На території університету всі шляхи руху до будівель і споруд мають тверде покриття.
Ширина пішохідних доріжок або тротуарів із зустрічним рухом є не менше ніж 1,8 метра.
Університет забезпечує надання місць для паркування особистого автотранспорту осіб з особливими освітніми потребами або транспорту, який їх перевозить, поблизу входу до будівель і споруд, не далі ніж за 50 метрів.
Приймальна комісія розташована в головному навчальному корпусі (Одеса, проспект Шевченка, 1). Доступ до корпусу забезпечується широкими тротуарами (покриття – тротуарна плитка). Ґанок корпусу обладнаний пандусом, вхідні двері корпусу збільшеної ширини, без порогів.
У корпусі особам з особливими освітніми потребами забезпечено безперешкодний доступ до:
- приймальної комісії (кабінет № 125: двері мають додаткову стулку для збільшення ширини, поріг відсутній);
- деканату Інституту дистанційної та заочної освіти (кабінет № 116: двері збільшеної ширини, поріг на рівні підлоги);
- буфету (розташований у вестибюлі корпусу, прохід широкий, пороги відсутні);
- санітарного вузлу, пристосованого для осіб з інвалідністю.
В університеті діє Порядок супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення під час перебування на території (в приміщеннях) університету.
Університет гарантує особам з особливими освітніми потребами можливість дістатися будь-якого місця на території університету, у тому числі, за необхідності, організовується перенесення осіб з особливими освітніми потребами по сходах в корпусах, де відсутні ліфти або підйомники.
В університеті діє Положення про організацію інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами.
Університет забезпечує особам з особливими освітніми потребами можливість здобувати освіту в інклюзивної групі – це академічна група, де поряд із іншими здобувачами освіти навчаються одна або більше осіб з особливими освітніми потребами.
З метою організації інклюзивного навчання в університеті працює група психолого-педагогічного супроводу, яка забезпечує для осіб з особливими освітніми потребами спеціальний навчально-реабілітаційний супровід, а саме:
- надає допомогу в організації освітнього процесу, забезпечує написання та моніторинг виконання індивідуального навчального плану осіб з особливими освітніми потребами, організацію індивідуальних консультацій тощо;
- надає психологічну та педагогічну допомогу під час освітнього процесу;
- здійснює заходи щодо створення умов для соціальної та соціально-побутової підтримки осіб з особливими освітніми потребами, в тому числі надання інформації та допомоги у влаштуванні в гуртожиток, отриманні технічних засобів реабілітації, організації волонтерської допомоги;
- забезпечує надання місця для паркування особистого автотранспорту осіб з особливими освітніми потребами або транспорту, який їх перевозить.
Супровід осіб з особливими освітніми потребами під час здобуття освіти можуть здійснювати батьки (інші законні представники) або особи, уповноважені ними, соціальні працівники (робітники), волонтери.
Університетом забезпечується можливість проживання осіб з особливими освітніми потребами разом із особами, що їх супроводжують, (гуртожиток № 3: розташований у безпосередній близькості від навчальних корпусів університету, будівля має окремий вхід, що обладнаний пандусом, який дає доступ до житлових приміщень, минаючи вестибюль зі сходами).