15 та 21 листопада 2017 року в Інституті комп'ютерних систем Одеського національного політехнічного університету відбулися дві оглядові лекції з дисципліни «Вступ до спеціальності» на тему проектування комп'ютерних ігор. На заняттях були присутні 50 студентів 1-го курсу спеціальності «Комп'ютерні науки» та 15 студентів спеціальності «Програмна інженерія».
Лекції були присвячені Erasmus+KA2-проекту «GameHub: университетсько-підприємницьке співробітництво в ігровій індустрії в Україні».
Доцент кафедри системного програмного забезпечення (СПЗ) і кафедри інформаційних систем Блажко О.А. розповів студентам про проект GameHub, розглянув класифікацію комп'ютерних ігор, приділивши увагу типам людино-комп'ютерної взаємодії.
Кандидат технічних наук, старший викладач кафедри СПЗ Марулін С.Ю. розповів про нейрокомп'ютерні інтерфейси на основі електроенцефалографії з використанням технологій NeuroSky, Emotiv Insight і Emotiv EPOC, що дозволяють людині взаємодіяти з комп'ютером через сигнали кори головного мозку.
Луговський В.А., студент 4-го курсу групи АС-142, і Іванченко Є.В, студент 2-го курсу групи АІ-166, представили роботи з програмування OSVR-шоломів віртуальної реальності, доповнених сенсорами розпізнавання руху тіла людини Kinect і рук людини Leap Motion в інструментальному середовищі Unity 3D.
Представлене обладнання буде доступне студентам в лабораторії GamLab, що створена відповідним проектом GameHub і дозволить студентам створити оригінальні способи спілкування людини з комп'ютером в ігровому і неігровому напрямку.
Сайт проекту – http://gamehub-cbhe.eu
Facebook-група проекту – https://www.facebook.com/groups/477292889122044/