Редакція освітньої програми
Ступінь вищої освіти – Магістр.
Спеціальність – 281 Публічне управління та адміністрування.
Ступінь вищої освіти – Магістр.
Спеціальність – 281 Публічне управління та адміністрування.
Ступінь вищої освіти – Магістр.
Спеціальність – 281 Публічне управління та адміністрування.
Ступінь вищої освіти – Магістр.
Спеціальність – 281 Публічне управління та адміністрування.
Ступінь вищої освіти – Магістр.
Спеціальність – 281 Публічне управління та адміністрування.
90 кредитів ЄКТС.
Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.
90 кредитів ЄКТС.
Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.
90 кредитів ЄКТС.
Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.
90 кредитів ЄКТС.
Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.
90 кредитів ЄКТС.
Нормативний строк підготовки становить 1 рік 4 місяці.
- Підходи до викладання та навчання
-
Лекції, мультимедійні лекції, інтерактивні лекції, лабораторні роботи, практичні заняття, участь у міждисциплінарних проектах та тренінгах, самостійна робота з використанням підручників, конспектів та шляхом участі у групах з розробки проектів, консультацій із викладачами, підготовки кваліфікаційної роботи магістра.
- Система оцінювання
-
Система оцінювання ґрунтується на принципах ЄКТС та здійснюється за 100-бальною шкалою.
Оцінка за шкалою університету Оцінка за шкалою ЄКТС Оцінка за національною шкалою Екзамени та диференційовані заліки Заліки 90–100 A Відмінно Зараховано 82–89 B Добре 75–81 C 67–74 D Задовільно 60–66 E 35–59 FX Незадовільно Не зараховано 0–34 F Кожний навчальний семестр містить два модульних контролі. Кожний модульний контроль оцінюється у максимально можливі 50 балів.
Якщо підсумковою формою контролю є залік, то підсумкова оцінка формується як накопичувальна за результатами оцінювання всіх навчальних елементів, які заплановані на семестр для виконання здобувачами вищої освіти. Оцінку «зараховано» отримують здобувачі вищої освіти, які виконали всі навчальні елементи не менш, ніж на 60 %.
До екзамену допускаються здобувачі, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж 60 %.
Критерії оцінювання кожного навчального елемента визначені в робочій програмі навчальної дисципліни і доводяться до відома здобувачів на першому в семестрі занятті відповідно до положення про робочу програму навчальної дисципліни.
Оприлюднення змісту навчальної дисципліни та критеріїв оцінювання здійснюється через силабуси дисциплін, які розміщені на офіційному вебсайті університету.
Здобувачі зобов’язані дотримуватись принципів академічної доброчесності при виконанні модульних контрольних робіт, поточних контрольних завдань, індивідуальних завдань з дисципліни.
- Ресурсне забезпечення реалізації програми
-
Специфічні характеристики кадрового забезпечення
Понад 85 % професорсько-викладацького складу, задіяного до викладання циклу дисциплін професійної підготовки, мають відповідні наукові ступені до дисциплін, які викладають.
https://op.edu.ua/kaf-ampr/staff
До реалізації програми залучаються науково-педагогічні працівники з науковими ступенями та/або вченими званнями, а також висококваліфіковані спеціалісти. З метою підвищення фахового рівня всі науково-педагогічні працівники один раз на п’ять років проходять стажування, в т.ч. закордонні.
Специфічні характеристики матеріально-технічного забезпечення
Забезпеченість навчальними приміщеннями, комп’ютерними робочими місцями, мультимедійним обладнанням відповідає потребі.
Використання сучасного обладнання, зокрема https://op.edu.ua/about/set_up_documents#8
Наявна вся необхідна соціально-побутова інфраструктура, кількість місць в гуртожитках відповідає вимогам.
https://drive.google.com/file/d/1M_kfpMsT_Lt1dSA0sd6rNOz_wnYjRLIX/view
Для проведення досліджень наявні науково-дослідні і навчально-наукові лабораторії Інституту бізнесу, економіки та інформаційних технологій ОНПУ, науково-дослідна база Спеціалізованої вченої ради Д.41.052.10, Консультаційно-навчального центру «Політех-консалт», Наукового економічного порталу ОНПУ та власне хмарне середовище з обмеженим доступом для студентів та викладачів кафедри.
http://economics.opu.ua/
https://economics.opu.ua/authors-portal
http://www.knc.od.ua/
https://economics.opu.ua/rada
https://drive.google.com/drive/folders/0AG7lPqI0usyiUk9PVAСпецифічні характеристики інформаційно-методичного забезпечення
Використання віртуального навчального середовища ОНПУ (https://el.opu.ua/) та авторських розробок професорсько-викладацького складу:
http://dspace.opu.ua/jspui/
https://op.edu.ua/library/memos
https://op.edu.ua/library/catalogЧитальний зал забезпечений бездротовим доступом до мережі Інтернет. Всі ресурси бібліотеки доступні через сайт університету.
Крім фонду навчальної (в т.ч. електронної) бібліотеки ОНПУ, студенти освітньо-професійної програми мають вільний доступ до матеріалів наукових досліджень що містяться в примірниках рукописів дисертаційних робіт та авторефератів у друкованому та електронному вигляді бібліотеки спеціалізованої вченої ради Д 41.052.10, мають доступ до практичних матеріалів Одеського обласного інформаційно-аналітичного центру.
- Академічна мобільність
-
Академічна мобільність (регламентується Постановою КМУ № 579 “Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність” від 12 серпня 2015 року).
Національна кредитна мобільність
На основі двосторонніх договорів між ОНПУ та іншими університетами України. Допускаються індивідуальні угоди про академічну мобільність для навчання в університетах України.
Кредити, отримані в інших університетах України, перезараховуються відповідно до довідки про академічну мобільність.
Міжнародна кредитна мобільність
У рамках програми ЄС Еразмус+ на основі спільних договорів між ОНПУ та університетами-партнерами.
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти
На загальних умовах, та засвоєнні дисципліни «Українська мова як іноземна».
Можливість продовжити освіту за першим науковим ступенем «доктор філософії», пройти стажування як у вітчизняних, так і в зарубіжних університетах і компаніях, прийняти участь у програмах навчання упродовж всього життя.
Магістр з публічного управління та адміністрування підготовлений для роботи у міністерствах та інших центральних органах виконавчої влади, місцевих державних адміністраціях, органах місцевого самоврядування, вищих навчальних закладах, академічних установах, корпоративних установах та бізнес-структурах різних галузей, політичних партіях та громадських організаціях і здатний обіймати в цих органах і установах посади керівників, провідних і головних спеціалістів підрозділів, керівників організаційних служб електронного урядування, керуючих справами; посади аналітиків, експертів, проектних менеджерів, радників, консультантів, спеціалістів по роботі з персоналом і зв’язків з громадськістю, науковими працівниками, викладачами.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером.
- Здатність розробляти та управляти проектами.
- Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.
- Здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність).
- Здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем.
- Здатність до усного і письмового професійного спілкування іноземною мовою.
- Здатність фахово аналізувати інформацію, оцінювати повноту та можливості її використання.
- Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
- Здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Здатність управляти різнобічною комунікацією.
- Здатність до раціональної критики та самокритики, конструктивної реакції на зауваження.
Спеціальні (предметні, фахові) компетентності
- Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та організацій різних форм власності.
- Здатність організовувати та розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.
- Здатність визначати показники сталого розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність представляти органи публічного управління та налагоджувати ефективні комунікації.
- Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.
- Здатність самостійно готувати нормативно-правові акти, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді.
- Здатність надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність забезпечувати належний рівень якості управлінських продуктів, послуг чи процесів.
- Здатність організувати систему е-документообігу в організації.
- Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
- Здатність розробляти стратегічні документи розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання.
- Здатність вести дослідницьку діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу й методів дослідження, а також оцінку його якості.
- Здатність здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати теоретичні та прикладні засади публічної політики, фінансів, основ та технологій прийняття управлінських рішень, управління ресурсами.
- Знати сучасні підходи до публічного управління та адміністрування.
- Знати та уміти використовувати нормативно-правові акти, що регулюють сферу публічного управління та адміністрування.
- Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції.
- Уміти визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.
- Використовувати методологію та інструментарій управління: інноваціями, ризиками, проектами, змінами, якістю.
- Уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур.
- Уміти визначати напрями розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Уміти критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання у сфері публічного управління та адміністрування.
- У складі робочої групи на основі принципів системного аналізу та комплексного підходу уміти готувати програмні документи щодо розвитку публічного урядування та адміністрування.
- Уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати іноземну мову (відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти)
- Уміти здійснювати ефективну комунікацію в сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Уміти використовувати інструменти електронної демократії в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти ініціювати, розробляти та впроваджувати інновації на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Уміти представляти органи публічного управління й організації, та презентувати для широкого загалу результати їх діяльності.
- Уміти розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та організацій.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером.
- Здатність розробляти та управляти проектами.
- Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.
- Здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність).
- Здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем.
- Здатність до усного і письмового професійного спілкування іноземною мовою.
- Здатність фахово аналізувати інформацію, оцінювати повноту та можливості її використання.
- Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
- Здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Здатність управляти різнобічною комунікацією.
- Здатність до раціональної критики та самокритики, конструктивної реакції на зауваження.
Спеціальні (предметні, фахові) компетентності
- Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та організацій різних форм власності.
- Здатність організовувати та розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.
- Здатність визначати показники сталого розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність представляти органи публічного управління та налагоджувати ефективні комунікації.
- Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.
- Здатність самостійно готувати нормативно-правові акти, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді.
- Здатність надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність забезпечувати належний рівень якості управлінських продуктів, послуг чи процесів.
- Здатність організувати систему е-документообігу в організації.
- Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
- Здатність розробляти стратегічні документи розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання.
- Здатність вести дослідницьку діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу й методів дослідження, а також оцінку його якості.
- Здатність здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати теоретичні та прикладні засади публічної політики, фінансів, основ та технологій прийняття управлінських рішень, управління ресурсами.
- Знати сучасні підходи до публічного управління та адміністрування.
- Знати та уміти використовувати нормативно-правові акти, що регулюють сферу публічного управління та адміністрування.
- Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції.
- Уміти визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.
- Використовувати методологію та інструментарій управління: інноваціями, ризиками, проектами, змінами, якістю.
- Уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур.
- Уміти визначати напрями розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Уміти критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання у сфері публічного управління та адміністрування.
- У складі робочої групи на основі принципів системного аналізу та комплексного підходу уміти готувати програмні документи щодо розвитку публічного урядування та адміністрування.
- Уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати іноземну мову (відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти)
- Уміти здійснювати ефективну комунікацію в сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Уміти використовувати інструменти електронної демократії в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти ініціювати, розробляти та впроваджувати інновації на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Уміти представляти органи публічного управління й організації, та презентувати для широкого загалу результати їх діяльності.
- Уміти розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та організацій.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером.
- Здатність розробляти та управляти проектами.
- Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.
- Здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність).
- Здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем.
- Здатність до усного і письмового професійного спілкування іноземною мовою.
- Здатність фахово аналізувати інформацію, оцінювати повноту та можливості її використання.
- Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
- Здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Здатність управляти різнобічною комунікацією.
- Здатність до раціональної критики та самокритики, конструктивної реакції на зауваження.
Спеціальні (предметні, фахові) компетентності
- Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та організацій різних форм власності.
- Здатність організовувати та розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.
- Здатність визначати показники сталого розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність представляти органи публічного управління та налагоджувати ефективні комунікації.
- Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.
- Здатність самостійно готувати нормативно-правові акти, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді.
- Здатність надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність забезпечувати належний рівень якості управлінських продуктів, послуг чи процесів.
- Здатність організувати систему е-документообігу в організації.
- Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
- Здатність розробляти стратегічні документи розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання.
- Здатність вести дослідницьку діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу й методів дослідження, а також оцінку його якості.
- Здатність здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати теоретичні та прикладні засади публічної політики, фінансів, основ та технологій прийняття управлінських рішень, управління ресурсами.
- Знати сучасні підходи до публічного управління та адміністрування.
- Знати та уміти використовувати нормативно-правові акти, що регулюють сферу публічного управління та адміністрування.
- Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції.
- Уміти визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.
- Використовувати методологію та інструментарій управління: інноваціями, ризиками, проектами, змінами, якістю.
- Уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур.
- Уміти визначати напрями розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Уміти критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання у сфері публічного управління та адміністрування.
- У складі робочої групи на основі принципів системного аналізу та комплексного підходу уміти готувати програмні документи щодо розвитку публічного урядування та адміністрування.
- Уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати іноземну мову (відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти)
- Уміти здійснювати ефективну комунікацію в сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Уміти використовувати інструменти електронної демократії в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти ініціювати, розробляти та впроваджувати інновації на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Уміти представляти органи публічного управління й організації, та презентувати для широкого загалу результати їх діяльності.
- Уміти розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та організацій.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером.
- Здатність розробляти та управляти проектами.
- Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.
- Здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність).
- Здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем.
- Здатність до усного і письмового професійного спілкування іноземною мовою.
- Здатність фахово аналізувати інформацію, оцінювати повноту та можливості її використання.
- Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
- Здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Здатність управляти різнобічною комунікацією.
- Здатність до раціональної критики та самокритики, конструктивної реакції на зауваження.
Спеціальні (предметні, фахові) компетентності
- Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та організацій різних форм власності.
- Здатність організовувати та розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.
- Здатність визначати показники сталого розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність представляти органи публічного управління та налагоджувати ефективні комунікації.
- Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.
- Здатність самостійно готувати нормативно-правові акти, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді.
- Здатність надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність забезпечувати належний рівень якості управлінських продуктів, послуг чи процесів.
- Здатність організувати систему е-документообігу в організації.
- Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
- Здатність розробляти стратегічні документи розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання.
- Здатність вести дослідницьку діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу й методів дослідження, а також оцінку його якості.
- Здатність здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати теоретичні та прикладні засади публічної політики, фінансів, основ та технологій прийняття управлінських рішень, управління ресурсами.
- Знати сучасні підходи до публічного управління та адміністрування.
- Знати та уміти використовувати нормативно-правові акти, що регулюють сферу публічного управління та адміністрування.
- Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції.
- Уміти визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.
- Використовувати методологію та інструментарій управління: інноваціями, ризиками, проектами, змінами, якістю.
- Уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур.
- Уміти визначати напрями розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Уміти критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання у сфері публічного управління та адміністрування.
- У складі робочої групи на основі принципів системного аналізу та комплексного підходу уміти готувати програмні документи щодо розвитку публічного урядування та адміністрування.
- Уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати іноземну мову (відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти)
- Уміти здійснювати ефективну комунікацію в сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Уміти використовувати інструменти електронної демократії в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти ініціювати, розробляти та впроваджувати інновації на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Уміти представляти органи публічного управління й організації, та презентувати для широкого загалу результати їх діяльності.
- Уміти розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та організацій.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером.
- Здатність розробляти та управляти проектами.
- Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.
- Здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність).
- Здатність ініціювати, планувати та управляти змінами для вдосконалення існуючих та розроблення нових систем.
- Здатність до усного і письмового професійного спілкування іноземною мовою.
- Здатність фахово аналізувати інформацію, оцінювати повноту та можливості її використання.
- Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
- Здатність здійснювати професійну діяльність і приймати обґрунтовані рішення, керуючись засадами соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Здатність управляти різнобічною комунікацією.
- Здатність до раціональної критики та самокритики, конструктивної реакції на зауваження.
Спеціальні (предметні, фахові) компетентності
- Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та організацій різних форм власності.
- Здатність організовувати та розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.
- Здатність визначати показники сталого розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність представляти органи публічного управління та налагоджувати ефективні комунікації.
- Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.
- Здатність самостійно готувати нормативно-правові акти, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді.
- Здатність надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність забезпечувати належний рівень якості управлінських продуктів, послуг чи процесів.
- Здатність організувати систему е-документообігу в організації.
- Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
- Здатність розробляти стратегічні документи розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проекти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Здатність виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання.
- Здатність вести дослідницьку діяльність, включаючи аналіз проблем, постановку цілей і завдань, вибір способу й методів дослідження, а також оцінку його якості.
- Здатність здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати теоретичні та прикладні засади публічної політики, фінансів, основ та технологій прийняття управлінських рішень, управління ресурсами.
- Знати сучасні підходи до публічного управління та адміністрування.
- Знати та уміти використовувати нормативно-правові акти, що регулюють сферу публічного управління та адміністрування.
- Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції.
- Уміти визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.
- Використовувати методологію та інструментарій управління: інноваціями, ризиками, проектами, змінами, якістю.
- Уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур.
- Уміти визначати напрями розвитку систем на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
- Уміти критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання у сфері публічного управління та адміністрування.
- У складі робочої групи на основі принципів системного аналізу та комплексного підходу уміти готувати програмні документи щодо розвитку публічного урядування та адміністрування.
- Уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування.
- Знати іноземну мову (відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти)
- Уміти здійснювати ефективну комунікацію в сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
- Уміти використовувати інструменти електронної демократії в сфері публічного управління та адміністрування.
- Уміти ініціювати, розробляти та впроваджувати інновації на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
- Уміти представляти органи публічного управління й організації, та презентувати для широкого загалу результати їх діяльності.
- Уміти розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та організацій.
За державним замовленням
Навчання за програмою безкоштовно для осіб, які за конкурсом здобули право навчатися за державним замовленням.
У разі потреби додатково оплачується вартість проживання у гуртожитку та додаткові (за межами освітньої програми) освітні послуги.
За договором (контрактом)
Для осіб, що навчаються за рахунок коштів фізичних або юридичних осіб, розмір плати за навчання, а також порядок оплати встановлюються у договорі (контракті), що укладається між університетом та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати, та складає:
Вартість підготовки для громадян України; для іноземних громадян та осіб без громадянства, які постійно проживають в Україні
2023 рік вступу
2022 рік вступу
2021 рік вступу
2020 рік вступу
2019 рік вступу
Вартість підготовки для іноземних громадян та осіб без громадянства, які постійно проживають за межами України
2020 рік вступу
2019 рік вступу
Плата за навчання може змінюватись один раз на рік на офіційно визначений рівень інфляції за попередній календарний рік.
У разі потреби додатково оплачується вартість проживання у гуртожитку та додаткові (за межами освітньої програми) освітні послуги.
Магістратура на базі ступеня бакалавра або магістра
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни індивідуального вибору
Практична підготовка
Атестація
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни індивідуального вибору
Практична підготовка
Атестація
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Щоб змінити майбутнє Країни завтра – треба змінити себе вже сьогодні! Проведення державних реформ привело до виникнення великого попиту на фахівців даної спеціальності, тому здобувачів освіти за цією освітньою програмою очікує дуже цікава робота щодо вирішення проблемних питань.
Ми пропонуємо Вам набути теоретичні знання, оволодіти практичними навиками і інноваційними технологіями публічного управління та адміністрування, що необхідні для здійснення управлінської діяльності у державній службі, публічному управлінні та адмініструванні в органах місцевого самоврядування, комерційних підприємствах, громадських організаціях. Програма поєднує теоретичні курси, практичну підготовку та стажування в органах місцевого самоврядування.
Бути державним службовцем – це бути частиною сучасного суспільства та мати можливість приймати і реалізовувати управлінські рішення, а також впливати на державотворюючі процеси суспільства.
Ми пропонуємо вам набути професійні компетентності сучасного державного службовця.
Навчатися в нас – це можливості:
- Набути «soft skills» – навичок, які забезпечать Вашу професійну інтеграцію в сучасному світі, це комунікативні навички, зокрема:
- навички публічного виступу,
- навички роботи в команді,
- управління часом,
- гнучкість і адаптивність,
- лідерські якості;
- Саморозвитку – Ви зможете реалізувати себе в науково-дослідній діяльності:
- проводити дослідження з актуальних проблем публічного управління та адміністрування та публікувати їх результати,
- брати участь в всеукраїнських та міжнародних конференціях, конкурсах та олімпіадах із публічного управління та адміністрування;
- Вибору – Ви маєте право самостійно обирати:
- додаткові дисципліни і набувати професійні компетентності сучасного фахівця з публічного управління та адміністрування;
- місця проходження практики, яка допоможе придбати нові практичні вміння і навички для професійної діяльності у сфері публічного управління та адміністрування;
- наукового керівника, який допоможе вам в реалізації науково-дослідної діяльності.
- Бути почутим – Ви станете частиною студентського самоврядування і ваш голос завжди буде почутий, а думка – врахована!
Перевага вибору нашої освітньої програми – це активна взаємодія під час навчання з майбутніми потенційними роботодавцями: керівниками державних служб, центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування.
Наші викладачі мають практичний досвід роботи на державній службі. Наші випускники будують професійну і наукову кар’єру в органах державної влади, місцевого самоврядування, політичних партіях, громадських організаціях.
І завжди у всьому Ви зможете отримати підтримку від професорсько-викладацького складу кафедри публічного управління та адміністрування!
І головне: бути державним службовцем – це престижно і сучасно!