Енергетична електроніка

ID: 7699
Elective discipline
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Edition: 
2017.
Number of ECTS credits: 
3.00.
Final form of control: 
Test.
Number of classroom classes: 
36 годин лекційних занять, 24 години лабораторних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни: отримання навичків побудови систем енергетичної електроніки.
Завдання дисципліни: оволодіння такими компетенція ми, як: . здатність спілкуватися другою мовою; здатність вчитися і бути сучасно навченим; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; здатність пристосовуватись до нових ситуаці; Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

 

Основні результати навчання

  • Демонструвати знання та розуміння розділів з вищої математики, фізики, хімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
  • Знати основи алгоритмізації задач, уміти розробити алгоритм і програму мовою високого рівня, знати основи програмування на персональному комп’ютері, уміти провести тестування розробленого програмного забезпечення, запустити програму на виконання, провести аналіз отриманих результатів і зробити відповідні висновки  
  • Уміти проводити детальне пророблення конструкцій виробів середньої складності, виконувати креслення, розробляти інші документи відповідно до етапу проектування і типу виробництва з використанням сучасних засобів комп’ютерного проектування.
  • Уміти вибирати, використовуючи технічні характеристики, типове технологічне обладнання, оснастку та контрольну апаратуру; синтезувати, використовуючи засоби комп’ютерного проектування та данні попередніх етапів проектування,  комплект основних технологічних документів відповідно до етапу проектування та типу виробництва.
  • Забезпечення регулювання, налагодження, вимірювання параметрів і характеристик (геометричних, електричних, механічних, теплових тощо) деталей, вузлів, блоків, закінчених електронних пристроїв; складання звітів, технічних паспортів, реклам, рекламацій; розроблення, перевірки, узгодження конструкторської, технологічної, експлуатаційної  документації виробів, що проектуються.  

 
Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • Лз – лабораторні заняття;
  • СРС – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

 
 
Тематика та види навчальних занять

 

  • 1 тиждень
    • Л1. Мета, задачі та зміст курсу.  Основні визначення і класифікація функціональних властивостей енергетичних електронних засобів.
    • Л2. Базові питання забеспечення функціонування енергетичних електронних засобів. Питання безпеки і проблеми екології.
    • Лз1. Дослідження впливу параметрів електронних компонентів та елемента навантаження на функціональні властивості джерела безперебійного живлення. (ч.1).
    • СРС. К.
  • 2 тиждень
    • Л3. Типи, основні характеристики і параметри, умови безпечного використання джерел єлектроенергії.
    • Лз2. Дослідження впливу параметрів електронних компонентів та елемента навантаження на функціональні властивості джерела безперебійного живлення. (ч.2).
    • СРС. К.
  • 3 тиждень
    • Л4. Типові схемні рішення, основні характеристики і параметри, умови безпечного використання випрямлячів напруги.
    • Л5. Типові схемні рішення, основні характеристики і параметри, умови безпечного використання імпульсних перетворювачей напруги типу DC-DC.
    • Лз3. Дослідження впливу параметрів електронних компонентів та елемента навантаження на функціональні властивості джерела безперебійного живлення. (ч.3).
    • СРС. К.
  • 4 тиждень
    • Л6. Типові схемні рішення, основні характеристики і параметри, умови безпечного використання імпульсних перетворювачей напруги типу DC-AC.
    • Лз4. Дослідження впливу параметрів електронних компонентів та елемента навантаження на функціональні властивості промислового перетворювача частоти. (ч.1).
    • СРС. К.
  • 5 тиждень
    • Л7. Типи, основні характеристики і параметри електронних компонентів та засобів побутової енергетики.
    • Л8. Структурні та функціональні схеми побудови електронних засобів побутової енергетики.
    • Лз5. Дослідження впливу параметрів електронних компонентів та елемента навантаження на функціональні властивості промислового перетворювача частоти. (ч.2).
    • СРС. К.
  • 6 тиждень
    • Л9. Базові схемотехнічні рішення електронних засобів побутової енергетики.
    • Лз6. Дослідження впливу параметрів електронних компонентів та елемента навантаження на функціональні властивості промислового перетворювача частоти. (ч.3).
    • СРС. К.
    • МКР1.
  • 7 тиждень
    • Л10. Типи, основні характеристики і параметри електронних компонентів та засобів промислової енергетики.
    • Л11. Структурні та функціональні схеми побудови електронних засобів промислової енергетики.
    • Лз7. Дослідження впливу параметрів джерела живлення, електронних компонентів та елемента навантаження на функціональні властивості DC-DC перетворювача вітрогенератора. (ч.12).
    • СРС. К.
  • 8 тиждень
    • Л12. Базові схемотехнічні рішення електронних промислової енергетики.
    • Лз8. Дослідження впливу параметрів джерела живлення, електронних компонентів та елемента навантаження на функціональні властивості DC-DC перетворювача вітрогенератора. (ч.2).
    • СРС. К.
  • 9 тиждень
    • Л13. Типи, основні характеристики і параметри електронних компонентів та засобів вітряної енергетики.
    • Л14. Структурні та функціональні схеми побудови електронних засобів вітряної енергетики.
    • Лз9. Дослідження впливу параметрів джерела живлення, електронних компонентів та елемента навантаження на функціональні властивості DC-DC перетворювача вітрогенератора. (ч.3).
    • СРС. К.
  • 10 тиждень
    • Л15. Базові схемотехнічні рішення електронних засобів вітряної енергетики.
    • Лз10. Дослідження впливу параметрів джерела живлення, електронних компонентів та елемента навантаження на функціональні властивості МРРТ-контролера сонячної батареі. (ч.1).
    • СРС. К.
  • 11 тиждень
    • Л16. Типи, основні характеристики і параметри компонентів та засобів сонячної енергетики.
    • Л17. Структурні та функціональні схеми побудови електронних засобів сонячної енергетики.
    • Лз11. Дослідження впливу параметрів джерела живлення, електронних компонентів та елемента навантаження на функціональні властивості МРРТ-контролера сонячної батареі. (ч.2).
    • СРС. К.
  • 12 тиждень
    • Л18. Базові схемотехнічні рішення електронних засобів сонячної енергетики.
    • Лз12. Дослідження впливу параметрів джерела живлення, електронних компонентів та елемента навантаження на функціональні властивості МРРТ-контролера сонячної батареі. (ч.3).
    • СРС. К.
    • МКР2.

Індивідуальна робота

Не передбачена. 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 30 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:
1) підготовка до лекційних занять – 14 годин;
2) підготовка до лабораторних занять – 16 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та лабораторних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи.

Модульні контрольні роботи №1 та №2 виконуються у письмовій формі з використанням контрольних запитань.  Максимальна оцінка за її виконання становить 30 балів. Модульна контрольна робота складається з теоретичної частини (3 запитання) та практичної частини (1 задача). Відповідь на кожне теоретичне питання оцінюється максимум 7 балами, правильне розв’язання задачі оцінюється в 9 балів. 

Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів.

Семестровий модуль № 1
Лз1…6. Оцінка за виконання лабораторних завдань – 24 бала (по 4 бала за кожне завдання). 
МК1. Модульна контрольна робота – 26 балів (8 тиждень). Перескладання можливе протягом 9–11 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль № 2
Лз7…12. Оцінка за виконання лабораторних завдань – 24 бала (по 4 бала за кожне завдання). 
МК2. Модульна контрольна робота – 29 балів (12 тиждень).

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни за семестр – 100 балів.

Умови допуску до підсумкового контролю

До заліку допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж на 60 %.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 
 
Відсутність здобувача на контрольній роботі або на екзамені відповідає оцінці «0».
 
Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.