичках, необхідних для професійної діяльності в засобах масової комунікації, на мультимедійних платформах із використанням новітніх інформаційних технологій.
Ключові слова: журналістика, соціальні комунікації, масмедіа.
Підготовка журналіста, здатного працювати в умовах конвергентності на різних медіаплатформах.
Сприяння індивідуалізації освітньої траєкторії, участі у тренінгах і майстер-класах, гуманізації відносин між здобувачем освіти і надавачем освітніх послуг.
Отримання через вибіркові компоненти неспеціалізованих надпрофесійних компетенцій і навичок, соціально-політичних, психолого-етичних, правових, економічних, екологічних тощо.
Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.
Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.
Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.
Об'єкти вивчення та діяльності:
соціальні комунікації в різних виявах і видах; продукти соціального комунікування; аудиторія та інші споживачі (користувачі) цих продуктів.
Цілі навчання:
сформувати здатність випускника розв’язувати складні спеціалізовані завдання в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування теоретичних положень і методів, поєднання традиційних та інноваційних підходів до об’єкта вивчення, академічних і позаакадемічних активностей, українського та світового досвіду.
Теоретичний зміст предметної області:
поняття про журналістику, рекламу та зв’язки з громадськістю, видавничу діяльність та редагування й інші види інституційної комунікаційної діяльності.
Методи, методики та технології:
прикладні соціально-комунікаційні технології; методи й методики збору, обробки та поширення інформації, медіапланування, професійні норми та стандарти й інші спеціальні методики, що використовують у сфері соціальних комунікацій і вузькопрофесійних галузях соціального комунікування.
Інструменти та обладнання:
комп’ютерна техніка, телевізійне та радіообладнання, програмне забезпечення для обробки зображень, відео, звуку та верстки.
Загальна вища освіта зі спеціальності 061 Журналістика, що ґрунтується на теоретичних знаннях і практичних навичках, необхідних для професійної діяльності в засобах масової комунікації, на мультимедійних платформах із використанням новітніх інформаційних технологій.
Ключові слова: журналістика, соціальні комунікації, масмедіа.
Підготовка журналіста, здатного працювати в умовах конвергентності на різних медіаплатформах.
Сприяння індивідуалізації освітньої траєкторії, участі у тренінгах і майстер-класах, гуманізації відносин між здобувачем освіти і надавачем освітніх послуг.
Отримання через вибіркові компоненти неспеціалізованих надпрофесійних компетенцій і навичок, соціально-політичних, психолого-етичних, правових, економічних, екологічних тощо.
Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.
Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.
Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.
Об'єкти вивчення та діяльності:
соціальні комунікації в різних виявах і видах; продукти соціального комунікування; аудиторія та інші споживачі (користувачі) цих продуктів.
Цілі навчання:
сформувати здатність випускника розв’язувати складні спеціалізовані завдання в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування теоретичних положень і методів, поєднання традиційних та інноваційних підходів до об’єкта вивчення, академічних і позаакадемічних активностей, українського та світового досвіду.
Теоретичний зміст предметної області:
поняття про журналістику, рекламу та зв’язки з громадськістю, видавничу діяльність та редагування й інші види інституційної комунікаційної діяльності.
Методи, методики та технології:
прикладні соціально-комунікаційні технології; методи й методики збору, обробки та поширення інформації, медіапланування, професійні норми та стандарти й інші спеціальні методики, що використовують у сфері соціальних комунікацій і вузькопрофесійних галузях соціального комунікування.
Інструменти та обладнання:
комп’ютерна техніка, телевізійне та радіообладнання, програмне забезпечення для обробки зображень, відео, звуку та верстки.
Загальна вища освіта зі спеціальності 061 Журналістика, що ґрунтується на теоретичних знаннях і практичних навичках, необхідних для професійної діяльності в засобах масової комунікації, на мультимедійних платформах із використанням новітніх інформаційних технологій.
Ключові слова: журналістика, соціальні комунікації, масмедіа.
Підготовка журналіста, здатного працювати в умовах конвергентності на різних медіаплатформах.
Сприяння індивідуалізації освітньої траєкторії, участі у тренінгах і майстер-класах, гуманізації відносин між здобувачем освіти і надавачем освітніх послуг.
Отримання через вибіркові компоненти неспеціалізованих надпрофесійних компетенцій і навичок, соціально-політичних, психолого-етичних, правових, економічних, екологічних тощо.
Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.
Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.
Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.
Об'єкти вивчення та діяльності:
соціальні комунікації в різних виявах і видах; продукти соціального комунікування; аудиторія та інші споживачі (користувачі) цих продуктів.
Цілі навчання:
сформувати здатність випускника розв’язувати складні спеціалізовані завдання в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування теоретичних положень і методів, поєднання традиційних та інноваційних підходів до об’єкта вивчення, академічних і позаакадемічних активностей, українського та світового досвіду.
Теоретичний зміст предметної області:
поняття про журналістику, рекламу та зв’язки з громадськістю, видавничу діяльність та редагування й інші види інституційної комунікаційної діяльності.
Методи, методики та технології:
прикладні соціально-комунікаційні технології; методи й методики збору, обробки та поширення інформації, медіапланування, професійні норми та стандарти й інші спеціальні методики, що використовують у сфері соціальних комунікацій і вузькопрофесійних галузях соціального комунікування.
Інструменти та обладнання:
комп’ютерна техніка, телевізійне та радіообладнання, програмне забезпечення для обробки зображень, відео, звуку та верстки.
Загальна вища освіта зі спеціальності 061 Журналістика, що ґрунтується на теоретичних знаннях і практичних навичках, необхідних для професійної діяльності в засобах масової комунікації, на мультимедійних платформах із використанням новітніх інформаційних технологій.
Ключові слова: журналістика, соціальні комунікації, масмедіа.
Підготовка журналіста, здатного працювати в умовах конвергентності на різних медіаплатформах.
Сприяння індивідуалізації освітньої траєкторії, участі у тренінгах і майстер-класах, гуманізації відносин між здобувачем освіти і надавачем освітніх послуг.
Отримання через вибіркові компоненти неспеціалізованих надпрофесійних компетенцій і навичок, соціально-політичних, психолого-етичних, правових, економічних, екологічних тощо.
Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.
Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.
Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.
Об'єкти вивчення та діяльності:
соціальні комунікації в різних виявах і видах; продукти соціального комунікування; аудиторія та інші споживачі (користувачі) цих продуктів.
Цілі навчання:
сформувати здатність випускника розв’язувати складні спеціалізовані завдання в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування теоретичних положень і методів, поєднання традиційних та інноваційних підходів до об’єкта вивчення, академічних і позаакадемічних активностей, українського та світового досвіду.
Теоретичний зміст предметної області:
поняття про журналістику, рекламу та зв’язки з громадськістю, видавничу діяльність та редагування й інші види інституційної комунікаційної діяльності.
Методи, методики та технології:
прикладні соціально-комунікаційні технології; методи й методики збору, обробки та поширення інформації, медіапланування, професійні норми та стандарти й інші спеціальні методики, що використовують у сфері соціальних комунікацій і вузькопрофесійних галузях соціального комунікування.
Інструменти та обладнання:
комп’ютерна техніка, телевізійне та радіообладнання, програмне забезпечення для обробки зображень, відео, звуку та верстки.
Загальна вища освіта зі спеціальності 061 Журналістика, що ґрунтується на теоретичних знаннях і практичних навичках, необхідних для професійної діяльності в засобах масової комунікації, на мультимедійних платформах із використанням новітніх інформаційних технологій.
Ключові слова: журналістика, соціальні комунікації, масмедіа.
Підготовка журналіста, здатного працювати в умовах конвергентності на різних медіаплатформах.
Сприяння індивідуалізації освітньої траєкторії, участі у тренінгах і майстер-класах, гуманізації відносин між здобувачем освіти і надавачем освітніх послуг.
Отримання через вибіркові компоненти неспеціалізованих надпрофесійних компетенцій і навичок, соціально-політичних, психолого-етичних, правових, економічних, екологічних тощо.
Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.
Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.
Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.
Об'єкти вивчення та діяльності:
соціальні комунікації в різних виявах і видах; продукти соціального комунікування; аудиторія та інші споживачі (користувачі) цих продуктів.
Цілі навчання:
сформувати здатність випускника розв’язувати складні спеціалізовані завдання в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування теоретичних положень і методів, поєднання традиційних та інноваційних підходів до об’єкта вивчення, академічних і позаакадемічних активностей, українського та світового досвіду.
Теоретичний зміст предметної області:
поняття про журналістику, рекламу та зв’язки з громадськістю, видавничу діяльність та редагування й інші види інституційної комунікаційної діяльності.
Методи, методики та технології:
прикладні соціально-комунікаційні технології; методи й методики збору, обробки та поширення інформації, медіапланування, професійні норми та стандарти й інші спеціальні методики, що використовують у сфері соціальних комунікацій і вузькопрофесійних галузях соціального комунікування.
Інструменти та обладнання:
комп’ютерна техніка, телевізійне та радіообладнання, програмне забезпечення для обробки зображень, відео, звуку та верстки.
Загальна вища освіта зі спеціальності 061 Журналістика, що ґрунтується на теоретичних знаннях і практичних навичках, необхідних для професійної діяльності в засобах масової комунікації, на мультимедійних платформах із використанням новітніх інформаційних технологій.
Ключові слова: журналістика, соціальні комунікації, масмедіа.
Підготовка журналіста, здатного працювати в умовах конвергентності на різних медіаплатформах.
Сприяння індивідуалізації освітньої траєкторії, участі у тренінгах і майстер-класах, гуманізації відносин між здобувачем освіти і надавачем освітніх послуг.
Отримання через вибіркові компоненти неспеціалізованих надпрофесійних компетенцій і навичок, соціально-політичних, психолого-етичних, правових, економічних, екологічних тощо.
Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.
Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.
Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.
- Підходи до викладання та навчання
-
Основними підходами до викладання є студентоцентрованість, індивідуально-особистісне і проблемно-орієнтоване навчання у формі лекцій, практичних занять, лабораторних робіт; самонавчання, індивідуальних консультацій; навчання під час проходження практик; передбачається участь у творчих проєктах, науково-практичних конференціях, семінарах, а також у тренінгах, майстер-класах фахівців з медіакомунікацій.
- Система оцінювання
-
Система оцінювання ґрунтується на принципах ЄКТС та здійснюється за 100-бальною шкалою.
Оцінка за шкалою університету Оцінка за шкалою ЄКТС Оцінка за національною шкалою Екзамени та диференційовані заліки Заліки 90–100 A Відмінно Зараховано 82–89 B Добре 75–81 C 67–74 D Задовільно 60–66 E 35–59 FX Незадовільно Не зараховано 0–34 F Кожний навчальний семестр містить два модульних контролі. Кожний модульний контроль оцінюється у максимально можливі 50 балів.
Якщо підсумковою формою контролю є залік, то підсумкова оцінка формується як накопичувальна за результатами оцінювання всіх навчальних елементів, які заплановані на семестр для виконання здобувачами вищої освіти. Оцінку «зараховано» отримують здобувачі вищої освіти, які виконали всі навчальні елементи не менш, ніж на 60 %.
До екзамену допускаються здобувачі, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж 60 %.
Критерії оцінювання кожного навчального елемента визначені в робочій програмі навчальної дисципліни і доводяться до відома здобувачів на першому в семестрі занятті відповідно до положення про робочу програму навчальної дисципліни.
Оприлюднення змісту навчальної дисципліни та критеріїв оцінювання здійснюється через силабуси дисциплін, які розміщені на офіційному вебсайті університету.
Здобувачі зобов’язані дотримуватись принципів академічної доброчесності при виконанні модульних контрольних робіт, поточних контрольних завдань, індивідуальних завдань з дисципліни.
- Ресурсне забезпечення реалізації програми
-
Специфічні характеристики кадрового забезпечення
Викладацький склад відповідає Ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти. 80 % професорсько-викладацького складу мають наукові ступені.
Специфічні характеристики матеріально-технічного забезпечення
У процесі реалізації програми використовуються навчальні приміщення, устаткування, мультимедійне обладнання; наявна необхідна соціально-побутова інфраструктура: https://op.edu.ua/about/reports#11
Специфічні характеристики інформаційно- методичного забезпечення
У процесі реалізації програми використовуються::
- електронні матеріали, зокрема навчально-методичні комплекси дисциплін, авторські розробки (https://op.edu.ua/library, https://el.opu.ua/course/index.php?categoryid=68), та віртуальне навчальне середовище Google Class з відповідним навчально-методичним забезпеченням;
- офіційний сайт ОП − https://op.edu.ua − містить інформацію про освітні програми, інформаційні картки навчальних дисциплін, навчальну, наукову і виховну діяльність, структурні підрозділи, правила прийому, контакти.
- Академічна мобільність
-
Нормативно-правові акти
Академічна мобільність регламентується Постановою КМУ № 579 «Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність» від 12 серпня 2015 року та Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність (нова редакція). (Введено в дію наказом ректора від 3 жовтня 2019 № 37). https://op.edu.ua/document/2501
Національна кредитна мобільність
На основі двосторонніх договорів між ОП та ЗВО України.
Міжнародна кредитна мобільність
У рамках програм ЄС Еразмус + на основі спільних договорів між Державним університетом «Одеська політехніка» та університетами партнерами.
Можливість продовжити навчання за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.
Випускники зможуть працювати на посадах журналіста, адміністратора телевізійних передач, фахівеця з інтерв’ювання, фотокореспондента, асистента режисера телебачення, адміністратора програм радіо та телебачення тощо.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.
Загальні компетентності
- Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
- Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
- Здатність бути критичним і самокритичним.
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
- Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
- Здатність працювати в команді.
- Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.
- Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
- Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.
- Здатність спілкуватися державною мовою.
- Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Спеціальні компетентності
- Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
- Здатність формувати інформаційний контент.
- Здатність створювати медіапродукт.
- Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
- Здатність ефективно просувати створений медійний продукт.
- Здатність до провадження безпечної медіадіяльності.
- Здатність установлювати комунікацію з представниками різних інституцій та організацій на правових засадах із дотриманням професійної етики і доброчесності.
- Здатність до творчості, креативного вирішення проблемних ситуацій, продукування інноваційних ідей та їх впровадження у професійну діяльність.
- Здатність аналізувати, критично оцінювати, редагувати авторські матеріали та просувати їх на різних медіаплатформах.
- Здатність виявляти особливості медіавиробництва, медіатворчості та медіаспоживання, оцінювати їх ефективність та за потреби корегувати.
- Здатність аналізувати тенденції сучасного інформаційного ринку для провадження бізнес-діяльності в медіасфері.
- Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
- Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
- Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або з колегами.
- Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
- Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
- Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.
- Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
- Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
- Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.
- Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію іноземною мовою.
- Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук.
- Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.
- Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
- Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення медіапродукту, а також його промоцію.
- Розміщувати оперативно інформацію про свій медіапродукт на доступних інтернет-платформах.
- Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
- Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.
- Критично оцінювати, редагувати авторські матеріали з метою ефективного впливу на масову аудиторію.
- Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.
- Забезпечувати громадськість якісною щодо змісту, форми та впливу масмедійною продукцією.
- Прогнозувати тенденції розвитку медіаринку, попереджати негативні наслідки, корегувати професійну діяльність.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.
Загальні компетентності
- Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
- Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
- Здатність бути критичним і самокритичним.
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
- Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
- Здатність працювати в команді.
- Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.
- Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
- Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.
- Здатність спілкуватися державною мовою.
- Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Спеціальні компетентності
- Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
- Здатність формувати інформаційний контент.
- Здатність створювати медіапродукт.
- Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
- Здатність ефективно просувати створений медійний продукт.
- Здатність до провадження безпечної медіадіяльності.
- Здатність установлювати комунікацію з представниками різних інституцій та організацій на правових засадах із дотриманням професійної етики і доброчесності.
- Здатність до творчості, креативного вирішення проблемних ситуацій, продукування інноваційних ідей та їх впровадження у професійну діяльність.
- Здатність аналізувати, критично оцінювати, редагувати авторські матеріали та просувати їх на різних медіаплатформах.
- Здатність виявляти особливості медіавиробництва, медіатворчості та медіаспоживання, оцінювати їх ефективність та за потреби корегувати.
- Здатність аналізувати тенденції сучасного інформаційного ринку для провадження бізнес-діяльності в медіасфері.
- Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
- Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
- Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або з колегами.
- Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
- Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
- Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.
- Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
- Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
- Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.
- Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію іноземною мовою.
- Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук.
- Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.
- Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
- Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення медіапродукту, а також його промоцію.
- Розміщувати оперативно інформацію про свій медіапродукт на доступних інтернет-платформах.
- Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
- Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.
- Критично оцінювати, редагувати авторські матеріали з метою ефективного впливу на масову аудиторію.
- Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.
- Забезпечувати громадськість якісною щодо змісту, форми та впливу масмедійною продукцією.
- Прогнозувати тенденції розвитку медіаринку, попереджати негативні наслідки, корегувати професійну діяльність.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.
Загальні компетентності
- Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
- Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
- Здатність бути критичним і самокритичним.
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
- Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
- Здатність працювати в команді.
- Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.
- Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
- Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.
- Здатність спілкуватися державною мовою.
- Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Спеціальні компетентності
- Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
- Здатність формувати інформаційний контент.
- Здатність створювати медіапродукт.
- Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
- Здатність ефективно просувати створений медійний продукт.
- Здатність до провадження безпечної медіадіяльності.
- Здатність установлювати комунікацію з представниками різних інституцій та організацій на правових засадах із дотриманням професійної етики і доброчесності.
- Здатність до творчості, креативного вирішення проблемних ситуацій, продукування інноваційних ідей та їх впровадження у професійну діяльність.
- Здатність аналізувати, критично оцінювати, редагувати авторські матеріали та просувати їх на різних медіаплатформах.
- Здатність виявляти особливості медіавиробництва, медіатворчості та медіаспоживання, оцінювати їх ефективність та за потреби корегувати.
- Здатність аналізувати тенденції сучасного інформаційного ринку для провадження бізнес-діяльності в медіасфері.
- Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
- Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
- Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або з колегами.
- Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
- Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
- Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.
- Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
- Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
- Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.
- Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію іноземною мовою.
- Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук.
- Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.
- Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
- Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення медіапродукту, а також його промоцію.
- Розміщувати оперативно інформацію про свій медіапродукт на доступних інтернет-платформах.
- Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
- Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.
- Критично оцінювати, редагувати авторські матеріали з метою ефективного впливу на масову аудиторію.
- Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.
- Забезпечувати громадськість якісною щодо змісту, форми та впливу масмедійною продукцією.
- Прогнозувати тенденції розвитку медіаринку, попереджати негативні наслідки, корегувати професійну діяльність.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.
Загальні компетентності
- Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
- Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
- Здатність бути критичним і самокритичним.
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
- Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
- Здатність працювати в команді.
- Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.
- Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
- Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.
- Здатність спілкуватися державною мовою.
- Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Спеціальні компетентності
- Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
- Здатність формувати інформаційний контент.
- Здатність створювати медіапродукт.
- Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
- Здатність ефективно просувати створений медійний продукт.
- Здатність до провадження безпечної медіадіяльності.
- Здатність установлювати комунікацію з представниками різних інституцій та організацій на правових засадах із дотриманням професійної етики і доброчесності.
- Здатність до творчості, креативного вирішення проблемних ситуацій, продукування інноваційних ідей та їх впровадження у професійну діяльність.
- Здатність аналізувати, критично оцінювати, редагувати авторські матеріали та просувати їх на різних медіаплатформах.
- Здатність виявляти особливості медіавиробництва, медіатворчості та медіаспоживання, оцінювати їх ефективність та за потреби корегувати.
- Здатність аналізувати тенденції сучасного інформаційного ринку для провадження бізнес-діяльності в медіасфері.
- Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
- Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
- Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або з колегами.
- Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
- Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
- Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.
- Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
- Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
- Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.
- Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію іноземною мовою.
- Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук.
- Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.
- Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
- Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення медіапродукту, а також його промоцію.
- Розміщувати оперативно інформацію про свій медіапродукт на доступних інтернет-платформах.
- Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
- Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.
- Критично оцінювати, редагувати авторські матеріали з метою ефективного впливу на масову аудиторію.
- Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.
- Забезпечувати громадськість якісною щодо змісту, форми та впливу масмедійною продукцією.
- Прогнозувати тенденції розвитку медіаринку, попереджати негативні наслідки, корегувати професійну діяльність.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.
Загальні компетентності
- Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
- Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
- Здатність бути критичним і самокритичним.
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
- Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
- Здатність працювати в команді.
- Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.
- Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
- Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.
- Здатність спілкуватися державною мовою.
- Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Спеціальні компетентності
- Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
- Здатність формувати інформаційний контент.
- Здатність створювати медіапродукт.
- Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
- Здатність ефективно просувати створений медійний продукт.
- Здатність до провадження безпечної медіадіяльності.
- Здатність установлювати комунікацію з представниками різних інституцій та організацій на правових засадах із дотриманням професійної етики і доброчесності.
- Здатність до творчості, креативного вирішення проблемних ситуацій, продукування інноваційних ідей та їх впровадження у професійну діяльність.
- Здатність аналізувати, критично оцінювати, редагувати авторські матеріали та просувати їх на різних медіаплатформах.
- Здатність виявляти особливості медіавиробництва, медіатворчості та медіаспоживання, оцінювати їх ефективність та за потреби корегувати.
- Здатність аналізувати тенденції сучасного інформаційного ринку для провадження бізнес-діяльності в медіасфері.
- Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
- Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
- Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або з колегами.
- Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
- Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
- Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.
- Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
- Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
- Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.
- Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію іноземною мовою.
- Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук.
- Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.
- Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
- Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення медіапродукту, а також його промоцію.
- Розміщувати оперативно інформацію про свій медіапродукт на доступних інтернет-платформах.
- Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
- Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.
- Критично оцінювати, редагувати авторські матеріали з метою ефективного впливу на масову аудиторію.
- Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.
- Забезпечувати громадськість якісною щодо змісту, форми та впливу масмедійною продукцією.
- Прогнозувати тенденції розвитку медіаринку, попереджати негативні наслідки, корегувати професійну діяльність.
By government order
Education under the program is free for persons who have won the right to study under the state order.
If necessary, the cost of living in a dormitory and additional (outside the educational program) educational services are paid additionally.
Under the agreement (contract)
For students at the expense of individuals or legal entities, the amount of tuition fees, as well as the procedure for payment are set in the agreement (contract) concluded between the university and the individual (legal entity) who orders paid educational services for themselves or others person, assuming financial obligations to pay it, and is:
The cost of training for citizens of Ukraine; for foreign citizens and stateless persons permanently residing in Ukraine
2023 year of entry
2022 year of entry
2021 year of entry
2020 year of entry
2019 year of entry
2018 year of entry
2017 year of entry
The cost of training for foreign citizens and stateless persons permanently residing outside Ukraine
2020 year of entry
2019 year of entry
2018 year of entry
2017 year of entry
Tuition fees may change once a year to the officially determined inflation rate for the previous calendar year.
If necessary, the cost of living in a dormitory and additional (outside the educational program) educational services are paid additionally.
Bachelor's degree on the basis of complete general secondary education
Bachelor's degree on the basis of the degree of junior bachelor (junior specialist) 3 years
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Практична підготовка
Атестація
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Практична підготовка
Атестація
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Курсові проекти
Практична підготовка
Атестація
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Курсові проекти
Практична підготовка
Атестація
Навчальні дисципліни індивідуального вибору
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Курсові проекти
Практична підготовка
Атестація
Навчальні дисципліни індивідуального вибору
На сьогодні є небагато освітніх програм, які забезпечують широкі можливості в пошуку свого місця на ринку праці. Закінчивши навчання, Ви зможете працювати журналістами, адміністраторами, режисерами, фотокореспондентами, медіаменеджерами, фахівцями із зв’язків з громадськістю та пресою, рекламістами, прессекретарями в різних державних і недержавних організаціях, фахівцями з видавничо-поліграфічного виробництва та ін.
Якщо ці професії Вам до душі, тоді наша програма – найкращий вибір для Вас! Ми знаємо, що відбувається в сучасній журналістиці. Ми надаємо найсвіжіші знання на лекціях та практичних заняттях.
Ви дізнаєтеся, як сьогодні змінюються вимоги до журналістів, як цифровізація змінює медіаконтент, чим відрізняється чи не відрізняється регіональна журналістика від національної, якими є останні тенденції у інформаційній сфері. Ви матимете справу з різними формами інтернет-журналістики, навчитеся робити моніторинг громадської думки. Матимете справу з використанням соціальних мереж у журналістиці, проводитимете журналістське розслідування, порівнюватимете вітчизняну медіасистему із зарубіжною. Ми забезпечимо Вам можливість проходити практику в кращих ЗМІ.
Вас чекають семінари, тренінги, майстер-класи від відомих українських і зарубіжних журналістів та медіатренерів.
Ви отримаєте необхідні теоретичні знання та практичні навички в галузі засобів масової інформації та комунікації. І багато-багато іншого…