Educational program editing
Ступінь вищої освіти – Магістр.
Спеціальність – 281 Публічне управління та адміністрування.
Ступінь вищої освіти – Магістр.
Спеціальність – 281 Публічне управління та адміністрування.
Ступінь вищої освіти – Магістр.
Спеціальність – 281 Публічне управління та адміністрування.
Ступінь вищої освіти – Магістр.
Спеціальність – 281 Публічне управління та адміністрування.
Ступінь вищої освіти – Магістр.
Спеціальність – 281 Публічне управління та адміністрування.
90 кредитів ЄКТС.
Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.
90 кредитів ЄКТС.
Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.
90 кредитів ЄКТС.
Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.
90 кредитів ЄКТС.
Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.
90 кредитів ЄКТС.
Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.
Об’єкти вивчення та/або діяльності:
управління на загальнодержавному, регіональному, місцевому рівнях та адміністративна діяльність в органах державної влади і місцевого самоврядування, установах, організаціях різного рівня підпорядкування.
Цілі навчання:
підготовка фахівців, здатних використовувати набуті компетентності в межах управлінської та адміністративної діяльності.
Теоретичний зміст предметної області:
термінологія, наукові концепції (теорії) публічного управління та адміністрування, управління на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях і адміністрування у всіх сферах діяльності.
Методи, методики та технології:
наукового пізнання, аналітичної обробки інформації, організаційно-технологічного та правового забезпечення, електронного урядування.
Інструменти та обладнання:
інформаційно-аналітичні інструменти, системи підтримки прийняття управлінських рішень, спеціальне програмне забезпечення.
Програма закладає фундаментальну базу для оволодіння навичками управління державними і муніципальними установами, громадськими об’єднаннями та некомерційними організаціями, усіма видами ресурсів, управління державою та містом за концепцією e-government, інформаційного забезпечення управлінських процесів в державних та недержавних установах, розроблення нових інструментів та сервісів у сфері електронної демократії, надання електронних послуг.
Програма спрямована на формування фахових умінь з управління та адміністрування в умовах електронного урядування, розробку і впровадження ефективних наукових та організаційних методів і структур управління, направлених на вирішення актуальних задач розвитку країни і суспільства.
Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.
Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.
Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.
Об’єкти вивчення та/або діяльності:
управління на загальнодержавному, регіональному, місцевому рівнях та адміністративна діяльність в органах державної влади і місцевого самоврядування, установах, організаціях різного рівня підпорядкування.
Цілі навчання:
підготовка фахівців, здатних використовувати набуті компетентності в межах управлінської та адміністративної діяльності.
Теоретичний зміст предметної області:
термінологія, наукові концепції (теорії) публічного управління та адміністрування, управління на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях і адміністрування у всіх сферах діяльності.
Методи, методики та технології:
наукового пізнання, аналітичної обробки інформації, організаційно-технологічного та правового забезпечення, електронного урядування.
Інструменти та обладнання:
інформаційно-аналітичні інструменти, системи підтримки прийняття управлінських рішень, спеціальне програмне забезпечення.
Програма закладає фундаментальну базу для оволодіння навичками управління державними і муніципальними установами, громадськими об’єднаннями та некомерційними організаціями, усіма видами ресурсів, управління державою та містом за концепцією e-government, інформаційного забезпечення управлінських процесів в державних та недержавних установах, розроблення нових інструментів та сервісів у сфері електронної демократії, надання електронних послуг.
Програма спрямована на формування фахових умінь з управління та адміністрування в умовах електронного урядування, розробку і впровадження ефективних наукових та організаційних методів і структур управління, направлених на вирішення актуальних задач розвитку країни і суспільства.
Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.
Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.
Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.
Об’єкти вивчення та/або діяльності:
управління на загальнодержавному, регіональному, місцевому рівнях та адміністративна діяльність в органах державної влади і місцевого самоврядування, установах, організаціях різного рівня підпорядкування.
Цілі навчання:
підготовка фахівців, здатних використовувати набуті компетентності в межах управлінської та адміністративної діяльності.
Теоретичний зміст предметної області:
термінологія, наукові концепції (теорії) публічного управління та адміністрування, управління на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях і адміністрування у всіх сферах діяльності.
Методи, методики та технології:
наукового пізнання, аналітичної обробки інформації, організаційно-технологічного та правового забезпечення, електронного урядування.
Інструменти та обладнання:
інформаційно-аналітичні інструменти, системи підтримки прийняття управлінських рішень, спеціальне програмне забезпечення.
Програма закладає фундаментальну базу для оволодіння навичками управління державними і муніципальними установами, громадськими об’єднаннями та некомерційними організаціями, усіма видами ресурсів, управління державою та містом за концепцією e-government, інформаційного забезпечення управлінських процесів в державних та недержавних установах, розроблення нових інструментів та сервісів у сфері електронної демократії, надання електронних послуг.
Програма спрямована на формування фахових умінь з управління та адміністрування в умовах електронного урядування, розробку і впровадження ефективних наукових та організаційних методів і структур управління, направлених на вирішення актуальних задач розвитку країни і суспільства.
Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.
Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.
Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.
Об’єкти вивчення та/або діяльності:
управління на загальнодержавному, регіональному, місцевому рівнях та адміністративна діяльність в органах державної влади і місцевого самоврядування, установах, організаціях різного рівня підпорядкування.
Цілі навчання:
підготовка фахівців, здатних використовувати набуті компетентності в межах управлінської та адміністративної діяльності.
Теоретичний зміст предметної області:
термінологія, наукові концепції (теорії) публічного управління та адміністрування, управління на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях і адміністрування у всіх сферах діяльності.
Методи, методики та технології:
наукового пізнання, аналітичної обробки інформації, організаційно-технологічного та правового забезпечення, електронного урядування.
Інструменти та обладнання:
інформаційно-аналітичні інструменти, системи підтримки прийняття управлінських рішень, спеціальне програмне забезпечення.
Програма закладає фундаментальну базу для оволодіння навичками управління державними і муніципальними установами, громадськими об’єднаннями та некомерційними організаціями, усіма видами ресурсів, управління державою та містом за концепцією e-government, інформаційного забезпечення управлінських процесів в державних та недержавних установах, розроблення нових інструментів та сервісів у сфері електронної демократії, надання електронних послуг.
Програма спрямована на формування фахових умінь з управління та адміністрування в умовах електронного урядування, розробку і впровадження ефективних наукових та організаційних методів і структур управління, направлених на вирішення актуальних задач розвитку країни і суспільства.
Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.
Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.
Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.
Об’єкти вивчення та/або діяльності:
управління на загальнодержавному, регіональному, місцевому рівнях та адміністративна діяльність в органах державної влади і місцевого самоврядування, установах, організаціях різного рівня підпорядкування.
Цілі навчання:
підготовка фахівців, здатних використовувати набуті компетентності в межах управлінської та адміністративної діяльності.
Теоретичний зміст предметної області:
термінологія, наукові концепції (теорії) публічного управління та адміністрування, управління на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях і адміністрування у всіх сферах діяльності.
Методи, методики та технології:
наукового пізнання, аналітичної обробки інформації, організаційно-технологічного та правового забезпечення, електронного урядування.
Інструменти та обладнання:
інформаційно-аналітичні інструменти, системи підтримки прийняття управлінських рішень, спеціальне програмне забезпечення.
Програма закладає фундаментальну базу для оволодіння навичками управління державними і муніципальними установами, громадськими об’єднаннями та некомерційними організаціями, усіма видами ресурсів, управління державою та містом за концепцією e-government, інформаційного забезпечення управлінських процесів в державних та недержавних установах, розроблення нових інструментів та сервісів у сфері електронної демократії, надання електронних послуг.
Програма спрямована на формування фахових умінь з управління та адміністрування в умовах електронного урядування, розробку і впровадження ефективних наукових та організаційних методів і структур управління, направлених на вирішення актуальних задач розвитку країни і суспільства.
Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.
Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.
Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.
- Підходи до викладання та навчання
-
Studying and teaching approaches
Lectures, multimedia lectures, interactive lectures, laboratory work, practical classes, participation in interdisciplinary projects and trainings, independent work using textbooks, synopses and participation in project development teams, consultations with teachers, preparation of master's qualification research paper.
Grading system
Written and oral exams, essays, presentations, current control, calculations, calculation and graphs, coursework, publications in scientific periodicals and reports on communication activities.
- Система оцінювання
-
Система оцінювання ґрунтується на принципах ЄКТС та здійснюється за 100-бальною шкалою.
Оцінка за шкалою університету Оцінка за шкалою ЄКТС Оцінка за національною шкалою Екзамени та диференційовані заліки Заліки 90–100 A Відмінно Зараховано 82–89 B Добре 75–81 C 67–74 D Задовільно 60–66 E 35–59 FX Незадовільно Не зараховано 0–34 F Кожний навчальний семестр містить два модульних контролі. Кожний модульний контроль оцінюється у максимально можливі 50 балів.
Якщо підсумковою формою контролю є залік, то підсумкова оцінка формується як накопичувальна за результатами оцінювання всіх навчальних елементів, які заплановані на семестр для виконання здобувачами вищої освіти. Оцінку «зараховано» отримують здобувачі вищої освіти, які виконали всі навчальні елементи не менш, ніж на 60 %.
До екзамену допускаються здобувачі, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж 60 %.
Критерії оцінювання кожного навчального елемента визначені в робочій програмі навчальної дисципліни і доводяться до відома здобувачів на першому в семестрі занятті відповідно до положення про робочу програму навчальної дисципліни.
Оприлюднення змісту навчальної дисципліни та критеріїв оцінювання здійснюється через силабуси дисциплін, які розміщені на офіційному вебсайті університету.
Здобувачі зобов’язані дотримуватись принципів академічної доброчесності при виконанні модульних контрольних робіт, поточних контрольних завдань, індивідуальних завдань з дисципліни.
- Ресурсне забезпечення реалізації програми
-
Staffing specific characteristics
More than 85% of the academic teaching staff is involved in teaching the cycle of vocational training courses have relevant scientific degrees in the disciplines they teach. The Academic staff with scientific degrees and / or academic status, as well as highly qualified specialists are involved in the of the programme implementation. In order to improve the professional level, all the Academic staff undergo internships once every five years, incl. foreign.
https://op.edu.ua/kaf-ampr/staff
Material and technical support specific characteristics
Training facilities, computer workplaces, multimedia equipment provision is appropriate.
Use of modern equipment in particular https://op.edu.ua/about/set_up_documents#8
All necessary social and household infrastructure is available, the number of places in dormitories meets the requirements, in particular.
https://drive.google.com/file/d/1M_kfpMsT_Lt1dSA0sd6rNOz_wnYjRLIX/view
There are scientific and research laboratories of the Institute of Business, Economics and Information Technologies ONPU, the Specialized Academic Board D.41.052.10 research base Consulting and training centre “Polytech Consult”, ONPU Scientific Economic Portal and own cloud-based, restricted-access environment for students and faculty for carrying out the research.
http://economics.opu.ua/
https://economics.opu.ua/authors-portal
http://www.knc.od.ua/
https://economics.opu.ua/rada
https://drive.google.com/drive/folders/0AG7lPqI0usyiUk9PVAInformational and methodological support specific characteristics
Use of ONPU virtual learning environment (https://el.opu.ua/) and author's development of the academic teaching staff.
http://dspace.opu.ua/jspui/
https://op.edu.ua/library/memos
https://op.edu.ua/library/catalogThe reading room is equipped with wireless Internet access. All library resources are available through the University website. In addition to the ONPU educational (including electronic) library fund, students of the educational and professional programme have free access to the scientific researches materials contained in the f the manuscripts’ copies of dissertations and abstracts in the printed and electronic form the in the Specialized Academic Board D 41.052.10 library, have access to practical materials of the Odessa regional information-analytical center.
- Академічна мобільність
-
Academic mobility (regulated by CMU Resolution No. 579 “On Approval of Regulation on the Procedure for Exercising the Academic Mobility Right.”, August 12, 2015).
National Credit Mobility
On the basis of bilateral agreements between ONPU and other universities of Ukraine. Individual agreements on academic mobility for study at Ukrainian universities are allowed.
Credits received from other universities in Ukraine are recalculated according to the Academic Mobility Certificate.
International Credit Mobility
Within the EU Erasmus+ programme framework on the basis of joint agreements between ONPU and partner universities.
Foreign Higher Education Applicants Mentoring
On standard terms and mastering the discipline “Ukrainian as a foreign language”.
Employability
The Master of Public Administration is prepared for work in ministries and other central executive bodies, local state administrations, local self-government bodies, higher educational institutions, academic institutions, corporate institutions and business structures of various branches, political parties and public organizations and is able to occupy in these bodies and institutions the positions of leaders, leading and chief specialists of subsidiaries, heads of organizational services of electronic management, self-dealing; positions of analysts, project managers, advisers, consultants, specialists in human resources and public relations, scientific workers, teachers.
Continuation training
Opportunity to continue education in the first degree of “Doctor of Philosophy”, to get internship at both domestic and foreign universities and companies, to take part in lifelong learning programmes.
Магістр з публічного управління та адміністрування підготовлений для роботи у міністерствах та інших центральних органах виконавчої влади, місцевих державних адміністраціях, органах місцевого самоврядування, вищих навчальних закладах, академічних установах, корпоративних установах та бізнес-структурах різних галузей, політичних партіях та громадських організаціях і здатний обіймати в цих органах і установах посади керівників, провідних і головних спеціалістів підрозділів, керівників організаційних служб електронного урядування, керуючих справами; посади аналітиків, експертів, проектних менеджерів, радників, консультантів, спеціалістів по роботі з персоналом і зв’язків з громадськістю, науковими працівниками, викладачами.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером.
- Здатність розробляти та управляти проектами.
- Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.
- Здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність).
- Здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем.
- Здатність до усного і письмового професійного спілкування іноземною мовою.
- Здатність фахово аналізувати інформацію, оцінювати повноту та можливості її використання.
- Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
- Здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Здатність управляти різнобічною комунікацією.
- Здатність до раціональної критики та самокритики, конструктивної реакції на зауваження.
Спеціальні (предметні, фахові) компетентності
- Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та організацій різних форм власності.
- Здатність організовувати та розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.
- Здатність визначати показники сталого розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність представляти органи публічного управління та налагоджувати ефективні комунікації.
- Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.
- Здатність самостійно готувати нормативно-правові акти, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді.
- Здатність надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність забезпечувати належний рівень якості управлінських продуктів, послуг чи процесів.
- Здатність організувати систему е-документообігу в організації.
- Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
- Здатність розробляти стратегічні документи розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання.
- Здатність вести дослідницьку діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу й методів дослідження, а також оцінку його якості.
- Здатність здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати теоретичні та прикладні засади публічної політики, фінансів, основ та технологій прийняття управлінських рішень, управління ресурсами.
- Знати сучасні підходи до публічного управління та адміністрування.
- Знати та уміти використовувати нормативно-правові акти, що регулюють сферу публічного управління та адміністрування.
- Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції.
- Уміти визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.
- Використовувати методологію та інструментарій управління: інноваціями, ризиками, проектами, змінами, якістю.
- Уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур.
- Уміти визначати напрями розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Уміти критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання у сфері публічного управління та адміністрування.
- У складі робочої групи на основі принципів системного аналізу та комплексного підходу уміти готувати програмні документи щодо розвитку публічного урядування та адміністрування.
- Уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати іноземну мову (відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти)
- Уміти здійснювати ефективну комунікацію в сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Уміти використовувати інструменти електронної демократії в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти ініціювати, розробляти та впроваджувати інновації на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Уміти представляти органи публічного управління й організації, та презентувати для широкого загалу результати їх діяльності.
- Уміти розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та організацій.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером.
- Здатність розробляти та управляти проектами.
- Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.
- Здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність).
- Здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем.
- Здатність до усного і письмового професійного спілкування іноземною мовою.
- Здатність фахово аналізувати інформацію, оцінювати повноту та можливості її використання.
- Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
- Здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Здатність управляти різнобічною комунікацією.
- Здатність до раціональної критики та самокритики, конструктивної реакції на зауваження.
Спеціальні (предметні, фахові) компетентності
- Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та організацій різних форм власності.
- Здатність організовувати та розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.
- Здатність визначати показники сталого розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність представляти органи публічного управління та налагоджувати ефективні комунікації.
- Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.
- Здатність самостійно готувати нормативно-правові акти, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді.
- Здатність надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність забезпечувати належний рівень якості управлінських продуктів, послуг чи процесів.
- Здатність організувати систему е-документообігу в організації.
- Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
- Здатність розробляти стратегічні документи розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання.
- Здатність вести дослідницьку діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу й методів дослідження, а також оцінку його якості.
- Здатність здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати теоретичні та прикладні засади публічної політики, фінансів, основ та технологій прийняття управлінських рішень, управління ресурсами.
- Знати сучасні підходи до публічного управління та адміністрування.
- Знати та уміти використовувати нормативно-правові акти, що регулюють сферу публічного управління та адміністрування.
- Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції.
- Уміти визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.
- Використовувати методологію та інструментарій управління: інноваціями, ризиками, проектами, змінами, якістю.
- Уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур.
- Уміти визначати напрями розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Уміти критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання у сфері публічного управління та адміністрування.
- У складі робочої групи на основі принципів системного аналізу та комплексного підходу уміти готувати програмні документи щодо розвитку публічного урядування та адміністрування.
- Уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати іноземну мову (відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти)
- Уміти здійснювати ефективну комунікацію в сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Уміти використовувати інструменти електронної демократії в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти ініціювати, розробляти та впроваджувати інновації на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Уміти представляти органи публічного управління й організації, та презентувати для широкого загалу результати їх діяльності.
- Уміти розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та організацій.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером.
- Здатність розробляти та управляти проектами.
- Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.
- Здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність).
- Здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем.
- Здатність до усного і письмового професійного спілкування іноземною мовою.
- Здатність фахово аналізувати інформацію, оцінювати повноту та можливості її використання.
- Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
- Здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Здатність управляти різнобічною комунікацією.
- Здатність до раціональної критики та самокритики, конструктивної реакції на зауваження.
Спеціальні (предметні, фахові) компетентності
- Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та організацій різних форм власності.
- Здатність організовувати та розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.
- Здатність визначати показники сталого розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність представляти органи публічного управління та налагоджувати ефективні комунікації.
- Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.
- Здатність самостійно готувати нормативно-правові акти, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді.
- Здатність надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність забезпечувати належний рівень якості управлінських продуктів, послуг чи процесів.
- Здатність організувати систему е-документообігу в організації.
- Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
- Здатність розробляти стратегічні документи розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання.
- Здатність вести дослідницьку діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу й методів дослідження, а також оцінку його якості.
- Здатність здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати теоретичні та прикладні засади публічної політики, фінансів, основ та технологій прийняття управлінських рішень, управління ресурсами.
- Знати сучасні підходи до публічного управління та адміністрування.
- Знати та уміти використовувати нормативно-правові акти, що регулюють сферу публічного управління та адміністрування.
- Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції.
- Уміти визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.
- Використовувати методологію та інструментарій управління: інноваціями, ризиками, проектами, змінами, якістю.
- Уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур.
- Уміти визначати напрями розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Уміти критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання у сфері публічного управління та адміністрування.
- У складі робочої групи на основі принципів системного аналізу та комплексного підходу уміти готувати програмні документи щодо розвитку публічного урядування та адміністрування.
- Уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати іноземну мову (відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти)
- Уміти здійснювати ефективну комунікацію в сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Уміти використовувати інструменти електронної демократії в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти ініціювати, розробляти та впроваджувати інновації на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Уміти представляти органи публічного управління й організації, та презентувати для широкого загалу результати їх діяльності.
- Уміти розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та організацій.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером.
- Здатність розробляти та управляти проектами.
- Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.
- Здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність).
- Здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем.
- Здатність до усного і письмового професійного спілкування іноземною мовою.
- Здатність фахово аналізувати інформацію, оцінювати повноту та можливості її використання.
- Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
- Здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Здатність управляти різнобічною комунікацією.
- Здатність до раціональної критики та самокритики, конструктивної реакції на зауваження.
Спеціальні (предметні, фахові) компетентності
- Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та організацій різних форм власності.
- Здатність організовувати та розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.
- Здатність визначати показники сталого розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність представляти органи публічного управління та налагоджувати ефективні комунікації.
- Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.
- Здатність самостійно готувати нормативно-правові акти, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді.
- Здатність надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність забезпечувати належний рівень якості управлінських продуктів, послуг чи процесів.
- Здатність організувати систему е-документообігу в організації.
- Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
- Здатність розробляти стратегічні документи розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання.
- Здатність вести дослідницьку діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу й методів дослідження, а також оцінку його якості.
- Здатність здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати теоретичні та прикладні засади публічної політики, фінансів, основ та технологій прийняття управлінських рішень, управління ресурсами.
- Знати сучасні підходи до публічного управління та адміністрування.
- Знати та уміти використовувати нормативно-правові акти, що регулюють сферу публічного управління та адміністрування.
- Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції.
- Уміти визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.
- Використовувати методологію та інструментарій управління: інноваціями, ризиками, проектами, змінами, якістю.
- Уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур.
- Уміти визначати напрями розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Уміти критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання у сфері публічного управління та адміністрування.
- У складі робочої групи на основі принципів системного аналізу та комплексного підходу уміти готувати програмні документи щодо розвитку публічного урядування та адміністрування.
- Уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати іноземну мову (відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти)
- Уміти здійснювати ефективну комунікацію в сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Уміти використовувати інструменти електронної демократії в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти ініціювати, розробляти та впроваджувати інновації на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Уміти представляти органи публічного управління й організації, та презентувати для широкого загалу результати їх діяльності.
- Уміти розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та організацій.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером.
- Здатність розробляти та управляти проектами.
- Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.
- Здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність).
- Здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем.
- Здатність до усного і письмового професійного спілкування іноземною мовою.
- Здатність фахово аналізувати інформацію, оцінювати повноту та можливості її використання.
- Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
- Здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Здатність управляти різнобічною комунікацією.
- Здатність до раціональної критики та самокритики, конструктивної реакції на зауваження.
Спеціальні (предметні, фахові) компетентності
- Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та організацій різних форм власності.
- Здатність організовувати та розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.
- Здатність визначати показники сталого розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність представляти органи публічного управління та налагоджувати ефективні комунікації.
- Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.
- Здатність самостійно готувати нормативно-правові акти, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді.
- Здатність надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність забезпечувати належний рівень якості управлінських продуктів, послуг чи процесів.
- Здатність організувати систему е-документообігу в організації.
- Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
- Здатність розробляти стратегічні документи розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання.
- Здатність вести дослідницьку діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу й методів дослідження, а також оцінку його якості.
- Здатність здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати теоретичні та прикладні засади публічної політики, фінансів, основ та технологій прийняття управлінських рішень, управління ресурсами.
- Знати сучасні підходи до публічного управління та адміністрування.
- Знати та уміти використовувати нормативно-правові акти, що регулюють сферу публічного управління та адміністрування.
- Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції.
- Уміти визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.
- Використовувати методологію та інструментарій управління: інноваціями, ризиками, проектами, змінами, якістю.
- Уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур.
- Уміти визначати напрями розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Уміти критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання у сфері публічного управління та адміністрування.
- У складі робочої групи на основі принципів системного аналізу та комплексного підходу уміти готувати програмні документи щодо розвитку публічного урядування та адміністрування.
- Уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати іноземну мову (відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти)
- Уміти здійснювати ефективну комунікацію в сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Уміти використовувати інструменти електронної демократії в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти ініціювати, розробляти та впроваджувати інновації на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Уміти представляти органи публічного управління й організації, та презентувати для широкого загалу результати їх діяльності.
- Уміти розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та організацій.
By government order
Education under the program is free for persons who have won the right to study under the state order.
If necessary, the cost of living in a dormitory and additional (outside the educational program) educational services are paid additionally.
Under the agreement (contract)
For students at the expense of individuals or legal entities, the amount of tuition fees, as well as the procedure for payment are set in the agreement (contract) concluded between the university and the individual (legal entity) who orders paid educational services for themselves or others person, assuming financial obligations to pay it, and is:
The cost of training for citizens of Ukraine; for foreign citizens and stateless persons permanently residing in Ukraine
2023 year of entry
2022 year of entry
2021 year of entry
2020 year of entry
2019 year of entry
The cost of training for foreign citizens and stateless persons permanently residing outside Ukraine
2020 year of entry
2019 year of entry
Tuition fees may change once a year to the officially determined inflation rate for the previous calendar year.
If necessary, the cost of living in a dormitory and additional (outside the educational program) educational services are paid additionally.
Master's degree based on a bachelor's or master's degree
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни індивідуального вибору
Практична підготовка
Атестація
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни індивідуального вибору
Практична підготовка
Атестація
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Щоб змінити майбутнє Країни завтра – треба змінити себе вже сьогодні! Проведення державних реформ привело до виникнення великого попиту на фахівців даної спеціальності, тому здобувачів освіти за цією освітньою програмою очікує дуже цікава робота щодо вирішення проблемних питань.
Ми пропонуємо Вам набути теоретичні знання, оволодіти практичними навиками і інноваційними технологіями публічного управління та адміністрування, що необхідні для здійснення управлінської діяльності у державній службі, публічному управлінні та адмініструванні в органах місцевого самоврядування, комерційних підприємствах, громадських організаціях. Програма поєднує теоретичні курси, практичну підготовку та стажування в органах місцевого самоврядування.
Бути державним службовцем – це бути частиною сучасного суспільства та мати можливість приймати і реалізовувати управлінські рішення, а також впливати на державотворюючі процеси суспільства.
Ми пропонуємо вам набути професійні компетентності сучасного державного службовця.
Навчатися в нас – це можливості:
- Набути «soft skills» – навичок, які забезпечать Вашу професійну інтеграцію в сучасному світі, це комунікативні навички, зокрема:
- навички публічного виступу,
- навички роботи в команді,
- управління часом,
- гнучкість і адаптивність,
- лідерські якості;
- Саморозвитку – Ви зможете реалізувати себе в науково-дослідній діяльності:
- проводити дослідження з актуальних проблем публічного управління та адміністрування та публікувати їх результати,
- брати участь в всеукраїнських та міжнародних конференціях, конкурсах та олімпіадах із публічного управління та адміністрування;
- Вибору – Ви маєте право самостійно обирати:
- додаткові дисципліни і набувати професійні компетентності сучасного фахівця з публічного управління та адміністрування;
- місця проходження практики, яка допоможе придбати нові практичні вміння і навички для професійної діяльності у сфері публічного управління та адміністрування;
- наукового керівника, який допоможе вам в реалізації науково-дослідної діяльності.
- Бути почутим – Ви станете частиною студентського самоврядування і ваш голос завжди буде почутий, а думка – врахована!
Перевага вибору нашої освітньої програми – це активна взаємодія під час навчання з майбутніми потенційними роботодавцями: керівниками державних служб, центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування.
Наші викладачі мають практичний досвід роботи на державній службі. Наші випускники будують професійну і наукову кар’єру в органах державної влади, місцевого самоврядування, політичних партіях, громадських організаціях.
І завжди у всьому Ви зможете отримати підтримку від професорсько-викладацького складу кафедри публічного управління та адміністрування!
І головне: бути державним службовцем – це престижно і сучасно!