Соціальна робота

Ступінь та кваліфікація, що здобуває випускник програми
Ступінь вищої освіти, що присуджується випускнику:
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з соціальної роботи.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з соціальної роботи.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з соціальної роботи.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з соціальної роботи.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Бакалавр з соціальної роботи.
Документи про вищу освіту, що видаються випускнику програми
Bachelor Diploma;
European model Bachelor Diploma Supplement.
Qualification in the diploma:

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – Соціальна робота.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – Соціальна робота.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – Соціальна робота.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – Соціальна робота.

Ступінь вищої освіти – Бакалавр;

Спеціальність – Соціальна робота.

Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати не більше 60 кредитів ЄКТС, отриманих в межах попередньої освітньої програми підготовки молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста).

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати не більше 60 кредитів ЄКТС, отриманих в межах попередньої освітньої програми підготовки молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста).

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати не більше 60 кредитів ЄКТС, отриманих в межах попередньої освітньої програми підготовки молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста).

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати не більше 60 кредитів ЄКТС, отриманих в межах попередньої освітньої програми підготовки молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста).

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

240 кредитів ЄКТС.

Заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати не більше 60 кредитів ЄКТС, отриманих в межах попередньої освітньої програми підготовки молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста).

Тривалість програми

На основі повної загальної середньої освіти:

  • за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.

На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):

  • за денною формою навчання – 2 роки 10 місяців;
  • за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.

Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Special field Department ensuring the program implementation 
Educational Program Manager, contact person 
Боделан Марина Володимирівна
Опис предметної області програми
Об’єкт вивчення:

особи, родини, соціальні групи та громади, які потребують підтримки для покращення здоров’я, соціального функціонування та загального добробуту.

Мета навчання:

підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні спеціалізовані задачі та прикладні проблеми соціальної сфери, у тому числі управління соціальними процесами та процесами, що мають місце в індивідуальному розвитку особистості, що передбачає застосування певних теорій та методів соціальної роботи й характеризується комплексністю та невизначеністю умов, та зорієнтованих на подальшу фахову самоосвіту.

Теоретичний зміст предметної області:

поняття, концепції та методи підтримки й надання кваліфікованої допомоги особам, групам людей, громадам з метою розширення або відновлення їхньої здатності до соціального функціонування, реалізації громадянських прав, запобігання соціальній ексклюзії.

Методи, методики та технології (які має опанувати здобувач вищої освіти для застосовування на практиці):

загальнонаукові та спеціальні методи пізнання соціальних явищ; методики оцінки поведінки чи діяльності індивідів і соціальних груп; педагогічні, економічні, психологічні, соціологічні, інформаційно-комунікаційні технології.

Інструменти та обладнання:

сучасні інформаційно- комунікативні технології, інформаційні ресурси та програмні продукти, що застосовуються в соціальній сфері.

Фокус освітньої програми

Державні та міжнародні потреби сучасного суспільства в соціальній сфері. 

Міжнародні етичні засади соціальної роботи (Code of Ethics of the National Association of Social Workers). 

Втілення методів і технологій з урахуванням Світових стандартів освіти та підготовки фахівців із соціальної роботи (Global Standards for Social Work Education and Training).

Ключові слова: соціальна робота, складні життєві обставини, соціальний захист, фахівець із соціальної роботи.

Особливості та відмінності програми

Професійна підготовка здійснюється з урахуванням принципів Гуманітарної освіти (Liberal Art Education), тому передбачає опанування здобувачами базових знань не лише з соціальної роботи, але й з суміжних їй наук (Humanities, Social sciences, Natural sciences, Formal sciences).  

Освітні компоненти загальної та професійної підготовки адаптовані відповідно до сучасного соціального запиту суспільства, тому передбачають формування у здобувачів умінь і навичок досконало розв’язувати соціальні проблеми різних категорій клієнтів соціальної роботи з урахуванням принципів: соціальної справедливості (Social Justice), гідності та цінності особистості (Dignity and Worth of the Person), людських стосунків (Importance of Human Relationships), цілісності (Integrity), компетентності (Competence).  

Окремі освітні компоненти (вибіркові дисципліни) передбачають опанування здобувачами з культурної, екологічної та економічної обізнаності (Cultural Awareness and Social Diversity), тому забезпечують конкурентоспроможність на державному та міжнародному ринках праці. 

Професійна підготовка здійснюється з урахуванням принципів професійної доброчесності (Professional integrity).

В професійну підготовку впроваджено технологію  Edutainment.

Професійна підготовка передбачає можливість участі здобувачів в програмах міжнародної мобільності (тривалістю 1 – 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, або іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Опис предметної області програми
Об’єкт вивчення:

особи, родини, соціальні групи та громади, які потребують підтримки для покращення здоров’я, соціального функціонування та загального добробуту.

Мета навчання:

підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні спеціалізовані задачі та прикладні проблеми соціальної сфери, у тому числі управління соціальними процесами та процесами, що мають місце в індивідуальному розвитку особистості, що передбачає застосування певних теорій та методів соціальної роботи й характеризується комплексністю та невизначеністю умов, та зорієнтованих на подальшу фахову самоосвіту.

Теоретичний зміст предметної області:

поняття, концепції та методи підтримки й надання кваліфікованої допомоги особам, групам людей, громадам з метою розширення або відновлення їхньої здатності до соціального функціонування, реалізації громадянських прав, запобігання соціальній ексклюзії.

Методи, методики та технології (які має опанувати здобувач вищої освіти для застосовування на практиці):

загальнонаукові та спеціальні методи пізнання соціальних явищ; методики оцінки поведінки чи діяльності індивідів і соціальних груп; педагогічні, економічні, психологічні, соціологічні, інформаційно-комунікаційні технології.

Інструменти та обладнання:

сучасні інформаційно- комунікативні технології, інформаційні ресурси та програмні продукти, що застосовуються в соціальній сфері.

Фокус освітньої програми

Державні та міжнародні потреби сучасного суспільства в соціальній сфері. 

Міжнародні етичні засади соціальної роботи (Code of Ethics of the National Association of Social Workers). 

Втілення методів і технологій з урахуванням Світових стандартів освіти та підготовки фахівців із соціальної роботи (Global Standards for Social Work Education and Training).

Ключові слова: соціальна робота, складні життєві обставини, соціальний захист, фахівець із соціальної роботи.

Особливості та відмінності програми

Професійна підготовка здійснюється з урахуванням принципів Гуманітарної освіти (Liberal Art Education), тому передбачає опанування здобувачами базових знань не лише з соціальної роботи, але й з суміжних їй наук (Humanities, Social sciences, Natural sciences, Formal sciences).  

Освітні компоненти загальної та професійної підготовки адаптовані відповідно до сучасного соціального запиту суспільства, тому передбачають формування у здобувачів умінь і навичок досконало розв’язувати соціальні проблеми різних категорій клієнтів соціальної роботи з урахуванням принципів: соціальної справедливості (Social Justice), гідності та цінності особистості (Dignity and Worth of the Person), людських стосунків (Importance of Human Relationships), цілісності (Integrity), компетентності (Competence).  

Окремі освітні компоненти (вибіркові дисципліни) передбачають опанування здобувачами з культурної, екологічної та економічної обізнаності (Cultural Awareness and Social Diversity), тому забезпечують конкурентоспроможність на державному та міжнародному ринках праці. 

Професійна підготовка здійснюється з урахуванням принципів професійної доброчесності (Professional integrity).

В професійну підготовку впроваджено технологію  Edutainment.

Професійна підготовка передбачає можливість участі здобувачів в програмах міжнародної мобільності (тривалістю 1 – 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, або іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Опис предметної області програми
Об’єкт вивчення:

особи, родини, соціальні групи та громади, які потребують підтримки для покращення здоров’я, соціального функціонування та загального добробуту.

Мета навчання:

підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні спеціалізовані задачі та прикладні проблеми соціальної сфери, у тому числі управління соціальними процесами та процесами, що мають місце в індивідуальному розвитку особистості, що передбачає застосування певних теорій та методів соціальної роботи й характеризується комплексністю та невизначеністю умов, та зорієнтованих на подальшу фахову самоосвіту.

Теоретичний зміст предметної області:

поняття, концепції та методи підтримки й надання кваліфікованої допомоги особам, групам людей, громадам з метою розширення або відновлення їхньої здатності до соціального функціонування, реалізації громадянських прав, запобігання соціальній ексклюзії.

Методи, методики та технології (які має опанувати здобувач вищої освіти для застосовування на практиці):

загальнонаукові та спеціальні методи пізнання соціальних явищ; методики оцінки поведінки чи діяльності індивідів і соціальних груп; педагогічні, економічні, психологічні, соціологічні, інформаційно-комунікаційні технології.

Інструменти та обладнання:

сучасні інформаційно- комунікативні технології, інформаційні ресурси та програмні продукти, що застосовуються в соціальній сфері.

Фокус освітньої програми

Державні та міжнародні потреби сучасного суспільства в соціальній сфері. 

Міжнародні етичні засади соціальної роботи (Code of Ethics of the National Association of Social Workers). 

Втілення методів і технологій з урахуванням Світових стандартів освіти та підготовки фахівців із соціальної роботи (Global Standards for Social Work Education and Training).

Ключові слова: соціальна робота, складні життєві обставини, соціальний захист, фахівець із соціальної роботи.

Особливості та відмінності програми

Професійна підготовка здійснюється з урахуванням принципів Гуманітарної освіти (Liberal Art Education), тому передбачає опанування здобувачами базових знань не лише з соціальної роботи, але й з суміжних їй наук (Humanities, Social sciences, Natural sciences, Formal sciences).  

Освітні компоненти загальної та професійної підготовки адаптовані відповідно до сучасного соціального запиту суспільства, тому передбачають формування у здобувачів умінь і навичок досконало розв’язувати соціальні проблеми різних категорій клієнтів соціальної роботи з урахуванням принципів: соціальної справедливості (Social Justice), гідності та цінності особистості (Dignity and Worth of the Person), людських стосунків (Importance of Human Relationships), цілісності (Integrity), компетентності (Competence).  

Окремі освітні компоненти (вибіркові дисципліни) передбачають опанування здобувачами з культурної, екологічної та економічної обізнаності (Cultural Awareness and Social Diversity), тому забезпечують конкурентоспроможність на державному та міжнародному ринках праці. 

Професійна підготовка здійснюється з урахуванням принципів професійної доброчесності (Professional integrity).

В професійну підготовку впроваджено технологію  Edutainment.

Професійна підготовка передбачає можливість участі здобувачів в програмах міжнародної мобільності (тривалістю 1 – 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, або іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Опис предметної області програми
Об’єкт вивчення:

особи, родини, соціальні групи та громади, які потребують підтримки для покращення здоров’я, соціального функціонування та загального добробуту.

Мета навчання:

підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні спеціалізовані задачі та прикладні проблеми соціальної сфери, у тому числі управління соціальними процесами та процесами, що мають місце в індивідуальному розвитку особистості, що передбачає застосування певних теорій та методів соціальної роботи й характеризується комплексністю та невизначеністю умов, та зорієнтованих на подальшу фахову самоосвіту.

Теоретичний зміст предметної області:

поняття, концепції та методи підтримки й надання кваліфікованої допомоги особам, групам людей, громадам з метою розширення або відновлення їхньої здатності до соціального функціонування, реалізації громадянських прав, запобігання соціальній ексклюзії.

Методи, методики та технології (які має опанувати здобувач вищої освіти для застосовування на практиці):

загальнонаукові та спеціальні методи пізнання соціальних явищ; методики оцінки поведінки чи діяльності індивідів і соціальних груп; педагогічні, економічні, психологічні, соціологічні, інформаційно-комунікаційні технології.

Інструменти та обладнання:

сучасні інформаційно- комунікативні технології, інформаційні ресурси та програмні продукти, що застосовуються в соціальній сфері.

Фокус освітньої програми

Державні та міжнародні потреби сучасного суспільства в соціальній сфері. 

Міжнародні етичні засади соціальної роботи (Code of Ethics of the National Association of Social Workers). 

Втілення методів і технологій з урахуванням Світових стандартів освіти та підготовки фахівців із соціальної роботи (Global Standards for Social Work Education and Training).

Ключові слова: соціальна робота, складні життєві обставини, соціальний захист, фахівець із соціальної роботи.

Особливості та відмінності програми

Професійна підготовка здійснюється з урахуванням принципів Гуманітарної освіти (Liberal Art Education), тому передбачає опанування здобувачами базових знань не лише з соціальної роботи, але й з суміжних їй наук (Humanities, Social sciences, Natural sciences, Formal sciences).  

Освітні компоненти загальної та професійної підготовки адаптовані відповідно до сучасного соціального запиту суспільства, тому передбачають формування у здобувачів умінь і навичок досконало розв’язувати соціальні проблеми різних категорій клієнтів соціальної роботи з урахуванням принципів: соціальної справедливості (Social Justice), гідності та цінності особистості (Dignity and Worth of the Person), людських стосунків (Importance of Human Relationships), цілісності (Integrity), компетентності (Competence).  

Окремі освітні компоненти (вибіркові дисципліни) передбачають опанування здобувачами з культурної, екологічної та економічної обізнаності (Cultural Awareness and Social Diversity), тому забезпечують конкурентоспроможність на державному та міжнародному ринках праці. 

Професійна підготовка здійснюється з урахуванням принципів професійної доброчесності (Professional integrity).

В професійну підготовку впроваджено технологію  Edutainment.

Професійна підготовка передбачає можливість участі здобувачів в програмах міжнародної мобільності (тривалістю 1 – 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, або іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Опис предметної області програми
Об’єкт вивчення:

особи, родини, соціальні групи та громади, які потребують підтримки для покращення здоров’я, соціального функціонування та загального добробуту.

Мета навчання:

підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні спеціалізовані задачі та прикладні проблеми соціальної сфери, у тому числі управління соціальними процесами та процесами, що мають місце в індивідуальному розвитку особистості, що передбачає застосування певних теорій та методів соціальної роботи й характеризується комплексністю та невизначеністю умов, та зорієнтованих на подальшу фахову самоосвіту.

Теоретичний зміст предметної області:

поняття, концепції та методи підтримки й надання кваліфікованої допомоги особам, групам людей, громадам з метою розширення або відновлення їхньої здатності до соціального функціонування, реалізації громадянських прав, запобігання соціальній ексклюзії.

Методи, методики та технології (які має опанувати здобувач вищої освіти для застосовування на практиці):

загальнонаукові та спеціальні методи пізнання соціальних явищ; методики оцінки поведінки чи діяльності індивідів і соціальних груп; педагогічні, економічні, психологічні, соціологічні, інформаційно-комунікаційні технології.

Інструменти та обладнання:

сучасні інформаційно- комунікативні технології, інформаційні ресурси та програмні продукти, що застосовуються в соціальній сфері.

Фокус освітньої програми

Державні та міжнародні потреби сучасного суспільства в соціальній сфері. 

Міжнародні етичні засади соціальної роботи (Code of Ethics of the National Association of Social Workers). 

Втілення методів і технологій з урахуванням Світових стандартів освіти та підготовки фахівців із соціальної роботи (Global Standards for Social Work Education and Training).

Ключові слова: соціальна робота, складні життєві обставини, соціальний захист, фахівець із соціальної роботи.

Особливості та відмінності програми

Професійна підготовка здійснюється з урахуванням принципів Гуманітарної освіти (Liberal Art Education), тому передбачає опанування здобувачами базових знань не лише з соціальної роботи, але й з суміжних їй наук (Humanities, Social sciences, Natural sciences, Formal sciences).  

Освітні компоненти загальної та професійної підготовки адаптовані відповідно до сучасного соціального запиту суспільства, тому передбачають формування у здобувачів умінь і навичок досконало розв’язувати соціальні проблеми різних категорій клієнтів соціальної роботи з урахуванням принципів: соціальної справедливості (Social Justice), гідності та цінності особистості (Dignity and Worth of the Person), людських стосунків (Importance of Human Relationships), цілісності (Integrity), компетентності (Competence).  

Окремі освітні компоненти (вибіркові дисципліни) передбачають опанування здобувачами з культурної, екологічної та економічної обізнаності (Cultural Awareness and Social Diversity), тому забезпечують конкурентоспроможність на державному та міжнародному ринках праці. 

Професійна підготовка здійснюється з урахуванням принципів професійної доброчесності (Professional integrity).

В професійну підготовку впроваджено технологію  Edutainment.

Професійна підготовка передбачає можливість участі здобувачів в програмах міжнародної мобільності (тривалістю 1 – 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, або іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Опис предметної області програми
Об’єкт вивчення:

особи, родини, соціальні групи та громади, які потребують підтримки для покращення здоров’я, соціального функціонування та загального добробуту.

Мета навчання:

підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні спеціалізовані задачі та прикладні проблеми соціальної сфери, у тому числі управління соціальними процесами та процесами, що мають місце в індивідуальному розвитку особистості, що передбачає застосування певних теорій та методів соціальної роботи й характеризується комплексністю та невизначеністю умов, та зорієнтованих на подальшу фахову самоосвіту.

Теоретичний зміст предметної області:

поняття, концепції та методи підтримки й надання кваліфікованої допомоги особам, групам людей, громадам з метою розширення або відновлення їхньої здатності до соціального функціонування, реалізації громадянських прав, запобігання соціальній ексклюзії.

Методи, методики та технології (які має опанувати здобувач вищої освіти для застосовування на практиці):

загальнонаукові та спеціальні методи пізнання соціальних явищ; методики оцінки поведінки чи діяльності індивідів і соціальних груп; педагогічні, економічні, психологічні, соціологічні, інформаційно-комунікаційні технології.

Інструменти та обладнання:

сучасні інформаційно- комунікативні технології, інформаційні ресурси та програмні продукти, що застосовуються в соціальній сфері.

Фокус освітньої програми

Державні та міжнародні потреби сучасного суспільства в соціальній сфері. 

Міжнародні етичні засади соціальної роботи (Code of Ethics of the National Association of Social Workers). 

Втілення методів і технологій з урахуванням Світових стандартів освіти та підготовки фахівців із соціальної роботи (Global Standards for Social Work Education and Training).

Ключові слова: соціальна робота, складні життєві обставини, соціальний захист, фахівець із соціальної роботи.

Особливості та відмінності програми

Професійна підготовка здійснюється з урахуванням принципів Гуманітарної освіти (Liberal Art Education), тому передбачає опанування здобувачами базових знань не лише з соціальної роботи, але й з суміжних їй наук (Humanities, Social sciences, Natural sciences, Formal sciences).  

Освітні компоненти загальної та професійної підготовки адаптовані відповідно до сучасного соціального запиту суспільства, тому передбачають формування у здобувачів умінь і навичок досконало розв’язувати соціальні проблеми різних категорій клієнтів соціальної роботи з урахуванням принципів: соціальної справедливості (Social Justice), гідності та цінності особистості (Dignity and Worth of the Person), людських стосунків (Importance of Human Relationships), цілісності (Integrity), компетентності (Competence).  

Окремі освітні компоненти (вибіркові дисципліни) передбачають опанування здобувачами з культурної, екологічної та економічної обізнаності (Cultural Awareness and Social Diversity), тому забезпечують конкурентоспроможність на державному та міжнародному ринках праці. 

Професійна підготовка здійснюється з урахуванням принципів професійної доброчесності (Professional integrity).

В професійну підготовку впроваджено технологію  Edutainment.

Професійна підготовка передбачає можливість участі здобувачів в програмах міжнародної мобільності (тривалістю 1 – 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, або іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Особливості реалізації програми
Підходи до викладання та навчання

Основними видами навчальних занять є: лекція (традиційні, мультимедійні, інтерактивні та ін.); лабораторні роботи та практичні заняття (з елементами дискусії; ділова гра; робота в малих групах; проблемні евристичні діалоги; «кейс-метод»; брейнстормінг; розв’язання онлайн квестів;  самостійна робота пошукового характеру; публічний виступ та ін.), тренінгові заняття. 

Передбачено: самостійна робота, яка визначається робочою навчальною програмою конкретної дисципліни; робота у студентських наукових гуртках; наукові дослідження під керівництвом викладачів кафедри; участь у міждисциплінарних проєктах та тренінгах та ін.

 

Система оцінювання

Система оцінювання ґрунтується на принципах ЄКТС та здійснюється за 100-бальною шкалою.

Оцінка за шкалою університету Оцінка за шкалою ЄКТС Оцінка за національною шкалою
Екзамени та диференційовані заліки Заліки
90–100 A Відмінно Зараховано
82–89 B Добре
75–81 C
67–74 D Задовільно
60–66 E
35–59 FX Незадовільно Не зараховано
0–34 F

 

Кожний навчальний семестр містить два модульних контролі. Кожний модульний контроль оцінюється у максимально можливі 50 балів. 

Якщо підсумковою формою контролю є залік, то підсумкова оцінка формується як накопичувальна за результатами оцінювання всіх навчальних елементів, які заплановані на семестр для виконання здобувачами вищої освіти. Оцінку «зараховано» отримують здобувачі вищої освіти, які виконали всі навчальні елементи не менш, ніж на 60 %. 

До екзамену допускаються здобувачі, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж 60 %.

Критерії оцінювання кожного навчального елемента визначені в робочій програмі навчальної дисципліни і доводяться до відома здобувачів на першому в семестрі занятті відповідно до положення про робочу програму навчальної дисципліни.

Оприлюднення змісту навчальної дисципліни та критеріїв оцінювання здійснюється через силабуси дисциплін, які розміщені на офіційному вебсайті університету.

Здобувачі зобов’язані дотримуватись принципів академічної доброчесності при виконанні модульних контрольних робіт, поточних контрольних завдань, індивідуальних завдань з дисципліни.

Ресурсне забезпечення реалізації програми
Специфічні характеристики кадрового забезпечення

Понад 90% професорсько-викладацького складу, задіяного до викладання циклу дисциплін професійної підготовки,  мають відповідні наукові ступені щодо дисциплін та академічну кваліфікацію.

Специфічні характеристики матеріальнотехнічного забезпечення

Використання сучасного обладнання. 
https://op.edu.ua/about/reports#11

Специфічні характеристики інформаційно-методичного забезпечення

Ресурси інформаційного освітнього середовища ОНПУ: бази даних SCOPUS and Web of Science; інституційний репозиторій (eONPUIR); електронні навчальні та методичні видання університету тощо.
Використання віртуального навчального середовища ОНПУ та авторських розробок професорсько-викладацького складу.
https://library.opu.ua
https://el.opu.ua

Академічна мобільність
Нормативно-правові акти

Академічна мобільність регламентується Постановою КМУ № 579 “Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність” від 12 серпня 2015 року та Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність (нова редакція). (Введено в дію наказом ректора від 3 жовтня 2019 № 37). https://op.edu.ua/document/2501

Національна кредитна мобільність

На основі двосторонніх договорів між ОНПУ та технічними університетами України.

Міжнародна кредитна мобільність

У рамках програм ЄС Еразмус на основі спільних договорів між ОНПУ та університетами-партнерами.

Академічні та професійні права випускників
Доступ до подальшого навчання 

Можливість продовжити навчання за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.

Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.

Працевлаштування випускників 

Можливість обіймати посади: соціальний працівник, фахівець із соціальної роботи, інспектор з соціальної допомоги, посередник (медіатор), кар’єрний радник, вихователь виправно-трудового закладу, спеціаліст державної служби тощо.

Можливість працювати у сфері: державного управління; юстиції та правосуддя  (управліннях та відділах кримінально-виконавчої інспекції Державної пенітенціарної служби); охорони здоров’я та надання соціальної допомоги (психіатричних лікарнях, наркологічних лікарнях, лікарнях «Хоспіс», реабілітаційних установах змішаного типу); благодійної діяльності (благодійних фондах, благодійних товариствах) тощо.

Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у соціальній сфері або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів соціальної роботи та характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності
  • Здатність реалізувати свої права та обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини й громадянина в Україні. 
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності й досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки й технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. 
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Здатність планувати та управляти часом. 
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. 
  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. 
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 
  • Здатність вчитися та опанувати сучасними знаннями.
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. 
  • Вміння виявляти, ставити та розв’язувати проблеми.  
  • Здатність приймати обґрунтовані рішення. 
  • Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети. 
  • Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків. 
  • Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
Спеціальні компетентності:
  • Знання і розуміння сутності, значення і видів соціальної роботи та основних її напрямів (психологічного, соціально-педагогічного, юридичного, економічного, медичного). 
  • Здатність прогнозувати перебіг різних соціальних процесів.  
  • Знання і розуміння нормативно-правової бази стосовно соціальної роботи та соціального забезпечення. 
  • Здатність до аналізу соціально-психологічних явищ, процесів становлення, розвитку та соціалізації особистості, розвитку соціальної групи та громади. 
  • Здатність до виявлення, соціального інспектування та оцінки потреб вразливих категорій громадян, у тому числі які опинилися в складних життєвих обставинах. 
  • Знання і розуміння організації та функціонування системи соціального захисту і соціальних служб. 
  • Здатність до співпраці у міжнародному середовищі та розпізнавання міжкультурних проблем у професійній практиці. 
  • Здатність застосовувати сучасні експериментальні методи роботи з соціальними об’єктами в польових і лабораторних умовах. 
  • Здатність оцінювати соціальні проблеми, потреби, особливості та ресурси клієнтів. 
  • Здатність розробляти шляхи подолання соціальних проблем і знаходити ефективні методи їх вирішення. 
  • Здатність до надання допомоги та підтримки клієнтам із врахуванням їх індивідуальних потреб, вікових відмінностей, гендерних, етнічних та інших особливостей.
  • Здатність ініціювати соціальні зміни, спрямовані на піднесення соціального добробуту. 
  • Здатність до розробки та реалізації соціальних проєктів і програм. 
  • Здатність до застосування методів менеджменту для організації власної професійної діяльності та управління діяльністю соціальних робітників і волонтерів, іншого персоналу. 
  • Здатність взаємодіяти з клієнтами, представниками різних професійних груп та громад. 
  • Здатність дотримуватися етичних принципів та стандартів соціальної роботи. 
  • Здатність виявляти та залучати ресурси організацій партнерів з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності. 
  • Здатність до генерування нових ідей та креативності у професійній сфері. 
  • Здатність оцінювати результати та якість професійної діяльності у сфері соціальної роботи. 
  • Здатність до сприяння підвищенню добробуту і соціального захисту осіб, здійснення соціальної допомоги та надання підтримки тим, хто перебуває у складних життєвих обставинах.
Програмні результати навчання
  • Здійснювати пошук, аналіз і синтез інформації з різних джерел для розв’язування професійних завдань і встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між соціальними подіями та явищами. 
  • Вільно спілкуватися усно і письмово державною та іноземною мовами з професійних питань. 
  • Ідентифікувати, формулювати й розв’язувати завдання у сфері соціальної роботи, інтегрувати теоретичні знання та практичний досвід. 
  • Формулювати власні обґрунтовані судження на основі аналізу соціальної проблеми. 
  • Теоретично аргументувати шляхи подолання проблем та складних життєвих обставин, обирати ефективні методи їх вирішення, передбачати наслідки.
  • Розробляти перспективні та поточні плани, програми проведення заходів, оперативно приймати ефективні рішення у складних ситуаціях. 
  • Використовувати спеціалізоване програмне забезпечення у ході розв’язання професійних завдань. 
  • Критично аналізувати й оцінювати чинну соціальну політику країни, соціально політичні процеси на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях. 
  • Використовувати відповідні наукові дослідження та застосовувати дослідницькі професійні навички у ході надання соціальної допомоги. 
  • Аналізувати соціально-психологічні процеси в малих та великих групах. 
  • Використовувати методи профілактики для запобігання можливих відхилень у психічному розвитку, порушень поведінки, взаємостосунків, для розв’язання конфліктів, попередження соціальних ризиків та складних життєвих обставин. 
  • Визначати зміст співпраці з організаціями-партнерами з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності. 
  • Використовувати методи соціальної діагностики у процесі оцінювання проблем, потреб, специфічних особливостей та ресурсів клієнтів. 
  • Самостійно визначати ті обставини, у з’ясуванні яких потрібна соціальна допомога. 
  • Приймати практичні рішення для покращення соціального добробуту та підвищення соціальної безпеки. 
  • Застосовувати методи менеджменту для організації власної професійної діяльності та управління діяльністю соціальних робітників і волонтерів, іншого персоналу. 
  • Встановлювати та підтримувати взаємини з клієнтами на підґрунті взаємної довіри та відповідно до етичних принципів і стандартів соціальної роботи, надавати їм психологічну підтримку й наснажувати клієнтів. 
  • Налагоджувати співпрацю з представниками різних професійних груп та громад; використовувати стратегії індивідуального та колективного представництва інтересів клієнтів. 
  • Виявляти сильні сторони та залучати особистісні ресурси клієнтів, ресурси соціальної групи й громади для розв’язання їх проблем, виходу зі складних життєвих обставин. 
  • Виявляти етичні дилеми та суперечності у професійній діяльності та застосовувати засоби супервізії для їх розв’язання. 
  • Демонструвати толерантну поведінку, виявляти повагу до культурних, релігійних, етнічних відмінностей, розрізняти вплив стереотипів та упереджень. 
  • Демонструвати уміння креативно розв’язувати проблеми та приймати інноваційні рішення, мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей. 
  • Конструювати процес та результат соціальної роботи в межах поставлених завдань, використовувати кількісні та якісні показники, коригувати план роботи відповідно до результатів оцінки.
     
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у соціальній сфері або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів соціальної роботи та характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності
  • Здатність реалізувати свої права та обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини й громадянина в Україні. 
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності й досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки й технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. 
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Здатність планувати та управляти часом. 
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. 
  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. 
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 
  • Здатність вчитися та опанувати сучасними знаннями.
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. 
  • Вміння виявляти, ставити та розв’язувати проблеми.  
  • Здатність приймати обґрунтовані рішення. 
  • Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети. 
  • Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків. 
  • Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
Спеціальні компетентності:
  • Знання і розуміння сутності, значення і видів соціальної роботи та основних її напрямів (психологічного, соціально-педагогічного, юридичного, економічного, медичного). 
  • Здатність прогнозувати перебіг різних соціальних процесів.  
  • Знання і розуміння нормативно-правової бази стосовно соціальної роботи та соціального забезпечення. 
  • Здатність до аналізу соціально-психологічних явищ, процесів становлення, розвитку та соціалізації особистості, розвитку соціальної групи та громади. 
  • Здатність до виявлення, соціального інспектування та оцінки потреб вразливих категорій громадян, у тому числі які опинилися в складних життєвих обставинах. 
  • Знання і розуміння організації та функціонування системи соціального захисту і соціальних служб. 
  • Здатність до співпраці у міжнародному середовищі та розпізнавання міжкультурних проблем у професійній практиці. 
  • Здатність застосовувати сучасні експериментальні методи роботи з соціальними об’єктами в польових і лабораторних умовах. 
  • Здатність оцінювати соціальні проблеми, потреби, особливості та ресурси клієнтів. 
  • Здатність розробляти шляхи подолання соціальних проблем і знаходити ефективні методи їх вирішення. 
  • Здатність до надання допомоги та підтримки клієнтам із врахуванням їх індивідуальних потреб, вікових відмінностей, гендерних, етнічних та інших особливостей.
  • Здатність ініціювати соціальні зміни, спрямовані на піднесення соціального добробуту. 
  • Здатність до розробки та реалізації соціальних проєктів і програм. 
  • Здатність до застосування методів менеджменту для організації власної професійної діяльності та управління діяльністю соціальних робітників і волонтерів, іншого персоналу. 
  • Здатність взаємодіяти з клієнтами, представниками різних професійних груп та громад. 
  • Здатність дотримуватися етичних принципів та стандартів соціальної роботи. 
  • Здатність виявляти та залучати ресурси організацій партнерів з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності. 
  • Здатність до генерування нових ідей та креативності у професійній сфері. 
  • Здатність оцінювати результати та якість професійної діяльності у сфері соціальної роботи. 
  • Здатність до сприяння підвищенню добробуту і соціального захисту осіб, здійснення соціальної допомоги та надання підтримки тим, хто перебуває у складних життєвих обставинах.
Програмні результати навчання
  • Здійснювати пошук, аналіз і синтез інформації з різних джерел для розв’язування професійних завдань і встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між соціальними подіями та явищами. 
  • Вільно спілкуватися усно і письмово державною та іноземною мовами з професійних питань. 
  • Ідентифікувати, формулювати й розв’язувати завдання у сфері соціальної роботи, інтегрувати теоретичні знання та практичний досвід. 
  • Формулювати власні обґрунтовані судження на основі аналізу соціальної проблеми. 
  • Теоретично аргументувати шляхи подолання проблем та складних життєвих обставин, обирати ефективні методи їх вирішення, передбачати наслідки.
  • Розробляти перспективні та поточні плани, програми проведення заходів, оперативно приймати ефективні рішення у складних ситуаціях. 
  • Використовувати спеціалізоване програмне забезпечення у ході розв’язання професійних завдань. 
  • Критично аналізувати й оцінювати чинну соціальну політику країни, соціально політичні процеси на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях. 
  • Використовувати відповідні наукові дослідження та застосовувати дослідницькі професійні навички у ході надання соціальної допомоги. 
  • Аналізувати соціально-психологічні процеси в малих та великих групах. 
  • Використовувати методи профілактики для запобігання можливих відхилень у психічному розвитку, порушень поведінки, взаємостосунків, для розв’язання конфліктів, попередження соціальних ризиків та складних життєвих обставин. 
  • Визначати зміст співпраці з організаціями-партнерами з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності. 
  • Використовувати методи соціальної діагностики у процесі оцінювання проблем, потреб, специфічних особливостей та ресурсів клієнтів. 
  • Самостійно визначати ті обставини, у з’ясуванні яких потрібна соціальна допомога. 
  • Приймати практичні рішення для покращення соціального добробуту та підвищення соціальної безпеки. 
  • Застосовувати методи менеджменту для організації власної професійної діяльності та управління діяльністю соціальних робітників і волонтерів, іншого персоналу. 
  • Встановлювати та підтримувати взаємини з клієнтами на підґрунті взаємної довіри та відповідно до етичних принципів і стандартів соціальної роботи, надавати їм психологічну підтримку й наснажувати клієнтів. 
  • Налагоджувати співпрацю з представниками різних професійних груп та громад; використовувати стратегії індивідуального та колективного представництва інтересів клієнтів. 
  • Виявляти сильні сторони та залучати особистісні ресурси клієнтів, ресурси соціальної групи й громади для розв’язання їх проблем, виходу зі складних життєвих обставин. 
  • Виявляти етичні дилеми та суперечності у професійній діяльності та застосовувати засоби супервізії для їх розв’язання. 
  • Демонструвати толерантну поведінку, виявляти повагу до культурних, релігійних, етнічних відмінностей, розрізняти вплив стереотипів та упереджень. 
  • Демонструвати уміння креативно розв’язувати проблеми та приймати інноваційні рішення, мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей. 
  • Конструювати процес та результат соціальної роботи в межах поставлених завдань, використовувати кількісні та якісні показники, коригувати план роботи відповідно до результатів оцінки.
     
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у соціальній сфері або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів соціальної роботи та характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності
  • Здатність реалізувати свої права та обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини й громадянина в Україні. 
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності й досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки й технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. 
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Здатність планувати та управляти часом. 
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. 
  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. 
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 
  • Здатність вчитися та опанувати сучасними знаннями.
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. 
  • Вміння виявляти, ставити та розв’язувати проблеми.  
  • Здатність приймати обґрунтовані рішення. 
  • Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети. 
  • Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків. 
  • Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
Спеціальні компетентності:
  • Знання і розуміння сутності, значення і видів соціальної роботи та основних її напрямів (психологічного, соціально-педагогічного, юридичного, економічного, медичного). 
  • Здатність прогнозувати перебіг різних соціальних процесів.  
  • Знання і розуміння нормативно-правової бази стосовно соціальної роботи та соціального забезпечення. 
  • Здатність до аналізу соціально-психологічних явищ, процесів становлення, розвитку та соціалізації особистості, розвитку соціальної групи та громади. 
  • Здатність до виявлення, соціального інспектування та оцінки потреб вразливих категорій громадян, у тому числі які опинилися в складних життєвих обставинах. 
  • Знання і розуміння організації та функціонування системи соціального захисту і соціальних служб. 
  • Здатність до співпраці у міжнародному середовищі та розпізнавання міжкультурних проблем у професійній практиці. 
  • Здатність застосовувати сучасні експериментальні методи роботи з соціальними об’єктами в польових і лабораторних умовах. 
  • Здатність оцінювати соціальні проблеми, потреби, особливості та ресурси клієнтів. 
  • Здатність розробляти шляхи подолання соціальних проблем і знаходити ефективні методи їх вирішення. 
  • Здатність до надання допомоги та підтримки клієнтам із врахуванням їх індивідуальних потреб, вікових відмінностей, гендерних, етнічних та інших особливостей.
  • Здатність ініціювати соціальні зміни, спрямовані на піднесення соціального добробуту. 
  • Здатність до розробки та реалізації соціальних проєктів і програм. 
  • Здатність до застосування методів менеджменту для організації власної професійної діяльності та управління діяльністю соціальних робітників і волонтерів, іншого персоналу. 
  • Здатність взаємодіяти з клієнтами, представниками різних професійних груп та громад. 
  • Здатність дотримуватися етичних принципів та стандартів соціальної роботи. 
  • Здатність виявляти та залучати ресурси організацій партнерів з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності. 
  • Здатність до генерування нових ідей та креативності у професійній сфері. 
  • Здатність оцінювати результати та якість професійної діяльності у сфері соціальної роботи. 
  • Здатність до сприяння підвищенню добробуту і соціального захисту осіб, здійснення соціальної допомоги та надання підтримки тим, хто перебуває у складних життєвих обставинах.
Програмні результати навчання
  • Здійснювати пошук, аналіз і синтез інформації з різних джерел для розв’язування професійних завдань і встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між соціальними подіями та явищами. 
  • Вільно спілкуватися усно і письмово державною та іноземною мовами з професійних питань. 
  • Ідентифікувати, формулювати й розв’язувати завдання у сфері соціальної роботи, інтегрувати теоретичні знання та практичний досвід. 
  • Формулювати власні обґрунтовані судження на основі аналізу соціальної проблеми. 
  • Теоретично аргументувати шляхи подолання проблем та складних життєвих обставин, обирати ефективні методи їх вирішення, передбачати наслідки.
  • Розробляти перспективні та поточні плани, програми проведення заходів, оперативно приймати ефективні рішення у складних ситуаціях. 
  • Використовувати спеціалізоване програмне забезпечення у ході розв’язання професійних завдань. 
  • Критично аналізувати й оцінювати чинну соціальну політику країни, соціально політичні процеси на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях. 
  • Використовувати відповідні наукові дослідження та застосовувати дослідницькі професійні навички у ході надання соціальної допомоги. 
  • Аналізувати соціально-психологічні процеси в малих та великих групах. 
  • Використовувати методи профілактики для запобігання можливих відхилень у психічному розвитку, порушень поведінки, взаємостосунків, для розв’язання конфліктів, попередження соціальних ризиків та складних життєвих обставин. 
  • Визначати зміст співпраці з організаціями-партнерами з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності. 
  • Використовувати методи соціальної діагностики у процесі оцінювання проблем, потреб, специфічних особливостей та ресурсів клієнтів. 
  • Самостійно визначати ті обставини, у з’ясуванні яких потрібна соціальна допомога. 
  • Приймати практичні рішення для покращення соціального добробуту та підвищення соціальної безпеки. 
  • Застосовувати методи менеджменту для організації власної професійної діяльності та управління діяльністю соціальних робітників і волонтерів, іншого персоналу. 
  • Встановлювати та підтримувати взаємини з клієнтами на підґрунті взаємної довіри та відповідно до етичних принципів і стандартів соціальної роботи, надавати їм психологічну підтримку й наснажувати клієнтів. 
  • Налагоджувати співпрацю з представниками різних професійних груп та громад; використовувати стратегії індивідуального та колективного представництва інтересів клієнтів. 
  • Виявляти сильні сторони та залучати особистісні ресурси клієнтів, ресурси соціальної групи й громади для розв’язання їх проблем, виходу зі складних життєвих обставин. 
  • Виявляти етичні дилеми та суперечності у професійній діяльності та застосовувати засоби супервізії для їх розв’язання. 
  • Демонструвати толерантну поведінку, виявляти повагу до культурних, релігійних, етнічних відмінностей, розрізняти вплив стереотипів та упереджень. 
  • Демонструвати уміння креативно розв’язувати проблеми та приймати інноваційні рішення, мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей. 
  • Конструювати процес та результат соціальної роботи в межах поставлених завдань, використовувати кількісні та якісні показники, коригувати план роботи відповідно до результатів оцінки.
     
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у соціальній сфері або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів соціальної роботи та характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності
  • Здатність реалізувати свої права та обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини й громадянина в Україні. 
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності й досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки й технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. 
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Здатність планувати та управляти часом. 
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. 
  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. 
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 
  • Здатність вчитися та опанувати сучасними знаннями.
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. 
  • Вміння виявляти, ставити та розв’язувати проблеми.  
  • Здатність приймати обґрунтовані рішення. 
  • Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети. 
  • Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків. 
  • Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
Спеціальні компетентності:
  • Знання і розуміння сутності, значення і видів соціальної роботи та основних її напрямів (психологічного, соціально-педагогічного, юридичного, економічного, медичного). 
  • Здатність прогнозувати перебіг різних соціальних процесів.  
  • Знання і розуміння нормативно-правової бази стосовно соціальної роботи та соціального забезпечення. 
  • Здатність до аналізу соціально-психологічних явищ, процесів становлення, розвитку та соціалізації особистості, розвитку соціальної групи та громади. 
  • Здатність до виявлення, соціального інспектування та оцінки потреб вразливих категорій громадян, у тому числі які опинилися в складних життєвих обставинах. 
  • Знання і розуміння організації та функціонування системи соціального захисту і соціальних служб. 
  • Здатність до співпраці у міжнародному середовищі та розпізнавання міжкультурних проблем у професійній практиці. 
  • Здатність застосовувати сучасні експериментальні методи роботи з соціальними об’єктами в польових і лабораторних умовах. 
  • Здатність оцінювати соціальні проблеми, потреби, особливості та ресурси клієнтів. 
  • Здатність розробляти шляхи подолання соціальних проблем і знаходити ефективні методи їх вирішення. 
  • Здатність до надання допомоги та підтримки клієнтам із врахуванням їх індивідуальних потреб, вікових відмінностей, гендерних, етнічних та інших особливостей.
  • Здатність ініціювати соціальні зміни, спрямовані на піднесення соціального добробуту. 
  • Здатність до розробки та реалізації соціальних проєктів і програм. 
  • Здатність до застосування методів менеджменту для організації власної професійної діяльності та управління діяльністю соціальних робітників і волонтерів, іншого персоналу. 
  • Здатність взаємодіяти з клієнтами, представниками різних професійних груп та громад. 
  • Здатність дотримуватися етичних принципів та стандартів соціальної роботи. 
  • Здатність виявляти та залучати ресурси організацій партнерів з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності. 
  • Здатність до генерування нових ідей та креативності у професійній сфері. 
  • Здатність оцінювати результати та якість професійної діяльності у сфері соціальної роботи. 
  • Здатність до сприяння підвищенню добробуту і соціального захисту осіб, здійснення соціальної допомоги та надання підтримки тим, хто перебуває у складних життєвих обставинах.
Програмні результати навчання
  • Здійснювати пошук, аналіз і синтез інформації з різних джерел для розв’язування професійних завдань і встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між соціальними подіями та явищами. 
  • Вільно спілкуватися усно і письмово державною та іноземною мовами з професійних питань. 
  • Ідентифікувати, формулювати й розв’язувати завдання у сфері соціальної роботи, інтегрувати теоретичні знання та практичний досвід. 
  • Формулювати власні обґрунтовані судження на основі аналізу соціальної проблеми. 
  • Теоретично аргументувати шляхи подолання проблем та складних життєвих обставин, обирати ефективні методи їх вирішення, передбачати наслідки.
  • Розробляти перспективні та поточні плани, програми проведення заходів, оперативно приймати ефективні рішення у складних ситуаціях. 
  • Використовувати спеціалізоване програмне забезпечення у ході розв’язання професійних завдань. 
  • Критично аналізувати й оцінювати чинну соціальну політику країни, соціально політичні процеси на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях. 
  • Використовувати відповідні наукові дослідження та застосовувати дослідницькі професійні навички у ході надання соціальної допомоги. 
  • Аналізувати соціально-психологічні процеси в малих та великих групах. 
  • Використовувати методи профілактики для запобігання можливих відхилень у психічному розвитку, порушень поведінки, взаємостосунків, для розв’язання конфліктів, попередження соціальних ризиків та складних життєвих обставин. 
  • Визначати зміст співпраці з організаціями-партнерами з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності. 
  • Використовувати методи соціальної діагностики у процесі оцінювання проблем, потреб, специфічних особливостей та ресурсів клієнтів. 
  • Самостійно визначати ті обставини, у з’ясуванні яких потрібна соціальна допомога. 
  • Приймати практичні рішення для покращення соціального добробуту та підвищення соціальної безпеки. 
  • Застосовувати методи менеджменту для організації власної професійної діяльності та управління діяльністю соціальних робітників і волонтерів, іншого персоналу. 
  • Встановлювати та підтримувати взаємини з клієнтами на підґрунті взаємної довіри та відповідно до етичних принципів і стандартів соціальної роботи, надавати їм психологічну підтримку й наснажувати клієнтів. 
  • Налагоджувати співпрацю з представниками різних професійних груп та громад; використовувати стратегії індивідуального та колективного представництва інтересів клієнтів. 
  • Виявляти сильні сторони та залучати особистісні ресурси клієнтів, ресурси соціальної групи й громади для розв’язання їх проблем, виходу зі складних життєвих обставин. 
  • Виявляти етичні дилеми та суперечності у професійній діяльності та застосовувати засоби супервізії для їх розв’язання. 
  • Демонструвати толерантну поведінку, виявляти повагу до культурних, релігійних, етнічних відмінностей, розрізняти вплив стереотипів та упереджень. 
  • Демонструвати уміння креативно розв’язувати проблеми та приймати інноваційні рішення, мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей. 
  • Конструювати процес та результат соціальної роботи в межах поставлених завдань, використовувати кількісні та якісні показники, коригувати план роботи відповідно до результатів оцінки.
     
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у соціальній сфері або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів соціальної роботи та характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності
  • Здатність реалізувати свої права та обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини й громадянина в Україні. 
  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності й досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки й технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. 
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  • Здатність планувати та управляти часом. 
  • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. 
  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. 
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 
  • Здатність вчитися та опанувати сучасними знаннями.
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. 
  • Вміння виявляти, ставити та розв’язувати проблеми.  
  • Здатність приймати обґрунтовані рішення. 
  • Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети. 
  • Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків. 
  • Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
Спеціальні компетентності:
  • Знання і розуміння сутності, значення і видів соціальної роботи та основних її напрямів (психологічного, соціально-педагогічного, юридичного, економічного, медичного). 
  • Здатність прогнозувати перебіг різних соціальних процесів.  
  • Знання і розуміння нормативно-правової бази стосовно соціальної роботи та соціального забезпечення. 
  • Здатність до аналізу соціально-психологічних явищ, процесів становлення, розвитку та соціалізації особистості, розвитку соціальної групи та громади. 
  • Здатність до виявлення, соціального інспектування та оцінки потреб вразливих категорій громадян, у тому числі які опинилися в складних життєвих обставинах. 
  • Знання і розуміння організації та функціонування системи соціального захисту і соціальних служб. 
  • Здатність до співпраці у міжнародному середовищі та розпізнавання міжкультурних проблем у професійній практиці. 
  • Здатність застосовувати сучасні експериментальні методи роботи з соціальними об’єктами в польових і лабораторних умовах. 
  • Здатність оцінювати соціальні проблеми, потреби, особливості та ресурси клієнтів. 
  • Здатність розробляти шляхи подолання соціальних проблем і знаходити ефективні методи їх вирішення. 
  • Здатність до надання допомоги та підтримки клієнтам із врахуванням їх індивідуальних потреб, вікових відмінностей, гендерних, етнічних та інших особливостей.
  • Здатність ініціювати соціальні зміни, спрямовані на піднесення соціального добробуту. 
  • Здатність до розробки та реалізації соціальних проєктів і програм. 
  • Здатність до застосування методів менеджменту для організації власної професійної діяльності та управління діяльністю соціальних робітників і волонтерів, іншого персоналу. 
  • Здатність взаємодіяти з клієнтами, представниками різних професійних груп та громад. 
  • Здатність дотримуватися етичних принципів та стандартів соціальної роботи. 
  • Здатність виявляти та залучати ресурси організацій партнерів з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності. 
  • Здатність до генерування нових ідей та креативності у професійній сфері. 
  • Здатність оцінювати результати та якість професійної діяльності у сфері соціальної роботи. 
  • Здатність до сприяння підвищенню добробуту і соціального захисту осіб, здійснення соціальної допомоги та надання підтримки тим, хто перебуває у складних життєвих обставинах.
Програмні результати навчання
  • Здійснювати пошук, аналіз і синтез інформації з різних джерел для розв’язування професійних завдань і встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між соціальними подіями та явищами. 
  • Вільно спілкуватися усно і письмово державною та іноземною мовами з професійних питань. 
  • Ідентифікувати, формулювати й розв’язувати завдання у сфері соціальної роботи, інтегрувати теоретичні знання та практичний досвід. 
  • Формулювати власні обґрунтовані судження на основі аналізу соціальної проблеми. 
  • Теоретично аргументувати шляхи подолання проблем та складних життєвих обставин, обирати ефективні методи їх вирішення, передбачати наслідки.
  • Розробляти перспективні та поточні плани, програми проведення заходів, оперативно приймати ефективні рішення у складних ситуаціях. 
  • Використовувати спеціалізоване програмне забезпечення у ході розв’язання професійних завдань. 
  • Критично аналізувати й оцінювати чинну соціальну політику країни, соціально політичні процеси на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях. 
  • Використовувати відповідні наукові дослідження та застосовувати дослідницькі професійні навички у ході надання соціальної допомоги. 
  • Аналізувати соціально-психологічні процеси в малих та великих групах. 
  • Використовувати методи профілактики для запобігання можливих відхилень у психічному розвитку, порушень поведінки, взаємостосунків, для розв’язання конфліктів, попередження соціальних ризиків та складних життєвих обставин. 
  • Визначати зміст співпраці з організаціями-партнерами з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності. 
  • Використовувати методи соціальної діагностики у процесі оцінювання проблем, потреб, специфічних особливостей та ресурсів клієнтів. 
  • Самостійно визначати ті обставини, у з’ясуванні яких потрібна соціальна допомога. 
  • Приймати практичні рішення для покращення соціального добробуту та підвищення соціальної безпеки. 
  • Застосовувати методи менеджменту для організації власної професійної діяльності та управління діяльністю соціальних робітників і волонтерів, іншого персоналу. 
  • Встановлювати та підтримувати взаємини з клієнтами на підґрунті взаємної довіри та відповідно до етичних принципів і стандартів соціальної роботи, надавати їм психологічну підтримку й наснажувати клієнтів. 
  • Налагоджувати співпрацю з представниками різних професійних груп та громад; використовувати стратегії індивідуального та колективного представництва інтересів клієнтів. 
  • Виявляти сильні сторони та залучати особистісні ресурси клієнтів, ресурси соціальної групи й громади для розв’язання їх проблем, виходу зі складних життєвих обставин. 
  • Виявляти етичні дилеми та суперечності у професійній діяльності та застосовувати засоби супервізії для їх розв’язання. 
  • Демонструвати толерантну поведінку, виявляти повагу до культурних, релігійних, етнічних відмінностей, розрізняти вплив стереотипів та упереджень. 
  • Демонструвати уміння креативно розв’язувати проблеми та приймати інноваційні рішення, мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей. 
  • Конструювати процес та результат соціальної роботи в межах поставлених завдань, використовувати кількісні та якісні показники, коригувати план роботи відповідно до результатів оцінки.