Educational program editing
45 кредитів ЄКТС.
Нормативний строк підготовки становить 4 роки.
45 кредитів ЄКТС.
Нормативний строк підготовки становить 4 роки.
45 кредитів ЄКТС.
Нормативний строк підготовки становить 4 роки.
45 кредитів ЄКТС.
Нормативний строк підготовки становить 4 роки.
Об’єктами вивчення є
науково-методичний базис управління організаціями та їх об’єднаннями за невизначеності умов і вимог.
Цілі навчання:
Набуття знань і умінь у сфері менеджменту, що дозволяють розв’язувати комплексні проблеми з управління організаціями та їх об’єднаннями на засадах глибокого переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Теоретичний зміст предметної області:
актуальні концептуальні та методологічні знання в сфері менеджменту
Методи, методики, технології та інструменти:
методи і методики наукового пізнання та аналітичної обробки інформації, інформаційно-комунікаційні технології дослідницької діяльності; економіко-математичні методи та інформаційні технології наукових досліджень, прикладний інструментарій у сфері менеджменту.
Наукові дослідження в сфері менеджменту, зокрема управління розвитком виробничого сектору економіки, його суб’єктів та процесів, спрямовані на продукування нових знань щодо теоретико-методологічної бази та на розроблення практичних рекомендацій, що матимуть широке застосування в сфері менеджменту, управління розвитком виробничого сектору економіки, його суб’єктів та процесів.
Ключові слова: виробничий сектор економіки, дослідження, інструментарій, менеджмент, методологія, розвиток, теорія.
Особливістю програми є її спрямування на підготовку науково-педагогічних та управлінських кадрів, здатних до застосування дослідницьких якостей, інноваційних методик та сучасних знань при аналізі та структуруванні проблем сучасного менеджменту виробничого сектору економіки та його суб’єктів, використання ефективного інструментарію при розробці рішень щодо їх розв’язання, продукування нових знань та інструментарію в сфері управління розвитком виробничого сектору економіки та його суб’єктів, здійснення інноваційної, наукової, педагогічної діяльності.
Програма заснована на багаторічному досвіді функціонування наукової школи інноваційної трансформатики ОНПУ, що досліджує проблеми інноватики, управління розвитком виробничого сектору економіки та його суб’єктів різного рівня.
Всі члени групи забезпечення професійної складової програми мають досвід підготовки та атестації наукових кадрів, керівництва та/або виконання науково-дослідних робіт з економіки та управління національним господарством та\або підприємствами (за видами економічної діяльності).
Об’єктами вивчення є
науково-методичний базис управління організаціями та їх об’єднаннями за невизначеності умов і вимог.
Цілі навчання:
Набуття знань і умінь у сфері менеджменту, що дозволяють розв’язувати комплексні проблеми з управління організаціями та їх об’єднаннями на засадах глибокого переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Теоретичний зміст предметної області:
актуальні концептуальні та методологічні знання в сфері менеджменту
Методи, методики, технології та інструменти:
методи і методики наукового пізнання та аналітичної обробки інформації, інформаційно-комунікаційні технології дослідницької діяльності; економіко-математичні методи та інформаційні технології наукових досліджень, прикладний інструментарій у сфері менеджменту.
Наукові дослідження в сфері менеджменту, зокрема управління розвитком виробничого сектору економіки, його суб’єктів та процесів, спрямовані на продукування нових знань щодо теоретико-методологічної бази та на розроблення практичних рекомендацій, що матимуть широке застосування в сфері менеджменту, управління розвитком виробничого сектору економіки, його суб’єктів та процесів.
Ключові слова: виробничий сектор економіки, дослідження, інструментарій, менеджмент, методологія, розвиток, теорія.
Особливістю програми є її спрямування на підготовку науково-педагогічних та управлінських кадрів, здатних до застосування дослідницьких якостей, інноваційних методик та сучасних знань при аналізі та структуруванні проблем сучасного менеджменту виробничого сектору економіки та його суб’єктів, використання ефективного інструментарію при розробці рішень щодо їх розв’язання, продукування нових знань та інструментарію в сфері управління розвитком виробничого сектору економіки та його суб’єктів, здійснення інноваційної, наукової, педагогічної діяльності.
Програма заснована на багаторічному досвіді функціонування наукової школи інноваційної трансформатики ОНПУ, що досліджує проблеми інноватики, управління розвитком виробничого сектору економіки та його суб’єктів різного рівня.
Всі члени групи забезпечення професійної складової програми мають досвід підготовки та атестації наукових кадрів, керівництва та/або виконання науково-дослідних робіт з економіки та управління національним господарством та\або підприємствами (за видами економічної діяльності).
Об’єктами вивчення є
науково-методичний базис управління організаціями та їх об’єднаннями за невизначеності умов і вимог.
Цілі навчання:
Набуття знань і умінь у сфері менеджменту, що дозволяють розв’язувати комплексні проблеми з управління організаціями та їх об’єднаннями на засадах глибокого переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Теоретичний зміст предметної області:
актуальні концептуальні та методологічні знання в сфері менеджменту
Методи, методики, технології та інструменти:
методи і методики наукового пізнання та аналітичної обробки інформації, інформаційно-комунікаційні технології дослідницької діяльності; економіко-математичні методи та інформаційні технології наукових досліджень, прикладний інструментарій у сфері менеджменту.
Наукові дослідження в сфері менеджменту, зокрема управління розвитком виробничого сектору економіки, його суб’єктів та процесів, спрямовані на продукування нових знань щодо теоретико-методологічної бази та на розроблення практичних рекомендацій, що матимуть широке застосування в сфері менеджменту, управління розвитком виробничого сектору економіки, його суб’єктів та процесів.
Ключові слова: виробничий сектор економіки, дослідження, інструментарій, менеджмент, методологія, розвиток, теорія.
Особливістю програми є її спрямування на підготовку науково-педагогічних та управлінських кадрів, здатних до застосування дослідницьких якостей, інноваційних методик та сучасних знань при аналізі та структуруванні проблем сучасного менеджменту виробничого сектору економіки та його суб’єктів, використання ефективного інструментарію при розробці рішень щодо їх розв’язання, продукування нових знань та інструментарію в сфері управління розвитком виробничого сектору економіки та його суб’єктів, здійснення інноваційної, наукової, педагогічної діяльності.
Програма заснована на багаторічному досвіді функціонування наукової школи інноваційної трансформатики ОНПУ, що досліджує проблеми інноватики, управління розвитком виробничого сектору економіки та його суб’єктів різного рівня.
Всі члени групи забезпечення професійної складової програми мають досвід підготовки та атестації наукових кадрів, керівництва та/або виконання науково-дослідних робіт з економіки та управління національним господарством та\або підприємствами (за видами економічної діяльності).
Об’єктами вивчення є
науково-методичний базис управління організаціями та їх об’єднаннями за невизначеності умов і вимог.
Цілі навчання:
Набуття знань і умінь у сфері менеджменту, що дозволяють розв’язувати комплексні проблеми з управління організаціями та їх об’єднаннями на засадах глибокого переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Теоретичний зміст предметної області:
актуальні концептуальні та методологічні знання в сфері менеджменту
Методи, методики, технології та інструменти:
методи і методики наукового пізнання та аналітичної обробки інформації, інформаційно-комунікаційні технології дослідницької діяльності; економіко-математичні методи та інформаційні технології наукових досліджень, прикладний інструментарій у сфері менеджменту.
Наукові дослідження в сфері менеджменту, зокрема управління розвитком виробничого сектору економіки, його суб’єктів та процесів, спрямовані на продукування нових знань щодо теоретико-методологічної бази та на розроблення практичних рекомендацій, що матимуть широке застосування в сфері менеджменту, управління розвитком виробничого сектору економіки, його суб’єктів та процесів.
Ключові слова: виробничий сектор економіки, дослідження, інструментарій, менеджмент, методологія, розвиток, теорія.
Особливістю програми є її спрямування на підготовку науково-педагогічних та управлінських кадрів, здатних до застосування дослідницьких якостей, інноваційних методик та сучасних знань при аналізі та структуруванні проблем сучасного менеджменту виробничого сектору економіки та його суб’єктів, використання ефективного інструментарію при розробці рішень щодо їх розв’язання, продукування нових знань та інструментарію в сфері управління розвитком виробничого сектору економіки та його суб’єктів, здійснення інноваційної, наукової, педагогічної діяльності.
Програма заснована на багаторічному досвіді функціонування наукової школи інноваційної трансформатики ОНПУ, що досліджує проблеми інноватики, управління розвитком виробничого сектору економіки та його суб’єктів різного рівня.
Всі члени групи забезпечення професійної складової програми мають досвід підготовки та атестації наукових кадрів, керівництва та/або виконання науково-дослідних робіт з економіки та управління національним господарством та\або підприємствами (за видами економічної діяльності).
- Підходи до викладання та навчання
-
Види навчальних занять – лекції, практичні заняття та/або лабораторні роботи, консультації з дисциплін загально-наукової та професійної підготовки відповідно до Положення про організацію освітнього процесу в Одеському національному політехнічному університеті (https://opu.ua/document/2492).
Навчання у формі самостійної роботи здобувачів, виконання індивідуальних завдань з навчальних дисциплін; проходження педагогічної практики за професійним спрямуванням; проведення досліджень за обраною тематикою та участі у виконанні науково-дослідних робіт, апробації, презентації, публікації їх результатів – за постійної підтримки наукового керівника (керівників), консультування членів групи забезпечення програми. Здійснюється відповідно до Положення про порядок підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (https://opu.ua/document/3353).
- Система оцінювання
-
Система оцінювання ґрунтується на принципах ЄКТС та здійснюється за 100-бальною шкалою.
Оцінка за шкалою університету Оцінка за шкалою ЄКТС Оцінка за національною шкалою Екзамени та диференційовані заліки Заліки 90–100 A Відмінно Зараховано 82–89 B Добре 75–81 C 67–74 D Задовільно 60–66 E 35–59 FX Незадовільно Не зараховано 0–34 F Кожний навчальний семестр містить два модульних контролі. Кожний модульний контроль оцінюється у максимально можливі 50 балів.
Якщо підсумковою формою контролю є залік, то підсумкова оцінка формується як накопичувальна за результатами оцінювання всіх навчальних елементів, які заплановані на семестр для виконання здобувачами вищої освіти. Оцінку «зараховано» отримують здобувачі вищої освіти, які виконали всі навчальні елементи не менш, ніж на 60 %.
До екзамену допускаються здобувачі, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж 60 %.
Критерії оцінювання кожного навчального елемента визначені в робочій програмі навчальної дисципліни і доводяться до відома здобувачів на першому в семестрі занятті відповідно до положення про робочу програму навчальної дисципліни.
Оприлюднення змісту навчальної дисципліни та критеріїв оцінювання здійснюється через силабуси дисциплін, які розміщені на офіційному вебсайті університету.
Здобувачі зобов’язані дотримуватись принципів академічної доброчесності при виконанні модульних контрольних робіт, поточних контрольних завдань, індивідуальних завдань з дисципліни.
- Ресурсне забезпечення реалізації програми
-
Специфічні характеристики кадрового забезпечення
Гарант освітньої програми - доктор економічних наук професор, Відмінник освіти, академік Академії економічних наук України Філиппова С.В. (https://economics.opu.ua/files/portfolio/s.v.filyppova.pdf) - є Головою спеціалізованої вченої ради Д.41.052.10 із захисту дисертацій за спеціальностями 08.00.03 – економіка та управління національним господарством, 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (відповідними до спеціальності 073 «Менеджмент»), керівником 5-х держбюджетних та більше 20 госпдоговірних науково-дослідних робіт, експертом національного та міжнародного рівнів. Під її керівництвом у 2011-2021 рр. підготовлено та захищено 28 дисертацій, зокрема 9 на здобуття ступеню доктора економічних наук.
100 % професорсько-викладацького складу, задіяного до викладання дисциплін професійної підготовки, є докторами економічних наук та штатними співробітниками ОНПУ, керівниками та провідними виконавцями державних та госпдоговірних науково-дослідних робіт, мають досвід підготовки та атестації наукових кадрів у складі спеціалізованих вчених рад, підтверджений високий рівень наукової і професійної активності (https://economics.opu.ua/portfolio).
Специфічні характеристики матеріально-технічного забезпечення
Забезпеченість навчальними приміщеннями, комп’ютерними робочими місцями, мультимедійним обладнанням відповідає потребі. Наявна вся необхідна соціально-побутова інфраструктура, кількість місць в гуртожитках відповідає вимогам. Для проведення досліджень наявні навчально-наукові лабораторії Інституту бізнесу, економіки та інформаційних технологій, науково-дослідна база Спеціалізованої вченої ради Д.41.052.10 та Консультаційно-навчального центру «Політех-консалт».
Специфічні характеристики інформаційно-методичного забезпечення
Офіційний сайт ОНПУ (https://opu.ua )містить всю необхідну здобувачам освіти інформацію щодо нормативного регулювання та результатів освітньої, наукової, виховної та іншої діяльності, структурних підрозділів, освітніх програм, навчальних планів та їх освітніх компонент, умов прийому, тощо.
Науково-технічна бібліотека ОНПУ має книжковий фонд в 1,2 млн примірників та близько 7 тис. повнотекстових електронних версій, 5 читальних залів забезпечених безкоштовним доступом до мережі Інтернет, в яких одночасно можуть працювати 520 читачів. Офіційний сайт бібліотеки ОНПУ (https://opu.ua/library) – містить електронні каталоги ресурсів бібліотеки, електронні учбові і методичні видання університету, локальний доступ до баз даних Scopus та Web of Science.
Інституційний репозиторій ОНПУ (http://dspace.opu.ua/jspui/) – накопичує та забезпечує відкритий доступ через Інтернет до наукових та освітніх матеріалів професорсько-викладацького складу, співробітників, студентів, аспірантів та докторантів ОНПУ.
Економічний науковий портал ОНПУ (https://economics.opu.ua/) – надає інформаційну підтримку молодим вченим та аспірантам економічних спеціальностей, забезпечуючи відкритий доступ до матеріалів фахових наукових журналів ОНПУ з економічних наук, анонсів та матеріалів наукових заходів ОНПУ та партнерів, наукової бази публікацій та портфоліо вчених-економістів ОНПУ, інформації щодо діяльності Спеціалізованої вченої ради та Ради молодих вчених Інституту бізнесу, економіки та інформаційних технологій ОНПУ, можливостей участі в конкурсах на отримання національних та міжнародних грантів.
Аспіранти освітньо-наукової програми «Менеджмент» також мають вільний доступ до бібліотеки спеціалізованої вченої ради Д 41.052.10, що містить примірники рукописів дисертаційних робіт та авторефератів у друкованому та електронному вигляді.
- Академічна мобільність
-
Нормативно-правові акти
Академічна мобільність регламентується Постановою КМУ № 579 “Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність” від 12 серпня 2015 року, Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність (нова редакція) (https://opu.ua/document/2501), Положенням про порядок підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (https://opu.ua/document/3353).
Національна кредитна мобільність
На основі двосторонніх договорів між ОНПУ та закладами вищої освіти, науковими установами України та/або їх структурними підрозділами. Допускаються індивідуальні угоди про академічну мобільність для навчання та проведення досліджень в університетах та наукових установах України.
Міжнародна кредитна мобільність
На підставі міжнародних договорів про співробітництво в галузі освіти і науки, міжнародних програм та проектів, договорів про співробітництво між ОНПУ та іноземними закладами вищої освіти (науковими установами) та їх основними структурними підрозділами, а також з власної ініціативи учасників освітнього процесу, за підтримки адміністрації ОНПУ, на основі індивідуальних запрошень та інших механізмів.
Навчання іноземних здобувачів
На загальних умовах із вивченням освітнього компоненту «Українська мова як іноземна».
Можливість продовжити навчання за науковим рівнем вищої освіти, брати участь у постдокторських програмах. Навчання впродовж життя для вдосконалення в освітній, науковій та професійній діяльності.
Фахівець може займати первинні посади (за ДК 003:2010):
- 2310.2 Асистент, викладач закладу вищої освіти
- 2414.1 Науковий співробітник, науковий співробітник-консультант (фінансово-економічна безпека підприємств, установ та організацій)
- 2414.2 Аналітик з питань фінансово-економічної безпеки, професіонал з фінансово-економічної безпеки
- 2419.1 Науковий співробітник, науковий співробітник-консультант (інтелектуальна власність)
- 2419.1 Науковий співробітник, науковий співробітник-консультант (ефективність господарської діяльності, раціоналізація виробництва)
- 2419.2 Консультант з ефективності підприємництва, раціоналізації виробництва, зовнішньоекономічних питань
- 2419.2 Професіонал з інноваційної діяльності
- 2419.2 Професіонал з інтелектуальної власності
- 2447.1 Науковий співробітник, науковий співробітник-консультант (проекти та програми у сфері матеріального та нематеріального виробництва)
- 2447.2 Фахівець з управління проектами та програмами у сфері матеріального (нематеріального) виробництва
- Керівні посади (директори, начальники, інші керівники, менеджери (управителі)) на підприємствах різних форм власності).
Самостійне працевлаштування.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати комплексні проблеми у сфері менеджменту та дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Загальні компетентності
- Здатність до аналізу та синтезу на основі логічних аргументів та перевірених фактів. Володіння культурою мислення.
- Знання другої мови, достатньої для обговорення наукових результатів.
- Навички управління інформацією для організації та проведення наукових досліджень.
- Здатність працювати в міждисциплінарній команді
- Здатність працювати в міжнародному середовищі.
- Здатність діяти на основі етичних міркувань та академічної доброчесності
- Дослідницькі навички і уміння.
- Здатність породжувати нові ідеї (креативність).
- Здатність до науково-педагогічної діяльності, передачі своїх знань та досвіду іншим.
- Лідерські якості. Здатність приймати рішення в стандартних і нестандартних ситуаціях і нести за них відповідальність.
- Здатність працювати самостійно.
Спеціальні (фахові) компетентності
- Здатність до пошуку, обробки, аналізу та узагальнення інформації для проведення самостійних наукових досліджень управлінсько-економічної тематики.
- Здатність виконувати оригінальні дослідження у сфері менеджменту та досягати наукових результатів, які створюють нові знання та мають практичну цінність; здатність до презентації результатів власного дослідження в усній та письмовій формах.
- Здобуття глибинних знань з менеджменту, розуміння теоретичних і практичних проблем, історії розвитку та сучасного стану наукових знань, критичного аналізу основних концепцій, оволодіння науковою термінологією.
- Здатність обґрунтовано обирати та використовувати методи та інструменти наукових досліджень у сфері менеджменту, використовувати функціональні інструменти (планування, організації, обліку, аналізу, діагностики, оцінювання, моделювання, контролювання, регулювання) при проведенні наукових досліджень.
- Набуття універсальних навичок дослідника у сфері менеджменту, зокрема застосування сучасних інформаційних технологій у науковій діяльності, визначення та оперування відповідним програмним забезпеченням, управління науковими проектами та/або складення пропозицій щодо фінансування наукових досліджень, реєстрації прав інтелектуальної власності.
- Здатність до визначення характеристик стану обраного об’єкту дослідження на різних рівнях управління (виробничим сектором економіки, його суб'єктами, інфраструктурою, їх взаєминами або інноваційними змінами), виявлення, аналізування, структурування проблем його розвитку та проектування управлінських рішень щодо їх розв’язання.
Загальні
- Вміти розробляти та презентувати обґрунтований план досліджень у відповідності до наукового напрямку.
- Володіти іноземною мовою, включаючи спеціальну термінологію, для проведення літературного пошуку. Вміти представляти та обговорювати наукові результати іноземною та українською мовами.
- Вміти планувати та проводити дослідження, що мають відношення до проблем з галузі знань, використовуючи належне програмне забезпечення та знати як аналізувати і відображати їх результати.
- Вміти визначати, аналізувати та поєднувати інформацію з різних джерел.
- Знати основні концепції та розуміти теоретичні та практичні проблеми в сучасному науковому напрямку досліджень.
- Вміти працювати з фахівцями з різних галузей. Знати про стимули та бар’єри в ефективній командній роботі.
- Вміти працювати в інтернаціональній групі, ставитися з повагою до національних та культурних традицій, способів роботи інших членів групи.
- Мати професійну етичну поведінку, дотримуватися академічної та професійної доброчесності.
- Вміти ініціювати та виконувати оригінальні дослідження в напрямку діяльності та досягати наукових результатів, які створюють нові знання.
- Визначати самостійно завдання професійного та особистісного розвитку, займатися самоосвітою, усвідомлено планувати і здійснювати підвищення рівня кваліфікації.
- Вміти вести спеціалізовані наукові семінари, організовувати та проводити навчальні заняття. Володіти способами організації навчально-пізнавальної та практичної діяльності.
- Вміти управляти науковими проектами або писати пропозиції на фінансування наукових досліджень.
- Володіти загальнонауковими філософськими знаннями, необхідними для формулювання наукового світогляду, професійної етики, та культурного кругозору.
Спеціальні (фахові)
- Демонструвати знання сучасних теорій і концепцій, розуміння еволюції, теоретичних і практичних проблем в сфері менеджменту.
- Здійснювати ідентифікацію, пошук, моніторинг, класифікацію, узагальнення, критичний аналіз та оцінювання інформації; поглиблювати та розвивати знання в сфері менеджменту та предметної області дослідження.
- Обирати та використовувати загально-наукові та спеціальні методи наукових досліджень в сфері менеджменту.
- Використовувати функціональні інструменти менеджменту (планування, організації, обліку, аналізу, діагностики, оцінювання, моделювання, контролювання, регулювання) при проведенні наукових досліджень.
- Застосовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології для забезпечення реалізації завдань наукового дослідження в сфері менеджменту.
- Формулювати наукову проблему, мету та загальну методологічну базу власного наукового дослідження, усвідомлювати його актуальність та практичне значення для розвитку науки, процесів та явищ в сфері менеджменту.
- Ініціювати оригінальне інноваційне рішення, спрямоване на розв’язання конкретної проблеми предметної області дослідження в сфері менеджменту; усвідомлювати відповідальність за його новизну та наслідки реалізації.
- Використовувати відповідну термінологію у власних дослідженнях та науковій комунікації рідною мовою та/або іноземною; презентувати та оприлюднювати в усній та письмовій формі, здійснювати апробацію та впровадження результатів власних досліджень у сфері менеджменту.
- Демонструвати навички управління науковими проектами, пошуку партнерів для їх реалізації, реєстрації прав інтелектуальної власності.
- Визначати стан та проблеми розвитку об’єкта дослідження на різних рівнях управління (виробничим сектором економіки, його суб'єктами, інфраструктурою, їх взаєминами або інноваційними змінами), застосовуючи сучасні концептуальні та методологічні знання, методи та інструменти економічних досліджень.
- Проектувати управлінські рішення щодо розв’язання задач менеджменту та забезпечення розвитку обраного об’єкта дослідження на різних рівнях управління (виробничим сектором економіки, його суб'єктами, інфраструктурою, їх взаєминами або інноваційними змінами).
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати комплексні проблеми у сфері менеджменту та дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Загальні компетентності
- Здатність до аналізу та синтезу на основі логічних аргументів та перевірених фактів. Володіння культурою мислення.
- Знання другої мови, достатньої для обговорення наукових результатів.
- Навички управління інформацією для організації та проведення наукових досліджень.
- Здатність працювати в міждисциплінарній команді
- Здатність працювати в міжнародному середовищі.
- Здатність діяти на основі етичних міркувань та академічної доброчесності
- Дослідницькі навички і уміння.
- Здатність породжувати нові ідеї (креативність).
- Здатність до науково-педагогічної діяльності, передачі своїх знань та досвіду іншим.
- Лідерські якості. Здатність приймати рішення в стандартних і нестандартних ситуаціях і нести за них відповідальність.
- Здатність працювати самостійно.
Спеціальні (фахові) компетентності
- Здатність до пошуку, обробки, аналізу та узагальнення інформації для проведення самостійних наукових досліджень управлінсько-економічної тематики.
- Здатність виконувати оригінальні дослідження у сфері менеджменту та досягати наукових результатів, які створюють нові знання та мають практичну цінність; здатність до презентації результатів власного дослідження в усній та письмовій формах.
- Здобуття глибинних знань з менеджменту, розуміння теоретичних і практичних проблем, історії розвитку та сучасного стану наукових знань, критичного аналізу основних концепцій, оволодіння науковою термінологією.
- Здатність обґрунтовано обирати та використовувати методи та інструменти наукових досліджень у сфері менеджменту, використовувати функціональні інструменти (планування, організації, обліку, аналізу, діагностики, оцінювання, моделювання, контролювання, регулювання) при проведенні наукових досліджень.
- Набуття універсальних навичок дослідника у сфері менеджменту, зокрема застосування сучасних інформаційних технологій у науковій діяльності, визначення та оперування відповідним програмним забезпеченням, управління науковими проектами та/або складення пропозицій щодо фінансування наукових досліджень, реєстрації прав інтелектуальної власності.
- Здатність до визначення характеристик стану обраного об’єкту дослідження на різних рівнях управління (виробничим сектором економіки, його суб'єктами, інфраструктурою, їх взаєминами або інноваційними змінами), виявлення, аналізування, структурування проблем його розвитку та проектування управлінських рішень щодо їх розв’язання.
Загальні
- Вміти розробляти та презентувати обґрунтований план досліджень у відповідності до наукового напрямку.
- Володіти іноземною мовою, включаючи спеціальну термінологію, для проведення літературного пошуку. Вміти представляти та обговорювати наукові результати іноземною та українською мовами.
- Вміти планувати та проводити дослідження, що мають відношення до проблем з галузі знань, використовуючи належне програмне забезпечення та знати як аналізувати і відображати їх результати.
- Вміти визначати, аналізувати та поєднувати інформацію з різних джерел.
- Знати основні концепції та розуміти теоретичні та практичні проблеми в сучасному науковому напрямку досліджень.
- Вміти працювати з фахівцями з різних галузей. Знати про стимули та бар’єри в ефективній командній роботі.
- Вміти працювати в інтернаціональній групі, ставитися з повагою до національних та культурних традицій, способів роботи інших членів групи.
- Мати професійну етичну поведінку, дотримуватися академічної та професійної доброчесності.
- Вміти ініціювати та виконувати оригінальні дослідження в напрямку діяльності та досягати наукових результатів, які створюють нові знання.
- Визначати самостійно завдання професійного та особистісного розвитку, займатися самоосвітою, усвідомлено планувати і здійснювати підвищення рівня кваліфікації.
- Вміти вести спеціалізовані наукові семінари, організовувати та проводити навчальні заняття. Володіти способами організації навчально-пізнавальної та практичної діяльності.
- Вміти управляти науковими проектами або писати пропозиції на фінансування наукових досліджень.
- Володіти загальнонауковими філософськими знаннями, необхідними для формулювання наукового світогляду, професійної етики, та культурного кругозору.
Спеціальні (фахові)
- Демонструвати знання сучасних теорій і концепцій, розуміння еволюції, теоретичних і практичних проблем в сфері менеджменту.
- Здійснювати ідентифікацію, пошук, моніторинг, класифікацію, узагальнення, критичний аналіз та оцінювання інформації; поглиблювати та розвивати знання в сфері менеджменту та предметної області дослідження.
- Обирати та використовувати загально-наукові та спеціальні методи наукових досліджень в сфері менеджменту.
- Використовувати функціональні інструменти менеджменту (планування, організації, обліку, аналізу, діагностики, оцінювання, моделювання, контролювання, регулювання) при проведенні наукових досліджень.
- Застосовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології для забезпечення реалізації завдань наукового дослідження в сфері менеджменту.
- Формулювати наукову проблему, мету та загальну методологічну базу власного наукового дослідження, усвідомлювати його актуальність та практичне значення для розвитку науки, процесів та явищ в сфері менеджменту.
- Ініціювати оригінальне інноваційне рішення, спрямоване на розв’язання конкретної проблеми предметної області дослідження в сфері менеджменту; усвідомлювати відповідальність за його новизну та наслідки реалізації.
- Використовувати відповідну термінологію у власних дослідженнях та науковій комунікації рідною мовою та/або іноземною; презентувати та оприлюднювати в усній та письмовій формі, здійснювати апробацію та впровадження результатів власних досліджень у сфері менеджменту.
- Демонструвати навички управління науковими проектами, пошуку партнерів для їх реалізації, реєстрації прав інтелектуальної власності.
- Визначати стан та проблеми розвитку об’єкта дослідження на різних рівнях управління (виробничим сектором економіки, його суб'єктами, інфраструктурою, їх взаєминами або інноваційними змінами), застосовуючи сучасні концептуальні та методологічні знання, методи та інструменти економічних досліджень.
- Проектувати управлінські рішення щодо розв’язання задач менеджменту та забезпечення розвитку обраного об’єкта дослідження на різних рівнях управління (виробничим сектором економіки, його суб'єктами, інфраструктурою, їх взаєминами або інноваційними змінами).
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати комплексні проблеми у сфері менеджменту та дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Загальні компетентності
- Здатність до аналізу та синтезу на основі логічних аргументів та перевірених фактів. Володіння культурою мислення.
- Знання другої мови, достатньої для обговорення наукових результатів.
- Навички управління інформацією для організації та проведення наукових досліджень.
- Здатність працювати в міждисциплінарній команді
- Здатність працювати в міжнародному середовищі.
- Здатність діяти на основі етичних міркувань та академічної доброчесності
- Дослідницькі навички і уміння.
- Здатність породжувати нові ідеї (креативність).
- Здатність до науково-педагогічної діяльності, передачі своїх знань та досвіду іншим.
- Лідерські якості. Здатність приймати рішення в стандартних і нестандартних ситуаціях і нести за них відповідальність.
- Здатність працювати самостійно.
Спеціальні (фахові) компетентності
- Здатність до пошуку, обробки, аналізу та узагальнення інформації для проведення самостійних наукових досліджень управлінсько-економічної тематики.
- Здатність виконувати оригінальні дослідження у сфері менеджменту та досягати наукових результатів, які створюють нові знання та мають практичну цінність; здатність до презентації результатів власного дослідження в усній та письмовій формах.
- Здобуття глибинних знань з менеджменту, розуміння теоретичних і практичних проблем, історії розвитку та сучасного стану наукових знань, критичного аналізу основних концепцій, оволодіння науковою термінологією.
- Здатність обґрунтовано обирати та використовувати методи та інструменти наукових досліджень у сфері менеджменту, використовувати функціональні інструменти (планування, організації, обліку, аналізу, діагностики, оцінювання, моделювання, контролювання, регулювання) при проведенні наукових досліджень.
- Набуття універсальних навичок дослідника у сфері менеджменту, зокрема застосування сучасних інформаційних технологій у науковій діяльності, визначення та оперування відповідним програмним забезпеченням, управління науковими проектами та/або складення пропозицій щодо фінансування наукових досліджень, реєстрації прав інтелектуальної власності.
- Здатність до визначення характеристик стану обраного об’єкту дослідження на різних рівнях управління (виробничим сектором економіки, його суб'єктами, інфраструктурою, їх взаєминами або інноваційними змінами), виявлення, аналізування, структурування проблем його розвитку та проектування управлінських рішень щодо їх розв’язання.
Загальні
- Вміти розробляти та презентувати обґрунтований план досліджень у відповідності до наукового напрямку.
- Володіти іноземною мовою, включаючи спеціальну термінологію, для проведення літературного пошуку. Вміти представляти та обговорювати наукові результати іноземною та українською мовами.
- Вміти планувати та проводити дослідження, що мають відношення до проблем з галузі знань, використовуючи належне програмне забезпечення та знати як аналізувати і відображати їх результати.
- Вміти визначати, аналізувати та поєднувати інформацію з різних джерел.
- Знати основні концепції та розуміти теоретичні та практичні проблеми в сучасному науковому напрямку досліджень.
- Вміти працювати з фахівцями з різних галузей. Знати про стимули та бар’єри в ефективній командній роботі.
- Вміти працювати в інтернаціональній групі, ставитися з повагою до національних та культурних традицій, способів роботи інших членів групи.
- Мати професійну етичну поведінку, дотримуватися академічної та професійної доброчесності.
- Вміти ініціювати та виконувати оригінальні дослідження в напрямку діяльності та досягати наукових результатів, які створюють нові знання.
- Визначати самостійно завдання професійного та особистісного розвитку, займатися самоосвітою, усвідомлено планувати і здійснювати підвищення рівня кваліфікації.
- Вміти вести спеціалізовані наукові семінари, організовувати та проводити навчальні заняття. Володіти способами організації навчально-пізнавальної та практичної діяльності.
- Вміти управляти науковими проектами або писати пропозиції на фінансування наукових досліджень.
- Володіти загальнонауковими філософськими знаннями, необхідними для формулювання наукового світогляду, професійної етики, та культурного кругозору.
Спеціальні (фахові)
- Демонструвати знання сучасних теорій і концепцій, розуміння еволюції, теоретичних і практичних проблем в сфері менеджменту.
- Здійснювати ідентифікацію, пошук, моніторинг, класифікацію, узагальнення, критичний аналіз та оцінювання інформації; поглиблювати та розвивати знання в сфері менеджменту та предметної області дослідження.
- Обирати та використовувати загально-наукові та спеціальні методи наукових досліджень в сфері менеджменту.
- Використовувати функціональні інструменти менеджменту (планування, організації, обліку, аналізу, діагностики, оцінювання, моделювання, контролювання, регулювання) при проведенні наукових досліджень.
- Застосовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології для забезпечення реалізації завдань наукового дослідження в сфері менеджменту.
- Формулювати наукову проблему, мету та загальну методологічну базу власного наукового дослідження, усвідомлювати його актуальність та практичне значення для розвитку науки, процесів та явищ в сфері менеджменту.
- Ініціювати оригінальне інноваційне рішення, спрямоване на розв’язання конкретної проблеми предметної області дослідження в сфері менеджменту; усвідомлювати відповідальність за його новизну та наслідки реалізації.
- Використовувати відповідну термінологію у власних дослідженнях та науковій комунікації рідною мовою та/або іноземною; презентувати та оприлюднювати в усній та письмовій формі, здійснювати апробацію та впровадження результатів власних досліджень у сфері менеджменту.
- Демонструвати навички управління науковими проектами, пошуку партнерів для їх реалізації, реєстрації прав інтелектуальної власності.
- Визначати стан та проблеми розвитку об’єкта дослідження на різних рівнях управління (виробничим сектором економіки, його суб'єктами, інфраструктурою, їх взаєминами або інноваційними змінами), застосовуючи сучасні концептуальні та методологічні знання, методи та інструменти економічних досліджень.
- Проектувати управлінські рішення щодо розв’язання задач менеджменту та забезпечення розвитку обраного об’єкта дослідження на різних рівнях управління (виробничим сектором економіки, його суб'єктами, інфраструктурою, їх взаєминами або інноваційними змінами).
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати комплексні проблеми у сфері менеджменту та дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Загальні компетентності
- Здатність до аналізу та синтезу на основі логічних аргументів та перевірених фактів. Володіння культурою мислення.
- Знання другої мови, достатньої для обговорення наукових результатів.
- Навички управління інформацією для організації та проведення наукових досліджень.
- Здатність працювати в міждисциплінарній команді
- Здатність працювати в міжнародному середовищі.
- Здатність діяти на основі етичних міркувань та академічної доброчесності
- Дослідницькі навички і уміння.
- Здатність породжувати нові ідеї (креативність).
- Здатність до науково-педагогічної діяльності, передачі своїх знань та досвіду іншим.
- Лідерські якості. Здатність приймати рішення в стандартних і нестандартних ситуаціях і нести за них відповідальність.
- Здатність працювати самостійно.
Спеціальні (фахові) компетентності
- Здатність до пошуку, обробки, аналізу та узагальнення інформації для проведення самостійних наукових досліджень управлінсько-економічної тематики.
- Здатність виконувати оригінальні дослідження у сфері менеджменту та досягати наукових результатів, які створюють нові знання та мають практичну цінність; здатність до презентації результатів власного дослідження в усній та письмовій формах.
- Здобуття глибинних знань з менеджменту, розуміння теоретичних і практичних проблем, історії розвитку та сучасного стану наукових знань, критичного аналізу основних концепцій, оволодіння науковою термінологією.
- Здатність обґрунтовано обирати та використовувати методи та інструменти наукових досліджень у сфері менеджменту, використовувати функціональні інструменти (планування, організації, обліку, аналізу, діагностики, оцінювання, моделювання, контролювання, регулювання) при проведенні наукових досліджень.
- Набуття універсальних навичок дослідника у сфері менеджменту, зокрема застосування сучасних інформаційних технологій у науковій діяльності, визначення та оперування відповідним програмним забезпеченням, управління науковими проектами та/або складення пропозицій щодо фінансування наукових досліджень, реєстрації прав інтелектуальної власності.
- Здатність до визначення характеристик стану обраного об’єкту дослідження на різних рівнях управління (виробничим сектором економіки, його суб'єктами, інфраструктурою, їх взаєминами або інноваційними змінами), виявлення, аналізування, структурування проблем його розвитку та проектування управлінських рішень щодо їх розв’язання.
Загальні
- Вміти розробляти та презентувати обґрунтований план досліджень у відповідності до наукового напрямку.
- Володіти іноземною мовою, включаючи спеціальну термінологію, для проведення літературного пошуку. Вміти представляти та обговорювати наукові результати іноземною та українською мовами.
- Вміти планувати та проводити дослідження, що мають відношення до проблем з галузі знань, використовуючи належне програмне забезпечення та знати як аналізувати і відображати їх результати.
- Вміти визначати, аналізувати та поєднувати інформацію з різних джерел.
- Знати основні концепції та розуміти теоретичні та практичні проблеми в сучасному науковому напрямку досліджень.
- Вміти працювати з фахівцями з різних галузей. Знати про стимули та бар’єри в ефективній командній роботі.
- Вміти працювати в інтернаціональній групі, ставитися з повагою до національних та культурних традицій, способів роботи інших членів групи.
- Мати професійну етичну поведінку, дотримуватися академічної та професійної доброчесності.
- Вміти ініціювати та виконувати оригінальні дослідження в напрямку діяльності та досягати наукових результатів, які створюють нові знання.
- Визначати самостійно завдання професійного та особистісного розвитку, займатися самоосвітою, усвідомлено планувати і здійснювати підвищення рівня кваліфікації.
- Вміти вести спеціалізовані наукові семінари, організовувати та проводити навчальні заняття. Володіти способами організації навчально-пізнавальної та практичної діяльності.
- Вміти управляти науковими проектами або писати пропозиції на фінансування наукових досліджень.
- Володіти загальнонауковими філософськими знаннями, необхідними для формулювання наукового світогляду, професійної етики, та культурного кругозору.
Спеціальні (фахові)
- Демонструвати знання сучасних теорій і концепцій, розуміння еволюції, теоретичних і практичних проблем в сфері менеджменту.
- Здійснювати ідентифікацію, пошук, моніторинг, класифікацію, узагальнення, критичний аналіз та оцінювання інформації; поглиблювати та розвивати знання в сфері менеджменту та предметної області дослідження.
- Обирати та використовувати загально-наукові та спеціальні методи наукових досліджень в сфері менеджменту.
- Використовувати функціональні інструменти менеджменту (планування, організації, обліку, аналізу, діагностики, оцінювання, моделювання, контролювання, регулювання) при проведенні наукових досліджень.
- Застосовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології для забезпечення реалізації завдань наукового дослідження в сфері менеджменту.
- Формулювати наукову проблему, мету та загальну методологічну базу власного наукового дослідження, усвідомлювати його актуальність та практичне значення для розвитку науки, процесів та явищ в сфері менеджменту.
- Ініціювати оригінальне інноваційне рішення, спрямоване на розв’язання конкретної проблеми предметної області дослідження в сфері менеджменту; усвідомлювати відповідальність за його новизну та наслідки реалізації.
- Використовувати відповідну термінологію у власних дослідженнях та науковій комунікації рідною мовою та/або іноземною; презентувати та оприлюднювати в усній та письмовій формі, здійснювати апробацію та впровадження результатів власних досліджень у сфері менеджменту.
- Демонструвати навички управління науковими проектами, пошуку партнерів для їх реалізації, реєстрації прав інтелектуальної власності.
- Визначати стан та проблеми розвитку об’єкта дослідження на різних рівнях управління (виробничим сектором економіки, його суб'єктами, інфраструктурою, їх взаєминами або інноваційними змінами), застосовуючи сучасні концептуальні та методологічні знання, методи та інструменти економічних досліджень.
- Проектувати управлінські рішення щодо розв’язання задач менеджменту та забезпечення розвитку обраного об’єкта дослідження на різних рівнях управління (виробничим сектором економіки, його суб'єктами, інфраструктурою, їх взаєминами або інноваційними змінами).
By government order
Education under the program is free for persons who have won the right to study under the state order.
If necessary, the cost of living in a dormitory and additional (outside the educational program) educational services are paid additionally.
Under the agreement (contract)
For students at the expense of individuals or legal entities, the amount of tuition fees, as well as the procedure for payment are set in the agreement (contract) concluded between the university and the individual (legal entity) who orders paid educational services for themselves or others person, assuming financial obligations to pay it, and is:
The cost of training for citizens of Ukraine; for foreign citizens and stateless persons permanently residing in Ukraine
2023 year of entry
2022 year of entry
2021 year of entry
2020 year of entry
2019 year of entry
2018 year of entry
2017 year of entry
The cost of training for foreign citizens and stateless persons permanently residing outside Ukraine
2020 year of entry
2019 year of entry
2018 year of entry
2017 year of entry
Tuition fees may change once a year to the officially determined inflation rate for the previous calendar year.
If necessary, the cost of living in a dormitory and additional (outside the educational program) educational services are paid additionally.
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Практична підготовка
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Практична підготовка
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Практична підготовка
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Практична підготовка
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Практична підготовка
Навчальні дисципліни індивідуального вибору
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Практична підготовка
Навчальні дисципліни індивідуального вибору
Україна активно шукає шляхи економічного зростання та декларує стратегічний план розвитку наукового потенціалу країни. Для бізнесу це означає опанування наукових підходів та технологій. Для цього потрібний не просто менеджер з певним рівнем освіти, який може вирішувати складні управлінські задачі. Потрібні особливі менеджери – креативні менеджери-дослідники, які постійно шукають нові шляхи розвитку бізнесу, виробництва, суспільства, вивчають нові явища та процеси, розробляють управлінські інновації. Тому ринок праці все більше й більше потребує докторів філософії з менеджменту.
Здобути ступінь доктора філософії з менеджменту за нашою освітньо-науковою програмою означає бути частиною потужної Одеської наукової школи інноваційної трансформатики, основи якої закладено у 1957 р. академіком С. Ямпольським. Наукова школа за цей час виконала безліч наукових досліджень на замовлення держави та виробництва, підготувала десятки докторів та сотні кандидатів економічних наук, які працюють як в Україні, так і за її межами (Німеччина, Польща, США, Китай та інші країни світу).
Здобути ступінь доктора філософії з менеджменту за нашою освітньо-науковою програмою означає бути активним агентом змін сучасного суспільства. Саме такі фахівці затребувані світовою наукою та бізнесом, саме на них чекає кар’єрне зростання.
Найкраще, що ми для цього можемо зробити, це – сформувати індивідуальну освітньо-наукову траєкторію аспіранта, яку будемо будувати разом з Вами! Саме ви обиратиме свій шлях у науці. Саме Ви обиратиме необхідні вам вибіркові дисципліни. Саме Ви керуватиме власною долею та вибором!
Наша програма підготовки докторів філософії пропонує Вам стати не тільки висококваліфікованим фахівцем з управління та адміністрування, здатним розв’язувати комплексні проблеми, проводити оригінальні самостійні наукові дослідження та здійснювати науково-педагогічну діяльність, ми пропонуємо Вам стати менеджером-науковцем нового покоління, який здатний креативно застосовувати свої дослідницькі якості, опановані інноваційні методики менеджменту та набуті унікальні компетентності:
- при аналізі та структуруванні проблем менеджменту виробничого сектору та його суб’єктів,
- для використання ефективного інструментарію при розробці рішень щодо їх розв’язання.
Ви зможете:
- отримати дослідницькі навички в предметній сфері, проводячи оригінальні наукові дослідження з найсучаснішої тематики;
- брати участь в конференціях, форумах, симпозіумах (регіональних, всеукраїнських, міжнародних);
- писати тези і статті за обраною тематикою;
- продукувати нові наукові знання;
- підготувати та захистити дисертацію.
Не забуваючи при цьому про набуття глибинних знань з менеджменту, історії розвитку та сучасного стану основних концепцій управління, навичок володіння науковою термінологією, а також навичок:
- управління інформацією для розв’язання наукових та прикладних проблем в сфері менеджменту;
- ефективного використання методів та інструментів наукових досліджень у сфері менеджменту, функціональних інструментів управління (планування, організації, обліку, аналізу, діагностики, оцінювання, моделювання, контролювання, регулювання) в наукових дослідженнях та професійній діяльності;
- управління науковими проектами, складання пропозицій щодо фінансування наукових досліджень, реєстрації прав інтелектуальної власності, застосування сучасних інформаційних технологій у науковій діяльності;
- здійснення науково-педагогічної діяльності у галузі управління та адміністрування;
- аргументації та презентації власної думки та результатів досліджень науковою державною та іноземною мовами усно та письмово;
- соціальних навичок сучасного дослідника та менеджера вищого рівня управління: роботи в міждисциплінарній команді, зокрема в міжнародному середовищі;
- прийняття рішень та відповідальності за них.
Весь цей час з Вами будуть поряд Гарант цієї програми, науковий керівник, випускова кафедра та група забезпечення спеціальності, які допоможуть Вам стати справжнім професіоналом своєї справи.
Долучайтеся до нашої науково-викладацької родини, до сучасних знань! Разом ми зможемо зробити майбутнє країни кращім, бо без якісного наукового менеджменту це неможливе!