Соціальна робота

Ступінь та кваліфікація, що здобуває випускник програми
Ступінь вищої освіти, що присуджується випускнику:
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Магістр з соціальної роботи.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Магістр з соціальної роботи.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Магістр з соціальної роботи.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Магістр з соціальної роботи.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Магістр з соціальної роботи.
Документи про вищу освіту, що видаються випускнику програми
Master Diploma;
European model Master Diploma Supplement.
Qualification in the diploma:

Ступінь вищої освіти – Магістр.

Спеціальність – 231 Соціальна робота.

Ступінь вищої освіти – Магістр.

Спеціальність – 231 Соціальна робота.

Ступінь вищої освіти – Магістр.
Спеціальність – 231 Соціальна робота.

Ступінь вищої освіти – Магістр.
Спеціальність – 231 Соціальна робота.

Ступінь вищої освіти – Магістр.
Спеціальність – 231 Соціальна робота.

Обсяг програми

90 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

90 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

90 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

90 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

90 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Special field Department ensuring the program implementation 
Гарант освітньої програми 
Опис предметної області програми

Опанування здобувачами вищої освіти поглиблених теоретичних знань та практичних умінь в галузі соціальної роботи, необхідних для ефективного виконання інноваційних завдань професійної діяльності, управління та проведення досліджень в соціальній сфері.

Фокус освітньої програми

Управління в соціальній сфері, втілення інноваційних методів і технологій соціальної роботи.

Особливості та відмінності програми

Характерною особливістю даної освітньо-професійної програми є:

  • використання в процесі магістерської підготовки інтерактивних методів, професійно- ситуаційного навчання з урахуванням принципів Гуманітарної освіти (Liberal Art Education);
  • поглиблене вивчення дисциплін управлінського змісту;
  • реалізація особистісного потенціалу здобувача, розвиток його творчих (креативних) здібностей, гуманізму;
  • забезпечення конкурентоспроможності магістрів із соціальної роботи завдяки підготовленості до впровадження інноваційних методів вирішення соціальних проблем й оптимального використання соціальних ресурсів;
  • відповідність ОП світовим стандартам освіти і підготовки фахівців із соціальної роботи (Global Standards for Social Work Education and Training);
  • здійснення професійної підготовки на засадах професійної доброчесності (Рrofessional integrity).
Опис предметної області програми

Опанування здобувачами вищої освіти поглиблених теоретичних знань та практичних умінь в галузі соціальної роботи, необхідних для ефективного виконання інноваційних завдань професійної діяльності, управління та проведення досліджень в соціальній сфері.

Фокус освітньої програми

Управління в соціальній сфері, втілення інноваційних методів і технологій соціальної роботи.

Особливості та відмінності програми

Характерною особливістю даної освітньо-професійної програми є:

  • використання в процесі магістерської підготовки інтерактивних методів, професійно- ситуаційного навчання з урахуванням принципів Гуманітарної освіти (Liberal Art Education);
  • поглиблене вивчення дисциплін управлінського змісту;
  • реалізація особистісного потенціалу здобувача, розвиток його творчих (креативних) здібностей, гуманізму;
  • забезпечення конкурентоспроможності магістрів із соціальної роботи завдяки підготовленості до впровадження інноваційних методів вирішення соціальних проблем й оптимального використання соціальних ресурсів;
  • відповідність ОП світовим стандартам освіти і підготовки фахівців із соціальної роботи (Global Standards for Social Work Education and Training);
  • здійснення професійної підготовки на засадах професійної доброчесності (Рrofessional integrity).
Опис предметної області програми

Опанування здобувачами вищої освіти поглиблених теоретичних знань та практичних умінь в галузі соціальної роботи, необхідних для ефективного виконання інноваційних завдань професійної діяльності, управління та проведення досліджень в соціальній сфері.

Фокус освітньої програми

Управління в соціальній сфері, втілення інноваційних методів і технологій соціальної роботи.

Особливості та відмінності програми

Характерною особливістю даної освітньо-професійної програми є:

  • використання в процесі магістерської підготовки інтерактивних методів, професійно- ситуаційного навчання з урахуванням принципів Гуманітарної освіти (Liberal Art Education);
  • поглиблене вивчення дисциплін управлінського змісту;
  • реалізація особистісного потенціалу здобувача, розвиток його творчих (креативних) здібностей, гуманізму;
  • забезпечення конкурентоспроможності магістрів із соціальної роботи завдяки підготовленості до впровадження інноваційних методів вирішення соціальних проблем й оптимального використання соціальних ресурсів;
  • відповідність ОП світовим стандартам освіти і підготовки фахівців із соціальної роботи (Global Standards for Social Work Education and Training);
  • здійснення професійної підготовки на засадах професійної доброчесності (Рrofessional integrity).
Опис предметної області програми

Опанування здобувачами вищої освіти поглиблених теоретичних знань та практичних умінь в галузі соціальної роботи, необхідних для ефективного виконання інноваційних завдань професійної діяльності, управління та проведення досліджень в соціальній сфері.

Фокус освітньої програми

Управління в соціальній сфері, втілення інноваційних методів і технологій соціальної роботи.

Особливості та відмінності програми

Характерною особливістю даної освітньо-професійної програми є:

  • використання в процесі магістерської підготовки інтерактивних методів, професійно- ситуаційного навчання з урахуванням принципів Гуманітарної освіти (Liberal Art Education);
  • поглиблене вивчення дисциплін управлінського змісту;
  • реалізація особистісного потенціалу здобувача, розвиток його творчих (креативних) здібностей, гуманізму;
  • забезпечення конкурентоспроможності магістрів із соціальної роботи завдяки підготовленості до впровадження інноваційних методів вирішення соціальних проблем й оптимального використання соціальних ресурсів;
  • відповідність ОП світовим стандартам освіти і підготовки фахівців із соціальної роботи (Global Standards for Social Work Education and Training);
  • здійснення професійної підготовки на засадах професійної доброчесності (Рrofessional integrity).
Опис предметної області програми

Опанування здобувачами вищої освіти поглиблених теоретичних знань та практичних умінь в галузі соціальної роботи, необхідних для ефективного виконання інноваційних завдань професійної діяльності, управління та проведення досліджень в соціальній сфері.

Фокус освітньої програми

Управління в соціальній сфері, втілення інноваційних методів і технологій соціальної роботи.

Особливості та відмінності програми

Характерною особливістю даної освітньо-професійної програми є:

  • використання в процесі магістерської підготовки інтерактивних методів, професійно- ситуаційного навчання з урахуванням принципів Гуманітарної освіти (Liberal Art Education);
  • поглиблене вивчення дисциплін управлінського змісту;
  • реалізація особистісного потенціалу здобувача, розвиток його творчих (креативних) здібностей, гуманізму;
  • забезпечення конкурентоспроможності магістрів із соціальної роботи завдяки підготовленості до впровадження інноваційних методів вирішення соціальних проблем й оптимального використання соціальних ресурсів;
  • відповідність ОП світовим стандартам освіти і підготовки фахівців із соціальної роботи (Global Standards for Social Work Education and Training);
  • здійснення професійної підготовки на засадах професійної доброчесності (Рrofessional integrity).
Особливості реалізації програми
Підходи до викладання та навчання

Викладання проводиться у вигляді: традиційних лекцій, мультимедійних та інтерактивних лекцій, практичних, лабораторних, тренінгових занять. Використовуються проблемні лекції, інтерактивні лекції з елементами дискусії, ділова гра, робота в малих групах, проблемні евристичні діалоги, «кейс-метод», брейнстормінг, самостійна робота пошукового характеру, публічний виступ та ін.

Передбачено: самостійна робота, яка визначається робочою програмою конкретної навчальної дисципліни, завданнями та рекомендаціями викладача (підготовка до поточних аудиторних занять; пошуково-аналітична робота: виконання індивідуальних творчих письмових робіт, рефератів, РГР з використанням підручників, конспектів, статей, оглядів та ін., зокрема іноземною мовою.). Проведення досліджень. Участь у міждисциплінарних проектах та тренінгах, науково-дослідних роботах, у групах з розробки освітніх програм, робота у студентських наукових гуртках. Підготовка кваліфікаційної роботи магістра під постійним керівництвом наукового керівника, консультацій з науково-педагогічними працівниками та представниками соціальних служб.

Система оцінювання

Система оцінювання ґрунтується на принципах ЄКТС та здійснюється за 100-бальною шкалою.

Оцінка за шкалою університету Оцінка за шкалою ЄКТС Оцінка за національною шкалою
Екзамени та диференційовані заліки Заліки
90–100 A Відмінно Зараховано
82–89 B Добре
75–81 C
67–74 D Задовільно
60–66 E
35–59 FX Незадовільно Не зараховано
0–34 F

 

Кожний навчальний семестр містить два модульних контролі. Кожний модульний контроль оцінюється у максимально можливі 50 балів. 

Якщо підсумковою формою контролю є залік, то підсумкова оцінка формується як накопичувальна за результатами оцінювання всіх навчальних елементів, які заплановані на семестр для виконання здобувачами вищої освіти. Оцінку «зараховано» отримують здобувачі вищої освіти, які виконали всі навчальні елементи не менш, ніж на 60 %. 

До екзамену допускаються здобувачі, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж 60 %.

Критерії оцінювання кожного навчального елемента визначені в робочій програмі навчальної дисципліни і доводяться до відома здобувачів на першому в семестрі занятті відповідно до положення про робочу програму навчальної дисципліни.

Оприлюднення змісту навчальної дисципліни та критеріїв оцінювання здійснюється через силабуси дисциплін, які розміщені на офіційному вебсайті університету.

Здобувачі зобов’язані дотримуватись принципів академічної доброчесності при виконанні модульних контрольних робіт, поточних контрольних завдань, індивідуальних завдань з дисципліни.

Ресурсне забезпечення реалізації програми

Освітня та професійна кваліфікація викладачів, які залучені до реалізації освітньо-професійної програми, дозволяє на високому професійному рівні викладати відповідні дисципліни. 95% професорсько-викладацького складу, задіяного до викладання циклу дисциплін професійної підготовки, мають відповідні наукові ступені щодо дисциплін, які викладають.

Академічна мобільність

Академічна мобільність регламентується Постановою КМУ № 579 «Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність» від 12 серпня 2015 року.

 

Національна кредитна мобільність

На основі двосторонніх договорів між ОНПУ та університетами України.

Міжнародна кредитна мобільність

У рамках програми ЄС Еразмус+ на основі спільних договорів між ОНПУ та університетами партнерами.

Навчання іноземних здобувачів вищої освіти

На загальних умовах, та засвоєнні дисципліни «Українська мова як іноземна».

Академічні та професійні права випускників
Доступ до подальшого навчання 

Можливість продовжити навчання за третім (освітньо-науковим) рівнем.

Працевлаштування випускників 

Можливість працювати у сфері: державного управління (управліннях, відділах у справах сім’ї та молоді, центрах соціальних служб); охорони здоров’я та надання соціальних послуг, благодійної діяльності тощо.

Робочі місця в організаціях всіх форм власності, на підприємствах, в адміністративних, соціальних організаціях (установах, закладах), відділах з управління персоналом, навчальних закладах.

Професійна кваліфікація:

  • Професіонал в галузі соціального захисту населення;
  • Керівники інших функціональних підрозділів;
  • Керівники інших малих підприємств без апарату управління;
  • Менеджери (управителі) у соціальній сфері;
  • Керівник (директор) установи (закладу) соціального захисту населення;
  • Професіонал з розвитку персоналу;
  • Фахівець з питань зайнятості (хедхантер);
  • Молодший науковий співробітник (соціальний захист населення);
  • Соціальний працівник;
  • Фахівець (з допомоги неблагополучним родинам, грошової допомоги дітям і т. ін.);
  • Фахівець з соціальної роботи;
  • Фахівець із соціальної допомоги вдома;
  • Фахівець-організатор соціально-побутового обслуговування.
Перелік компетентностей випускника
Загальні
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • Здатність розробляти і управляти проектами.
  • Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Здатність працювати в команді.
  • Професійні етичні зобов’язання.
  • Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
  • Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
  • Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
Предметні
  • Здатність до розуміння та використання сучасних теорій, методологій і методів соціальних та інших наук, у тому числі методи математичної статистики та кількісні соціологічні методи, стосовно завдань фундаментальних і прикладних досліджень у галузі соціальної роботи.
  • Здатність до виявлення соціально значимих проблем і факторів досягнення соціального благополуччя різних груп населення.
  • Здатність професійно діагностувати, прогнозувати, проектувати та моделювати соціальні ситуації.
  • Здатність до впровадження методів і технологій інноваційного практикування та управління в системі соціальної роботи
Фахові
  • Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (експертами з інших галузей/видів економічної діяльності), налагоджувати взаємодію державних, громадських і комерційних організацій на підґрунті соціального партнерства.
  • Здатність до оцінки процесу і результату професійної діяльності та якості соціальних послуг.
  • Здатність до професійної рефлексії.
  • Здатність до спільної діяльності та групової мотивації, фасилітації процесів прийняття групових рішень.
  • Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців.
  • Здатність виявляти ініціативу та підприємливість задля вирішення соціальних проблем через упровадження соціальних інновацій.
  • Здатність виявляти професійну ідентичність та діяти згідно з цінностями соціальної роботи.
  • Здатність до критичного оцінювання соціальних наслідків політики у сфері прав людини, соціальної інклюзії та сталого розвитку суспільства.
  • Здатність до формування позитивного іміджу професії, її статусу в суспільстві.
  • Здатність до ефективного менеджменту організації у сфері соціальної роботи.
  • Здатність до розроблення, апробації та втілення соціальних проектів і технологій.
  • Здатність упроваджувати результати наукового пошуку в практичну діяльність.
Програмні результати навчання
  • Розв’язувати складні задачі і проблеми, що потребують оновлення й інтеграції знань в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог.
  • Критично оцінювати результати наукових досліджень і різні джерела знань про практики соціальної роботи, формулювати висновки та рекомендації щодо їх впровадження.
  • Застосовувати іноземні джерела при виконанні завдань науково-дослідної та прикладної діяльності, висловлюватися іноземною мовою усно та письмово.
  • Показувати глибинне знання та системне розуміння теоретичних концепцій, як із галузі соціальної роботи, так і з інших галузей соціогуманітарних наук.
  • Збирати та здійснювати кількісний і якісний аналіз емпіричних даних.
  • Самостійно й автономно знаходити інформацію необхідну для професійного зростання, опановувати її, засвоювати та продукувати нові знання, розвивати професійні навички та якості.
  • Застосовувати загальне програмне забезпечення для вирішення професійних задач та здійснення наукового дослідження.
  • Автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях.
  • Виконувати рефлексивні практики в контексті цінностей соціальної роботи, відповідальності, у тому числі для запобігання професійного вигорання.
  • Аналізувати соціальний та індивідуальний контекст проблем особи, сім’ї, соціальної групи, громади, формулювати мету і завдання соціальної роботи, планувати втручання в складних і непередбачуваних обставинах відповідно до цінностей соціальної роботи.
  • Організовувати спільну діяльність фахівців різних галузей і непрофесіоналів, здійснювати їх підготовку до виконання завдань соціальної роботи, ініціювати командоутворення та координувати командну роботу.
  • Оцінювати соціальні наслідки політики у сфері прав людини, соціальної інклюзії та сталого розвитку суспільства, розробляти рекомендації стосовно удосконалення нормативно-правового забезпечення соціальної роботи.
  • Демонструвати ініціативу, самостійність, оригінальність, генерувати нові ідеї для розв’язання завдань професійної діяльності.
  • Визначати методологію прикладного наукового дослідження та застосовувати методи кількісного та якісного аналізу результатів, у тому числі методи математичної статистики.
  • Розробляти критерії та показники ефективності професійної діяльності, застосовувати їх в оцінюванні виконаної роботи, пропонувати рекомендації щодо забезпечення якості соціальних послуг та управлінських рішень.
  • Розробляти соціальні проекти на високопрофесійному рівні.
  • Самостійно будувати та підтримувати цілеспрямовані, професійні взаємини з широким колом людей, представниками різних спільнот і організацій, аргументувати, переконувати, вести конструктивні переговори, результативні бесіди, дискусії, толерантно ставитися до альтернативних думок.
  • Демонструвати позитивне ставлення до власної професії та відповідати своєю поведінкою етичним принципам і стандартам соціальної роботи.
  • Розробляти, апробувати та втілювати соціальні проекти і технології.
  • Упроваджувати результати наукового пошуку в практичну діяльність.
Перелік компетентностей випускника
Загальні
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • Здатність розробляти і управляти проектами.
  • Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Здатність працювати в команді.
  • Професійні етичні зобов’язання.
  • Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
  • Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
  • Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
Предметні
  • Здатність до розуміння та використання сучасних теорій, методологій і методів соціальних та інших наук, у тому числі методи математичної статистики та кількісні соціологічні методи, стосовно завдань фундаментальних і прикладних досліджень у галузі соціальної роботи.
  • Здатність до виявлення соціально значимих проблем і факторів досягнення соціального благополуччя різних груп населення.
  • Здатність професійно діагностувати, прогнозувати, проектувати та моделювати соціальні ситуації.
  • Здатність до впровадження методів і технологій інноваційного практикування та управління в системі соціальної роботи
Фахові
  • Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (експертами з інших галузей/видів економічної діяльності), налагоджувати взаємодію державних, громадських і комерційних організацій на підґрунті соціального партнерства.
  • Здатність до оцінки процесу і результату професійної діяльності та якості соціальних послуг.
  • Здатність до професійної рефлексії.
  • Здатність до спільної діяльності та групової мотивації, фасилітації процесів прийняття групових рішень.
  • Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців.
  • Здатність виявляти ініціативу та підприємливість задля вирішення соціальних проблем через упровадження соціальних інновацій.
  • Здатність виявляти професійну ідентичність та діяти згідно з цінностями соціальної роботи.
  • Здатність до критичного оцінювання соціальних наслідків політики у сфері прав людини, соціальної інклюзії та сталого розвитку суспільства.
  • Здатність до формування позитивного іміджу професії, її статусу в суспільстві.
  • Здатність до ефективного менеджменту організації у сфері соціальної роботи.
  • Здатність до розроблення, апробації та втілення соціальних проектів і технологій.
  • Здатність упроваджувати результати наукового пошуку в практичну діяльність.
Програмні результати навчання
  • Розв’язувати складні задачі і проблеми, що потребують оновлення й інтеграції знань в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог.
  • Критично оцінювати результати наукових досліджень і різні джерела знань про практики соціальної роботи, формулювати висновки та рекомендації щодо їх впровадження.
  • Застосовувати іноземні джерела при виконанні завдань науково-дослідної та прикладної діяльності, висловлюватися іноземною мовою усно та письмово.
  • Показувати глибинне знання та системне розуміння теоретичних концепцій, як із галузі соціальної роботи, так і з інших галузей соціогуманітарних наук.
  • Збирати та здійснювати кількісний і якісний аналіз емпіричних даних.
  • Самостійно й автономно знаходити інформацію необхідну для професійного зростання, опановувати її, засвоювати та продукувати нові знання, розвивати професійні навички та якості.
  • Застосовувати загальне програмне забезпечення для вирішення професійних задач та здійснення наукового дослідження.
  • Автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях.
  • Виконувати рефлексивні практики в контексті цінностей соціальної роботи, відповідальності, у тому числі для запобігання професійного вигорання.
  • Аналізувати соціальний та індивідуальний контекст проблем особи, сім’ї, соціальної групи, громади, формулювати мету і завдання соціальної роботи, планувати втручання в складних і непередбачуваних обставинах відповідно до цінностей соціальної роботи.
  • Організовувати спільну діяльність фахівців різних галузей і непрофесіоналів, здійснювати їх підготовку до виконання завдань соціальної роботи, ініціювати командоутворення та координувати командну роботу.
  • Оцінювати соціальні наслідки політики у сфері прав людини, соціальної інклюзії та сталого розвитку суспільства, розробляти рекомендації стосовно удосконалення нормативно-правового забезпечення соціальної роботи.
  • Демонструвати ініціативу, самостійність, оригінальність, генерувати нові ідеї для розв’язання завдань професійної діяльності.
  • Визначати методологію прикладного наукового дослідження та застосовувати методи кількісного та якісного аналізу результатів, у тому числі методи математичної статистики.
  • Розробляти критерії та показники ефективності професійної діяльності, застосовувати їх в оцінюванні виконаної роботи, пропонувати рекомендації щодо забезпечення якості соціальних послуг та управлінських рішень.
  • Розробляти соціальні проекти на високопрофесійному рівні.
  • Самостійно будувати та підтримувати цілеспрямовані, професійні взаємини з широким колом людей, представниками різних спільнот і організацій, аргументувати, переконувати, вести конструктивні переговори, результативні бесіди, дискусії, толерантно ставитися до альтернативних думок.
  • Демонструвати позитивне ставлення до власної професії та відповідати своєю поведінкою етичним принципам і стандартам соціальної роботи.
  • Розробляти, апробувати та втілювати соціальні проекти і технології.
  • Упроваджувати результати наукового пошуку в практичну діяльність.
Перелік компетентностей випускника
Загальні
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • Здатність розробляти і управляти проектами.
  • Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Здатність працювати в команді.
  • Професійні етичні зобов’язання.
  • Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
  • Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
  • Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
Предметні
  • Здатність до розуміння та використання сучасних теорій, методологій і методів соціальних та інших наук, у тому числі методи математичної статистики та кількісні соціологічні методи, стосовно завдань фундаментальних і прикладних досліджень у галузі соціальної роботи.
  • Здатність до виявлення соціально значимих проблем і факторів досягнення соціального благополуччя різних груп населення.
  • Здатність професійно діагностувати, прогнозувати, проектувати та моделювати соціальні ситуації.
  • Здатність до впровадження методів і технологій інноваційного практикування та управління в системі соціальної роботи
Фахові
  • Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (експертами з інших галузей/видів економічної діяльності), налагоджувати взаємодію державних, громадських і комерційних організацій на підґрунті соціального партнерства.
  • Здатність до оцінки процесу і результату професійної діяльності та якості соціальних послуг.
  • Здатність до професійної рефлексії.
  • Здатність до спільної діяльності та групової мотивації, фасилітації процесів прийняття групових рішень.
  • Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців.
  • Здатність виявляти ініціативу та підприємливість задля вирішення соціальних проблем через упровадження соціальних інновацій.
  • Здатність виявляти професійну ідентичність та діяти згідно з цінностями соціальної роботи.
  • Здатність до критичного оцінювання соціальних наслідків політики у сфері прав людини, соціальної інклюзії та сталого розвитку суспільства.
  • Здатність до формування позитивного іміджу професії, її статусу в суспільстві.
  • Здатність до ефективного менеджменту організації у сфері соціальної роботи.
  • Здатність до розроблення, апробації та втілення соціальних проектів і технологій.
  • Здатність упроваджувати результати наукового пошуку в практичну діяльність.
Програмні результати навчання
  • Розв’язувати складні задачі і проблеми, що потребують оновлення й інтеграції знань в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог.
  • Критично оцінювати результати наукових досліджень і різні джерела знань про практики соціальної роботи, формулювати висновки та рекомендації щодо їх впровадження.
  • Застосовувати іноземні джерела при виконанні завдань науково-дослідної та прикладної діяльності, висловлюватися іноземною мовою усно та письмово.
  • Показувати глибинне знання та системне розуміння теоретичних концепцій, як із галузі соціальної роботи, так і з інших галузей соціогуманітарних наук.
  • Збирати та здійснювати кількісний і якісний аналіз емпіричних даних.
  • Самостійно й автономно знаходити інформацію необхідну для професійного зростання, опановувати її, засвоювати та продукувати нові знання, розвивати професійні навички та якості.
  • Застосовувати загальне програмне забезпечення для вирішення професійних задач та здійснення наукового дослідження.
  • Автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях.
  • Виконувати рефлексивні практики в контексті цінностей соціальної роботи, відповідальності, у тому числі для запобігання професійного вигорання.
  • Аналізувати соціальний та індивідуальний контекст проблем особи, сім’ї, соціальної групи, громади, формулювати мету і завдання соціальної роботи, планувати втручання в складних і непередбачуваних обставинах відповідно до цінностей соціальної роботи.
  • Організовувати спільну діяльність фахівців різних галузей і непрофесіоналів, здійснювати їх підготовку до виконання завдань соціальної роботи, ініціювати командоутворення та координувати командну роботу.
  • Оцінювати соціальні наслідки політики у сфері прав людини, соціальної інклюзії та сталого розвитку суспільства, розробляти рекомендації стосовно удосконалення нормативно-правового забезпечення соціальної роботи.
  • Демонструвати ініціативу, самостійність, оригінальність, генерувати нові ідеї для розв’язання завдань професійної діяльності.
  • Визначати методологію прикладного наукового дослідження та застосовувати методи кількісного та якісного аналізу результатів, у тому числі методи математичної статистики.
  • Розробляти критерії та показники ефективності професійної діяльності, застосовувати їх в оцінюванні виконаної роботи, пропонувати рекомендації щодо забезпечення якості соціальних послуг та управлінських рішень.
  • Розробляти соціальні проекти на високопрофесійному рівні.
  • Самостійно будувати та підтримувати цілеспрямовані, професійні взаємини з широким колом людей, представниками різних спільнот і організацій, аргументувати, переконувати, вести конструктивні переговори, результативні бесіди, дискусії, толерантно ставитися до альтернативних думок.
  • Демонструвати позитивне ставлення до власної професії та відповідати своєю поведінкою етичним принципам і стандартам соціальної роботи.
  • Розробляти, апробувати та втілювати соціальні проекти і технології.
  • Упроваджувати результати наукового пошуку в практичну діяльність.
Перелік компетентностей випускника
Загальні
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • Здатність розробляти і управляти проектами.
  • Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Здатність працювати в команді.
  • Професійні етичні зобов’язання.
  • Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
  • Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
  • Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
Предметні
  • Здатність до розуміння та використання сучасних теорій, методологій і методів соціальних та інших наук, у тому числі методи математичної статистики та кількісні соціологічні методи, стосовно завдань фундаментальних і прикладних досліджень у галузі соціальної роботи.
  • Здатність до виявлення соціально значимих проблем і факторів досягнення соціального благополуччя різних груп населення.
  • Здатність професійно діагностувати, прогнозувати, проектувати та моделювати соціальні ситуації.
  • Здатність до впровадження методів і технологій інноваційного практикування та управління в системі соціальної роботи
Фахові
  • Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (експертами з інших галузей/видів економічної діяльності), налагоджувати взаємодію державних, громадських і комерційних організацій на підґрунті соціального партнерства.
  • Здатність до оцінки процесу і результату професійної діяльності та якості соціальних послуг.
  • Здатність до професійної рефлексії.
  • Здатність до спільної діяльності та групової мотивації, фасилітації процесів прийняття групових рішень.
  • Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців.
  • Здатність виявляти ініціативу та підприємливість задля вирішення соціальних проблем через упровадження соціальних інновацій.
  • Здатність виявляти професійну ідентичність та діяти згідно з цінностями соціальної роботи.
  • Здатність до критичного оцінювання соціальних наслідків політики у сфері прав людини, соціальної інклюзії та сталого розвитку суспільства.
  • Здатність до формування позитивного іміджу професії, її статусу в суспільстві.
  • Здатність до ефективного менеджменту організації у сфері соціальної роботи.
  • Здатність до розроблення, апробації та втілення соціальних проектів і технологій.
  • Здатність упроваджувати результати наукового пошуку в практичну діяльність.
Програмні результати навчання
  • Розв’язувати складні задачі і проблеми, що потребують оновлення й інтеграції знань в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог.
  • Критично оцінювати результати наукових досліджень і різні джерела знань про практики соціальної роботи, формулювати висновки та рекомендації щодо їх впровадження.
  • Застосовувати іноземні джерела при виконанні завдань науково-дослідної та прикладної діяльності, висловлюватися іноземною мовою усно та письмово.
  • Показувати глибинне знання та системне розуміння теоретичних концепцій, як із галузі соціальної роботи, так і з інших галузей соціогуманітарних наук.
  • Збирати та здійснювати кількісний і якісний аналіз емпіричних даних.
  • Самостійно й автономно знаходити інформацію необхідну для професійного зростання, опановувати її, засвоювати та продукувати нові знання, розвивати професійні навички та якості.
  • Застосовувати загальне програмне забезпечення для вирішення професійних задач та здійснення наукового дослідження.
  • Автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях.
  • Виконувати рефлексивні практики в контексті цінностей соціальної роботи, відповідальності, у тому числі для запобігання професійного вигорання.
  • Аналізувати соціальний та індивідуальний контекст проблем особи, сім’ї, соціальної групи, громади, формулювати мету і завдання соціальної роботи, планувати втручання в складних і непередбачуваних обставинах відповідно до цінностей соціальної роботи.
  • Організовувати спільну діяльність фахівців різних галузей і непрофесіоналів, здійснювати їх підготовку до виконання завдань соціальної роботи, ініціювати командоутворення та координувати командну роботу.
  • Оцінювати соціальні наслідки політики у сфері прав людини, соціальної інклюзії та сталого розвитку суспільства, розробляти рекомендації стосовно удосконалення нормативно-правового забезпечення соціальної роботи.
  • Демонструвати ініціативу, самостійність, оригінальність, генерувати нові ідеї для розв’язання завдань професійної діяльності.
  • Визначати методологію прикладного наукового дослідження та застосовувати методи кількісного та якісного аналізу результатів, у тому числі методи математичної статистики.
  • Розробляти критерії та показники ефективності професійної діяльності, застосовувати їх в оцінюванні виконаної роботи, пропонувати рекомендації щодо забезпечення якості соціальних послуг та управлінських рішень.
  • Розробляти соціальні проекти на високопрофесійному рівні.
  • Самостійно будувати та підтримувати цілеспрямовані, професійні взаємини з широким колом людей, представниками різних спільнот і організацій, аргументувати, переконувати, вести конструктивні переговори, результативні бесіди, дискусії, толерантно ставитися до альтернативних думок.
  • Демонструвати позитивне ставлення до власної професії та відповідати своєю поведінкою етичним принципам і стандартам соціальної роботи.
  • Розробляти, апробувати та втілювати соціальні проекти і технології.
  • Упроваджувати результати наукового пошуку в практичну діяльність.
Перелік компетентностей випускника
Загальні
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • Здатність розробляти і управляти проектами.
  • Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
  • Здатність спілкуватися іноземною мовою.
  • Навички міжособистісної взаємодії.
  • Здатність працювати в команді.
  • Професійні етичні зобов’язання.
  • Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
  • Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
  • Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
Предметні
  • Здатність до розуміння та використання сучасних теорій, методологій і методів соціальних та інших наук, у тому числі методи математичної статистики та кількісні соціологічні методи, стосовно завдань фундаментальних і прикладних досліджень у галузі соціальної роботи.
  • Здатність до виявлення соціально значимих проблем і факторів досягнення соціального благополуччя різних груп населення.
  • Здатність професійно діагностувати, прогнозувати, проектувати та моделювати соціальні ситуації.
  • Здатність до впровадження методів і технологій інноваційного практикування та управління в системі соціальної роботи
Фахові
  • Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (експертами з інших галузей/видів економічної діяльності), налагоджувати взаємодію державних, громадських і комерційних організацій на підґрунті соціального партнерства.
  • Здатність до оцінки процесу і результату професійної діяльності та якості соціальних послуг.
  • Здатність до професійної рефлексії.
  • Здатність до спільної діяльності та групової мотивації, фасилітації процесів прийняття групових рішень.
  • Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців.
  • Здатність виявляти ініціативу та підприємливість задля вирішення соціальних проблем через упровадження соціальних інновацій.
  • Здатність виявляти професійну ідентичність та діяти згідно з цінностями соціальної роботи.
  • Здатність до критичного оцінювання соціальних наслідків політики у сфері прав людини, соціальної інклюзії та сталого розвитку суспільства.
  • Здатність до формування позитивного іміджу професії, її статусу в суспільстві.
  • Здатність до ефективного менеджменту організації у сфері соціальної роботи.
  • Здатність до розроблення, апробації та втілення соціальних проектів і технологій.
  • Здатність упроваджувати результати наукового пошуку в практичну діяльність.
Програмні результати навчання
  • Розв’язувати складні задачі і проблеми, що потребують оновлення й інтеграції знань в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог.
  • Критично оцінювати результати наукових досліджень і різні джерела знань про практики соціальної роботи, формулювати висновки та рекомендації щодо їх впровадження.
  • Застосовувати іноземні джерела при виконанні завдань науково-дослідної та прикладної діяльності, висловлюватися іноземною мовою усно та письмово.
  • Показувати глибинне знання та системне розуміння теоретичних концепцій, як із галузі соціальної роботи, так і з інших галузей соціогуманітарних наук.
  • Збирати та здійснювати кількісний і якісний аналіз емпіричних даних.
  • Самостійно й автономно знаходити інформацію необхідну для професійного зростання, опановувати її, засвоювати та продукувати нові знання, розвивати професійні навички та якості.
  • Застосовувати загальне програмне забезпечення для вирішення професійних задач та здійснення наукового дослідження.
  • Автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях.
  • Виконувати рефлексивні практики в контексті цінностей соціальної роботи, відповідальності, у тому числі для запобігання професійного вигорання.
  • Аналізувати соціальний та індивідуальний контекст проблем особи, сім’ї, соціальної групи, громади, формулювати мету і завдання соціальної роботи, планувати втручання в складних і непередбачуваних обставинах відповідно до цінностей соціальної роботи.
  • Організовувати спільну діяльність фахівців різних галузей і непрофесіоналів, здійснювати їх підготовку до виконання завдань соціальної роботи, ініціювати командоутворення та координувати командну роботу.
  • Оцінювати соціальні наслідки політики у сфері прав людини, соціальної інклюзії та сталого розвитку суспільства, розробляти рекомендації стосовно удосконалення нормативно-правового забезпечення соціальної роботи.
  • Демонструвати ініціативу, самостійність, оригінальність, генерувати нові ідеї для розв’язання завдань професійної діяльності.
  • Визначати методологію прикладного наукового дослідження та застосовувати методи кількісного та якісного аналізу результатів, у тому числі методи математичної статистики.
  • Розробляти критерії та показники ефективності професійної діяльності, застосовувати їх в оцінюванні виконаної роботи, пропонувати рекомендації щодо забезпечення якості соціальних послуг та управлінських рішень.
  • Розробляти соціальні проекти на високопрофесійному рівні.
  • Самостійно будувати та підтримувати цілеспрямовані, професійні взаємини з широким колом людей, представниками різних спільнот і організацій, аргументувати, переконувати, вести конструктивні переговори, результативні бесіди, дискусії, толерантно ставитися до альтернативних думок.
  • Демонструвати позитивне ставлення до власної професії та відповідати своєю поведінкою етичним принципам і стандартам соціальної роботи.
  • Розробляти, апробувати та втілювати соціальні проекти і технології.
  • Упроваджувати результати наукового пошуку в практичну діяльність.