Public management and administration

Ступінь та кваліфікація, що здобуває випускник програми
Ступінь вищої освіти, що присуджується випускнику:
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Магістр з публічного управління та адміністрування.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Магістр з публічного управління та адміністрування.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Магістр з публічного управління та адміністрування.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Магістр з публічного управління та адміністрування.
Освітня кваліфікація, що присвоюється випускнику:
Магістр з публічного управління та адміністрування.
Документи про вищу освіту, що видаються випускнику програми
Master Diploma;
European model Master Diploma Supplement.
Qualification in the diploma:

Ступінь вищої освіти – Магістр.

Спеціальність – 281 Публічне управління та адміністрування.

Ступінь вищої освіти – Магістр.

Спеціальність – 281 Публічне управління та адміністрування.

Ступінь вищої освіти – Магістр.

Спеціальність – 281 Публічне управління та адміністрування.

Ступінь вищої освіти – Магістр.

Спеціальність – 281 Публічне управління та адміністрування.

Ступінь вищої освіти – Магістр.

Спеціальність – 281 Публічне управління та адміністрування.

Обсяг програми

90 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

90 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

90 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

90 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Обсяг програми

90 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми

Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.

Форма здобуття освіти
Очна (денна); заочна.
Мова викладання
Українська.
Special field Department ensuring the program implementation 
Гарант освітньої програми 
Опис предметної області програми
Об’єкти вивчення та/або діяльності:

управління на загальнодержавному, регіональному, місцевому рівнях та адміністративна діяльність в органах державної влади і місцевого самоврядування, установах, організаціях різного рівня підпорядкування.

Цілі навчання:

підготовка фахівців, здатних використовувати набуті компетентності в межах управлінської та адміністративної діяльності.

Теоретичний зміст предметної області:

термінологія, наукові концепції (теорії) публічного управління та адміністрування, управління на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях і адміністрування у всіх сферах діяльності.

Методи, методики та технології:

наукового пізнання, аналітичної обробки інформації, організаційно-технологічного та правового забезпечення, електронного урядування.

Інструменти та обладнання:

інформаційно-аналітичні інструменти, системи підтримки прийняття управлінських рішень, спеціальне програмне забезпечення.

Фокус освітньої програми

Програма закладає фундаментальну базу для оволодіння навичками управління державними і муніципальними установами, громадськими об’єднаннями та некомерційними організаціями, усіма видами ресурсів, управління державою та містом за концепцією e-government, інформаційного забезпечення управлінських процесів в державних та недержавних установах, розроблення нових інструментів та сервісів у сфері електронної демократії, надання електронних послуг. 

Програма спрямована на формування фахових умінь з управління та адміністрування в умовах електронного урядування, розробку і впровадження ефективних наукових та організаційних методів і структур управління, направлених на вирішення актуальних задач розвитку країни і суспільства.

Додаткові можливості програми

Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.

Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.

Опис предметної області програми
Об’єкти вивчення та/або діяльності:

управління на загальнодержавному, регіональному, місцевому рівнях та адміністративна діяльність в органах державної влади і місцевого самоврядування, установах, організаціях різного рівня підпорядкування.

Цілі навчання:

підготовка фахівців, здатних використовувати набуті компетентності в межах управлінської та адміністративної діяльності.

Теоретичний зміст предметної області:

термінологія, наукові концепції (теорії) публічного управління та адміністрування, управління на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях і адміністрування у всіх сферах діяльності.

Методи, методики та технології:

наукового пізнання, аналітичної обробки інформації, організаційно-технологічного та правового забезпечення, електронного урядування.

Інструменти та обладнання:

інформаційно-аналітичні інструменти, системи підтримки прийняття управлінських рішень, спеціальне програмне забезпечення.

Фокус освітньої програми

Програма закладає фундаментальну базу для оволодіння навичками управління державними і муніципальними установами, громадськими об’єднаннями та некомерційними організаціями, усіма видами ресурсів, управління державою та містом за концепцією e-government, інформаційного забезпечення управлінських процесів в державних та недержавних установах, розроблення нових інструментів та сервісів у сфері електронної демократії, надання електронних послуг. 

Програма спрямована на формування фахових умінь з управління та адміністрування в умовах електронного урядування, розробку і впровадження ефективних наукових та організаційних методів і структур управління, направлених на вирішення актуальних задач розвитку країни і суспільства.

Додаткові можливості програми

Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.

Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.

Опис предметної області програми
Об’єкти вивчення та/або діяльності:

управління на загальнодержавному, регіональному, місцевому рівнях та адміністративна діяльність в органах державної влади і місцевого самоврядування, установах, організаціях різного рівня підпорядкування.

Цілі навчання:

підготовка фахівців, здатних використовувати набуті компетентності в межах управлінської та адміністративної діяльності.

Теоретичний зміст предметної області:

термінологія, наукові концепції (теорії) публічного управління та адміністрування, управління на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях і адміністрування у всіх сферах діяльності.

Методи, методики та технології:

наукового пізнання, аналітичної обробки інформації, організаційно-технологічного та правового забезпечення, електронного урядування.

Інструменти та обладнання:

інформаційно-аналітичні інструменти, системи підтримки прийняття управлінських рішень, спеціальне програмне забезпечення.

Фокус освітньої програми

Програма закладає фундаментальну базу для оволодіння навичками управління державними і муніципальними установами, громадськими об’єднаннями та некомерційними організаціями, усіма видами ресурсів, управління державою та містом за концепцією e-government, інформаційного забезпечення управлінських процесів в державних та недержавних установах, розроблення нових інструментів та сервісів у сфері електронної демократії, надання електронних послуг. 

Програма спрямована на формування фахових умінь з управління та адміністрування в умовах електронного урядування, розробку і впровадження ефективних наукових та організаційних методів і структур управління, направлених на вирішення актуальних задач розвитку країни і суспільства.

Додаткові можливості програми

Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.

Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.

Опис предметної області програми
Об’єкти вивчення та/або діяльності:

управління на загальнодержавному, регіональному, місцевому рівнях та адміністративна діяльність в органах державної влади і місцевого самоврядування, установах, організаціях різного рівня підпорядкування.

Цілі навчання:

підготовка фахівців, здатних використовувати набуті компетентності в межах управлінської та адміністративної діяльності.

Теоретичний зміст предметної області:

термінологія, наукові концепції (теорії) публічного управління та адміністрування, управління на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях і адміністрування у всіх сферах діяльності.

Методи, методики та технології:

наукового пізнання, аналітичної обробки інформації, організаційно-технологічного та правового забезпечення, електронного урядування.

Інструменти та обладнання:

інформаційно-аналітичні інструменти, системи підтримки прийняття управлінських рішень, спеціальне програмне забезпечення.

Фокус освітньої програми

Програма закладає фундаментальну базу для оволодіння навичками управління державними і муніципальними установами, громадськими об’єднаннями та некомерційними організаціями, усіма видами ресурсів, управління державою та містом за концепцією e-government, інформаційного забезпечення управлінських процесів в державних та недержавних установах, розроблення нових інструментів та сервісів у сфері електронної демократії, надання електронних послуг. 

Програма спрямована на формування фахових умінь з управління та адміністрування в умовах електронного урядування, розробку і впровадження ефективних наукових та організаційних методів і структур управління, направлених на вирішення актуальних задач розвитку країни і суспільства.

Додаткові можливості програми

Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.

Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.

Опис предметної області програми
Об’єкти вивчення та/або діяльності:

управління на загальнодержавному, регіональному, місцевому рівнях та адміністративна діяльність в органах державної влади і місцевого самоврядування, установах, організаціях різного рівня підпорядкування.

Цілі навчання:

підготовка фахівців, здатних використовувати набуті компетентності в межах управлінської та адміністративної діяльності.

Теоретичний зміст предметної області:

термінологія, наукові концепції (теорії) публічного управління та адміністрування, управління на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях і адміністрування у всіх сферах діяльності.

Методи, методики та технології:

наукового пізнання, аналітичної обробки інформації, організаційно-технологічного та правового забезпечення, електронного урядування.

Інструменти та обладнання:

інформаційно-аналітичні інструменти, системи підтримки прийняття управлінських рішень, спеціальне програмне забезпечення.

Фокус освітньої програми

Програма закладає фундаментальну базу для оволодіння навичками управління державними і муніципальними установами, громадськими об’єднаннями та некомерційними організаціями, усіма видами ресурсів, управління державою та містом за концепцією e-government, інформаційного забезпечення управлінських процесів в державних та недержавних установах, розроблення нових інструментів та сервісів у сфері електронної демократії, надання електронних послуг. 

Програма спрямована на формування фахових умінь з управління та адміністрування в умовах електронного урядування, розробку і впровадження ефективних наукових та організаційних методів і структур управління, направлених на вирішення актуальних задач розвитку країни і суспільства.

Додаткові можливості програми

Здобувачі вищої освіти за цією освітньою програмою мають можливість брати участь в програмах міжнародної академічної мобільності (тривалістю 1 або 2 семестри), яка реалізується німецькою, польською, іспанською мовами та вимагає необхідного рівня мовної компетентності.

Академічна мобільність в університеті заохочується та визнається згідно із процедурами ЄКТС.

Здобувачі вищої освіти мають можливість навчатися на кафедрі військової підготовки офіцерів запасу Одеського національного політехнічного університету.

Особливості реалізації програми
Підходи до викладання та навчання
Studying and teaching approaches

Lectures, multimedia lectures, interactive lectures, laboratory work, practical classes, participation in interdisciplinary projects and trainings, independent work using textbooks, synopses and participation in project development teams, consultations with teachers, preparation of master's qualification research paper.

Grading system

Written and oral exams, essays, presentations, current control, calculations, calculation and graphs, coursework, publications in scientific periodicals and reports on communication activities.

Система оцінювання

Система оцінювання ґрунтується на принципах ЄКТС та здійснюється за 100-бальною шкалою.

Оцінка за шкалою університету Оцінка за шкалою ЄКТС Оцінка за національною шкалою
Екзамени та диференційовані заліки Заліки
90–100 A Відмінно Зараховано
82–89 B Добре
75–81 C
67–74 D Задовільно
60–66 E
35–59 FX Незадовільно Не зараховано
0–34 F

 

Кожний навчальний семестр містить два модульних контролі. Кожний модульний контроль оцінюється у максимально можливі 50 балів. 

Якщо підсумковою формою контролю є залік, то підсумкова оцінка формується як накопичувальна за результатами оцінювання всіх навчальних елементів, які заплановані на семестр для виконання здобувачами вищої освіти. Оцінку «зараховано» отримують здобувачі вищої освіти, які виконали всі навчальні елементи не менш, ніж на 60 %. 

До екзамену допускаються здобувачі, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж 60 %.

Критерії оцінювання кожного навчального елемента визначені в робочій програмі навчальної дисципліни і доводяться до відома здобувачів на першому в семестрі занятті відповідно до положення про робочу програму навчальної дисципліни.

Оприлюднення змісту навчальної дисципліни та критеріїв оцінювання здійснюється через силабуси дисциплін, які розміщені на офіційному вебсайті університету.

Здобувачі зобов’язані дотримуватись принципів академічної доброчесності при виконанні модульних контрольних робіт, поточних контрольних завдань, індивідуальних завдань з дисципліни.

Ресурсне забезпечення реалізації програми
Staffing specific characteristics

More than 85% of the academic teaching staff is involved in teaching the cycle of vocational training courses have relevant scientific degrees in the disciplines they teach. The Academic staff with scientific degrees and / or academic status, as well as highly qualified specialists are involved in the of the programme implementation. In order to improve the professional level, all the Academic staff undergo internships once every five years, incl. foreign.

https://op.edu.ua/kaf-ampr/staff

Material and technical support specific characteristics

Training facilities, computer workplaces, multimedia equipment provision is appropriate. 

Use of modern equipment in particular https://op.edu.ua/about/set_up_documents#8

All necessary social and household infrastructure is available, the number of places in dormitories meets the requirements, in particular.

https://drive.google.com/file/d/1M_kfpMsT_Lt1dSA0sd6rNOz_wnYjRLIX/view

There are scientific and research laboratories of the Institute of Business, Economics and Information Technologies ONPU, the Specialized Academic Board D.41.052.10 research base Consulting and training centre “Polytech Consult”, ONPU Scientific Economic Portal and own cloud-based, restricted-access environment for students and faculty for carrying out the research.

http://economics.opu.ua/
https://economics.opu.ua/authors-portal
http://www.knc.od.ua/
https://economics.opu.ua/rada
https://drive.google.com/drive/folders/0AG7lPqI0usyiUk9PVA

Informational and methodological support specific characteristics

Use of ONPU virtual learning environment (https://el.opu.ua/) and author's development of the academic teaching staff.

http://dspace.opu.ua/jspui/
https://op.edu.ua/library/memos
https://op.edu.ua/library/catalog

The reading room is equipped with wireless Internet access. All library resources are available through the University website. In addition to the ONPU educational (including electronic) library fund, students of the educational and professional programme have free access to the scientific researches materials contained in the f the manuscripts’ copies of dissertations and abstracts in the printed and electronic form the in the Specialized Academic Board D 41.052.10 library, have access to practical materials of the Odessa regional information-analytical center.

Академічна мобільність

Academic mobility (regulated by CMU Resolution No. 579 “On Approval of Regulation on the Procedure for Exercising the Academic Mobility Right.”, August 12, 2015).

National Credit Mobility

On the basis of bilateral agreements between ONPU and other universities of Ukraine. Individual agreements on academic mobility for study at Ukrainian universities are allowed.

Credits received from other universities in Ukraine are recalculated according to the Academic Mobility Certificate.

International Credit Mobility

Within the EU Erasmus+ programme framework on the basis of joint agreements between ONPU and partner universities.

Foreign Higher Education Applicants Mentoring

On standard terms and mastering the discipline “Ukrainian as a foreign language”.

Академічні та професійні права випускників
Доступ до подальшого навчання 
Employability

The Master of Public Administration is prepared for work in ministries and other central executive bodies, local state administrations, local self-government bodies, higher educational institutions, academic institutions, corporate institutions and business structures of various branches, political parties and public organizations and is able to occupy in these bodies and institutions the positions of leaders, leading and chief specialists of subsidiaries, heads of organizational services of electronic management, self-dealing; positions of analysts, project managers, advisers, consultants, specialists in human resources and public relations, scientific workers, teachers.

Continuation training

Opportunity to continue education in the first degree of “Doctor of Philosophy”, to get internship at both domestic and foreign universities and companies, to take part in lifelong learning programmes.

Працевлаштування випускників 

Магістр з публічного управління та адміністрування підготовлений для роботи у міністерствах та інших центральних органах виконавчої влади, місцевих державних адміністраціях, органах місцевого самоврядування, вищих навчальних закладах, академічних установах, корпоративних установах та бізнес-структурах різних галузей, політичних партіях та громадських організаціях і здатний обіймати в цих органах і установах посади керівників, провідних і головних спеціалістів підрозділів, керівників організаційних служб електронного урядування, керуючих справами; посади аналітиків, експертів, проектних менеджерів, радників, консультантів, спеціалістів по роботі з персоналом і зв’язків з громадськістю, науковими працівниками, викладачами.

Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. 

Загальні компетентності
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером.
  • Здатність розробляти та управляти проектами.
  • Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.
  • Здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність).
  • Здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем.
  • Здатність до усного і письмового професійного спілкування іноземною мовою.
  • Здатність фахово аналізувати інформацію, оцінювати повноту та можливості її використання.
  • Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
  • Здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
  • Здатність управляти різнобічною комунікацією.
  • Здатність до раціональної критики та самокритики, конструктивної реакції на зауваження.
Спеціальні (предметні, фахові) компетентності
  • Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та організацій різних форм власності.
  • Здатність організовувати та розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.
  • Здатність визначати показники сталого розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
  • Здатність представляти органи публічного управління та налагоджувати ефективні комунікації.
  • Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.
  • Здатність самостійно готувати нормативно-правові акти, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді.
  • Здатність надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
  • Здатність забезпечувати належний рівень якості управлінських продуктів, послуг чи процесів.
  • Здатність організувати систему е-документообігу в організації.
  • Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
  • Здатність розробляти стратегічні документи розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
  • Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
  • Здатність виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання.
  • Здатність вести дослідницьку діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу й методів дослідження, а також оцінку його якості.
  • Здатність здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
Програмні результати навчання
  • Знати теоретичні та прикладні засади публічної політики, фінансів, основ та технологій прийняття управлінських рішень, управління ресурсами.
  • Знати сучасні підходи до публічного управління та адміністрування.
  • Знати та уміти використовувати нормативно-правові акти, що регулюють сферу публічного управління та адміністрування.
  • Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції.
  • Уміти визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.
  • Використовувати методологію та інструментарій управління: інноваціями, ризиками, проектами, змінами, якістю.
  • Уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
  • Уміти застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур.
  • Уміти визначати напрями розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
  • Уміти критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання у сфері публічного управління та адміністрування.
  • У складі робочої групи на основі принципів системного аналізу та комплексного підходу уміти готувати програмні документи щодо розвитку публічного урядування та адміністрування.
  • Уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування.
  • Знати іноземну мову (відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти)
  • Уміти здійснювати ефективну комунікацію в сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
  • Уміти використовувати інструменти електронної демократії в сфері публічного управління та адміністрування.
  • Уміти ініціювати, розробляти та впроваджувати інновації на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
  • Уміти представляти органи публічного управління й організації, та презентувати для широкого загалу результати їх діяльності.
  • Уміти розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та організацій.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. 

Загальні компетентності
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером.
  • Здатність розробляти та управляти проектами.
  • Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.
  • Здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність).
  • Здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем.
  • Здатність до усного і письмового професійного спілкування іноземною мовою.
  • Здатність фахово аналізувати інформацію, оцінювати повноту та можливості її використання.
  • Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
  • Здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
  • Здатність управляти різнобічною комунікацією.
  • Здатність до раціональної критики та самокритики, конструктивної реакції на зауваження.
Спеціальні (предметні, фахові) компетентності
  • Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та організацій різних форм власності.
  • Здатність організовувати та розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.
  • Здатність визначати показники сталого розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
  • Здатність представляти органи публічного управління та налагоджувати ефективні комунікації.
  • Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.
  • Здатність самостійно готувати нормативно-правові акти, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді.
  • Здатність надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
  • Здатність забезпечувати належний рівень якості управлінських продуктів, послуг чи процесів.
  • Здатність організувати систему е-документообігу в організації.
  • Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
  • Здатність розробляти стратегічні документи розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
  • Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
  • Здатність виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання.
  • Здатність вести дослідницьку діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу й методів дослідження, а також оцінку його якості.
  • Здатність здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
Програмні результати навчання
  • Знати теоретичні та прикладні засади публічної політики, фінансів, основ та технологій прийняття управлінських рішень, управління ресурсами.
  • Знати сучасні підходи до публічного управління та адміністрування.
  • Знати та уміти використовувати нормативно-правові акти, що регулюють сферу публічного управління та адміністрування.
  • Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції.
  • Уміти визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.
  • Використовувати методологію та інструментарій управління: інноваціями, ризиками, проектами, змінами, якістю.
  • Уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
  • Уміти застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур.
  • Уміти визначати напрями розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
  • Уміти критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання у сфері публічного управління та адміністрування.
  • У складі робочої групи на основі принципів системного аналізу та комплексного підходу уміти готувати програмні документи щодо розвитку публічного урядування та адміністрування.
  • Уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування.
  • Знати іноземну мову (відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти)
  • Уміти здійснювати ефективну комунікацію в сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
  • Уміти використовувати інструменти електронної демократії в сфері публічного управління та адміністрування.
  • Уміти ініціювати, розробляти та впроваджувати інновації на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
  • Уміти представляти органи публічного управління й організації, та презентувати для широкого загалу результати їх діяльності.
  • Уміти розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та організацій.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. 

Загальні компетентності
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером.
  • Здатність розробляти та управляти проектами.
  • Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.
  • Здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність).
  • Здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем.
  • Здатність до усного і письмового професійного спілкування іноземною мовою.
  • Здатність фахово аналізувати інформацію, оцінювати повноту та можливості її використання.
  • Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
  • Здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
  • Здатність управляти різнобічною комунікацією.
  • Здатність до раціональної критики та самокритики, конструктивної реакції на зауваження.
Спеціальні (предметні, фахові) компетентності
  • Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та організацій різних форм власності.
  • Здатність організовувати та розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.
  • Здатність визначати показники сталого розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
  • Здатність представляти органи публічного управління та налагоджувати ефективні комунікації.
  • Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.
  • Здатність самостійно готувати нормативно-правові акти, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді.
  • Здатність надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
  • Здатність забезпечувати належний рівень якості управлінських продуктів, послуг чи процесів.
  • Здатність організувати систему е-документообігу в організації.
  • Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
  • Здатність розробляти стратегічні документи розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
  • Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
  • Здатність виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання.
  • Здатність вести дослідницьку діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу й методів дослідження, а також оцінку його якості.
  • Здатність здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
Програмні результати навчання
  • Знати теоретичні та прикладні засади публічної політики, фінансів, основ та технологій прийняття управлінських рішень, управління ресурсами.
  • Знати сучасні підходи до публічного управління та адміністрування.
  • Знати та уміти використовувати нормативно-правові акти, що регулюють сферу публічного управління та адміністрування.
  • Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції.
  • Уміти визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.
  • Використовувати методологію та інструментарій управління: інноваціями, ризиками, проектами, змінами, якістю.
  • Уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
  • Уміти застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур.
  • Уміти визначати напрями розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
  • Уміти критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання у сфері публічного управління та адміністрування.
  • У складі робочої групи на основі принципів системного аналізу та комплексного підходу уміти готувати програмні документи щодо розвитку публічного урядування та адміністрування.
  • Уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування.
  • Знати іноземну мову (відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти)
  • Уміти здійснювати ефективну комунікацію в сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
  • Уміти використовувати інструменти електронної демократії в сфері публічного управління та адміністрування.
  • Уміти ініціювати, розробляти та впроваджувати інновації на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
  • Уміти представляти органи публічного управління й організації, та презентувати для широкого загалу результати їх діяльності.
  • Уміти розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та організацій.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. 

Загальні компетентності
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером.
  • Здатність розробляти та управляти проектами.
  • Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.
  • Здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність).
  • Здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем.
  • Здатність до усного і письмового професійного спілкування іноземною мовою.
  • Здатність фахово аналізувати інформацію, оцінювати повноту та можливості її використання.
  • Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
  • Здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
  • Здатність управляти різнобічною комунікацією.
  • Здатність до раціональної критики та самокритики, конструктивної реакції на зауваження.
Спеціальні (предметні, фахові) компетентності
  • Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та організацій різних форм власності.
  • Здатність організовувати та розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.
  • Здатність визначати показники сталого розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
  • Здатність представляти органи публічного управління та налагоджувати ефективні комунікації.
  • Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.
  • Здатність самостійно готувати нормативно-правові акти, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді.
  • Здатність надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
  • Здатність забезпечувати належний рівень якості управлінських продуктів, послуг чи процесів.
  • Здатність організувати систему е-документообігу в організації.
  • Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
  • Здатність розробляти стратегічні документи розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
  • Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
  • Здатність виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання.
  • Здатність вести дослідницьку діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу й методів дослідження, а також оцінку його якості.
  • Здатність здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
Програмні результати навчання
  • Знати теоретичні та прикладні засади публічної політики, фінансів, основ та технологій прийняття управлінських рішень, управління ресурсами.
  • Знати сучасні підходи до публічного управління та адміністрування.
  • Знати та уміти використовувати нормативно-правові акти, що регулюють сферу публічного управління та адміністрування.
  • Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції.
  • Уміти визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.
  • Використовувати методологію та інструментарій управління: інноваціями, ризиками, проектами, змінами, якістю.
  • Уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
  • Уміти застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур.
  • Уміти визначати напрями розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
  • Уміти критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання у сфері публічного управління та адміністрування.
  • У складі робочої групи на основі принципів системного аналізу та комплексного підходу уміти готувати програмні документи щодо розвитку публічного урядування та адміністрування.
  • Уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування.
  • Знати іноземну мову (відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти)
  • Уміти здійснювати ефективну комунікацію в сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
  • Уміти використовувати інструменти електронної демократії в сфері публічного управління та адміністрування.
  • Уміти ініціювати, розробляти та впроваджувати інновації на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
  • Уміти представляти органи публічного управління й організації, та презентувати для широкого загалу результати їх діяльності.
  • Уміти розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та організацій.
Перелік компетентностей випускника
Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. 

Загальні компетентності
  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером.
  • Здатність розробляти та управляти проектами.
  • Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.
  • Здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність).
  • Здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем.
  • Здатність до усного і письмового професійного спілкування іноземною мовою.
  • Здатність фахово аналізувати інформацію, оцінювати повноту та можливості її використання.
  • Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
  • Здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
  • Здатність управляти різнобічною комунікацією.
  • Здатність до раціональної критики та самокритики, конструктивної реакції на зауваження.
Спеціальні (предметні, фахові) компетентності
  • Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та організацій різних форм власності.
  • Здатність організовувати та розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.
  • Здатність визначати показники сталого розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
  • Здатність представляти органи публічного управління та налагоджувати ефективні комунікації.
  • Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.
  • Здатність самостійно готувати нормативно-правові акти, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді.
  • Здатність надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
  • Здатність забезпечувати належний рівень якості управлінських продуктів, послуг чи процесів.
  • Здатність організувати систему е-документообігу в організації.
  • Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
  • Здатність розробляти стратегічні документи розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
  • Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
  • Здатність виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання.
  • Здатність вести дослідницьку діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу й методів дослідження, а також оцінку його якості.
  • Здатність здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
Програмні результати навчання
  • Знати теоретичні та прикладні засади публічної політики, фінансів, основ та технологій прийняття управлінських рішень, управління ресурсами.
  • Знати сучасні підходи до публічного управління та адміністрування.
  • Знати та уміти використовувати нормативно-правові акти, що регулюють сферу публічного управління та адміністрування.
  • Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції.
  • Уміти визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.
  • Використовувати методологію та інструментарій управління: інноваціями, ризиками, проектами, змінами, якістю.
  • Уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
  • Уміти застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур.
  • Уміти визначати напрями розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
  • Уміти критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання у сфері публічного управління та адміністрування.
  • У складі робочої групи на основі принципів системного аналізу та комплексного підходу уміти готувати програмні документи щодо розвитку публічного урядування та адміністрування.
  • Уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування.
  • Знати іноземну мову (відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти)
  • Уміти здійснювати ефективну комунікацію в сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
  • Уміти використовувати інструменти електронної демократії в сфері публічного управління та адміністрування.
  • Уміти ініціювати, розробляти та впроваджувати інновації на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
  • Уміти представляти органи публічного управління й організації, та презентувати для широкого загалу результати їх діяльності.
  • Уміти розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та організацій.